Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Здравейте колеги :)

 

Вече от няколко месеца съм собственик на Леджънд КБ1 2007-а год. а от доста по-отдавна почитател.

Инициирам темата, по подобие на тази на колегите с Акорд 7-ген и колега който писа по въпроса в друга тема на този раздел ;)

 

Надявам се да е полезно място за всички собственици и почитатели на този конкретен модел.

Нека всеки сподели своето мнение, проблем, зададе въпрос, качи снимка на любимата или каквото му хрумне....

 

Аз засега нямам нищо конкретно, ще се задоволя с отварянето :plane:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, и аз съм със cbf и ледженд (от скоро). Чудя се как да си ъпдейтна картите и софтуера на навигационната система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хеехе :)

 

Попълни си малко профила, да се поопознаем :P

 

Относно софтуер/карти, не си падам особено по тия неща и нито съм търсил, нито пробвал. Устройва ме засега всичко как си работи.

Колегите с Акорд 7-а ген. имаха дискусия в тяхната тема, спомням си че споменаваха и Леджънд, предполагам процедурата е същата, може да пробваш и да споделиш резултата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.Колега моита хонда си беше с записан диск на навито,забелязах,че отсега на магистрала тракия от ст.загора до карнобат липсва,поръчах си от продавалника уж версия 2014 но се оказа като предния ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две седмици след като купих колата сд оптиката ми отказа,слава богу намерих донор и сега отново си слушам любимата музика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Според моите разбирания и вече половин година зад волана на този прекрасен модел(honda legend 3,5 sh-awd)мога само да кажа,че перфектен автомобил,да разхода на гориво не е от икономичните модели,но удоволствието си има цена,сцеплението перфектно.Поздрави :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Надявам се, че ще приемете още един към вас, като нов собственик на Хонда Легенда.

Предполагам, че и моят избор е така смислен и преценен като вашия, така че няма да го коментирам.

Излизам от френски период (три ситроена и едно рено), така че за мен хондата е едно ново начало. Като първи впечатления съм доволен. Има доста какво да се учи също така.

Моята е началото на 2007, КВ 1. По документи и тест е на 103 000 (може и така да е). Предстои по-сериозен тест драйв е ще споделя впечатления.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, добре дошъл в клуба :)

Безпроблемна експлоатация и много приятни моменти с новата придобивка.

 

Хубаво е че се увеличаваме.

Като се постопли времето, да направим една Леджънд среща в Сф ?  :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще помоля всички собственици на Ледженди да пишат в подфорум "4х4" за теми касаещи предаването,раздатка,кардан  и AWD-то....

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Въпросите  ми са слушате ли на уредбите си DVD-AUDIO  дискове?

Откъде сваляте такива дискове?

С какви програми ги печете?

Аз реших да пробвам и изпекох 5-6 ДВД-та. Тръгна ми само един на DIRE STRAITS, но всяка от песните свири по около 10 секунди и спира. Иначе дори за тези кратки секунди се усеща разликата от МР3-ките.

Моля ако някой има решение, да го сподели.

Благодаря и успех на всички.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел използва ДВД аудио дискове и е много доволен от качеството. Обаче удари на камък с копирането им! Най-често май става ефекта с 10 секундното показване. Преди си търсеше оригинални дискове, но ще го питам дали има развитие с копирането!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

откъде си купувате предни чистачки?

Споделете опита си. Аз пролетта купих само пера и смених старите, но мисля, че комплект чистачки ще е по-добро решение.

Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти :)

За дисковете, аз се опитах да пека:

- ДВД-дата с МП3 - нищо не стана :(

- ЦД-АУДИО - ОК

- ЦД-дата с МП3 - ОК

за ДВД-АУДИО не помня дали пробвах, или софта не позволяваше... ама ще е голяма шукария таквоз нещо, таа чакаме упдейт от ivan_m :santa:

 

За чистачките, аз също смених само пера Юли 2014 като я взех и засега е ОК. Взети за оригинални, предполагам от Бултрако (през Юби-Ко, там си правя/поддържам колите)

Не мисля да сменям цели при положение, че сигурно струват много (дори не ми се пита колко) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проверих цените на чистачките в Бултрако. За двете цената е два пъти минималната работна заплата.

Засега няма да купувам оттам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДВД аудио дискове могат да се копират само ако са без защита /явно се намират и такива/!

 

Това е от Уикипедия:

"За разлика от CD-DA, където не е предвидена защита срещу копиране, DVD-Audio разполага с мощна защита. След бързото разбиване на защитата за DVD-Video - CSS (Content Scrambling System) се създава нова, още по-сложна и надеждна защита за DVD-Audio - CPPM (Content Protection for Prerecorded Media)."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако има на нормални цени бих си купил. Но цени от 100 лева нагоре ми се виждат високи, още повече, че ще се слуша в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен!

От днес, вече съм горд собственик на Honda Legend KB1 от 2007 год. 

Като за начало имам 2 въпроса:

 

1. Тъй като колата ми е внос от Италия, навигацията няма Българска карта. Нямам възможност да си купя оригинален диск от Honda и искам да попитам дали някой има да услужи с такъв. От Бултрако ми казаха в никакъв случай да не поставям пиратски диск, тъй като системата блокирала и ремонта включвал смяна на навигацията - 15 000 лв.

 

2. Bluetooth-a работи само с повиквания на телефона, но не streem-ва музика от Spotify и друга Media. Някой намерил ли е решение на проблема?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я провери при този пич http://olx.bg/ad/disk-za-navigatsiya-honda-2015-new-honda-2015-ID5mTIG.html  ;) 15к лв. тия да не са спали на течение :lol:  :lol:  :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и много безаварийни километри.

 Не си давай парите, а си дръпни навигацията от форума - една тема под нашата.

Ако си запишеш правилно диска, системата го разпознава и си работи коректно.

За блутута май не може да стриймва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колега :)

 

За съжаление аз съм много бос по мултимедийните въпроси, но има доста писано (особено в темата за Акорд 7 ген.)
Както е писал колегата по-горе, ако си запишеш правилно диск, не би трябвало да имаш проблеми ;)

 

Относно стриймването от други дивайси, мисля че не е възможно, имаше писано пак от други колеги...

 

Много безаварийни със новия самолет ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета!

Надявам се скоро да ви стана колега, харесал съм модела страшно много, допада ми като дизайн и излъчване. Тъй като до момента не съм карал бензинова кола, а цял живот съм ръчкал печки и ми дойде до гуша от тяхните дюзи, турбо компресори, дебитометри и какво ли още не... Смятам да се мятам на бензинец, но при условия че разходите ми за гориво са колкото на дизела който карам. Сещате се вече, че говоря за ГИ. Изобщо не се впечатлявам от мнения като "на такава кола, ГИ - УЖАС!" Щом има възможност за по евтина алтернатива за придвижване, мятам се без да се замисля, с условието че моторизацията поема добре газта! Сега по колата, изчетох това онова а във вашия форум информация има. Интересувам се обаче от първоначалното обслужване на този автомобил, какво е желателно да се пипа и къде? На какъв интервал? Как е с окачването - детски болести има ли ( честа смяна на тампони, биалетки и т.н.)? Колко излиза каското? Зимата добре ли се справя? В момента карам А4 куатро и съм доволен от проходимостта в градски зимни условия. Скоростната кутия надеждна ли е? Как стои въпроса с обслужването и? За тези от вас които карат на газ могат ли да споделят какъв разход им дава и при какви условия? Гледам, че японците са обърнали специално внимание на шума в купето, е сравнено да речем с Е класа как стоят нещата - достатъчно тиха ли е спрямо немските си конкуренти? Съответно возията на ниво ли е, отново сравнено с Е класа как е? ЕС класа?

Поздрави! :drool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти (бъдещ) колега :)

 

Мятай се смело...

 

Почвам по върпосите ти наред, колкото мога:

1. На мен първоначалното обслужване ПЪЛНО, ми излезе около 1800 лв. (не жаля средства за колите си). Може да видиш в линка от подписа ми, в carspending.com точно колко и какво ;)

2. След това съм само на масло и филтри (засега), вече 2 год. и 17 хил. км.

3. По окачването, а и не само няма детски болести (мисля) ...

4. Каското е според оценката, ако ти е около 20К, при около 6% - 1100-200 лв.

5. Нямам поглед при каране в екстремни условия (сняг/кал), градско е супер, на дъжд, на сняг/лед си драпа здраво ;)

6. Със скоростната засега няма ядове, дано няма и в бъдеще. Не съм чел по форуми за някакви конкретни проблеми. Предполагам всичко зависи от конкретния екземпляр и навременната поддръжка (масло и т.н.)

7. виж 1 и 2 т.

8. Аз съм на бензин, за разход виж пак профила ми в карспендинг. Газта предполагам ще е 1-2 литра нагоре.

9. Обезшумяването е супер, нямам лични впечатления от немските конкуренти в класа, но в сравнение с Акорд (имах 6 ген, а в момента 7-ма) е поне 2 пъти по-добро!

10. Возията е феноменална (поне за мен). Тук вече е много субективно. Хвани намери една такава и покарай/повози се.

 

Като цяло мисля че по нищо не отстъпва на немските си конкуренти - 5 серия, А6 и Е класа.

 

Надявам се да ти видим в клуба скоро и да се похвалиш  :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей градски и добре дошъл!.Темата е адски дълга и тегава.Идваш в форум и очакваш да ти се кажат неща ,които искаш да чуеш или си предубеден от опита си и мнения на приятели и колеги.По принцип произволна марка с топ модела си сваля звезди.Невъзможно е да сравниш Ауди с Мерцедес и Хонда.Това са различни идеологии,да не казвам религии.Едните са си втълпили ,че са номер1 и обесняват на клиентите си ,че така трябва да вози една кола.Другите "инвестират" в клиента с китайски и корейски части и се чудят защо пред фирмения сервиз има опашка от гаранционни ремонти.Третите се бият в гърдите,че завода им е в Европа...разбирай Русе и правят коли на годината....

Та идеята ми беше да почетеш руските и американските форуми където има много колеги с Ледженд/Акура РЛ и да пресееш впечетленията.Не чети журналистически платени провокации и тестове от именити немски брендове.

По цял свят журналистите и тестерите мразят Хонда/Акура.Трябвада се продава европейския боклук,нищо ,че е на светлинни години зад японците...

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Егати проблематичния автомобил е Лежънда, след като повечето постове са за проблеми с навигацията и блутуута  :tooth: .

За този автомобил по чуждите форуми само суперлативи, най-вече като надеждност - сравняват го с S-ка на мерцедес от същото поколение като екстри и технология, само дето е в пъти по надежден.

Като минуси, които съм чул от собственици и прочел по форуми са:

1. Голяма ламя, но не повече от аналогичните модели и марки. Все пък е 1900кг. празна и тежи колкото S-класа почти.

2. Вървежа не е като за кола особено Хонда 300 к.с. но пак се води лимузина, а не спортен автомобил...

2. Окачването е алуминиево, но не се троши толкова често колкото при другите алуминки, ама доставката на един носач за БГ може да отнеме седмици и почти 4-цифрена сума...

3. Доста собственици не обръщат внимание, но при SH-AWD има масло при всяко от колелата, което е добре да се сменя на 20к и излиза около 400-500 евра (за това не съм сигурен, но съм го чел някъде)...

 

Много се чудя дали да не си взема такава кола, защото се назладнисвам и на СУВ, но ще видим какво ще ми щукне...

Редактирано от vpop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Собственик съм на Ледженд, трябват ми някои части. Моля за съвет от къде да набавя,тьй като се оказва доста трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

кажи поне какъв е Леджънда и какви части търсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

кажи поне какъв е Леджънда и какви части търсиш.

Броня,маска и десен фар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модел и година напиши колега оти някой ще ти тегли майната и няма да получиш отговор. Поправи си описанието на профила също. Успех с частите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модел и година напиши колега оти някой ще ти тегли майната и няма да получиш отговор. Поправи си описанието на профила също. Успех с частите :)

Honda Legend 2009-та, 297 к.с. 

3.5 4X4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало няма Legend произведен през 2009та година с 3.5 двигател. Предлагам също така да си пуснеш нова тема с въпросите.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този автомобил ли става дума?

Не. За легенда 4-та генерация. Параметрите са същите,нищо че колегата казва че нямало таква произведена през 2009-та. с тази разлика че конете са 295,а не 297.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е върха на автомобило и ракетостроенето. +++ от мен. Имам го от скоро, и съм назад само с един акумулатор и крушка на задния номер.

post-1898-0-74505200-1475052888.jpg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

след смяна на интериорни крушки на задния плафон окъсих + и -. Последствията:

- дясна крушка на задният плафон свети постоянно.

- бутона за включването й не работи.

Проблема се оказа изгорял транзистор RSS065N03 намиращ се в предния плафон. Сигнала от бутона отива отпред от където минава през транзистора, за да отпуши минуса към задният плафон. Проблема се отстранява с 1,5лв. и някой който да го запои - SMD монтаж.

Имах много изгорели крушки от бутоните за управление на централната конзола (3бр.), бутоните на задният плафон (2бр.), аварийките (1бр.), жабката, поблакътника, пепелника и запалката (по 1бр.).

Е мисията е приключена.

Успех на всички които са решили да изминат този път. Аз съм насреща за въпроси.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май единствения що-годе приемлив начин тази кола да има AUX и USB e това чудо http://www.ebay.co.uk/itm/GROM-USB3-Android-iPod-iPhone-AUX-Interface-for-Honda-Acura-Radio-Navigation-/222161022898?hash=item33b9d42fb2:g:tZ4AAOSwmtJXaSc8

 

Нещо доста ми хвана окото тая кола, но за момента ще си остана с точене на лиги по нея :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

И аз отскоро съм собственик на Honda Legend 2007. Много съм доволен от колата и вървенето й , но харченето на бензин малко ме притеснява :) - 18 на 100 км в зимно време, градско. Чудя се , някой слагал ли е газово на такава кола и има ли някакви особености или пречки да се сложи ?

 

И още един въпрос имам. Вързах си телефона с HFT (hands free telephone) системата, но как да си прехвърля контактите от телефона в колата ? Не ми ли излизат на дисплея всичките контакти и от там да избирам кой да набера ? Също така някои като ми звъни, никъде не ми показва кой ме търси (номер или име).

 

Благодаря ви !

 

Георги

 

P.S. След малко ще ви пусна линк, откъдето може да си изтеглите най-новата карта за Източна Европа и да си я запишите. Работи безпроблемно.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. Да си я караш със здраве и много безаварийни километри.

Виждам, че има газифицирани легенди, така че сигурно може . Лично аз не съм фен на газта и си я карам на бензин.

 

18 на сто градско в тия условя си е напълно нормален разход. Все пак имаш кола 4х4, 2 тона и 3,5 литра двигател. За тия стандарти си е направо икономична.

 

Не можеш да прехвърлиш контактите в книгата на колата, която помни 50 номера. Можеш чрез гласовите команди да въведеш номера, които да избираш гласово. Когато те търсят на дисплейчето на таблото под километража изписва номера.

 

Дай да я видим тази карта, но преди това провери дали вече не е качена във форума.

 

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...