Jump to content
rollin

Реглаж на клапани К24А3 - допуски ?

Recommended Posts

ЗдравейтеМисля да закарам колата за реглаж на клапаните, обаче силно се съмнявам майстора да знае точно за този мотор какви трябва да са нормите и по добре да попитам и после да му кажа отколкото да го оставя да "твори" сам :DТа който знае да сподели  :)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всм. 0.21 - 0.25 мм.

Изп. 0.25 - 0.29 мм.

Редактирано от s.s.d.d.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за каране на газ коя граница е по добре да се гони?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горната.Натягат и то яко.Скоро правих реглаж на ЦРВ-то,че беше натегнало и забиваше всякакви грешки.На газ съм минал около 16-17к. и стана за реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не твърдя че съм прав, говоря от личен опит. С инчовия луфтомер ги правя точно на 0.009 инча (0.23мм) и мърка и топла и студена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се интересувам за стойностите на К20, като колегата ivannikolaev666... Никой ли не може да предостави тази информация? Благодаря предварително на всички отзовали се... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за каране на бензин, коя да се гони или посредата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли значение???

Няма.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колко време трябва да се изчака двигателя да изстине, за реглаж на клапаните? 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я оставиш вечерта, на сутринта е готова.

Хубаво трябва да изстине, ДВГ, изпускател, маркучи, всмукател, за да не си причиниш изгарания :rolleyes:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температура на главата под 38 градуса.

И не е само заради потенциалното изгаряне. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя е вяената стойност за изпускателните? 

0,25-0,29. Или

0,28-0.32?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.25–0.29 е за K24A3

0.28–0.32 е за K20A6

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам тука като правите реглажа след това да кажем сме със старата гарнитура.

 1.Лепите ли с нещо гарнитурата някакъв силикон или направо монтирате капака и всичко заспива?

2. Ако сме с нова гарнитура нужно ли е да лепим със силикон въобще ако е нужно и при стара гарнитура?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, MotoMK5 написа:

Да попитам тука като правите реглажа след това да кажем сме със старата гарнитура.

 1.Лепите ли с нещо гарнитурата някакъв силикон или направо монтирате капака и всичко заспива?

2. Ако сме с нова гарнитура нужно ли е да лепим със силикон въобще ако е нужно и при стара гарнитура?

 

Стара (стига старата да не е станала на камък) или нова гарнитура се слага силикон само на четири точки.

Ето линк към сервизното ръководство за слагане на капака   http://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A14600017811KCRT00.HTML

SDA3EA0A14600017811KCRD01.png

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам ако ги направя IN 0,25 EX 0.30 ще има ли сериозни последствия?

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ги адаш,няма проблем ще "мърка:D":thumbs1:.

От последния реглаж,колко са били и колко са направени:

К20Z2 !!!!!!!,на газ за 18к. км.

20210429_120555.thumb.jpg.d62f8f90f6dcc7612ccb6b575603e180.jpg

При тези,първоначално си потракват,като почва да "мърка":D след няколко хиляди км.

 

 

 

Редактирано от JHM
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че темата е доста стара, мисля е удачно да вмъкна някой друг въпрос относно реглажа на клапани, а и моята кола е със същия двигател.

Разбирам, че реглажа на клапани е по-чест при двигатели на газ (моята кола не е имала и най-вероятно няма и да има газ), отколкото тези на бензин, и при първите по-скоро клапаните натягат. Има ли тенденция клапаните да натягат и при двигатели карани на бензин или при тях по-скоро се разхлабват.

 

Понеже натегнат клапан може да има доста по-сериозни последствия, има ли някакви признаци, по които да се установи дали има такива, без да се отваря капака на клапаните? 

Моята кола е на 190К км (надявам се да са реални) и според документацията е трябвало да мине роверка/реглаж преди 10-15К (реглаж се препоръчва на 176К км според американското ръководство). При обслужването след покупката ми казаха от сервиза, че няма нужда от реглаж, но се съмнявам да са отваряли капака.

 

Със сигурност реглажа ще го включа в плановите ремонти, но все пак искам да разбера колко е наложаща проверката на клапаните в моя случай.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко,сега като регулираш,след 40к.пак:)!

Незнам какво е това ръковоство,но споменатия интервал,не в твоя полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Америка условията на експлоатация са други и сервизните интервали са различни от европейските. За Европа реглаж на клапаните се препоръчва на 40к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво са по-различни условията на експлоатация в США и Канада? Климатът е един и същ, както и пътищата., не вярвам да има съществени разлики и в горивото. Като разлика сега установих, че там слагат К24А4, така че това може да обяснява разликата. Но експлоатационните условия са еднакви.

 

Проверих в ръководството на моята кола и наистина пише да се контролира на 40К?!? В ръководството за северна америка за Акорд 2005 пише 110к мили (176к км) - за 4-цилиндровите мотори. За мен тази разлика е необяснима, дори и да са различни двигателите. Още по-безумно е производител на двигатели да изисква реглаж или проверка на клапаните на такъв кратък интервал. Ако при купуването на нова кола в шоуруума ми кажат, че на толова малък пробег се налага да се регулира основен компонен в двигателя, бих се усъмнил в качеството на разработката, освен ако разбира се няма някаква съществена техническа обосновка за това.

 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика има най-малко в купувачите и как ползват колите си. В Америка карат генерално на по-дълги разстояния и въртят доста повече км годишно от европейци. Карат и доста повече извън гъстонаселени райони, което е показател за чистотата на въздуха. Горивата също са им с различно качество – чувал съм го от представител на голяма марка масла когато говореше за разликите в изискванията за маслата там и тук. Изхождайки от това (и от написаното от теб за разликата в интервалите на обслужване на американски и европейски акорд) написах предположението си горе.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/28/2021 at 11:49 AM, Terje said:

Въпреки, че темата е доста стара, мисля е удачно да вмъкна някой друг въпрос относно реглажа на клапани, а и моята кола е със същия двигател.

Разбирам, че реглажа на клапани е по-чест при двигатели на газ (моята кола не е имала и най-вероятно няма и да има газ), отколкото тези на бензин, и при първите по-скоро клапаните натягат. Има ли тенденция клапаните да натягат и при двигатели карани на бензин или при тях по-скоро се разхлабват.

 

Понеже натегнат клапан може да има доста по-сериозни последствия, има ли някакви признаци, по които да се установи дали има такива, без да се отваря капака на клапаните? 

Моята кола е на 190К км (надявам се да са реални) и според документацията е трябвало да мине роверка/реглаж преди 10-15К (реглаж се препоръчва на 176К км според американското ръководство). При обслужването след покупката ми казаха от сервиза, че няма нужда от реглаж, но се съмнявам да са отваряли капака.

 

Със сигурност реглажа ще го включа в плановите ремонти, но все пак искам да разбера колко е наложаща проверката на клапаните в моя случай.

 

Когато не е правена проверка на клапаните според мен е задължително,така вече знаеш с какви стоиности са.

Кагото направиш две регулирания и проследиш колко са избягали стоиностите между тях ,сам ще си направиш извода на 40 или повече ще  правиш проверката.

Мисля че разковничето се крие в думата проверка ,което не е задължително да е регулиране.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...