Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Този CRX е една от най - бързите хонди в България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако най бързите хонди пушат така представям си другите хонди как търкалят

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако най бързите хонди пушат така представям си другите хонди как търкалят

Аз пък до сега хонда във високи обороти да не пуши не сам видял а сам имал 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

който беше на националната тази година видя че всички ЦРХ-ове паднаха от сивиците ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

който беше на националната тази година видя че всички ЦРХ-ове паднаха от сивиците ;)

Тя кога мина, леле...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък до сега хонда във високи обороти да не пуши не сам видял а сам имал 4

Ако имаш път през Плевен ми звънни и ще видишПубликувано изображениеГоворя за сток Б16А2 в Дел Сол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш път през Плевен ми звънни и ще видишПубликувано изображениеГоворя за сток Б16А2 в Дел Сол.

Всяко стадо си има черна овца :lol: Много си ми далече иначе бих дошъл да разгледам 7-ма и 4-та генерация че мисля ако ми излязат сметките и плановете да смена Б18 с К20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска едно БМВ 5-та 530Д ми изяде гащите. Но това е нормално , 230 к.с. срещу 147, доста вървеше.После направих справка ,ускорява за 6.8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък до сега хонда във високи обороти да не пуши не сам видял а сам имал 4

В Добрич също мога да демонстрирам не пушещ B16A2 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска едно БМВ 5-та 530Д ми изяде гащите. Но това е нормално , 230 к.с. срещу 147, доста вървеше.

Доста върви, ама пък как пуши, Хонда във високи обороти нищо не е спрямо него .. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NikolaiN във втек изпушваш :) виждал съм те :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://vbox7.com/play:8a1fb3b099 Едно клипче на колата ;) още без ремап и карана до 5200 оборта с брат ми вътре.Пускам го просто да се разпиша в темата (има сигурно още 10-5 такива клипчета уви на пистата тествахме средно ниския диапазон на оборотите като почнахме от 4000 - и стигнахме до 5200 ). ( Времената на 402 метра варираха от 16.7 до 15.2 секунди с брат ми в колата.)Подчертавам брат ми защото е 105 кг;)) Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом не е вършил никаква работа трябваше да го свалиш от колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата писано е вече за GSI с което се замервах и не успях да го победя със д13б2-стоково беше....Вече нее но пак ще ме мине!Колега най-вероятно от форума и е от Пловдив със черна HONDA PRELUDE се е замерил със GSI-малкото 125коня.Prelude побеждава с един калник от светофар до светофар!Това е станало преди около 3 дена, интересува ме какво ще каже собственика на хондата за дръпката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астрата изостава още на втора ,до другия светофар беше с кола отзад. На момчето му се искаше прелюда да е 2.3 ама не е.После се оправда, че има стъклопакет на задната седалка,но астрата е поне 200кг. по-лека, и така...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е астра Ф не е 1000 кила приятелю :) мой приятел добър има прекрасен екземпляр на Prelude 2.0 f20 без климатик само, но има шибедах и всички други шукарийки и е 1250 кила :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астра Ф ГСИ 2.0 115к.с. е 1180кг с газова уредба! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се съглася, че астрата е 1100кг и да прелюда е с климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астра Ф ГСИ 2.0 115к.с. е 1180кг с газова уредба! :)

Много тежка тази газова уредба бе колега :D без нея е 1010 кг. Астрата и то преди да е започнала ръждата да я олекотява .. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се сблъсках с най бавния V6.Пред мен беше Chrysler Sebring кабрио с някакво спортно гърне и звука от V двигателя беше невероятен. При първия светофар се наредих до него и преминах на бензин :lol::cool:. Разменихме информация, кой с какво е. Човека се оказа свестен и по думите му крайслера беше 2.7 V6, единствено със сменено крайно гърне за по як звук (и наистина звука беше песен). Казах си, този ще ме отвее, ама нищо, поне не е някакво злобно рейсърче. Но чудо! От старта до края на втора крайслера остана отзад дори леко му дърпах и до края го бях оставил на кола разстояние зад мен. Изобщо не можех да повярвам какво стана! Разделихме се с поздрав и останах много доволен :D Щом се прибрах, проверих параметрите в нета и се оказа, че това чудо по каталог е по тромаво със секунда и половина от икономика :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те може да са кабриолети и да са с 2 врати ама пак са си адски тежки ;) + това ако е и автомат Публикувано изображение

 

 

айде да не съм офф преди няколко дена пред мене караше едно ситроенче C2 - беше със тоя спортния пакет но не го знам втр ли е втс ли е или там с какъв двигател беше, аз с икономиката. Та се бяхме наредили на един светофар и взе че го настъпи та за около 200 метра бях 1-2 коли пред него.

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се съглася, че астрата е 1100кг и да прелюда е с климатик.

Колега,момчето с астрата вика че може да те мине ако бъде сам и кара на бензин,искаш ли да се замериш пак с него надявам седа го минеш...
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що с една E39 с 4 арабета вътре и сини номера, не можаха да ми избягат до 140 , после пуснах газта, че вече става безмислено, аз бях сам , те-4 в колата, на следващия светофар ми казаха че е 192 коня и че са я настъпвали, което не знам дали е така , защото въпреки че са с 700 кг по-тежки, 190 коня са си 190 коня, би трябвало да ме дръпнат с един автовозПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що с една E39 с 4 арабета вътре и сини номера, не можаха да ми избягат до 140 , после пуснах газта, че вече става безмислено, аз бях сам , те-4 в колата, на следващия светофар ми казаха че е 192 коня и че са я настъпвали, което не знам дали е така , защото въпреки че са с 700 кг по-тежки, 190 коня са си 190 коня, би трябвало да ме дръпнат с един автовозПубликувано изображение

 

Ами премести товара в хондата и виж разликата.... по добре тръгни пеш.. от личен опит го знам...

Редактирано от kalinski84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Току що с една E39 с 4 арабета вътре и сини номера, не можаха да ми избягат до 140 , после пуснах газта, че вече става безмислено, аз бях сам , те-4 в колата, на следващия светофар ми казаха че е 192 коня и че са я настъпвали, което не знам дали е така , защото въпреки че са с 700 кг по-тежки, 190 коня са си 190 коня, би трябвало да ме дръпнат с един автовозПубликувано изображение

 

Ами премести товара в хондата и виж разликата.... по добре тръгни пеш.. от личен опит го знам...

 

Колега знам разликата, но все пак , БМВ-то е с V-6 има доста голям въртящ момент, не очаквах , че ще е толкова спряло..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега бмв-то не е V-6 а е редови 6 цилиндра дизел 530Д 193 коня :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка, но 193 коня е 528i доколкото виждам, което е бензинов двигател, 6цилиндровия дизел е 530д и е също толкова, но за фейслифтовите модели , а това беше със старите фарове, сигурен съм, защото караше плътно след мен известно време и ми направиха впечатление фаровете Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не беше се дооточнил какъв е двигателя и си мислех че става дума за 530Д но си мисля че 528i също е редови но тук може и аз да бъркам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се бъркаш, аз сбърках , после зацепих че 6-цилиндровите им са редови :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW нямат V- образен 6 цилиндров двигател. И данесъм офф сивик седан д16з6(колектор и генерация) и прелюд ф20а4 до края на 3-та кола и половина в полза на седана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: Колега товара си оказва много много влияние !!!.ВИж моя клип с астрата ,че тая астра се гони предната Вечер С С8 което е 4.2 В8 мисля 360 коня модела около 2000 година. АСтрата му беше на гъза до 240 ! в аудито имаше четирима . ! Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еййй тези печки много бягат Публикувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

плюс...........минус Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес chris_barnes ми сипа с големия черпак.....Някъде 3 коли на 400м.Пак не мисля,че е зле да падна с толква от Б18 с цяла генерация и хубав чип.....Аз с д16а6 мини-ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радо, колата ти върви много добре. Чак с големият черпак не съм ти сипал, просто съм по-голяма кубатура, което автоматично ни поставя в различни класове ;) Според мен ще поизтормозиш бая Б16ки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз малко да се разпиша с моя кораб, срещу БМВ купе 2.0 ванос 150 коня, той ми взе на старта 1-на кола (ама той с нов летни, а аз с зимни на 3 сезона) и после вървим заедно до 4-та и аз почнах да го минавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от мен една гонка с умрелия ровър 1.4 103 коня с/у оРел тигра(сигурно 1.4 и той) случайна светофарна гонка,дадох газ малко по късно(1 кола зад него) и до към 110-115 вече бях 1 кола отпред и върнах газта :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи се заиграхме с едно хАлуди А4 2.0 TDi. Пича караше като Дънкан Маклауд (а.к.а. безсмъртен), но на три поредни светофара го настигах докато чака на червено ;) Накрая се оказахме кола до кола и като светна зелено му пуснах малко VTEC и му показах колко е хубава на Акорда задницата :P . На следващия светофар повторихме и резултата беше същия :cool:

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://vbox7.com/play:e3a79371ef ходихме на една писта и малко се позабавлявахме прелюда е 2.3 втек сток сивика е 1.6 Y3 115-6 hp.Другите явно са доста назад;) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...