scyberboy 51 #1 Posted November 12, 2014 Здравейте колеги Вече от няколко месеца съм собственик на Леджънд КБ1 2007-а год. а от доста по-отдавна почитател. Инициирам темата, по подобие на тази на колегите с Акорд 7-ген и колега който писа по въпроса в друга тема на този раздел Надявам се да е полезно място за всички собственици и почитатели на този конкретен модел. Нека всеки сподели своето мнение, проблем, зададе въпрос, качи снимка на любимата или каквото му хрумне.... Аз засега нямам нищо конкретно, ще се задоволя с отварянето 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dpeev 0 #2 Posted November 18, 2014 Ха, и аз съм със cbf и ледженд (от скоро). Чудя се как да си ъпдейтна картите и софтуера на навигационната система. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scyberboy 51 #3 Posted November 18, 2014 Хеехе Попълни си малко профила, да се поопознаем Относно софтуер/карти, не си падам особено по тия неща и нито съм търсил, нито пробвал. Устройва ме засега всичко как си работи. Колегите с Акорд 7-а ген. имаха дискусия в тяхната тема, спомням си че споменаваха и Леджънд, предполагам процедурата е същата, може да пробваш и да споделиш резултата ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
didomucy 14 #4 Posted November 20, 2014 Здравейте и от мен.Колега моита хонда си беше с записан диск на навито,забелязах,че отсега на магистрала тракия от ст.загора до карнобат липсва,поръчах си от продавалника уж версия 2014 но се оказа като предния ми. Quote Share this post Link to post Share on other sites
didomucy 14 #5 Posted November 20, 2014 Две седмици след като купих колата сд оптиката ми отказа,слава богу намерих донор и сега отново си слушам любимата музика Quote Share this post Link to post Share on other sites
didomucy 14 #6 Posted March 22, 2015 Здравейте колеги.Според моите разбирания и вече половин година зад волана на този прекрасен модел(honda legend 3,5 sh-awd)мога само да кажа,че перфектен автомобил,да разхода на гориво не е от икономичните модели,но удоволствието си има цена,сцеплението перфектно.Поздрави 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
show_time 32 #7 Posted April 3, 2015 Здравейте колеги! Надявам се, че ще приемете още един към вас, като нов собственик на Хонда Легенда. Предполагам, че и моят избор е така смислен и преценен като вашия, така че няма да го коментирам. Излизам от френски период (три ситроена и едно рено), така че за мен хондата е едно ново начало. Като първи впечатления съм доволен. Има доста какво да се учи също така. Моята е началото на 2007, КВ 1. По документи и тест е на 103 000 (може и така да е). Предстои по-сериозен тест драйв е ще споделя впечатления. Поздрави! Quote Share this post Link to post Share on other sites
scyberboy 51 #8 Posted April 3, 2015 Здрасти колега, добре дошъл в клуба Безпроблемна експлоатация и много приятни моменти с новата придобивка. Хубаво е че се увеличаваме. Като се постопли времето, да направим една Леджънд среща в Сф ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandala_pld 0 #9 Posted October 6, 2015 Броите и мен Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markony 1836 #10 Posted October 7, 2015 Ще помоля всички собственици на Ледженди да пишат в подфорум "4х4" за теми касаещи предаването,раздатка,кардан и AWD-то.... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
show_time 32 #11 Posted October 25, 2015 Здравейте колеги! Въпросите ми са слушате ли на уредбите си DVD-AUDIO дискове? Откъде сваляте такива дискове? С какви програми ги печете? Аз реших да пробвам и изпекох 5-6 ДВД-та. Тръгна ми само един на DIRE STRAITS, но всяка от песните свири по около 10 секунди и спира. Иначе дори за тези кратки секунди се усеща разликата от МР3-ките. Моля ако някой има решение, да го сподели. Благодаря и успех на всички. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_m 159 #12 Posted October 26, 2015 Мой приятел използва ДВД аудио дискове и е много доволен от качеството. Обаче удари на камък с копирането им! Най-често май става ефекта с 10 секундното показване. Преди си търсеше оригинални дискове, но ще го питам дали има развитие с копирането! Quote Share this post Link to post Share on other sites
show_time 32 #13 Posted November 19, 2015 Колеги, откъде си купувате предни чистачки? Споделете опита си. Аз пролетта купих само пера и смених старите, но мисля, че комплект чистачки ще е по-добро решение. Благодаря предварително. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scyberboy 51 #14 Posted December 10, 2015 Здрасти За дисковете, аз се опитах да пека: - ДВД-дата с МП3 - нищо не стана - ЦД-АУДИО - ОК - ЦД-дата с МП3 - ОК за ДВД-АУДИО не помня дали пробвах, или софта не позволяваше... ама ще е голяма шукария таквоз нещо, таа чакаме упдейт от ivan_m За чистачките, аз също смених само пера Юли 2014 като я взех и засега е ОК. Взети за оригинални, предполагам от Бултрако (през Юби-Ко, там си правя/поддържам колите) Не мисля да сменям цели при положение, че сигурно струват много (дори не ми се пита колко) Quote Share this post Link to post Share on other sites
show_time 32 #15 Posted December 12, 2015 проверих цените на чистачките в Бултрако. За двете цената е два пъти минималната работна заплата. Засега няма да купувам оттам. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_m 159 #16 Posted December 12, 2015 ДВД аудио дискове могат да се копират само ако са без защита /явно се намират и такива/! Това е от Уикипедия: "За разлика от CD-DA, където не е предвидена защита срещу копиране, DVD-Audio разполага с мощна защита. След бързото разбиване на защитата за DVD-Video - CSS (Content Scrambling System) се създава нова, още по-сложна и надеждна защита за DVD-Audio - CPPM (Content Protection for Prerecorded Media)." Quote Share this post Link to post Share on other sites
show_time 32 #17 Posted December 15, 2015 ако има на нормални цени бих си купил. Но цени от 100 лева нагоре ми се виждат високи, още повече, че ще се слуша в колата. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vihar 0 #18 Posted February 1, 2016 Здравейте и от мен! От днес, вече съм горд собственик на Honda Legend KB1 от 2007 год. Като за начало имам 2 въпроса: 1. Тъй като колата ми е внос от Италия, навигацията няма Българска карта. Нямам възможност да си купя оригинален диск от Honda и искам да попитам дали някой има да услужи с такъв. От Бултрако ми казаха в никакъв случай да не поставям пиратски диск, тъй като системата блокирала и ремонта включвал смяна на навигацията - 15 000 лв. 2. Bluetooth-a работи само с повиквания на телефона, но не streem-ва музика от Spotify и друга Media. Някой намерил ли е решение на проблема? Благодаря предварително! Quote Share this post Link to post Share on other sites
policeman 820 #19 Posted February 1, 2016 Я провери при този пич http://olx.bg/ad/disk-za-navigatsiya-honda-2015-new-honda-2015-ID5mTIG.html 15к лв. тия да не са спали на течение Quote Share this post Link to post Share on other sites
show_time 32 #20 Posted February 1, 2016 Добре дошъл и много безаварийни километри. Не си давай парите, а си дръпни навигацията от форума - една тема под нашата. Ако си запишеш правилно диска, системата го разпознава и си работи коректно. За блутута май не може да стриймва. Quote Share this post Link to post Share on other sites
scyberboy 51 #21 Posted February 1, 2016 Добре дошъл колега За съжаление аз съм много бос по мултимедийните въпроси, но има доста писано (особено в темата за Акорд 7 ген.)Както е писал колегата по-горе, ако си запишеш правилно диск, не би трябвало да имаш проблеми Относно стриймването от други дивайси, мисля че не е възможно, имаше писано пак от други колеги... Много безаварийни със новия самолет Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobchoo 136 #22 Posted February 5, 2016 Дано го видим и по Европа http://www.honda.co.jp/LEGEND/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bekario 0 #23 Posted May 13, 2016 Здравейте момчета! Надявам се скоро да ви стана колега, харесал съм модела страшно много, допада ми като дизайн и излъчване. Тъй като до момента не съм карал бензинова кола, а цял живот съм ръчкал печки и ми дойде до гуша от тяхните дюзи, турбо компресори, дебитометри и какво ли още не... Смятам да се мятам на бензинец, но при условия че разходите ми за гориво са колкото на дизела който карам. Сещате се вече, че говоря за ГИ. Изобщо не се впечатлявам от мнения като "на такава кола, ГИ - УЖАС!" Щом има възможност за по евтина алтернатива за придвижване, мятам се без да се замисля, с условието че моторизацията поема добре газта! Сега по колата, изчетох това онова а във вашия форум информация има. Интересувам се обаче от първоначалното обслужване на този автомобил, какво е желателно да се пипа и къде? На какъв интервал? Как е с окачването - детски болести има ли ( честа смяна на тампони, биалетки и т.н.)? Колко излиза каското? Зимата добре ли се справя? В момента карам А4 куатро и съм доволен от проходимостта в градски зимни условия. Скоростната кутия надеждна ли е? Как стои въпроса с обслужването и? За тези от вас които карат на газ могат ли да споделят какъв разход им дава и при какви условия? Гледам, че японците са обърнали специално внимание на шума в купето, е сравнено да речем с Е класа как стоят нещата - достатъчно тиха ли е спрямо немските си конкуренти? Съответно возията на ниво ли е, отново сравнено с Е класа как е? ЕС класа? Поздрави! Quote Share this post Link to post Share on other sites
scyberboy 51 #24 Posted May 27, 2016 Здрасти (бъдещ) колега Мятай се смело... Почвам по върпосите ти наред, колкото мога: 1. На мен първоначалното обслужване ПЪЛНО, ми излезе около 1800 лв. (не жаля средства за колите си). Може да видиш в линка от подписа ми, в carspending.com точно колко и какво 2. След това съм само на масло и филтри (засега), вече 2 год. и 17 хил. км. 3. По окачването, а и не само няма детски болести (мисля) ... 4. Каското е според оценката, ако ти е около 20К, при около 6% - 1100-200 лв. 5. Нямам поглед при каране в екстремни условия (сняг/кал), градско е супер, на дъжд, на сняг/лед си драпа здраво 6. Със скоростната засега няма ядове, дано няма и в бъдеще. Не съм чел по форуми за някакви конкретни проблеми. Предполагам всичко зависи от конкретния екземпляр и навременната поддръжка (масло и т.н.) 7. виж 1 и 2 т. 8. Аз съм на бензин, за разход виж пак профила ми в карспендинг. Газта предполагам ще е 1-2 литра нагоре. 9. Обезшумяването е супер, нямам лични впечатления от немските конкуренти в класа, но в сравнение с Акорд (имах 6 ген, а в момента 7-ма) е поне 2 пъти по-добро! 10. Возията е феноменална (поне за мен). Тук вече е много субективно. Хвани намери една такава и покарай/повози се. Като цяло мисля че по нищо не отстъпва на немските си конкуренти - 5 серия, А6 и Е класа. Надявам се да ти видим в клуба скоро и да се похвалиш Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markony 1836 #25 Posted June 1, 2016 Здравей градски и добре дошъл!.Темата е адски дълга и тегава.Идваш в форум и очакваш да ти се кажат неща ,които искаш да чуеш или си предубеден от опита си и мнения на приятели и колеги.По принцип произволна марка с топ модела си сваля звезди.Невъзможно е да сравниш Ауди с Мерцедес и Хонда.Това са различни идеологии,да не казвам религии.Едните са си втълпили ,че са номер1 и обесняват на клиентите си ,че така трябва да вози една кола.Другите "инвестират" в клиента с китайски и корейски части и се чудят защо пред фирмения сервиз има опашка от гаранционни ремонти.Третите се бият в гърдите,че завода им е в Европа...разбирай Русе и правят коли на годината.... Та идеята ми беше да почетеш руските и американските форуми където има много колеги с Ледженд/Акура РЛ и да пресееш впечетленията.Не чети журналистически платени провокации и тестове от именити немски брендове. По цял свят журналистите и тестерите мразят Хонда/Акура.Трябвада се продава европейския боклук,нищо ,че е на светлинни години зад японците... 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vpop 44 #26 Posted June 28, 2016 (edited) Егати проблематичния автомобил е Лежънда, след като повечето постове са за проблеми с навигацията и блутуута . За този автомобил по чуждите форуми само суперлативи, най-вече като надеждност - сравняват го с S-ка на мерцедес от същото поколение като екстри и технология, само дето е в пъти по надежден. Като минуси, които съм чул от собственици и прочел по форуми са: 1. Голяма ламя, но не повече от аналогичните модели и марки. Все пък е 1900кг. празна и тежи колкото S-класа почти. 2. Вървежа не е като за кола особено Хонда 300 к.с. но пак се води лимузина, а не спортен автомобил... 2. Окачването е алуминиево, но не се троши толкова често колкото при другите алуминки, ама доставката на един носач за БГ може да отнеме седмици и почти 4-цифрена сума... 3. Доста собственици не обръщат внимание, но при SH-AWD има масло при всяко от колелата, което е добре да се сменя на 20к и излиза около 400-500 евра (за това не съм сигурен, но съм го чел някъде)... Много се чудя дали да не си взема такава кола, защото се назладнисвам и на СУВ, но ще видим какво ще ми щукне... Edited June 28, 2016 by vpop Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanio_tt 16 #27 Posted September 2, 2016 (edited) Леле, какви работи се пишат тука! Кой знае и кой не знае..... Колата я карам 4-то лято вече. Ще напиша малко ценички тука да няма спекулации с 4цифрени суми ......тва да не е AUDI, BMW и компания! Цената за първоначално обслужването по ангренажа (Ангренажен ремък, Обтяжна ролка, Паразитна ролка, Маслен обтегач, Втулка за ролка на ангр.ремък, Водна помпа) - около 750лв. всичко ОЕМ оригинално. Цена за пистов ремък и двете ролки - около 250лв. всичко ОЕМ оригинално. Цена за акумулатор - около 150лв. Цена за висок клас газ.инжекцион - около 1800лв. Цена за рейсингови накладки EBC yellowstuff предни около 150лв., задни около 100лв. Спирачни дискове ОЕМ оригинални комплект около 450лв. Цена за външен накрайник ОЕМ оригинал - около 70лв. Цена за пр.биалетка ОЕМ оригинал - около 70лв. Рециклиране прави носачи около 150лв. Цена за прави носачи ОЕМ оригинални около 600лв./бр. Рециклиране прави носачи около 150лв. и т.н. Ако някой се интересува от по-конкретни (например водна помпа 220лв. или ангренаж 80лв.)да пита. Имам достъп (не съм ги сменял всичките тези работи )))) ) и проверявам цени и мога да кажа от първа ръка. Цени за обслужване на автомат и SH-AWD са смешни направо. В тази тема съм писал достатъчно изчерпателно за тях и като цяло за колата: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93381 Накратко пак: Маслен филтър - ОЕМ оригинал - около 20лв. Масло двигател 4л. 0W40 - около 100лв. Автомат 3л ATF на 72000км//72мес. - 60лв. Диференциал 3л ATF на 45000км/36мес. - 60лв. Раздатка 0.5л 80W90 на 120000км./96мес. - 35лв. Спирачки 1л ДОТ5.1 на 36мес. - 20лв. Реглаж на клапани на 45000км по книжка (на газ ги проверявам на 30к не са мръднали, със смазвачка за клапаните) Антифриза не се пипа първите 10г. Задния диференциал е с 2 съединителя и електронно предава различен въртящ момент към всяка от гумите. Няма никакво масло при всяка от гумите - всичко е в дифа и карета към колелата. Зимата "застрелва" всички други 4х4 коли с които съм тествал по баирите и поледиците. Установено многократно Изключително здрав и надежден автомобил! От към разходи и представяне съм повече от доволен. Единственото, което има по моя екземпляр е поклопване на райката (не теч), така си я купих и така си я и карам вече над 60к. Ремонтния комплект ОЕМ е около 50$ ама за сега не ми се занимава. Заради поклопването рециклирах носачите ама си остана уви, сменях един накрайник и пак си остана - стария си е перфектен. Да нямаш вяра на никви майстори. Смененото си е здраво, това е равносметката ми от както я имам. Ако сега трябваше да си купувам кола - пак щеше да е такава. Edited September 2, 2016 by vanio_tt 1 11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kirilevgeniev 0 #28 Posted September 15, 2016 Здравейте колеги. Собственик съм на Ледженд, трябват ми някои части. Моля за съвет от къде да набавя,тьй като се оказва доста трудно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
show_time 32 #29 Posted September 16, 2016 Привет. кажи поне какъв е Леджънда и какви части търсиш. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kirilevgeniev 0 #30 Posted September 16, 2016 Привет. кажи поне какъв е Леджънда и какви части търсиш. Броня,маска и десен фар. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobchoo 136 #31 Posted September 16, 2016 Модел и година напиши колега оти някой ще ти тегли майната и няма да получиш отговор. Поправи си описанието на профила също. Успех с частите Quote Share this post Link to post Share on other sites
kirilevgeniev 0 #32 Posted September 17, 2016 Модел и година напиши колега оти някой ще ти тегли майната и няма да получиш отговор. Поправи си описанието на профила също. Успех с частите Honda Legend 2009-та, 297 к.с. 3.5 4X4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veseliq 1451 #33 Posted September 21, 2016 Като за начало няма Legend произведен през 2009та година с 3.5 двигател. Предлагам също така да си пуснеш нова тема с въпросите. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tonywoolf 96 #34 Posted September 21, 2016 За този автомобил ли става дума? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kirilevgeniev 0 #35 Posted September 22, 2016 За този автомобил ли става дума? Не. За легенда 4-та генерация. Параметрите са същите,нищо че колегата казва че нямало таква произведена през 2009-та. с тази разлика че конете са 295,а не 297. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj_freak 20 #36 Posted September 28, 2016 Автомобила е върха на автомобило и ракетостроенето. +++ от мен. Имам го от скоро, и съм назад само с един акумулатор и крушка на задния номер. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj_freak 20 #37 Posted November 5, 2016 Здравейте, след смяна на интериорни крушки на задния плафон окъсих + и -. Последствията: - дясна крушка на задният плафон свети постоянно. - бутона за включването й не работи. Проблема се оказа изгорял транзистор RSS065N03 намиращ се в предния плафон. Сигнала от бутона отива отпред от където минава през транзистора, за да отпуши минуса към задният плафон. Проблема се отстранява с 1,5лв. и някой който да го запои - SMD монтаж. Имах много изгорели крушки от бутоните за управление на централната конзола (3бр.), бутоните на задният плафон (2бр.), аварийките (1бр.), жабката, поблакътника, пепелника и запалката (по 1бр.). Е мисията е приключена. Успех на всички които са решили да изминат този път. Аз съм насреща за въпроси. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drone 490 #38 Posted November 7, 2016 Май единствения що-годе приемлив начин тази кола да има AUX и USB e това чудо http://www.ebay.co.uk/itm/GROM-USB3-Android-iPod-iPhone-AUX-Interface-for-Honda-Acura-Radio-Navigation-/222161022898?hash=item33b9d42fb2:g:tZ4AAOSwmtJXaSc8 Нещо доста ми хвана окото тая кола, но за момента ще си остана с точене на лиги по нея Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moonlord 0 #39 Posted January 18, 2017 (edited) Здравейте Колеги, И аз отскоро съм собственик на Honda Legend 2007. Много съм доволен от колата и вървенето й , но харченето на бензин малко ме притеснява - 18 на 100 км в зимно време, градско. Чудя се , някой слагал ли е газово на такава кола и има ли някакви особености или пречки да се сложи ? И още един въпрос имам. Вързах си телефона с HFT (hands free telephone) системата, но как да си прехвърля контактите от телефона в колата ? Не ми ли излизат на дисплея всичките контакти и от там да избирам кой да набера ? Също така някои като ми звъни, никъде не ми показва кой ме търси (номер или име). Благодаря ви ! Георги P.S. След малко ще ви пусна линк, откъдето може да си изтеглите най-новата карта за Източна Европа и да си я запишите. Работи безпроблемно. Edited January 18, 2017 by vesivanova Quote Share this post Link to post Share on other sites
show_time 32 #40 Posted January 18, 2017 Честито колега. Да си я караш със здраве и много безаварийни километри. Виждам, че има газифицирани легенди, така че сигурно може . Лично аз не съм фен на газта и си я карам на бензин. 18 на сто градско в тия условя си е напълно нормален разход. Все пак имаш кола 4х4, 2 тона и 3,5 литра двигател. За тия стандарти си е направо икономична. Не можеш да прехвърлиш контактите в книгата на колата, която помни 50 номера. Можеш чрез гласовите команди да въведеш номера, които да избираш гласово. Когато те търсят на дисплейчето на таблото под километража изписва номера. Дай да я видим тази карта, но преди това провери дали вече не е качена във форума. Успех Quote Share this post Link to post Share on other sites