Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Имаш нули и на електронния и на механичния километраж :) Ако не те устройва търси си деветки! (шегувам се разбира се).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

Бях мернал преди време някъде из темите за 8-ма генерация въпрос относно user manual на английски. Един колега питаше, и доколкото помня, някой му беше пратил линк на лично? 
Може ли, в случай че имате под ръка линка, да го пуснете и на мен, защото един приятел си купи един красавец 2011 набор, executive и в момента всичко е на френски, и ме помоли за помощ :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, 

Някой с executive 8ца, който да сподели как се сменя езика на навигацията, защото след като сменихме този на показателите на таблото, навигацията и менютата на централния дисплей все още са на френски. 
Трябва да се смени през диск с нова навигация, или ? 

Всяка идея е добре дошла ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, 

 

Някой с executive 8ца, който да сподели как се сменя езика на навигацията, защото след като сменихме този на показателите на таблото, навигацията и менютата на централния дисплей все още са на френски. 

Трябва да се смени през диск с нова навигация, или ? 

 

Всяка идея е добре дошла ;)

 

Първо едно уточнение: Не само executive имат навигация. Моята е elegance с навигация. И слава Богу, винаги съм се чудил защо трябва да си купуваш най-големия по кубици и коне двигател, за да се радваш на всички екстри. Алогично е.

 

По въпроса: Намираш как е на френски: "Говори Английски или съответно езика, който искаш да ти се смени." 

Натискаш бутончето от волана с иконката телефон и го казваш това.

На моята й казах на немски: "Spracht Englisch" и веднага се смени на английски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да предположа, че се сменя от самото меню на Нави-та. Поне така е при 7ген., а и не само при Акорд, ако не е променена логиката. Ползвай гугъл за да ти преведе френското меню, за да стигнеш до Настройки, след което от Настройки търси Език, а оттам вече си избираш език от поддържаните такива.

Друго, при 7г. фейс лифт вече не ти нужен диск за да пипаш настройките, или да влизаш в скритото меню, предполагам това е запазено и в 8ген, един недостатък който са оправили.

Ако е само гласов контрола за смяна, би било доста глупаво, и недостатък.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на езика се оказа проста работа, но забравих да пиша - отново заслугата е на g0sh, понеже е описано в статията, която прати. Цъкаш копчето за гласова команда, казваш "English", след което ти отвръща на английски "Сигурен ли си, че искаш да преминеш на английски?", цъкаш копчето и казваш "Yes" и си готов.

Всъщност исках тоя пост да цитирам, ако може го изтрийте предния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

Натискаш бутончето от волана с иконката телефон и го казваш това.

На моята й казах на немски: "Spracht Englisch" и веднага се смени на английски.

 

С това бутонче се сменя езика на блутута   ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

 

Натискаш бутончето от волана с иконката телефон и го казваш това.

На моята й казах на немски: "Spracht Englisch" и веднага се смени на английски.

 

С това бутонче се сменя езика на блутута   ;)

 

 

С това бутонче се сменя всичко, включително онова, което описах. Иначе ръчно от голямото кръгло копче, което се върти може да се смени езика, всеки път като разкача акумулатора и го закача пак ми излиза като опция да си избера езика. Но и с гласова команда става същото. Въпрос на избор е.

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

нов съм в Хонда средата. Преди 2-ва месеца си купих Акорд 2.2 I-DTEC. Засега съм доволен като излкючиме проблема с DPF, който след доста четене установих, че като цяло е проблемен не само при Хонда. Имам няколко въпроса към запознатите:

 

1. Правите ли си сбирки?

2. Забелязах, че при включване на задна дясното огледало се накланя надолу, но не и лявото. Това нормално ли е?

3. Можете ли да ми покажете оригиналната си аптечка ако имате такава? Моята липсва и искам да си купя.

4. Откъде си пазарувате консумативи - чистачки, масла и т.н.?

5. Какъв ви е г/д разхода в двете среди (при 120 - 130 извънградско)?

 

Относно DRL-a - в скоро време мисля да монтирам такъв към дългите. Предишната ми кола има такъв модул и съм адски доволен. Ще ви споделя снимки и отзиви след монтажа.

 

Сигурно ще ми изникнат и други, но засега ще се огранича с тези. Надявам се за в бъдеще да си бъдем взаимно от полза. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега със здраве да си я караш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Maximus, със здраве да я ползваш!

Моят Accord е 2009, на 109000 км., без проблеми с DPF и по въпрос N5 смея да твърдя, след многократни засичания, че разходът градско е 7,2-7,4 през лятото и 7,8-8,0 през студена зима. Разбира се, при щадящо шофиране.

На дълъг път, със 120-130 км./ч. и без екстремни ускорения - 6,2-6,3.

Имай предвид, че и при двата режима на шофиране компютърът показва с 0,4-0,5 л. по-висок от реалния разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Моята също е 2009 на 145 000 и вече 2 пъти правих софтуерна регенерация след като заредих на Газпром. Относно разхода - при мен е г/д същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 83000 км. Разхода градско е ~ 6,8/100, извънградско 90км/ч ~ 4,4/100, 120 км/ч ~ 5,8/100. Разбираемо на тези километри никога не е светвала лапата за DPF-а. Маслото съветвам да е оригиналното на Хонда 0W30 C2 и да се сменя на 10 000 км.. Чистачки вие решете какви ще сложите. Аз моите ги смених скоро в Хонда за 67 лева на промоция и са Бош. Зареждайте от дизела с добавки на ОМВ, Шел и Лукойл и проблеми няма да имате скоро. В седмицата е добре да имате поне един път извънградско шофиране заради DPF-а. В месеца поне 1-2 пъти е добре за ~30 мин да я карате в турбо-зоната 2000-2700 оборота. 1-2 пъти месечно е добре да вдигате моментно до ~ 4200 оборота.  Никакви добавки в маслото и нафтата по предписанието на Хонда. В основни линии е това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 83000 км. Разхода градско е ~ 6,8/100, извънградско 90км/ч ~ 4,4/100, 120 км/ч ~ 5,8/100. Разбираемо на тези километри никога не е светвала лапата за DPF-а. Маслото съветвам да е оригиналното на Хонда 0W30 C2 и да се сменя на 10 000 км.. Чистачки вие решете какви ще сложите. Аз моите ги смених скоро в Хонда за 67 лева на промоция и са Бош. Зареждайте от дизела с добавки на ОМВ, Шел и Лукойл и проблеми няма да имате скоро. В седмицата е добре да имате поне един път извънградско шофиране заради DPF-а. В месеца поне 1-2 пъти е добре за ~30 мин да я карате в турбо-зоната 2000-2700 оборота. 1-2 пъти месечно е добре да вдигате моментно до ~ 4200 оборота.  Никакви добавки в маслото и нафтата по предписанието на Хонда. В основни линии е това.

 

Чистачките от Бултрако или от Юби Ко сте ги купил? Относно горивото на ОМВ - преди години само там зареждах, но когато я закарах при един майстор за DPF-a ми показа 1 шише от 2 литра дизел от ОМВ, източен от резервоар и си нямате на представа на какво приличаше. След като изразходих горивото от Газпром заредих 2 пъти на Еко и засега нямам проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година в Бултрако имаше промоция, 67-68 лева бяха. Но може и други да сложите със съответните размери. Това няма голямо значение и е въпрос на избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По втори въпрос - само пътническото огледало се накланя надолу ако е избрано на настройката за дясно огледало. Лявото не се при никакви положения.

Консумативите - масла, спирачни течности, антифризи само от Бултрако оригиналните за Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 компютърът показва с 0,4-0,5 л. по-висок от реалния разход.

Аз пък си мисля, че компютъра показва разхода с малко по-малко от реалния.

 

Колеги, помислете върху варианта за препрограмиране на компютъра на дизела. При една такава корекция, освен че колата става усезаемо много по-силна, но и разхода пада, при нормалната употреба. 

 

Другият много голям принос е това, че могат да се изключат (анулират) системи като ЕГР и други еко щуротии, които рано или късно правят проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година като си правих засичане на разхода - изминати км откакто съм взел колата и заредените фактури за периода и ми излезе средно под 6 разход, като аз основно съм я карал извънградско. А по бордкомпютър показваше над 6 така че и аз мисля че показва по-висок. Колкото до dpf зимата правих механично почистване, от тогава няколко хиляди км и не е имало проблем. Надявам се да не са ми свалили dpf без да ми кажат :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до dpf зимата правих механично почистване, от тогава няколко хиляди км и не е имало проблем. Надявам се да не са ми свалили dpf без да ми кажат :D

Къде е правена процедурата и колко време държаха колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Споко, на един приятел му свалиха посред бял ден, работен при това, ДПФ-а. Разбра чак след месец, а я кара всеки ден. Каза че е отрязан професионално, тръбите са били абсолютно прави, без кривки, без да бъдат смачкани. Колата е била на паркинг.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как крадците са препрограмирали компютъра на колата за да не търси ДПФ-а ? Или аз нещо не разбирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не са препрограмирали. Видял е че свети някакъв чек, не е знаел за какво е. Карал е така известно време, изгаснал е чека. След известно време пак светнал, и така около месец, след което отишъл на сервиз и като я вдиганли на стенд, видяли че го няма. Каза че не е обърнал внимание, дали е била по-шумна. Става дума за Авенсис.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Дунев мотор спорт, трябваше да е в рамките на деня, но я взех на следващия ден. Иначе това със свалянето на дпф ми се вижда странно, щото той не е ли под тая ламарина пред двигателя точно? Иначе като ти махнат дпф и софтуерно го изключат, по принцип си остава тръбата, само махат "питата" вътре, която се запушва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при Авенсиса, нито при Акорда, защото не съм карал дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми кажете, каква е последната версия за диск на навигацията? Не зная аз с коя съм, но новите участъци от магистралите липсват. Мисля, че в началото на 2014 г. я инсталирах. Даже не успях да се справя и се наложи един колега да помага. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.90 от 2015 (април мисля беше)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с такава ли си? Имаш ли идея как да я сваля и инсталирам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, тоя dpf започва много да ми лази по нервите. От последното софтуерно чистене съм минал някъде към 800 км., от които 600 извънградско. Това беше преди 2 седмици. Преди малко пак светна. Минах Цариградско 2 пъти в 3000 оборота и нищо. Как мислите - механично ли да го чистя или направо да го махам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз какво му се чудиш?Той няма да стане по-добре,а ще продължава да ти къса нервите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

До колкото знам /от добрия сервиз за Хонда/, този модел DPF филтър се чисти единствено в сервизни условия, вързан за компютър. Така че колкото и да форсираш, не очаквай промяна. Не бил като при някои други марки автомобили.

Редактирано от Mr. Accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, дайте препоръки къде да направя механичното почистване. Знам, че Юби Ко го предлагат. На няколко места прочетох, че и Дунев също. Кой е по-добрия вариант спроред вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би там където са по-тясно специализирани в това, след като колегата по-горе е споделил, че ДПФ-а при Акорда е по-специфичен. Аз лично бих взел под внимание мнението на "полийсман". Предполагам че може да изкараш пари от този ДПФ, слагаш хубав резонатор, премахват ти го софтуеърно и няма вече ДПФ нерви. Все пак се консултирай с други колеги, които са го правили това упражнение, за да ти потвърдят че няма страшно в процедурата. Аз не карам нито 8, нито дизел, но следя темите и затова взимам отношение и изразявам мнение. На края решението и парите са си твои.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Дунев мотор спорт, трябваше да е в рамките на деня, но я взех на следващия ден. Иначе това със свалянето на дпф ми се вижда странно, щото той не е ли под тая ламарина пред двигателя точно? Иначе като ти махнат дпф и софтуерно го изключат, по принцип си остава тръбата, само махат "питата" вътре, която се запушва

 

От Дунев дават ли гаранция за процедурата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помня ли.. Въпросът е че при юби ко не правят мехнично почистване, а химическо - пълнят го с някакъв химикал, който може да разяде и самия филтър, тъй като това което го запушва е един шибан катран. Все едно да мокриш саждите от печката постоянно и те да изстиват след това, многократно. При дунев използват освен химикал и някаква машина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Питам, защото в Дунев чистенето излиза 350 лв, а в Юби Ко за премахване ми казаха 550. Чудя се кой вариант да избера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няколко теми във форума за тоя дпф. Преди 3-4 страници писах аз за чистенето което ми правиха. След като два пъти бях правил и "регенерация". В техническите въпроси имаше пак тема на втората страница, качил съм и снимка кое колко ми излезе при дунев.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистенето е по разумно, защото не се знае как ще промнят нормативните разпордби във времето за "Евро" стандарта, а от това ще зависят данъците. С DPF колата отговаря на Евро 5, а трябва да мислим и за околната среда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм за варианта с чистене и не съм фен на "побългаряването". Въпроса е, че в нашата държава много често си даваш парите за нещо, което не струва. Точно подари тази причина писах и тук, за да си изградя мнение. Може би ще се обърна към Дунев да видим какво ще кажат.

Иначе регенерациите ги правих при Кайан на "Климент Охридски" (доколкото знам е известен в Honda средата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си мислите, че тези ЕВРО 3-4-5 и т.н. са нещо повече от прибиране на пари от данъкоплатците, малко или много се лъжете. Да при дизела е по-различно спрямо бензина. Ако искат да пазят природатa - има варианти, които са доказани и работят, само че "едни хора" ги пазят за да може после и от тях да ни цицат (простолюдието). И аз си мислех, че с катализатора пазя природата, ама друг път, като ти изгърми катализатора 1200лв. нов, за автомобил на 10г. че и повече. Колко мислиш струва ДПФ-а ти, който ще свърши курса, и ще трябва да решаваш с нов или без него...Утре ще кажат, че въздуха който дишаме трябва да го плащаме, че е на изчезване.

 

Малко по и извън темата:

 

Аз съм без катализатор, понеже моят сдаде багажа, и имах вариант за афтърмаркет, с недоказани качества и тестове за около 400-500лв. без работата, или оригинален за 1200лв. без работата. Отказах се разбира се. Минах ГТП, и нямах почти никаква разлика, в данните които бяха измерени. Нито разбирам, нито знам на какъв принцип работи техниката, която ползват, не съм раздавал рушвети. Ако някой иска да е бял човек от работническата класа, пътят е към развитите социално Западни Страни, или Далечният Изток.

 

Пример ще дам, колко е чист въздуха в центъра на София. Отивам да си върша работа с градския транспорт, ходя пеша през повечето време. Прибирам се вкъщи, духам си носа и го промивам, и излизат черни сажди в продължение на няколко минути - само мога да си представя какво е в дробовете ми, и други хора предполагам са го забелязали това. Вече има метро, има паркинги, и въпреки това в центъра на София, който побира 3 пъти по-малко, може би и повече от 3 пъти, автомобили, караме един върху друг.

 

Ако се прецени, нека Офф-а да бъде прмахнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...