Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

сейфти кара ги понакърти малко, а дойдохме да чоплим семки ама си забравих семките пък и публиката злобееше на една друга посчупина хонда та така....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно представяне на хондите.Прелюда ги съсипа всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С едно Ауди с8 ,4.2 , 360к.с. стана добра гонка.До 200км карахме като през цялото време му бях на калника след мой лош старт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ като свидетел мога да го потвърдя ;):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка шосейна заигравка-Изпреварвам БМВ 320д пишеше,към 1999-2001г,не знам Е-колко е,на 4-та със 70-80.Оня взе да не ме пуска.3-та,газ и до 150км вече не му се играйкаше с мене.... :unsure::unsure::unsure:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя и аз една. Преди няколко дена срещу BMW 318i, аз съм със сивик англичанка 1.4 с някои модове ( изпускателен колектор 4-2-1, генерация ня 50мм и разпределителен вал от 1.6). Резултата беше 2 коли в моя полза. :)

мен пък ми е интересно с 1.4 хеч обаче какъв ще е резултата, без да са бутани и двата. Редактирано от Go4y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя и аз една. Преди няколко дена срещу BMW 318i, аз съм със сивик англичанка 1.4 с някои модове ( изпускателен колектор 4-2-1, генерация ня 50мм и разпределителен вал от 1.6). Резултата беше 2 коли в моя полза. :)

мен пък ми е интересно с 1.4 хеч обаче какъв ще е резултата, без да са бутани и двата.
Кантар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм се разписвал скоро тук, времето се стопли и из булевардите на Майна таун се дава яко газ :rolleyes: Хюндай Купе от по-новичките 140 коня, не му стана ясно на момчето как така е седан колата, пък не се дава :D Саксо ВТС - омотах се на старта и реално се притесних, че ще падна от въшката, която се изстрелва като тапа, но конете и витек-а наваксаха грешката ми :D Хонда ЦРВ ?!?! какво си мислише собственика и не знам :blink: отпаднах от бившета ми Астра ГСИ, когато колата ми показа 149 коня на диното... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хюндай Купе от по-новичките 140 коня, не му стана ясно на момчето как така е седан колата, пък не се дава :D

...това как да се разбира седана не се дава?Такъв Хюндай трябва да го изпреварваш безпроблемно с прилична разлика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саксо ВТС - омотах се на старта и реално се притесних, че ще падна от въшкатаСаксо срещу сток ВТИ седан,с омотаване на старта....Искам да видя как става тая победа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: а в същото време едвам бие хуйдай купе :blink: много странно наистина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саксо ВТС - омотах се на старта и реално се притесних, че ще падна от въшкатаСаксо срещу сток ВТИ седан,с омотаване на старта....Искам да видя как става тая победа.

Колега, би ли уточнил какъв е резултата. Аз сега имах възможност да се дръпна с едно такова с 2ма човека с Д16з6, но не ми беше загрял двигателя, а изглеждаше доста сериозно и ми е интересно теоретично да си пресметна шансовете. Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста бързи астри ГСИ 150+ отупах тези седмици като се затопли времето , едно пежо 206 ГТИ . А вчера и пежо 206 RC ( 180hp/202nm) . Мн вървят пустите хондите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво си правил по 6цата за да биеш ГСИ-та и Пежо РС?!? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лека заигравка с Голф 2 ГТИ пишеше (но предполагам беше от малките 115 коня). Шофьор + мацка в голфа, аз сам в д13 с жокери. До края на втора 2 коли за мен и трябваше да намалим. Ако се бях сетил да мина и на бензин сигурно щеше да е по-фън, ама и на това съм доволен. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...казах ти Трънчо,че ти върви колата :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова ми сипа 3 автовоза :lol: Странното е че от сверката с теб не съм правил нищо, а се представи добре днес количката. Иди че разбери...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CivicWarior имам само филгърче К&N и цяла генерация , нищо друго . До тук сам отупал 3 ГСИ-ки . На тези които са с филтър и генерация им слагам по 2 коли + , едната беше с филтър, генерация, инжектори, регулатор, чип и друга къса кутия - с него правихме 3 старта и 3те пъти му слагам по 1 кола . Една друга само с филтър и генерация правихме 2 старта - слагам му по 2 коли , след туй на летящ от 60 до 180 му сложих 4-5 коли :):):)Аз много искам да се замерим с някои Б16А2 или Б18Ц4 в купе като моето .П.С Преди 2 месеца сложих джанти 7,5кила едната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:blink: Явно много ти върви колата! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да се запиша тука. :D Първо- Корса 2,0 ГСИ (момчето я караше на метан и плочката го спъваше) направих му 2 коли на 400м, но той карал с генерация от 1,4. След това пак корса, но от по новите с малкия ГСИ ( караше с доста лек спиидлайн и за това се учудих, че на първа ми е до гъ*а) с него като включих трета започнах да го дърпам главоломно. И накрая с Митсубиши ФТО 2,0 В6 170коня, го отнесох с 3-4 коли. Общо взето май-май колата може още и предишният собственик (този на който я е продал Кико от Враца) май е барал ЕЦУ-то и е срал там където не се сере. Малкото ГСИ е на Иван Стоянов, който миналата година стана 2-ри или 3-ти на опел събора на драга. Туй от мен като я зайграе някой мапер и като оправим кутията още, че тва двойно амбриране на трета... два часа. :D Колата е 5-та ген хеч с Б16А1 двг, Портната и пилена глава, сгъстена на 12:1, валове от Б18Ц4, раздвижни ролки, интейк с АЕМ филтър, НЖК иридиеви 7-ци,генерация незнам на колко мм може би 63.

Редактирано от Vasilen_Civic_DOHC
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаа, значи в тебе е попаднал тоя дзвер! :rolleyes: Некога си мразеше гумите, са незнам как е! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но сега май не е така. Правихме летящ със сток ВТИ ( в същото купе) от 40км/ч и бях зад нея 1 кола. Взе ме в ниските, като влезнах в В-тек спря да ми прави. Тези дни ще поработя по малките неща. Ще сложа термо лента и ще изместя филтъра 7-8 сантиметра напред, че сега тегли доста от топлия въздух в коша.

Редактирано от Vasilen_Civic_DOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз D15z6 stock Vs братовчед ми с Ауди А4 96та комби, 1.8Т бензин...за старта не се разбрахме много много и излезе отпред, но до края ~150 му седях на 1 метър от бронята и свърши правата :D 114vs150 кс. :P

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах доста постове и ми стана много интересно, някой пуснал ли се е с Голф 2 или 3 ТДИ 90 кончета стоков :rolleyes: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моита онда с турбо на 0.4 и карана до 6200 оборота срещу пипната астра ц20хе 20-30 метра в моя полаза.(Тестова гонка ем настроиваме буста ем .. се гоним хахаха)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хюндай Купе от по-новичките 140 коня, не му стана ясно на момчето как така е седан колата, пък не се дава :D

...това как да се разбира седана не се дава?Такъв Хюндай трябва да го изпреварваш безпроблемно с прилична разлика!
в смисъл че гонката беше ташак, в мисъл аз знам какъв е резултата, написах го с насмешка. :cool:

Саксо ВТС - омотах се на старта и реално се притесних, че ще падна от въшкатаСаксо срещу сток ВТИ седан,с омотаване на старта....Искам да видя как става тая победа.

тва пък толкоз ли е странно :ph34r: , аз съм лаик и бързи коли не съм виждал :o , та си мислех че това си е нормално. може и Саксото нещо да е спънато. не разбирам :ph34r::D и как ще съм сток беее имам чип, искарах 3 коня!!! обиждате ме!!! 15.0, 15.1 давам на модерна айфонска/андроидска техника :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такъв хюн е няква висока 16ка на 400м..................пс. да не е спам 2-3 коли 40-130 Делта ТДС 90к.с с/у мареа 105 жтд комби(аз съм с ланчата)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Golf 3 GTI ми скъса шортите :) от кръстовището на мебелна къща в Пловдив до първото кръгово... (в последствие разбрах, че е с генерация и го е поолекотил), но все пак е 150 кончета, а аз 110 (сток, тежък трактор) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Civic D16Z6 vs Bmw 320Ci 170hp- 1:0 за ХондатаHonda Civic D16Z6 vs Golf 3 GTI - 2:0 за Хондата

Редактирано от batko777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Accord f18b2 VS Renault Laguna 2.0 T (автоматик) ... до 80км/ч бях напред, до 140км/ч ми направи 3 коли разлика. Потресен съм, незнаех че гадното Рено изобщо може да има опция да излезне от завода с турбо на бензинов модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста бързи астри ГСИ 150+ отупах тези седмици като се затопли времето , едно пежо 206 ГТИ . А вчера и пежо 206 RC ( 180hp/202nm) . Мн вървят пустите хондитеяя пич пусни един клип....искам да видя послеедното..както и с астрите.... пусни клипове че много постно ми се вижда.... а да те пуснем с една бяла бургаска астра 150+... да видим с колко ше умреш...някак си ми звучи .... неправноподобно.... и аз карах хонда ... ама с тоя умрял въртящ момент спрямо ХЕ на опела :))))0

Редактирано от kalinski84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ,дето Кирил и правеше автовози с мизерния си въртящ момент от 1.6 ли?Сток Астра vs сток сивик вти 5ген. (няма стокови такива коли вече) ,винаги Хондьо е отпред

Редактирано от M&M
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно винаги ! :rolleyes: бялата астра е ниска 15-ка;):Dhttp://vbox7.com/play:e075c62d97не го е качило още... ;(

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама с тоя умрял въртящ момент спрямо ХЕ на опела :))))0

...аз съм победил доста коли с много по голям въртящ момент от моя умрелия 142НМ така,че това не е показател ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така вече е друго! :rolleyes: Добре ти върви колата, ако е стокова! ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз карах хонда ... ама с тоя умрял въртящ момент спрямо ХЕ на опела :))))0

не знаех, че нютон метъра ми е определщ при гонката на 1/4 миля или преместването на колата от 0 до ~150 км-тра (толкова ми е терминалната според модерните телефонски техники :cool: )... интересни неща научавам в този подраздел :blink::ph34r: все си мислех, че съотношението кг/конска сила + правилното сцепление са определшщи, както и добрия шифтър и умението на водача. ама явно съм грешал :o и пак не разбрах - толкова ли е страно, че седан Б16 с чип бие сток саксо ВТС, след като ми взима около кола, кола и половина на старта!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Всичко има значение,колега...Ето и ти сам казваш,килограм-конска сила,доста важно съотношение....Затова и ми е много чудно,как 1200 кг седан,163-164 коня изостава на старта и после настига 800кг и 120 коня буболечка...А не говоря само от статистически данни,а и знам как вървят и двете,ако са читави...

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига са,саксото не е 800кг,повече е...пс. сток саксо е висока 15ка/кръгла 16ка на 400м... ако ти си 15.0-15.1 трябва да му направиш 3 тира....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...