Jump to content

Трънчо

Фен
  • Мнения

    1666
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

275 Excellent

Относно Трънчо

  • Ранг
    JDM
  • Рожден ден Юни 28

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    S2K & EG B18
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    the windy city

Последни посетители

14823 профилни разглеждания
  1. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    @dindin Разбира се, че никой производител не би написал в ръководството "гори литър на 10к" по норматив. НО, в някои случаи точно това е написано, макар и индиректно. Цитат от ръководството на S2000 AP1 "Check the engine oil level every time you fill the car with fuel." Повярвай ми, това не е случайност. Сори за офф топика, но е хубаво да се знае каква е реалната картинка, споделена от собствениците. Следя темата с интерес, че скоро и аз мисля да нахлуя в клас лимо.
  2. Здравейте фенове. Имам лееек странен проблем с колата и ми се иска да събера вашите мнения и насоки. AP1 модел. При определени условия се усещат вибрации/претрeпване в движение. Интересното е, че при студен старт и каране от порядъка на час - няма проблеми. Обаче ако след това я оставя паркирана за още един час и я подкарам отново, то вибрациите се появяват. В първите минути след второто запалване се усеща най-усезаемо. След това постепенно престава и почти изчезва. На другият ден при студен старт няма проблеми. Претръпването е много сходно с това, на двигател, който работи на 500-600 оборота. Само че го прави на различни обороти и скорости, като не се усеща затормозяване на двигателя, нито ускорението "насича", нито е близко до изгасване. Просто се усеща претрепването и това е. Имайки в предвид това, за сега съм изключил евентуални проблеми по окачване, гуми и т.н. - идва си от към двигателя и понякога е достатъчно силно, че да разклати огледалата за задно виждане. Колата е със скорошни тампони на двигателя, нов въздушен филтър, не набива никакви грешки, не се усеща и чува проблем в работата на двигателя, поддържа добра работна температура, не й се губят течности, абееее като цяло нямам идея какво може да е :Д Благодаря предварително.
  3. Проблем при ПТП

    Колега драг, мисля че вече дори и ти изгуби нишката кое успорваш и кое не. Ситуацията е описана достатъчно информативно за да я разбере този, който иска. За съжаление обаче наблюдаваме 2 страници шум и борба с вятърни мелници, като дори все още изпускаш информация от началния пост! Мисля, че темата отдавна се изчерпа/разви в грешна посока.
  4. D13 с вал биели и бутала D15

    Закичвай друга моторетка направо От човек набухал милиони в д13....
  5. D15B2+>B16A1+>B18Т

    Значи все пак стигнахме до логичния завършек на добре познатия филм и в тази тема. Успех с новата цел.
  6. За и против кожения салон

    Аз пък съм против кожените салони. Един добре запазен черен "плюшен" седи не по-малко зле. А към недостатъка от загряване на кожения може и да прибавим " Бат Герги лъзгам саааа" Отделно повече грижи по подръжката. НО както казаха колегите, въпрос на вкус и компромис
  7. Дилема за покупка на CRX

    Пич , човека питаше чисто ценово как са нещата. Твоето мнение не се различава от останалите глупости в темата.
  8. Дилема за покупка на CRX

    От доста време не съм писал из форумните дебри, но се чувствам длъжен да изкажа моето скромно мнение пряко провокиран от поста над мен. Купих не 25 ама 22 годишна кола за 7к+ лв (четвърта поредна Хонда). Признавам си, простоват човек съм си... Само че само аз знам какво ми е само като я погледна дори, друг е въпросът че загубих бройката на хората търсещи контакт с мен за да ми предлагат те да я купят. Пичове, разберете че истинските неща струват пари и има причина това да е така. Като че ли ни е трудно да приемем, че доскорошните ежедневки EF (да не кажа и EG) сериите вече минават в един друг клас автомобили - класики, икони, антики, дърти бангии - както искате така ги наречете. Ако искате такава кола има 2 вариянта - пазарувате от местния тОнинКар за илядо лева и почвате тоталния ребилд на " перфектната" кола или просто вадите големия кеш и си купувате запазен и неомерзен екземпляр. Хонда е "мераклийска" марка така да се каже и всеки който някога е имал такава машина малко или много е базъркал по нея. Това понякога има повече негативни от колкото положителни последствия. Често разглеждам сайтовете за автомобили, ей така просто от любопитство. Не мога да повярвам колко са намалели обявите точно за EF и EG сериите спрямо годините когато си взех първата Хонда. Апък от тези обяви в момента точно на 0 бих се спрял по ред причини - или изгнили или някой си е оставил ръцете, защо пък не и двете неща заедно Вярно, има и мнооооого наистина избичени до небесата цени за кошници, но тук говорим за истински запазени и "clean" екземпляри. Не коментираме факта че някой надъхан рацер е сложил праговете, шорт шифтъра и е лепнал лепенка "Monster" и търси 5+ бинки...Не, тук не става въпрос за това и е тема на друг разговор. Нека и не сравняваме Хонда с другите марки. Вярвам че поечето от вас знаете защо карате тази марка и то години наред. Има си причина защо С2000 държи 20 бинки докато Z3-ката се върти около 10-ка, да не кажа че и Boxter-а се намира на по-ниска цена, да не споменавам пък и MR2, RX8 и т.н.. Има защо Акорд 7 да е около 10к докато има баварци с 40 коня отгоре и два пъти пвоече екстри за същите пари. И така нататък и така нататък. Купете 3 коли от 3 различни марки. Да речем Хонда, Ауди и Дайхатсу (шегувам се за последното. Оставям вие да изберете сами). След няколко години се опитайте да ги продадете пък нека видим от коя ще сте загубили най-малко (и коя ще сте ремонтирали най-малко хихи). А защо ли? Стига вече с икономиката. За crx специално коментарите са излишни. Първо че е уникална сама по себе си, второ че е рядка кола, особено VT-тата. Разбира се, че никой притежател няма да се раздели с подобна "вековна" кола за хилядарка. Нищо че няма круиз, климатроник, автоматични чистачки, сензор за налягане в гумите и т.н. То всъщност в това й е чара. Не съм имал никога рекс по ред причини, но ми е мечта и вярвам че някой ден ще стигна и до там. Авторът на темата не питаше дали рекса е кола за него и дали ще може да ходи за риба с нея. Човека просто попита как е от към подръжка и надежност. За съжаление не мога да бъда полезен по тези въпроси и за това спирам до тук. Поздрави
  9. Кой какво кара + СНИМКА :-)

    Сдобих се с много читаво и рядко срещано ЕМ2 D17A6 vtec-e
  10. Равносметка 4х4

    Какво предлагаш да направят модераторите по този въпрос? И колко човека в този форум смяташ, че карат джипове 4х4, че го сравняваш с оффроуд форумите? (без да се засягат колегите с такива машини) В крайна сметка темите ги пускат потребителите за неща от които се интересуват. Ако ги интересува празният ход ще пуснат за празен ход, ако ги интересува задния диф, ще пуснат тема за заден диф. Да слагаме warn на потребители с "безинтересни" според теб теми ли? Ако имаш интересни теми за 4х4 ще се радвам да обогатиш разделът - това е идеята на форумите. Не виждам на кого и за какво се опитваш да държиш сметка.П.П: kossta, прав си! Ако нямаше ограничение за 2 мнения на ден на новите потребители форумът щеше да е къде къде по-интересн и щеше да има адски много информация за 4х4. Пичове, на вас май ви е вродено да сте недоволни от нещо без да знаете какво е то. Със здраве
  11. Сгоних се най-накрая

    Епаааа това са си 2 коли от където и да го погледнеш ] И да не съм офф, спонтанна кушия от преди седмица докато все още не ми беше паднала генерацията в движение Сток Civic coupe d17 автомат срещу Mazda 3. Тръгвах от светофара яваш яваш, пича зад мен се изнесе доста рязко и демонстративно, при което ръката ми моментално потърси downshift-a, но уви Все пак му излязох една кола напред до малко след 100 при положение че тръгнахме от равно докато захапе автомата. Гледах ги 2.0 или 2.3 били съответно 150 и 160 кобили. Доволно
  12. Сгоних се най-накрая

    Факт е че припаднах Еди, но това беше преди 3-4 години докато бях на ниво д13 моно с обикновена газова (и пълен багажник с музика), което честно казано дори е по-зле от карба комай. Не че се оправдавам де, наистина върви доволно смаздата, но не беше много представителна кушията. Пък и ти добре нижеш скоростите попринцип което не е малък фактор Ако е читава д13ката и при равностойни шофьори ще е драма според мен.п.п: кутията ми не е фейслифтова
  13. мнение за нова кола

    B16 безспорно превъзхожда по разход и вървеж. H22 е "по-тромав" мотор, ако мога така да се изразя. Имай в предвид и разликaтa в теглото, която в случая е огромна.
  14. Хонда Сивик 7 генерация турбо

    На този двигател не може колега
  15. Не я мести по никакъв начин, защото ако не си я прецакал, то със сигурност ще го направиш ако си играеш. Според мен също не си я окотил, просто както каза колегата наистина има значение кога си налял 20-те кинта. При мен например не пада равномерно нивото. Има си позиции които си ги знам, когато не мърда 50 км и след това рязко пада следващите 50.
×