Jump to content
atoma

Джанти Акорд 7-ма ген.

Recommended Posts

Ето как седи със зимните 16-ки малко мръсна :D Прав е Чавдар, грознее с 16-ката :D

17016748_10208667274708447_9138750721765838883_o.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...съболезнования  :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но със афтърмаркет 16" стои много добре :). Все пак зависи от това, кой с какви очи гледа на нещата..но определено стоковите 16" не изглеждат добре, твърде са прибрани. Не знам за онова време как е бил Акорда спрямо други марки в същия клас, откъм джанти. Гледам, че доста хора се кефят на пре-фейс 16", докато мен лично не ми допадат. Именно тези джанти, оригиналните, са в пъти по-скъпи (ако искаш чисто нови да си ги поръчш от дилъра) от афтърмаркет джантите. За 17" на Тайп-С преди фейса съм звънял в официални представителства на Хонда за Япония, Русия, ЮК и тук в Бултрако, цената бе 908лв., тъкмо се зарадвах и дойде доуточнението, че това е за една джанта. В ЮК бяха най-скъпи, Япония и Русия бяха с около 100-150€ надолу, но без мито.

 

На пример на Субару Импреза има едни джанти още от CMR2, чиито дизайн и до ден днешен е актуален, за мен поне е така. Хонда не знам дали имат такива джанти.

 

Не знам с каква цел са слагани офсет 55. Някой има ли представа дали по-малкия положителен офсет вреди по някакъв начин на окачването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто няма как да не покажа още един семеен автомобил с грозни 16ки джанти :)

 

gallery_31251_2199_223710.jpg

 

gallery_31251_2199_232800.jpg

 

Нямам по-добри снимки, да покажа как добре стоят :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОЕМ 17" Type S

 

post-17631-0-06294200-1461214224_thumb.jpg

 

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто няма как да не покажа още един семеен автомобил с грозни 16ки джанти :)

 

gallery_31251_2199_223710.jpg

 

 

Нямам по-добри снимки, да покажа как добре стоят :)

 

Това оригинални джанти ли са? Не ги бях виждал досега...Сигурно са за излезнали с фейс..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това са си джанти на Honda (42700-SDA-A12), но не съм сигурен дали са точно за Accord. Иначе си пасват точно. На колегата atoma мръсните зимни са същите. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

h5rov точно това щях да напиша и аз, че и моите са същите.

 

Ето и още няколко снимки след пастиране (след инцидента ми с корабната боя)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има ли някой тук с ЕТ35 да качи снимка да видя как изглежда визуално и реално.

Посъветвах се с няколко човека, просто технически, и на всички отговорът бе - ЕТ35 ще излезе извън калника, но колко ще излезе не мога да си го представа.

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги има ли някой тук с ЕТ35 да качи снимка да видя как изглежда визуално и реално.

Посъветвах се с няколко човека, просто технически, и на всички отговорът бе - ЕТ35 ще излезе извън калника, но колко ще излезе не мога да си го представа.

 

Благодаря!

Скролни до поста над твоя и си готов.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сигурно ли е, че е ЕТ35?

Питам понеже Атома го бях питал, но каза "мисля" че са ЕТ45 и ЕТ48, предни-задни.

Ако са ЕТ35, перфектно, но може ли и Атома да потвърди, или някой спец с опит?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

искаш да кажеш, че не съм "спец с опит" ли? 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз няма как да знам, ако ти не кажеш...Извинявай ако съм те засегналИ все пак, какво е мнението ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Rota Boost 17"

- 7.5J предни / 8J задни

- ЕТ45 предни / ЕТ35 задни

- 72мм централен отвор

 

 

"спецовете" много четат, и аз кат тях :D

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново! Аз не съм "спец", но ще стана :)...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се замислям за 17 джанти. Какви ше ми предложите? Колко е централния отвор, с какво ет да ги търся 40? Каква ширина? Гумите 225/45 ли трябва да са, за да показва вярно км? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва първо да споделиш, към какво имаш афинитет - към грозно стоящи заводски джанти или афтърмаркет за "яката стойка, чуек", с компромис в заводски зададения допустим офсет.

Ето заводски офсет как стои отзад:

9260184X.png

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като теснолинейка:)нищо лично.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, dido0o_ написа:

Като теснолинейка:)нищо лично.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
 

Теснолинейка със същите джанти е и на пост #84. Особеността е, че това са 16ки. 17ките стоят доста по-добре.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така стоят, гуми 225/45/17, джанти ЕТ 35 на 8J

20170722_150755.thumb.jpg.b3a92057c6d2188e5356b8fc87ce73c1.jpg

сам решаваш.

20170404_152257.thumb.jpg.ca4a1ab42e30acf173dcb774ae2226a5.jpg

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста по-добре изглежда и държи на пътя с 17-ки.

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

be3ad3dde132e46cbd3a4e7fc294a84d.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези ми харесват много за Акорд. Моделът е Superturismo GT. С какъв офсет са тези на снимките за да седят така ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата @Nikito82 не е лошо да кажеш с какъв бюджет мислиш да разполагаш, щото така всеки ще ти каже моето е най-добро, също да кажеш дали си си харесал модел и т.н.

Ето ти и моето мнение от друга тема, джантата е Rota Boost 17":

 

На 22/01/2018 at 9:29, atoma написа:

Здравейте, @Чавдар К е прав, 8J отпред е много и стърчи доста (около 2 пръста) , затова отпред минах на 7.5J ET45 а отзад съм със 8J ET48 или 35 беше, не помня вече :) , гумите са 225/45/17 и всичко си седи на нивото на калника и изглежда добре, поне на мен ми харесва.

Ето и няколко снимки.

 

17155578_10210993642689969_298789660468811113761_10205664513785077_312150609537217094_10205664514025083_3762694363046612

Това е отпред със 7,5J

12247157_10206913752615267_3148906238705663637_n.jpg20479951_10212371467214721_2969980722392831876_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внорите са много добри! Цената е приемлива. ЕT-то не е навътре, а навън 5мм, което е нищо! С увеличаване на цифрата на ЕТ-то джантата отива навътре и обратното. Оригинала е 55.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам, неправилно се изразих. Ет поне 40 да беше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах 64.1мм ли е централния отвор. Харесах и едни на Момо, но много дебело сяда 332лв бройката и още мим 400 за гуми и слагането отидоха 1800лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А първите, които постнах, как мислите, дали ще стоят добре? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петолъчката стои добре на тези Акорди, а и по принцип си стои хубаво, но Хондовските от 2-я линк са класи над първите, но и са близо 3 пъти повече като цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама вторите са и много прибрани, ет50

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как е с 18 джанти, кофти ли е возията? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли възможност с програма да наложа джанта да видя как ще стои на моята кола? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли да помогнете, по-запознатите от вас: купих си ето тези джанти (виж прикачената снимка) и преди това търсих доста, но не можах да намеря информация през кои години и на кой модел точно се вграждат? И то добре, че съм виждал 2-3 коли с такива из София, иначе чрез търсене из гугъла и разглеждане на снимки никога нямаше да знам, че има такива. А за моя вкус - това е най-красивата заводска джанта за този модел. 

Колега Nikito82, на старата ми кола карах много години с гуми 175/65/14, след което ѝ взех 195/50/15. Старите ги помпах на 2.2 - 2.25, новите - на 2.35 - 2.4. Старите бяха Клебер 2007-ма г., новите - Дънлоп 2011. Разликата във возията беше много голяма, в полза на новите по-широки и по-ниски гуми. Имам предвид, че и други неща имат значение, а не само височината на гумата. Ти нови гуми ли ще купуваш или нещо втора ръка? 

Може би си разбрал вече, но главината е с 5 болта х 4.5" (114.3 мм) и централен отвор 64 (64.1). Ако си намериш красиви джанти от другата група 5 х 114 - Хюндай, Мазда, Киа ако не бъркам... , с отвор 67 мм, може да се монтират с втулка, а от тях има някои много красиви модели.

 

 

IMG_20171204_191826_HDR.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбрах всичко, засега съм се спрял на тези 2 модела

1вите на старо за 500лв, другите нови за 1000лв

B21CSS.png

625_625.jpg

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гуми ще взема нови по - евтини дебица за 120лв броя. 245/45/17

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си оригинални 17-ски има няколко модела все някой ще ти хареса.На тая кола със сток окачване оригиналните стоят най-добре.Гумите задължително 225/45/17 друг размер 17-ска не слагай бягаш от оригиналния размер,а колата ти е с VSA и не мисля,че е подходящо да караш с размер различен от посочения от производителя.По-добре си вземи оригинални джанти за около 500 а останалите пари ,вложи в по-хубави гуми,тая Debica след първия сезон ще е за боклука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението на Шорти, с малки изключения, стоковите са ЕТ55, мен лично не ме кефи да е толкова прибрана джантата.

Най-добрия за теб вариант е да си намериш 2-ра ръка джанти, които само да не са криви (за около 500-600лв.) даваш още 200-250лв. за пребоядисване (хубаво и качествено) и си взимаш 17-ки гуми за 150-65лв. (има хубави в този диапазон).

Най-добрият вариант е нови джанти с нови гуми, но просто са си скъпи. Мерака си е мерак, както го почустваш така го направи, но не взимай скапани гуми в никакъв случай, било то евтини нови или 2-ра ръка. Или нови хубави, или 2-ра ръка на малко километри и издържана марка да са.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не харесвам това ет55. Тези които гледам са с ет40 и надолу j7. 5,гуми 225/45. Това гледам. Какво като съм с ВСА малкото ЕТ проблем ли е? Една оригинална джанта на хонда не ми е харесала. :(

Колкото до гумите, сега съм с нови гуми дебица зимни и за 2000км даже не са се изтрили цветните черти по грайфера, много съм доволен. Тихи и устойчиви. На сезон минавам с гуми  6000км макс. И се сменят с летни или зимни. 

На другата кола имам гуми Рикен ли кви бяха 5000км, не са мръднали, перфектни са. Особено за 340лв 4гуми 17. Така че не мисля, че дебица за 10000км ще се хвърли. 

Сега видях, че съм написал 45/245. Моя грешка. Гуми ще са 225/45/17

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...