Jump to content
angelh

Дизел или бензин? Honda CR-V 2.2i DTEC 4WD 2014г.

Recommended Posts

Здравейте съфорумци. Обмислям да си закупя Honda CR-V 2.2i DTEC 4WD 2014г., но мой роднина ми каза, че дизеловите мотори на Хонда имали проблеми (така му били казали 2-ма човека, от които единият бил работил в сервиз на Хонда) и да съм си вземел бензин. Въпросът ми е има ли такова нещо и да не би да се отнася за по-старото поколение дизелови мотори? Доколкото знам това е ново поколение 2.2i DTEC дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......... но мой роднина ми каза, че дизеловите мотори на Хонда имали проблеми (така му били казали 2-ма човека, от които единият бил работил в сервиз на Хонда) и да съм си вземел бензин...... 

 

Не те е излъгал твоя роднина, и тези негови двама приятели, имат големи проблеми  - много малко харчат и вървят много  :o  !?!

 

п.п.  "Чух, че един казал на друг, че един чул, как еди кой си, казал на друг, че ....." -  Истината е да прочетеш малко по въпроса, има доста теми, да тестваш двата варианта, да си прецениш кое те устройва повече и тогава да вземеш решение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тея дизели правят проблеми, то не виждам въобще каква марка и модел може да си вземеш която да не прави проблеми :) Даи ми един пример за по добър  4 цилиндров дизел от този :) А тоя дето е работил в сервиз на хонда дали не е бил пазач :)  Та така Ангелчо, особено както си решил да си го купиш нов, въобще няма да си собственика които ще разбере за първите проблеми на този дизел, одавна ще си го продал и ще си си купил следващия  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Почетох малко (не точно за този мотор, а други, които са коментирани тук) и разбрах следното: (не конкретно за мотора, за който питам, а изобщо за дизела ) дизелът е по-икономичен, но по-скъп за поддръжка. Бензина харчи много, а е лесен и евтин за поддъжка.

 

На колегата Еmicha1  мога да кажа, четох из форума и никъде не видях да се пише конкретно за проблемите на I-DTEC. Видях писано за I-CTDI и мисля, че този мотор няма общо с този, за който питам. Мястото, където очаквам да намеря информация  за този мотор I-DTEC е тук във форума, защото  това е форум на Хонда и питам за двигател на Хонда, не за двигател на Мерцедес. Най-лесно е да се каже "ходи чети", къде да чета, след като тук няма информация и къде отива идеята на този форум, ако чета другаде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има информация.Дизелите на акорд и на ЦРВ са еднакви.Та прегледай и в подфорума на Акорд.Но ме съмнява някой освен колегата vazmuten да има впечатление над точно този двигател.

едит:Сега видях,че неговото црв е бензин ;)

едит2:Сетих се че един колега има такова црв и е от Пловдив.Обаче нямам идея дали пише тук. http://www.bulforum.com/index.php?showtopic=32435&p=1495627633

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

........На колегата Еmicha1  мога да кажа, четох из форума и никъде не видях да се пише конкретно за проблемите на I-DTEC. Видях писано за I-CTDI и мисля, че този мотор няма общо с този, за който питам. Мястото, където очаквам да намеря информация  за този мотор I-DTEC е тук във форума, защото  това е форум на Хонда.......

 

Е добре де - като чете из форума и като не видя нищо за "проблемите" на I-DTEC , това какво ти говори ?

Или пак ще вярваме на този и онзи разбирач, където знае само фразата - "не си взимай дизел ,че знаеш ли какви проблеми имат...."

 

Това е все пак и доста нов мотор, та и за това няма много отзиви специално за него.Но като знам философията на Хонда едва ли е по-различен от i-ctdi , освен че са го вдигнали  с 10 к.с. повече /предполагам софтуерно/.

 

Не се плаши, все пак доколкото схващам, искаш да взимаш нов автомобил, така че ще имаш и гаранция.

 

п.п. Я сподели тези твои съветници ,за какви проблеми са ти казвали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблемите на дизелите са най-вече скъпите консумативи за поддръжка, когато станат на 150-200К км ... така че при покупка на нова кола не мисля това да играе роля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Която и да вземеш няма да сгрешиш. Аз си взех бензин защото винаги съм искал нова хонда бензин. А и ми е втора кола и я карам и не и навъртам много километри.Нямаше да усетя икономията от дизела . Трябваха ми 10 години да избия само разликата в първоначалната цена .  За мен колицата е много добра , но за тия пари  трябваше пластмасите в купето да са по -качествени , това ми е единствената забележка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

........На колегата Еmicha1  мога да кажа, четох из форума и никъде не видях да се пише конкретно за проблемите на I-DTEC. Видях писано за I-CTDI и мисля, че този мотор няма общо с този, за който питам. Мястото, където очаквам да намеря информация  за този мотор I-DTEC е тук във форума, защото  това е форум на Хонда.......

 

Е добре де - като чете из форума и като не видя нищо за "проблемите" на I-DTEC , това какво ти говори ?

Или пак ще вярваме на този и онзи разбирач, където знае само фразата - "не си взимай дизел ,че знаеш ли какви проблеми имат...."

 

Това е все пак и доста нов мотор, та и за това няма много отзиви специално за него.Но като знам философията на Хонда едва ли е по-различен от i-ctdi , освен че са го вдигнали  с 10 к.с. повече /предполагам софтуерно/.

 

Не се плаши, все пак доколкото схващам, искаш да взимаш нов автомобил, така че ще имаш и гаранция.

 

п.п. Я сподели тези твои съветници ,за какви проблеми са ти казвали?

 

Не казва точно какви са проблемите, само, че тези, който отивали при него били повечето само дизели с проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да няма хора с такъв двигател I-DTEC , аз карам такъв от 2010г до сега. Как да пишем за нещо дето няма проблеми , колата прави другата седмица 4години и освен консумативи за друго не съм ходил до сервиза. Скоро ме питаха доволен ли съм от сервиза на хонда в Стара Загора , е как да изкажа компетентно мнение като три поддържани там црв-та освен съединител за друго не сме ходили . :)

Редактирано от damianski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа има има.

И аз карам същото като колегата dimanski I-DTEC AUTOMAT 2010 и не мога да се оплача.

А колата вече е на 100000км.Единствения проблем е обслужването в моя град.

Няма да сбъркаш и дизел да вземеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми във форума с i-DTEC не се срещат, просто явно няма такива. Шест години, нищо освен консумативи. За сервизите  не мога да кажа, тъй като смяната на масло и филтри не може да бъде критерий.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги, бяхте ми полезни, с което аз избрах дизел :) и без това си бях за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е, даваи да го видим :)

 Когато го взема ще се похваля :D дано да е скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бързай много 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз с DTECa да ти кажа няма ядове, а двигателя на акордеца е същия като на CRV... и аз очаквам скоро да видя новото CRV само че Black Edition

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След месеци излиза фейслифта - в САЩ вече се продава - нови бензинови двигатели и най-интересното нови скоростни кутии

2 литровия EarthDream в комбинация с CVT автоматика (който се ползва и в новия Акорд за САЩ) ускорява 0-100 за под 9сек (мисля повече от 2сек по-бързо от сегашния автоматик)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ Един за I-DTEC, просто удоволствието от шофирането е много по-голямо спрямо бензиновите двигатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ Един за I-DTEC, просто удоволствието от шофирането е много по-голямо спрямо бензиновите двигатели.

 

Ей сега вече запалихме I-VTEC-ците да знаеш!!  :D

:box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box: :box:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм засегнал някого, моля да бъда извинен. Изказването ми се базира на опита който имам с 3 Акорда. 

 

Първият: Шеста генерация 1.8 VTEC, 136 коня. Ами върви, само, че след 4500 оборота. В ниските въобще я няма като за 136 к.с. Иначе на място въобще не можеш да разбереш, че работи, докато и свикна няколко пъти въртях стартера на запален двигател. Да му се чудиш на Японеца, защо не е направил защита стартера при запален двигател каквато имат почти всички Немски коли.

 

Вторият: Седма генерация след фейслифта 2.2 I-CTDI, 140 коня. Само 4 к.с. по-вече от първата, ама разликата е от земята до луната. Все пак има 340 Nm при 2000 оборота, и точно това имах предвид когато казах "удоволствие от шофирането". При запален двигател на място колата е по-шумна от бензиновата и се усещат леки вибрации, но не е нищо фрапиращо. В движение и особено при по-висока скорост определено е доста по-безшумна от старата. 

 

Третият: Осма генерация 2.2 I-DTEC, 150 коня и 350 Nm при 2000 оборота. Честно казано тези 10 к.с. и 10 Nm отгоре като, че ли не мога да ги усетя. Може би поради факта, че от момента в който се разделих със седмицата до момента в който се сдобих с осмицата бяха минали 5-6 месеца и спомените ми не бяха достатъчно пресни за да направя съпоставка. Единственото което ми прави впечатление е, че при I-DTEC като че ли така наречената турбо дупка почти не се усеща.

 

За бензиновите двигатели на новите модели не мога да коментирам, защото нямам наблюдения върху тях. Ще се радвам някой колега с опит да сподели. Знам, че форума "ври" от мнения, че са за предпочитане пред дизелите ама аз така и не мога да разбера защо. Аз съм с дизел и не се оплаквам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегa свикнaл си достa нa турбинa и сигурно изпревaрвaш нa 6 предaвкa с незaвисимо с кaквa скорост се движиш.Зa бензинa трябвa повече дa си игрaеш с предaвките,кaто цяло зa мен е по съвършен от дизелa,но товa е сaмо мое мнение.Кaто искaш икономичен мотор до 3000 оборотa хaрчи горе-долу кaто дизел,когaто искaш спортно кaрaне от4500 оборотa до прекъсвaне нa инжекциятa или по точно нaд 7500 оборотa.Товa е нещото,което нaй много ми хaресвa в бензиновите Хонди,просто сa невероятни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да дам мнение за дизела, но мога да споделя за 2.0 бензин на CR- V  III. Малко дразни тромавостта до около 3000 оборота, чак след това като, че ли се събужда. Прави впечатление, че не се усеща разлика при работа с различни бензини, имам предвид обикновенния 95, 98 или 100 октана. Вървежа си е еднакъв и промяна в разхода няма, поне по показанията на таблото. Разход - извънградско при умерено каране 90-120 - 7,5 до 9.0, в града 11.0 - 12.0. Говоря само за бензин, не е газифицирано (още....).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Някой чувал ли е за тази нова роботизирана скоростна кутия:

 

http://www.honda.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/#n781

 

Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9-степенна DSG кутия от ZDF 

Подобрението от Хонда -  има "класически" хидро-конвертор между DSG-то и трансмисията, т.е. при потегляне/превключване няма да има "тласъци" като при ФВ, в момента м който някоя скорост се зацепи и хидро-конвертора се зацепва твърдо и не внася загуби. В момента май само един модел на Акура ползва тази кутия.

Между другото новия 2.4л бензинов двигател по каталог е под 9сек за 0-100.

А 1.6 дизела е по-мощен от стария 2.2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9-степенна DSG кутия от ZDF 

Подобрението от Хонда -  има "класически" хидро-конвертор между DSG-то и трансмисията, т.е. при потегляне/превключване няма да има "тласъци" като при ФВ, в момента м който някоя скорост се зацепи и хидро-конвертора се зацепва твърдо и не внася загуби. В момента май само един модел на Акура ползва тази кутия.

Между другото новия 2.4л бензинов двигател по каталог е под 9сек за 0-100.

А 1.6 дизела е по-мощен от стария 2.2

Здравей колега,

Благодаря ти за информацията.

За тази кутия ли става въпрос:

http://www.zf.com/corporate/en/products/innovations/9hp_automatic_transmission/9hp_automatic_transmission.html

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И разбира се CVT в България няма да има явно ;) Хубавото е че бултрако могат да внесат кола от Германия :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако не знам какво могат да внесат, но за съжаление се оказа че в България не можеш да си поръчаш Black edition на CRV...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е до Бултрако - Хонда са решили за Европа да е с ДСГ вместо вариатор - с право или не вариаторите имат лоша слава в Европа.

Отзивите за 9-степенната кутия са много добри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вечното дизел срещу бензин... 99% от хората които си купуват нова кола ще изберат дизел, ако вече е на 7-8-9 години си заслужава да се запиташ " абе чел съм аз че дизелите се разваляли повече след повечко каране" въпреки че новите бензинови мотори също са много икономични :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз правя по 10-15 000 км на година и за мен дизела не се изплаща като първоначална инвестиция в рамките на 5 г.(лизинговия период). Поне до момента бензиновите държат малко по-висока цена, или поне еднаква с дизеловите такива след 5-тата година, т.е. и от там не бих могъл да избия разликата. Когато аз купувах моята кола(преди 2 г.) разликата беше 5 000 лв. Като сложим каско и оскъпяване за периода, отива към 6000 лв тотал отгоре или по 100 лв на месец.

 

Вече са пуснали за продажба 1.6 дизела 160 кс с 9ст. автомат в Англия. Интересно е за БГ каква ще е цената.

 

При морално остарял автомат за бензина и нов и ефективен за дизела дори и купувачи като мен може предпочетат дизела, въпреки малкия пробег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав!Дизел се купува за каране. За мен, с моите 10000 мили на година, изобщо не е оправдано да купувам по-скъпия дизелов автомобил, и да зареждам с по-скъпо гориво. Интелигентният ми 1.3 i-vtec има почти същия разход на гориво, и е на 2/3-ти от цената на същия дизелов Сивик. В края на миналата година в Хонда имаше промоция на безлихвен лизинг. Просто от любопитство отидох да видя, за какво иде реч. Оцениха 2-годишния Сивик на съпругата ми (на 16000 мили) на 10000 паунда (14000 е нов). Цената на същия 1.6 дизелов Сивик комби беше около 24000 паунда. Оттам - дай едни пари депозит, айде по-висока месечна вноска, и ... не, благодаря, отказахме се. Виж, ако правех едни 20-30К мили, тогава бих си взел дизел.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krasi-mir в Англия не е ли и по-скъпо като данъци да притежаваш дизел? Напоследък се чуват доста призиви за забрана на дизели в големите градове(Париж, Лондон).

 

Иначе на сайта на Бултрако има статия с обяснение на системата 4Х4 сравнително ясно обяснено:

 

http://www.honda.bg/files/crv%20tech.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krasi-mir в Англия не е ли и по-скъпо като данъци да притежаваш дизел?...

 

В Англия няма данък за притежание на автомобил.

Има само пътен данък - Road Tax, който нямам представа, по какви показатели се определя. Всъщност не знам всички показатели, а само някои от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги вече съм в клуба взех  дизел ръчка 4х4, нави, много съм доволен  :) за сега разходът ми е 7,8 смесено поне така ми пише на борд-а 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги вече съм в клуба взех  дизел ръчка 4х4, нави, много съм доволен   :) за сега разходът ми е 7,8 смесено поне така ми пише на борд-а 

Честито!

Добре дошъл в отбора на дизела. :punk: Много безаварийни километри и много да те радва.Няма да съжаляваш че си избрал дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! По-скоро няма да съжаляваш, че си избрал Хонда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...