Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Каква е процедурата по свързване с Блутута? 

Говори ми нeмски моята, нищо не вдявам :D

Редактирано от Bekario

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да смениш езика. Имаше някъде гласовите команди. Ама ти и да се свържеш с блутута, той е само за разговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз през флашката си слушам музичка, иначе за разговори си е повече от доволно. 

 

Сменил съм менюто на централният дисплей и на навигацията, обаче като натисна бутона на волана за говорене - тогава се включва някаква госпожа на немски. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи й шпрахе: English. И би трябвало да го смени 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.05.2022 г. at 12:50, ceco_accord написа:

Дружина!

Някой скоро да е опреснявал маслото в автомата?

Интересува ме дали сте източвали 2.7 литра от пробката (както е според мануала), или по-малко?

Тая кутия има ли външно филтърче (между нея и корубата на въздушния за ДВГ), или няма?

Маслото е ясно - HONDA ATF DW1.

Последно като го сменях, ми е налято 2л. в кутията (но не знам как са източени) и 4л. в "диференциала". 

Майстора ми е казал, че това масло се сменя и на двете места заедно.

 

преди смяната на това масло не съм имал проблем с кутията (нито лашка или некви други), но след смяната не си познах колата, такава "мазнотия" стана че ;). Като е бях оставил за смяна на дисковете при един беемвист (френд), ми каза, че тази кола била със CVT кутия, демек нищо не усещал ;).

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и от 1 друг "Легендарен" съфорумец чух че изтичат само 2 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да има филтър - part number: 25450-P4V-013.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха ли ти филтъра или само го източиха и наляха ново масло? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм че този филтър (ако изобщо е той) е нейде вътре в кутията и се вади през някакво капаче отстрани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 18.05.2022 г. at 20:35, show_time написа:

 Бях пуснал преди години тема за дискове с многоканално излъчване /или нещо подобно/, където звука ти спира дъха.

Ако някога видиш този въпрос, такъв запис ли имаш предвид?

https://manofmany.com/entertainment/music/best-8d-audio-songs

Това наистина би звучало страхотно от камарата говорители в колата, но не знам дали има такива СиДи-та?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години бях пуснал тема. Не мога да я намеря сега.

Носителя е DVD , звука DTS

мисля, че на радиото на Леджънда са изписани форматите, които поддържа.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звукът наистина става обемен, ако са включени тези 2 функции и от колата влизаш в концертна зала.

IMG_20220520_172414.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър газаджия в София, който читаво ще газира 6ка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане, колеги. 

Шофьорската седалка стои една идея по високо спрямо пасажерската и честно казано бих се чувствал по удобно ако мога да я смъкна, обаче уви както се вижда от снимката... 

20220522_172255.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой май е подлагал гайки. Трябва да лежи на нивото на стелката.

И другата релса отзад ли е така вирната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на шофьорската седалка са така вирнати, при пасажерската всичко си е както трябва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте. Някой ако има нужда от предни биалетки и тампон стабилизираща щанга. Чисто нови неотваряни. 100лв. :)

honda1.jpg

honda4.jpg

honda2.jpg

honda1.jpg

honda3.jpg

Редактирано от slichev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

1 minute ago, slichev said:

 

honda1.jpg

honda3.jpg

honda4.jpg

honda2.jpg

honda1.jpg

Редактирано от slichev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте легенди! Някой да е имал следния проблем: При шофиране мига D-то, на задна не всеки път светва R и респективно не включва камерата, като е на P понякога се заключва лоста и не може да излезе от P, както и ключът не излиза. Явно си губи позицията на лоста. Едната насока, която ми дадоха е да се регулира жилото към селектора на скоростната кутия, за да се регистрират коректно позициите на предавките. Доколкото видях, на кутията има и gear range sensor, но самата скоростна си работи коректно. Някой да е имал подобен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.05.2022 г. at 9:27, Bekario написа:

Low Oil Pressure (излиза като съобщение за по малко от секунда, като го е правило х5 за 1000км)

Четох, че MDX-а реве от същият проблем. 

 

 

Датчик за ниво на маслото. Стотина лева е ментето в Интеркарс. Скоро го смених. Имах същия проблем. При смяна на масло се развиват 3,4 болта и се сменя. Подобен е като на VW-те. Нещо са изкопирали от ваг и то не работи :))) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, AngelLegend написа:

Здравейте легенди! Някой да е имал следния проблем: При шофиране мига D-то, на задна не всеки път светва R и респективно не включва камерата, като е на P понякога се заключва лоста и не може да излезе от P, както и ключът не излиза. Явно си губи позицията на лоста. Едната насока, която ми дадоха е да се регулира жилото към селектора на скоростната кутия, за да се регистрират коректно позициите на предавките. Доколкото видях, на кутията има и gear range sensor, но самата скоростна си работи коректно. Някой да е имал подобен проблем?

Имах го.

Сменя се сензора, понеже за дузина години се износват контактните писти в него.

Нов ОЕМ ще изкара още толкова.

Писано е в тази тема:

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, dragomirrr написа:

Датчик за ниво на маслото. Стотина лева е ментето в Интеркарс. Скоро го смених. Имах същия проблем. При смяна на масло се развиват 3,4 болта и се сменя. Подобен е като на VW-те. Нещо са изкопирали от ваг и то не работи :))) 

В Юбико го поръчаха, ще го сменят заедно с маслата по дифове и кутията. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
22 hours ago, ceco_accord said:

Имах го.

Сменя се сензора, понеже за дузина години се износват контактните писти в него.

Нов ОЕМ ще изкара още толкова.

Писано е в тази тема:

 

Благодаря, звучи логично. А имаш ли представа, откъде се достъпва по-лесно - през колелото като махнеш подкалника или под акумулатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, AngelLegend написа:

Благодаря, звучи логично. А имаш ли представа, откъде се достъпва по-лесно - през колелото като махнеш подкалника или под акумулатора?

От долната страна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Махаш предно ляво колело и ще го видиш, щом вече знаеш как изглежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика на таблото - срещнах го случайно.

 

 

 

1. Завъртане контактния ключ в положение I
2. Натискане и задържане бутона "res\select"
3. Включване на габаритите.
4. Завъртане на ключа в положение II
5. В течение на период от 5 секунди изкл-вкл-изкл на габаритите - еднократна операция.
6. В течение на период от 5 секунди отпускане на бутона "res\select" и натискане 3 последователни пъти ... стартира се самодиагностиката...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord Гледай какво направиха с тоя RL

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук има такива услуги за около 500-600 лв я правят нова както на клипа

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте  Легендарни собственици! 

 

Гледах в ютюб как да ресетна борд компа след смяна на масло, но уви при Легендата липсва това меню, докато в РЛ си е налице. 

Отделно, защо шофьорското странично огледало се смъква при включване на задна - при Е класата беше пасажерското - мога ли и как да я изключа тази функция? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би трябва да нагласиш копчето да е на лявото огледало ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да изключиш тази функция просто премести копчето в средата, тогава никое от огледалата няма да се смъква при заден ход.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговорите! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.05.2022 г. at 9:25, Tqnata написа:

Трябва да има филтър - part number: 25450-P4V-013.

Вчера трябваше да сменим въпросният филтър, но не го намерихме :blink:. Мислех си дали от Бултрако не са се объркали, но все пак проверяват по рама!?

Има ли някой колега, който е сменял филтъра на автомата? Ако да, може ли да сподели къде точно се намира? Благодаря предварително!

 

На 20.05.2022 г. at 10:50, Bekario написа:

Смениха ли ти филтъра или само го източиха и наляха ново масло? 

Източихме точно 2.5л. като преди това беше на максимума (измерено на работна температура около минута - минута и половина след гасене на мотора).

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Преди няколко дни ми се случи следния проблем.


Карайки си колата, се промени звука на двигателя и все едно започна да работи с 1 цилиндър по-малко. При тръгване трябва повече газ и има едно притръсане когато е между инерция и подаване на газ. Вчера беше при моя майстор и той каза, че съм за реглаж на клапани. Но ми се струва, че проблемът е по сериозен.  Сблъсквал ли се е някой с подобен проблем?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 37 минути, reddek написа:

Здравейте колеги,

 

Преди няколко дни ми се случи следния проблем.


Карайки си колата, се промени звука на двигателя и все едно започна да работи с 1 цилиндър по-малко. При тръгване трябва повече газ и има едно притръсане когато е между инерция и подаване на газ. Вчера беше при моя майстор и той каза, че съм за реглаж на клапани. Но ми се струва, че проблемът е по сериозен.  Сблъсквал ли се е някой с подобен проблем?

 

 

Има голяма вероятност да е от това. Изисква се реглаж на клапани на 60 000 км.

Ако правиш реглаж, смени и свещите, прегледайте и бобините също.

При мен няма подобни симптоми, но ще правя реглаж, няма да чакам да се "скофти".

Редактирано от tenata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите ги сменихме веднага, но от тях не се оправи. Да хубаво е да се прави профилактика, а не да се чака. Дано се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е изгорял клапан, ще се види на тестера и данни от горивната смес.

Ако е бобина, също тестера ще покаже пропуски в запалването.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се бобина. Сменихме свещите, направих и реглаж, че скоро не бях правили. Също така реглаж за газовата, че заради проблемната смес е доста сменила настройките.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...