atoma 995 #81 Отговорено 20 Април, 2016 Ето как седи със зимните 16-ки малко мръсна Прав е Чавдар, грознее с 16-ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #82 Отговорено 20 Април, 2016 ...съболезнования Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #83 Отговорено 20 Април, 2016 Да но със афтърмаркет 16" стои много добре . Все пак зависи от това, кой с какви очи гледа на нещата..но определено стоковите 16" не изглеждат добре, твърде са прибрани. Не знам за онова време как е бил Акорда спрямо други марки в същия клас, откъм джанти. Гледам, че доста хора се кефят на пре-фейс 16", докато мен лично не ми допадат. Именно тези джанти, оригиналните, са в пъти по-скъпи (ако искаш чисто нови да си ги поръчш от дилъра) от афтърмаркет джантите. За 17" на Тайп-С преди фейса съм звънял в официални представителства на Хонда за Япония, Русия, ЮК и тук в Бултрако, цената бе 908лв., тъкмо се зарадвах и дойде доуточнението, че това е за една джанта. В ЮК бяха най-скъпи, Япония и Русия бяха с около 100-150€ надолу, но без мито. На пример на Субару Импреза има едни джанти още от CMR2, чиито дизайн и до ден днешен е актуален, за мен поне е така. Хонда не знам дали имат такива джанти. Не знам с каква цел са слагани офсет 55. Някой има ли представа дали по-малкия положителен офсет вреди по някакъв начин на окачването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #84 Отговорено 20 Април, 2016 Просто няма как да не покажа още един семеен автомобил с грозни 16ки джанти Нямам по-добри снимки, да покажа как добре стоят 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donvini 17 #85 Отговорено 21 Април, 2016 ОЕМ 17" Type S 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #86 Отговорено 21 Април, 2016 Просто няма как да не покажа още един семеен автомобил с грозни 16ки джанти Нямам по-добри снимки, да покажа как добре стоят Това оригинални джанти ли са? Не ги бях виждал досега...Сигурно са за излезнали с фейс.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #87 Отговорено 21 Април, 2016 Да, това са си джанти на Honda (42700-SDA-A12), но не съм сигурен дали са точно за Accord. Иначе си пасват точно. На колегата atoma мръсните зимни са същите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #88 Отговорено 21 Април, 2016 h5rov точно това щях да напиша и аз, че и моите са същите. Ето и още няколко снимки след пастиране (след инцидента ми с корабната боя) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #89 Отговорено 12 Май, 2016 Колеги има ли някой тук с ЕТ35 да качи снимка да видя как изглежда визуално и реално. Посъветвах се с няколко човека, просто технически, и на всички отговорът бе - ЕТ35 ще излезе извън калника, но колко ще излезе не мога да си го представа. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #90 Отговорено 12 Май, 2016 (Редактирано) Колеги има ли някой тук с ЕТ35 да качи снимка да видя как изглежда визуално и реално. Посъветвах се с няколко човека, просто технически, и на всички отговорът бе - ЕТ35 ще излезе извън калника, но колко ще излезе не мога да си го представа. Благодаря! Скролни до поста над твоя и си готов. Редактирано 12 Май, 2016 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #91 Отговорено 12 Май, 2016 Това сигурно ли е, че е ЕТ35? Питам понеже Атома го бях питал, но каза "мисля" че са ЕТ45 и ЕТ48, предни-задни. Ако са ЕТ35, перфектно, но може ли и Атома да потвърди, или някой спец с опит? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #92 Отговорено 12 Май, 2016 (Редактирано) искаш да кажеш, че не съм "спец с опит" ли? Редактирано 12 Май, 2016 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #93 Отговорено 12 Май, 2016 Аз няма как да знам, ако ти не кажеш...Извинявай ако съм те засегналИ все пак, какво е мнението ти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #94 Отговорено 12 Май, 2016 (Редактирано) Rota Boost 17" - 7.5J предни / 8J задни - ЕТ45 предни / ЕТ35 задни - 72мм централен отвор "спецовете" много четат, и аз кат тях Редактирано 12 Май, 2016 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #95 Отговорено 12 Май, 2016 Благодаря отново! Аз не съм "спец", но ще стана ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #96 Отговорено 5 Февруари, 2018 И аз се замислям за 17 джанти. Какви ше ми предложите? Колко е централния отвор, с какво ет да ги търся 40? Каква ширина? Гумите 225/45 ли трябва да са, за да показва вярно км? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #97 Отговорено 6 Февруари, 2018 (Редактирано) Трябва първо да споделиш, към какво имаш афинитет - към грозно стоящи заводски джанти или афтърмаркет за "яката стойка, чуек", с компромис в заводски зададения допустим офсет. Ето заводски офсет как стои отзад: Редактирано 6 Февруари, 2018 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #98 Отговорено 6 Февруари, 2018 Стойка да има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #99 Отговорено 6 Февруари, 2018 Като теснолинейканищо лично.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #100 Отговорено 6 Февруари, 2018 преди 6 минути, dido0o_ написа: Като теснолинейканищо лично. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Теснолинейка със същите джанти е и на пост #84. Особеността е, че това са 16ки. 17ките стоят доста по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #101 Отговорено 6 Февруари, 2018 (Редактирано) Така стоят, гуми 225/45/17, джанти ЕТ 35 на 8J сам решаваш. Редактирано 6 Февруари, 2018 от chavdarbs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #102 Отговорено 6 Февруари, 2018 Доста по-добре изглежда и държи на пътя с 17-ки. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #103 Отговорено 6 Февруари, 2018 Тези ми харесват много за Акорд. Моделът е Superturismo GT. С какъв офсет са тези на снимките за да седят така ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #104 Отговорено 6 Февруари, 2018 Колегата @Nikito82 не е лошо да кажеш с какъв бюджет мислиш да разполагаш, щото така всеки ще ти каже моето е най-добро, също да кажеш дали си си харесал модел и т.н. Ето ти и моето мнение от друга тема, джантата е Rota Boost 17": На 22/01/2018 at 9:29, atoma написа: Здравейте, @Чавдар К е прав, 8J отпред е много и стърчи доста (около 2 пръста) , затова отпред минах на 7.5J ET45 а отзад съм със 8J ET48 или 35 беше, не помня вече , гумите са 225/45/17 и всичко си седи на нивото на калника и изглежда добре, поне на мен ми харесва. Ето и няколко снимки. Това е отпред със 7,5J Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #105 Отговорено 6 Февруари, 2018 https://m.olx.bg/ad/4-br-dzhanti-17-tsola-5x114-3-za-honda-hyuday-nissan-8j-et-38-ID7eL4N.html На тези се спрях и тези https://m.olx.bg/ad/4br-17-aluminievi-dzhanti-5x114-3-honda-accord-civic-cr-v-type-r-ID66tiU.htm ама оссен цената и ет е много навътре май. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #106 Отговорено 6 Февруари, 2018 Внорите са много добри! Цената е приемлива. ЕT-то не е навътре, а навън 5мм, което е нищо! С увеличаване на цифрата на ЕТ-то джантата отива навътре и обратното. Оригинала е 55. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #107 Отговорено 6 Февруари, 2018 Да знам, неправилно се изразих. Ет поне 40 да беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #108 Отговорено 6 Февруари, 2018 Само не разбрах 64.1мм ли е централния отвор. Харесах и едни на Момо, но много дебело сяда 332лв бройката и още мим 400 за гуми и слагането отидоха 1800лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #109 Отговорено 7 Февруари, 2018 Ето един калкулатор за съпоставяне на размери и офсети. http://www.rimsntires.com/specspro.jsp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #110 Отговорено 9 Февруари, 2018 А първите, които постнах, как мислите, дали ще стоят добре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #111 Отговорено 9 Февруари, 2018 Петолъчката стои добре на тези Акорди, а и по принцип си стои хубаво, но Хондовските от 2-я линк са класи над първите, но и са близо 3 пъти повече като цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #112 Отговорено 9 Февруари, 2018 Да ама вторите са и много прибрани, ет50 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #113 Отговорено 9 Февруари, 2018 А как е с 18 джанти, кофти ли е возията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #114 Отговорено 10 Февруари, 2018 Има ли възможност с програма да наложа джанта да видя как ще стои на моята кола? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #115 Отговорено 11 Февруари, 2018 Колеги, може ли да помогнете, по-запознатите от вас: купих си ето тези джанти (виж прикачената снимка) и преди това търсих доста, но не можах да намеря информация през кои години и на кой модел точно се вграждат? И то добре, че съм виждал 2-3 коли с такива из София, иначе чрез търсене из гугъла и разглеждане на снимки никога нямаше да знам, че има такива. А за моя вкус - това е най-красивата заводска джанта за този модел. Колега Nikito82, на старата ми кола карах много години с гуми 175/65/14, след което ѝ взех 195/50/15. Старите ги помпах на 2.2 - 2.25, новите - на 2.35 - 2.4. Старите бяха Клебер 2007-ма г., новите - Дънлоп 2011. Разликата във возията беше много голяма, в полза на новите по-широки и по-ниски гуми. Имам предвид, че и други неща имат значение, а не само височината на гумата. Ти нови гуми ли ще купуваш или нещо втора ръка? Може би си разбрал вече, но главината е с 5 болта х 4.5" (114.3 мм) и централен отвор 64 (64.1). Ако си намериш красиви джанти от другата група 5 х 114 - Хюндай, Мазда, Киа ако не бъркам... , с отвор 67 мм, може да се монтират с втулка, а от тях има някои много красиви модели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #116 Отговорено 11 Февруари, 2018 (Редактирано) Да разбрах всичко, засега съм се спрял на тези 2 модела 1вите на старо за 500лв, другите нови за 1000лв Редактирано 11 Февруари, 2018 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #117 Отговорено 11 Февруари, 2018 (Редактирано) Гуми ще взема нови по - евтини дебица за 120лв броя. 245/45/17 Редактирано 11 Февруари, 2018 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #118 Отговорено 11 Февруари, 2018 Търси си оригинални 17-ски има няколко модела все някой ще ти хареса.На тая кола със сток окачване оригиналните стоят най-добре.Гумите задължително 225/45/17 друг размер 17-ска не слагай бягаш от оригиналния размер,а колата ти е с VSA и не мисля,че е подходящо да караш с размер различен от посочения от производителя.По-добре си вземи оригинални джанти за около 500 а останалите пари ,вложи в по-хубави гуми,тая Debica след първия сезон ще е за боклука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #119 Отговорено 11 Февруари, 2018 (Редактирано) Подкрепям мнението на Шорти, с малки изключения, стоковите са ЕТ55, мен лично не ме кефи да е толкова прибрана джантата. Най-добрия за теб вариант е да си намериш 2-ра ръка джанти, които само да не са криви (за около 500-600лв.) даваш още 200-250лв. за пребоядисване (хубаво и качествено) и си взимаш 17-ки гуми за 150-65лв. (има хубави в този диапазон). Най-добрият вариант е нови джанти с нови гуми, но просто са си скъпи. Мерака си е мерак, както го почустваш така го направи, но не взимай скапани гуми в никакъв случай, било то евтини нови или 2-ра ръка. Или нови хубави, или 2-ра ръка на малко километри и издържана марка да са. Редактирано 11 Февруари, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #120 Отговорено 11 Февруари, 2018 (Редактирано) И аз не харесвам това ет55. Тези които гледам са с ет40 и надолу j7. 5,гуми 225/45. Това гледам. Какво като съм с ВСА малкото ЕТ проблем ли е? Една оригинална джанта на хонда не ми е харесала. Колкото до гумите, сега съм с нови гуми дебица зимни и за 2000км даже не са се изтрили цветните черти по грайфера, много съм доволен. Тихи и устойчиви. На сезон минавам с гуми 6000км макс. И се сменят с летни или зимни. На другата кола имам гуми Рикен ли кви бяха 5000км, не са мръднали, перфектни са. Особено за 340лв 4гуми 17. Така че не мисля, че дебица за 10000км ще се хвърли. Сега видях, че съм написал 45/245. Моя грешка. Гуми ще са 225/45/17 Редактирано 11 Февруари, 2018 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове