Jump to content
cn4427

Проблем с климатроника

Recommended Posts

Здравейте колеги,проблема на климатроника е,че копчето А/С на климатроника мига постоянно и не реагира на команди.Колата е Хонда ЦРВ 2.2 дизел 2006г.Правиха и диагностика,но не открива грешки,заредена е и с фреон.Какъв може да е проблема,дайте мнения.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колега.Ако можем да ти помогнем ще трябва малко повече информация да получим.Разбрахме ,какъв е автомобила,сега обясни как разбра че е зареден с фреон(с подробности),как и с какво и правиха диагностика(с подробности) .За в бъдеще ако искаш помощ обеснявай подробно,да не гадаем.Ще ти е трудно сега с ограничението в броя на постовете,затова в един пост дай максимално информация ,за да не чакаме утре.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направена е компютърна диагностика ,чрез обд буксата,но компютъра не отчита грешки в климатичната система.От сервиза имаха съмнение за липса на фреон.Същият е проверен на специален стенд в сервиз имаше около 200гр.и го допълниха с фреон до 500гр.Намя разлика копчето А/С си продължава да мига постоянно и не поема команди,при изключване на вентилатора за обдухване спира да мига,това е.Ако някой може да помогне ще съм благодарен,поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно платката за централната конзола е сдала багажа, тя е обща за температурата, климатика,вентилатора и т.н. Ако има как да пробваш с работеща, за да отхвърлим този вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно,сега ти трябва опитен хондаджия да пусне климатика.Изключваш контакта,спираш вентилатора на парното,температурата на студено,духалките в посока лицето.Даваш контакт,натискаш бутона за рециркулация на въздуха и докато го държиш натиснат,натискаш и бутона за подгрев на задното стъкло 5 пъти.Това всичкото трябва да стане в рамките на 10 секунди.ЗАпочва самодиагностиката с 2-но мигане на бутона за рециркулацията.Броиш след това колко пъти ще измига ...максимално 15 пъти.ЗАпомняш номера на грешката и изключващ от контакт.ЗАпомни цялата операция внимателно и я повтори 2 пъти.Пиши какво се е случило....

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за компетентните съвети колега.Климатроника се оправи.Бъди все така отзивчив приятелю.Весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като идвам по Тунджа ще се обадя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той Маркони си ги разбира тези неща, а и си заслужава почерпка определеноПубликувано изображение.

Черпете го /и не само на думи/, че ми е обещал,да почерпи един тонингован фреон, като имам път през Русе.

Маркони, няма да забравя,само да минаПубликувано изображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали мойете да ми помогнете и на мене

 

здравейте станах собственик на хонда сивк 7 генерация обаче имам проблем склиматроника немога да прехварлям топло и стодено от копчето за градосите....... ръчно обаче го направих .свалих CD-то но там нямяше жило а само кабели .....някои ако знаели какъв ми е проблема моля да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си серво моторчето което отваря и затваря клапата , няма йила само кабелчета са .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам тази тема, за да не отварям нова. Става въпрос за ЦРВ 2003 г. с климатроник Въпросът ми е нормално ли е сега при тези температури да светва зелената лампа на копчето А/С. Ще се опитам да обясня по-подробно - при завъртяно копче на парното на крайно дясно положение, т.е. на най-топло, вентилаторът е на средно положение, а клапите са нагласени да духа на краката и прозореца и по някое време като погледна зеленото копче А/С светнало. Това нормално ли е или не? Същото се получава и при други положения на клапи и вентилатор, също така понякога лампата светва със самото включване на вентилатора. При Вас получава ли се нещо такова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам тази тема, за да не отварям нова. Става въпрос за ЦРВ 2003 г. с климатроник Въпросът ми е нормално ли е сега при тези температури да светва зелената лампа на копчето А/С. Ще се опитам да обясня по-подробно - при завъртяно копче на парното на крайно дясно положение, т.е. на най-топло, вентилаторът е на средно положение, а клапите са нагласени да духа на краката и прозореца и по някое време като погледна зеленото копче А/С светнало. Това нормално ли е или не? Същото се получава и при други положения на клапи и вентилатор, също така понякога лампата светва със самото включване на вентилатора. При Вас получава ли се нещо такова?

При мен се получава същото почти :) топлото е на макс, когато завъртя да кажем от някоя от крайно левите позиции към крайно дясна позиция / прозорец + крака / и светва зелената лампичка на климатроника и просто я изкл. ръчно нз. защо се получава така и дали е нормално някой по в час ако може да обясни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега като я видя, че свети все натискам копчето и го изключвам, но все си мисля, че щом се включва, значи има защо. Да изчакаме някой, който е повече в час да каже :rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то за нормално, нормално е, но не бих казал, че е едно от най-мъдрите решения на инженерите на хонда ;) Просто са се опитали да предугадят причините и следствията, поради които би насочил струята към прозорците, демек че вероятно ти са запотени прозорците и искаш да ги изсушиш. Моето мнение е, че не е много удачно решение и при редовно несъобразяване с начина на включване на климатика, това със сигурност ще доведе до неговото прецакване. Когато ще насочвам струята към прозореца и знам, че ще се включи климатика просто давам врътката на студено или поне в неутрално положение/но не и на червено/ и изключвам от скорост за да са максимално ниски оборотите на двигателя, когато зацепва компресора на климатика. След това, ако преценя, че няма нужда от него го изключвам и си връщам врътката на топло. Според мен това е правилния подход, има по-компетентни колеги да си кажат и те мнението ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички марки са така ,не само инжинерите на Хонда са го решили.Наистина е заради изпотяването на предното стъкло.Програмата работи до 30 градуса на мотора,после си пуска топъл въздух.Проблем за климатика няма,даже е полезно да се пуска всеки ден компресора.Мощността която тегли зимата е нулева.Нямате повод за притеснения...

  • Like 1
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, значи да си го оставям да си работи щом така си е решило :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си работи климатика от време на време хубаво, ама не е ли лошо за компресора да се включва, когато му скимне ако двигателя в момента е на 5 хил.оборота примерно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътката за посоката на струята, ако я зададете на позиция към челното стъкло, или челно стъкло и крака, не само се включва климатика, но се и изключва опцията за циркулация на въздуха в купето / ако сте я оставили на такова положение/ и започва да вкарва външен въздух.Всичко това е направено с цел, да не се запотяват стъклата и е един вид като екстра.При всички по-нови модели с климатроник е така - както казва и Маркони.И още един съвет за ЦРВ-то,за зимата, на база три години проби:Дръжте си врътката за включване на вентилатора, на положение Ауто, градусите настроени на 22-24, посоката на струята на положение челно стъкло/крака и си свиркайте. Системата сама си се включва след около 3-4 км. /за толко стрелката се вдига до първото деление/, след това бързо наваксва до работната температура и след това поддържа тази приятна температура в купето.Казвам 22-24 градуса, защото на колкото повече е зададена температурата, толкова по-силно ще върти вентилатора, ще е по-шумно от него и се получава една некомфортна хладна струя, докато не се достигне нормалната работна температура на двигателя. След това естествено струята става топла, но пак е силна, за да навакса по-бързо зададената по-висока от вас температура, а ако е зададена на максимална, този период е доста дълъг.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата да попитам за евентуален проблем с климатроника. Колата е Хонда ЦРВ 2.2 дизел 2005 г.,При външна температура  22 градуса ,температурата която има въздушната струя излизаща от предните духалки при включен климатроник е 12 градуса в движение и при покой.В следствие на което не може да се охлади купето, климатроника е дозареден преди 2 месеца,филтъра на купето е нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×