Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Изобщо не ми е даже, аз навигацията не я ползвам тъй като си познавам голяма част от страната, по-скоро използвам bluetootha и от време на време се глезя с гласовите команди :D  Днес ще запиша и инсталирам тази 2014 да видя дали има нещо ново, и тази година вече като излезе 2015 слагам и нея :) 

 

 

Edit: Тази сутрин ми излезе нов проблем - паднал акумулатор и явно е за смяна, тъй като е оригиналния от 2008 г. Обаче никъде не пише колко ah e, а и тук във форума не успях да намеря за 8 генерация какъв е оригиналния акумулатор. Ще съм ви благодарен ако някой ми напише параметрите на акумулатора за този Акорд

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

60 Ah

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във някакъв форум намерих това:

Engine|Type|2.2L iDTECBore x stroke (mm)|85×96.9Capacity (L)|2.199Compression Ratio|16.3:1Max power (HP) @ RPM|148 @ 4,000Max torque (Lb-Ft.) @ RPM|258 @ 2,000Fuel system|Common RailFuel|Diesel|Electrical|Battery (Ah)|12V – 74 AhAlternator (A)|105 A

 

Не разбирам много, затова питам - има ли значение дали е 60 или 74 Ah?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има значение.

Слагай най-големият, който влезе.

 

Дори, ако в каталога на магазина също излезе 74Ач, няма да ти заверят гаранционната карта, ако искаш да вземеш 60Ач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да влезе в кутията акумулатор 74 Ah на Accord VIII.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси и на двамата. Значи първо ще премеря сегашния акумулатор и на място в магазина ще преценям. По-добре с по-висок стартов ток нали? Колебая се сега между български Искра или Бош някакъв silver line имашеЕдит: На последното CRV същия двигател dtec пише 70ah.Само за инфо. Аз ще видя какъв ще намърдам

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На другата кола Bosch  S4 Silver кара вече 9-та година, сравнение мужду двата, освен финансово, няма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що мерих оригиналния ми в Хондата 28х18см е приблизително, след това премерих на един колега вчера е взел Искра 74 Ач на 730А размера е същия, така че смятам че ще се събере. Честно казано аз клоня към Искра, поради мои си причини несвързани с финансова гледна точка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-висок стартов ток е по-добре, но правилото колкото по-вече Ah, толкова по-добре не е съвсем коректно. Алтернатора трябва да може да го зарежда и да не се претоварва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-висок стартов ток е по-добре, но правилото колкото по-вече Ah, толкова по-добре не е съвсем коректно. Алтернатора трябва да може да го зарежда и да не се претоварва!

Без да претендирам за 100% достоверност, това което аз знам за алтернатора и акумулатора е следното:

Алтернатора зареджа, колкото може да зарежда, без значение каква е батерията. За по-големия акумулатор просто му трябва повече време, а не повече усилие. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. Всичко зависи колко А е алтернатора, каква консумация има амтомобила и големината на акумулатора. Въпроса е, че при по висок Аh на батерията и нисък А на алтернатора има постоянно недозареждане. Затова завода производител е изчислил консумацията, сложил е необходимия алтернатор и е указал точния акумулатор, като се е презастраховал с поне 20%.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със записван диск съм, сам съм си го записвал на обикновена записвачка. За какво ти е предната версия? Има как - вкарваш стария оригинален диск, даваш му да се инсталира (обикновено дори сам започва да го прави) и си със старата версия. Няма как да си хем със стара, хем с нова версия. Винаги е тази, която е на диска в колата ти.

Здрасти,

 

Аз също опитах да я запиша няколко пъти но не успявам да подкарам диска, излиза диск ерор. Има ли нещо специфично, което правиш при записа? Ако можеш дай малко повече инфо моля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на ISKRA 77 Ah със 730 пусков.

 

Jikata85, използваш програмата Imgburn и на DVD+R Dual layer 8,5GB записваш на 2,4х файла с навигацията. Версията на програмата Imgburn не трябва да е по-стара от 2.5.4.0

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на ISKRA 77 Ah със 730 пусков.

 

 

Сподели влиза ли в кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално се събира, затова го избрах.  Даже на място ми го монтираха, не се наложи после да се обучават стъкла и т.н. Само навигацията ме пита за език и това е.

 

 

Иначе.. в темата за 7 генерация бях писал - мислех че колектора ми е спукан, обаче се оказа че е ЕГР тръбата. Колекторите били направени здрави на 8 генерация, докато при 7ма са слабо място. А пък на 8мата слабото била точно тая тръба, която има една част като гофрирано такова...

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

А ще споделиш ли как отремонтира въпросната тръба и колко ти струваше? Че да сме хаберлии тези с I-DTEC-ите ако ни сполети това зло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта беше в Юби-ко, като винаги на тях се доверявам ако има нещо по-сериозно. Доста трудно са стигнали до тази тръба, която минавала покрай главата и достъпа е чак след сваляне на всички маркучи по въздуховода, кутията с бушоните и т.н. Заварена е и засега не се усеща миризма на изгоряла нафта. Заварката беше 50лв. и 120 за два дни труд - 170 общо, като междувременно са прегледали и колата и се оказа че накладките ми са за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на ISKRA 77 Ah със 730 пусков.

 

Jikata85, използваш програмата Imgburn и на DVD+R Dual layer 8,5GB записваш на 2,4х файла с навигацията. Версията на програмата Imgburn не трябва да е по-стара от 2.5.4.0

Хмммм, и аз това направих, но не се получава. Версията на ImgBurn е по-нова. Похабих 3 диска, като опитах различни опции, но никак не стана. А ти правил ли си нещо по навигацията на колата, да не би да трябва някакъв хак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо по-различно. Даже се оказа че предния диск, на който съм записал по-старата версия 2012 е HP, а не Verbatim т.е. марката няма значение. После ще пусна програмата и ще направя снимки с последователността която правя за да запиша диска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо по-различно. Даже се оказа че предния диск, на който съм записал по-старата версия 2012 е HP, а не Verbatim т.е. марката няма значение. После ще пусна програмата и ще направя снимки с последователността която правя за да запиша диска

Много ти благодаря. Ако не си правил нищо по навигацията би трябвало да стане и при мен. Аз ползвах Verbatim и Maxell, като и с двата вида не стана. Ще чакам за снимков материал по-късно  :yes: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://prikachi.com/images.php?images/935/7859935K.jpg

 

http://prikachi.com/images.php?images/942/7859942X.jpg

 

http://prikachi.com/images.php?images/946/7859946C.jpg

 

Това са последователно трите стъпки които правя при записа - 1. Избирам Запис на образ на диск (Burn image on disk най-вероятно на английски е така)

2. - Избирам файла с навигацията, като е важно записвачката ти да може да записва DVD+-RW

3. - Избирам скорост на записване 2.4х и натискам на копчето за Burn

 

Важно е файла с навигацията ти да е .iso Провери да не е архивиран и да трябва да го разархивираш.

 

Снимките съм ги качил в prikachi.com с таг - zapis-navi-01, zapis-navi-02 и zapis-navi-03

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря g0sh. Аз правя абсолютно същото, така че може би проблема е в мойта записвачка. Ще потърся помощ от приятел да опитам и на друга записвачка, дано се получи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги хвърлете един боб, да предположите от какво може да е този стържещ звук. Прави го само сутрин като не съм я палил цяла нощ и е студено. През деня при паленията го няма. Dtec е колата ако има значение. Преди 2-3 седмици заварваха egr тръба, от която мислех че е, но само спря миризмата на изгоряла нафта в купето, шума остана.

https://www.youtube.com/watch?v=j3PLtcWEwk8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, бих искал и аз да се похваля с Акорд 8 Турър - 2012 - 132KW(179ps) - ниво на оборудване Executive, след няколко месечно търсене в Европа. Държа да отбележа, че не е S Type.

 

Първият ми въпрос е - има ли друг колега с такава машина в България за да обменим мнения.

 

Втори - предстои ми закупуване на летни гуми - моля за препоръки за Марка и Модел , зимните са ми Yokohama - на 2 сезона в Белгия, но не съм доволен как стои колата.

 

Изчетох мненията до тук - и потвърждавам  - луфт на рейката (колата е на 45к км), който Бултрако ще отстранят гаранционно , разход при автопилот - София - Пловдив със скорост 120-130 - 6,8л/100км. Усеща се миризма на изгорели газове в задръствания при сменени филтри.

 

В сравнение със старият ми Акорд 7 - 2,2 , 140ps разликата е огромна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, да ви споделя след 1г. и 30к най-накрая се сблъсках с "DPF" или както аз му викам "PDF" филтъра. Оня ден в движение, светна сигналното "i" заедно с една иконка наподобяваща ауспух и газове на бордовия и надпис "Check sistem". Колата загуби мощност близо 30%, и повече от 2200 оборота не вдига. Ясно колата влезе в сервизен режим. Ходих до Юби-ко, колата искаше регенерация на ДПФ-а, проблемът беше че на вън беше около 1 градус и регенерацията не искаше да започне. Пробвахме три пъти. Единия от техниците ми каза да карам така и да изчакам да стане поне 10-тина най-добре 15-тина градуса и ще стане без проблем. Е да де ама да стоя без кола ли? Наложи се да пътувам с нея извън града, и както си карам с 100тина изведнъж светна и нов чек с иконка наподобяваща диференциал (тая е най-страшната иконка на всички коли), оказа се че колата е влязла във втори по строг авариен режим - 1500 оборота макс, мощност на 15%. С триста зора се прибрах но се прибрах (все пак това е Хонда :D ). Ходих отново в Юби-ко, прочетохме я и се оказа, че много се е запушила и филтъра е за смяна (според компа). Опциите бяха сваляне на филтъра миене/почистване ръчно и после регенерация софтуерна: 60 + 60 = 120лв общо. Процедурата беше направена. след три дена градско и отново на път  на 30км от СФ. аиде пак... "Check sistem"   След разговор отново с Юби-ко и обяснение (от тяхна страна) че пак се е запушила най-вероятно от лоша нафта останала в резервоара, и че трябва да повторя процедурата но разбира се на по ниска цена! Не ми стана приятно. Не мисля че е правилно да се плаща 2 пъти за една и съща процедура в рамките на 1 седмица. Почнах много да се замислям за отстраняване на ПДФ :). Но реших да направя последен опит преди тази крачка. Свалих си сам ПДФа (с малко зор и поздрави на майка му разбира се) след цяла нощ киснене влязохме в банята (само аз и той) доста голяма "ГНЯЗ" излезе. Жена ми се сърди после. След монтажа дойде момента на истината но уви още преди да запаля светна чека (оказа се че веднъж влязла в авариен режим без закачване на компютър не излиза, дори с сваляне на акумулатора), хайде пак в Юби-ко разказах  за премеждието си на техника и го помолих само да я извади от тоя режим да видим какво ще стане и ЕВРИКА колата заспа, върви, нищо не свети. Не ми поиска пари този път! Сега я засичам да видим колко ще кара тоя път. 
П.С. Не се стряскайте толкова от тоя ПДФ, не е необходимо задължително да се отстранява :) има и други културни решения, за разлика от на другите марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се кара с хбава нафта, едни път на седмица-две се форсира на 4-та до 4100-4200 оборота, на всеки 500-600 км градско имате поне 50 км извънградско и не се шофира постоянно в ниските обороти, то проблеми с филтъра за твърди частици не би трябвало да има. Отделно има много добри добавки към горивото за почистване. Скъпата нафта на Шел, ОМВ, Лукойл има също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И много важен момент за DPF филтъра е маслото да е със спецификацията ACEA C2 или C3 (low SAPS)! Разбира се 0W30 задължително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, връщам си думите от по горния пост за "DPF-a". След 600км. Отново светна,този път вече не издържах и пристъпих към процедура по премахване на Dpf. Колата вече е без филтъра, и отново върви. Да се надяваме че проблема е решен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

Освен физическото премахване, наложили се да правите и софтуерна интервенция.

Освен, че върви колата усещаш ли някаква разлика от преди. Лампи светват ли, грешки записва ли. Разхода на гориво как е.

Това което излиза от ауспуха сега различава ли се (на цвят и мирис) от това преди премахването на филтъра. 

И последно, ако не е тайна разбира се. Къде го направи и колко струва цялата интервенция.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой регулирал ли си е сам фаровете на височина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от Пловдив, кажете каде си обслужвате колите(кой сервиз)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че има колеги които се интересуват и ще споделя лични впечатления. От 7ма (2.2 icdti преминах към 8ма i-dtec) серия от 2010 насам, правя между 25-30 хил. на година, заради много пробег извън града. След като карам новия модел вече 3 години, смятам, че има неща в които стария го превъзхожда. И при мен го има проблема с миризмата на изгорели газове в купето, по някога е доста осезаемо и неприятно. Пътувам до работа около 15км, колата почти не загрява докато стигна. Парното на колата за мен е меко казано зле, имаме и друга хонда , с много по добро парно. Рейката си тропа (понеже видях, че някой колега горе е писал), има си луфт просто, според специалисти било на всички такава. Лично мен това ме дразни доста, защото постоянно си мислиш, че имаш разбита предница, а не е така. За разхода, кутия автоматична, около 8.5-6 извън града, но подържам 140-160 почти навсякъде, та това си е напълно нормален разход. Положителното е, че колата има много добра динамика (поне за мен), ускорява и е приятна за каране. Минус е, че е позицията на водача (поне аз) съм доста на ниско и няма добър обзор. Вероятно това идва от стремежа на Хонда да направят нещо като като лимузина със спортно усещане.

Споделете какво е лечението на рейката и каква сума е нужна за извън гаранционна кола.

Редактирано от vpv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

Освен физическото премахване, наложили се да правите и софтуерна интервенция.

Освен, че върви колата усещаш ли някаква разлика от преди. Лампи светват ли, грешки записва ли. Разхода на гориво как е.

Това което излиза от ауспуха сега различава ли се (на цвят и мирис) от това преди премахването на филтъра. 

И последно, ако не е тайна разбира се. Къде го направи и колко струва цялата интервенция.

Благодаря предварително.

Няма как без софтуерна интервенция. Моя също се наложи да го махна преди около година. Вече не подлежеще на чистене и просто колата веднага се промени в позитивен смисъл. Ускорява и върви коренно различно. От тогава съм минал вероятно над 15 хил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , за миризма на газове в купето за трафик ли говорите или извън града също, И аз го имам този проблем ,но според мен това си е нормално за в града когато някой служебен ван се настъпи и стане мъгла пред теб :)

Имам леко притеснение от към отводнителния канал пред предното стъкло . Когато пусна климатика да духа отвън и мирише на влага,а след проливен дъжд има голяма влага в купето.Таа притеснявам се да се запушат каналите и да не стане ХОнда басейн (случи ми се преди време в една по-стара кола) Кой е най-лесния начин за махане на пластмасата и прочистване на тия канали ?

Редактирано от lubomirp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , за миризма на газове в купето за трафик ли говорите или извън града също, И аз го имам този проблем ,но според мен това си е нормално за в града когато някой служебен ван се настъпи и стане мъгла пред теб :)

Имам леко притеснение от към отводнителния канал пред предното стъкло . Когато пусна климатика да духа отвън и мирише на влага,а след проливен дъжд има голяма влага в купето.Таа притеснявам се да се запушат каналите и да не стане ХОнда басейн (случи ми се преди време в една по-стара кола) Кой е най-лесния начин за махане на пластмасата и прочистване на тия канали ?

моята си мирише доволно, сама от себе си :) Не е от съседни автомобили. Струва ми се, че влизането на миризма на изгорял дизел в купето се усили след премахването на DPF филтъра, но може и да си внушавам. Когато карам на магистрала и съответно се обдухва добре не се усеща. За рейката, защо се налага рециклиране за огромна сума ще си е така фабрично, надявах се на дреболия и ниска цена за оправяне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци,

 

Отдавна не бях влизал във форума, но се зарадвах като видях темата за новия Акорд. Та да споделя и аз:

 

Моят акорд е 2.4 бензин (201кс) - относно разхода - 8.5л извънградско при 130-140км/ч, а градско вероятно към 12-13, защото не съм засичал досега чисто градко. Явно е време да направя по-точно замерване.

 

Относно рейката, този въпрос ме вълнува най-много - на 40 хил. км смених гаранционно дясна втулка на кормилната рейка, защото се чуваше точно това потропване, за което казвате. Но подчертавам, че смениха втулка и беше ремонта към час. Сега (на 75 хил.км) отново потропва по същия начин, което ме кара да мисля, че на изминати 40 хил.км явно се разбиват тея втулки. Още не съм ходил на сервиз да ми потвърдят дали сега е втулката, но се чудя дали при вас не е също втулка, а не разбита рейка и т.н...... :|

 

Някой да сподели за неговата рейка.... със сигурност ли е било разбита рейка или просто втулка някаква си....

 

Мерси много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

аз като сменявах последния път маслото и ми казаха че потропва горен шарнир ... Естествено преди да ми кажат не го чувах, обаче сега имам чувството че само тва чувам като минавам през павета или неравности :D 48лв за шарнир и 48 за смяна ми беше офертата и тая седмица ще намеря време ..

 

Миналата година с DAN_DAN обсъждахме крушки, сега се колебая за късите между три варианта - Osram D2S Cool Blue Intense;  Philips D2S X-treme Vision  и  Philips D2S Blue Vision Ultra. Ако някой има опит, дайте мнения.  Също така - някой купувал ли е крушки от emag.bg щото много ме съмняват с тая гаранция 1 месец, ама ако доплатиш 9,99 гаранцията се удължава до 1 година :hmmm:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, удължават я, все едно си си платил още една крушка...все пак са китайски. Филипс по принцип дават мин. 12 мес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега g0sh,

 

Каква е причината поради която искаш да смениш въпросните лампи? Аз лично нямам оплаквания от късите светлини на моята кола, които като гледам са същите като твоите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...