Jump to content

Трънчо

Фен
  • Мнения

    1666
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

275 Excellent

Относно Трънчо

  • Ранг
    JDM
  • Рожден ден Юни 28

Profile Information

  • Кара
    S2K & EG B18
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    the windy city

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

15008 профилни разглеждания
  1. @dindin Разбира се, че никой производител не би написал в ръководството "гори литър на 10к" по норматив. НО, в някои случаи точно това е написано, макар и индиректно. Цитат от ръководството на S2000 AP1 "Check the engine oil level every time you fill the car with fuel." Повярвай ми, това не е случайност. Сори за офф топика, но е хубаво да се знае каква е реалната картинка, споделена от собствениците. Следя темата с интерес, че скоро и аз мисля да нахлуя в клас лимо.
  2. Здравейте фенове. Имам лееек странен проблем с колата и ми се иска да събера вашите мнения и насоки. AP1 модел. При определени условия се усещат вибрации/претрeпване в движение. Интересното е, че при студен старт и каране от порядъка на час - няма проблеми. Обаче ако след това я оставя паркирана за още един час и я подкарам отново, то вибрациите се появяват. В първите минути след второто запалване се усеща най-усезаемо. След това постепенно престава и почти изчезва. На другият ден при студен старт няма проблеми. Претръпването е много сходно с това, на двигател, който работи на 500-600 оборота. Само че го прави на различни обороти и скорости, като не се усеща затормозяване на двигателя, нито ускорението "насича", нито е близко до изгасване. Просто се усеща претрепването и това е. Имайки в предвид това, за сега съм изключил евентуални проблеми по окачване, гуми и т.н. - идва си от към двигателя и понякога е достатъчно силно, че да разклати огледалата за задно виждане. Колата е със скорошни тампони на двигателя, нов въздушен филтър, не набива никакви грешки, не се усеща и чува проблем в работата на двигателя, поддържа добра работна температура, не й се губят течности, абееее като цяло нямам идея какво може да е :Д Благодаря предварително.
  3. Трънчо

    Проблем при ПТП

    Колега драг, мисля че вече дори и ти изгуби нишката кое успорваш и кое не. Ситуацията е описана достатъчно информативно за да я разбере този, който иска. За съжаление обаче наблюдаваме 2 страници шум и борба с вятърни мелници, като дори все още изпускаш информация от началния пост! Мисля, че темата отдавна се изчерпа/разви в грешна посока.
  4. Гледам и не вярвам на ушите си... Каква драма настанала покрай тоя рейтинг. А само преди една петилетка влизахме тук да си правим кефа и да сектанстваме. Моето скромно мненийце по този толкова натежал въпрос винаги е било едно - БЕЗ рейтинг поради 2 много простички причини: 1. No value added, излишна енергия, драми, разследвайния кой на кого какво е цъкнал (било то и само +) и един куп други дивотии. Който каквото и да ми говори не може да ме убеди, че някой влиза, филтрира и чете избирателно мненията по "рейтинг"... Както и че като види мнение с висок рейтинг, което не му се харесва, но въпреки това е с висок рейтинг ще си каже "Ей ашколсун, тоя човечец е прав." - сиреч едва ли рейтинга ще промени началното му мнение, макар и да не е било твърдо предрешено. Нямаме такъв манталитет за съжаление. Съгласните ще покажат колко точно са съгласни, несъгласните ще си останат такива. В редките случаи на промяна на личното мнение по даден въпрос вярвам се дължи на самото съдържание на поста, а не на неговият рейтинг. 2. Населението масово изрудява покрай социалните мрежи и бавно но славно се превръща в машина за "лайкове" и рейтинг в кибер пространството. Жалко. Та така, гребане в грешната посока като цяло. Дето се вика падарите станаха повече от овцете - истински стойностните мнения и драскачи станаха по-малко от количеството енергия изхабено по дебатиране на рейтинга... НО това е само моето скромно мнение с което не ангажирам никой. П.П: Не съм затворил темата аз.
  5. Трънчо

    D13 с вал биели и бутала D15

    Закичвай друга моторетка направо От човек набухал милиони в д13....
  6. Пичуи аз по-скоро съм против да се гласува през прясно сефтосани профили. Атомче, ако се сещаш преди 2-3 години се беше пръкнал някакъв пубер дето явно бях засегнал по незнаен начин или просто е нямало кво да прави лапИто, та познай... Яко теми че съм бил пендехо Аз трия и слагам наказание да си помисли младежа, аммеее. Нищо такова. Прас новия профил, прас новата тема. И така на всеки час. Какво да играя ми кажи? Сега с новите правила такива паразити са туширани що годе от към постове и теми. Същото е и с гласуването. И аз не седя по цял ден да си бройкам плюсчетата и минусчетата, но не е коректно аз да напиша нещо смислено (макар и рядко), приятелите ми и феновете във форума да го оценят положително, утре да засегна някоя ощипана мома (поздрав за баче Кало ) и да заличи всичко положително... Моля всички новорегистрирани да проявят разбиране, че правилата са такива защото средата ги е породила и наложила.Тук не става въпрос за разделение на нови и стари. Разделението е между хора с който тепърва ще споделяме положителни емоции, обменяме опит, раздаваме газ и хора с деструктивни насоки от които нищо хубаво не произлиза. Този, който е "нов фен" ще премине към просто " фен". Все пак не говорим за нещо чак толкова фрапантно. Малко време и няколко поста. Този, който е просто "нов" и иска само да си пусне чарколяка за продан или да нацъка минусите, е той вече ще си остане Нов. Ей сега тъкмо отговорих на ЛС на един от сравнително по-скоро регистрираните колеги, който много културно е обяснил,попитал и помолил за нещо по форума. Яд ме е много за такива фенове, но не виждам друг вариянт. Просто има хора и хора...П.П: Бате Славчо, имаш плюсче. Радвай! Един жокер да ти вкарам - имаш минуси щото си позволяваш да пишеш за "алтернативи"... хи-хи
  7. Трънчо

    D15B2+>B16A1+>B18Т

    Значи все пак стигнахме до логичния завършек на добре познатия филм и в тази тема. Успех с новата цел.
  8. Трънчо

    За и против кожения салон

    Аз пък съм против кожените салони. Един добре запазен черен "плюшен" седи не по-малко зле. А към недостатъка от загряване на кожения може и да прибавим " Бат Герги лъзгам саааа" Отделно повече грижи по подръжката. НО както казаха колегите, въпрос на вкус и компромис
  9. Трънчо

    Дилема за покупка на CRX

    Пич , човека питаше чисто ценово как са нещата. Твоето мнение не се различава от останалите глупости в темата.
  10. Трънчо

    Дилема за покупка на CRX

    От доста време не съм писал из форумните дебри, но се чувствам длъжен да изкажа моето скромно мнение пряко провокиран от поста над мен. Купих не 25 ама 22 годишна кола за 7к+ лв (четвърта поредна Хонда). Признавам си, простоват човек съм си... Само че само аз знам какво ми е само като я погледна дори, друг е въпросът че загубих бройката на хората търсещи контакт с мен за да ми предлагат те да я купят. Пичове, разберете че истинските неща струват пари и има причина това да е така. Като че ли ни е трудно да приемем, че доскорошните ежедневки EF (да не кажа и EG) сериите вече минават в един друг клас автомобили - класики, икони, антики, дърти бангии - както искате така ги наречете. Ако искате такава кола има 2 вариянта - пазарувате от местния тОнинКар за илядо лева и почвате тоталния ребилд на " перфектната" кола или просто вадите големия кеш и си купувате запазен и неомерзен екземпляр. Хонда е "мераклийска" марка така да се каже и всеки който някога е имал такава машина малко или много е базъркал по нея. Това понякога има повече негативни от колкото положителни последствия. Често разглеждам сайтовете за автомобили, ей така просто от любопитство. Не мога да повярвам колко са намалели обявите точно за EF и EG сериите спрямо годините когато си взех първата Хонда. Апък от тези обяви в момента точно на 0 бих се спрял по ред причини - или изгнили или някой си е оставил ръцете, защо пък не и двете неща заедно Вярно, има и мнооооого наистина избичени до небесата цени за кошници, но тук говорим за истински запазени и "clean" екземпляри. Не коментираме факта че някой надъхан рацер е сложил праговете, шорт шифтъра и е лепнал лепенка "Monster" и търси 5+ бинки...Не, тук не става въпрос за това и е тема на друг разговор. Нека и не сравняваме Хонда с другите марки. Вярвам че поечето от вас знаете защо карате тази марка и то години наред. Има си причина защо С2000 държи 20 бинки докато Z3-ката се върти около 10-ка, да не кажа че и Boxter-а се намира на по-ниска цена, да не споменавам пък и MR2, RX8 и т.н.. Има защо Акорд 7 да е около 10к докато има баварци с 40 коня отгоре и два пъти пвоече екстри за същите пари. И така нататък и така нататък. Купете 3 коли от 3 различни марки. Да речем Хонда, Ауди и Дайхатсу (шегувам се за последното. Оставям вие да изберете сами). След няколко години се опитайте да ги продадете пък нека видим от коя ще сте загубили най-малко (и коя ще сте ремонтирали най-малко хихи). А защо ли? Стига вече с икономиката. За crx специално коментарите са излишни. Първо че е уникална сама по себе си, второ че е рядка кола, особено VT-тата. Разбира се, че никой притежател няма да се раздели с подобна "вековна" кола за хилядарка. Нищо че няма круиз, климатроник, автоматични чистачки, сензор за налягане в гумите и т.н. То всъщност в това й е чара. Не съм имал никога рекс по ред причини, но ми е мечта и вярвам че някой ден ще стигна и до там. Авторът на темата не питаше дали рекса е кола за него и дали ще може да ходи за риба с нея. Човека просто попита как е от към подръжка и надежност. За съжаление не мога да бъда полезен по тези въпроси и за това спирам до тук. Поздрави
  11. Алкохолът и висшето не прощават. За съжаление дори и на форума... Приятно прекарване пичове.
  12. Не само по пол ами и по фигура ти определят цена.Целта мисля че е ясна.Това си е масова практика на фитнес залите и е всеобща тайна... Схемата си действа безнаказано дори в Щатите.
  13. Трънчо

    Кой какво кара + СНИМКА :-)

    Сдобих се с много читаво и рядко срещано ЕМ2 D17A6 vtec-e
  14. Трънчо

    Кой колко гориво харчи

    Civic coupe 7-ца d17a2 автомат многократни засичания - все 10/100 се върти смесено както и да го коткам, не ще да падне и това е. И това при положение, че повече от 50 мили (80 км/ч) не съм вдигал никогиш. Почвам да си мисля че нещо не е като трябва. Но пък от друга страна автоматика сигурно ме дърпа 1 литър поне пък и колата не е от най-леките. 1100 кг я дават... Шах с пешката. Има ли още някой с такава, дори и ръчка че ми е интересно? Май ще излезе най-НЕиконоичната Д серия...
  15. Трънчо

    Шегичка със Сивиче

    Грешите пичове.Познавам лично момчето, написало обявата. От най-мафиотския квартал на Търново е и кара Сивик 5 икономик и много си го харесва, но просто на моменти не го слуша главата. Пусна обявата преди година кажи-речи и тя взе че стана най-големият хит макар да не успя да продаде колата. Даже се очудвам че автора на темата чак сега я е видял. Това е 100% самоирония и привличане на потенциални купувачи. Между другото голфаджиите са станали по-толерантни напоследък.
×