Jump to content
Newb1e

Хонда Акорд дизел 2006 - пробит маркуч на хидравлика

Recommended Posts

Здравейте колеги. И аз вече имам същия проблем, но за момента ме интересува как да си сваля маркуча с тръбичките най-вече долу от рейката. Какъв ключ сте ползвали там за гайката и възможно ли е докато колата е вдигната на крика отпред вляво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко стара тема, съжалявам за което.

 

Минавам само да кажа, че си купих маркуч за хидравликата (оригинален) за 2.2 печка. Номер на частта:

 

53713-SEF-G02

 

Цена - 622.00 лева (12.06.2020 г.)

 

1 литър ПСФ - 40 лв. 

 

Всичко - 661.19 лв, това са само частите. Трудът по смяната ще заплатя отделно другата седмица. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Безбожници...!

Не че и аз не минах от там...:ranting:,но като гледам цифрата и че в алито струва 60лв.до вратата ти,се чувствам "прецакан":biggrin::cry:!

Добре,че поне се върти волана,че ако се счупи и той....:D?

П.П. Колега,защо не им поиска 15% отстъпка?

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сетих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В оригиналните маркучи има един успокоител, като се сменя маркуча се прехвърля в ментето и чао треперения, чао проблеми, и спестени една камара пари, към 600 като гледам 😀 Сменете си майсторите, и този които ви е казал, че няма правене, освен с ново оригинално, не го слушайте. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги се получават тези прехвърляния. В голяма сепен еластичността на маркуча обира тези вибрации, не само клапанчето. За дизел има успешни опити, но при бензина не. Нов маркуч. Или ОЕМ или али. И двата са ОК.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво може да се направи превантивно или просто чакаш да те остави на пътя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя няма да те остави. Просто ще почне да губи хидравлична течност, но не и с темпове, че да те остави на пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, sashua написа:

В оригиналните маркучи има един успокоител, като се сменя маркуча се прехвърля в ментето и чао треперения, чао проблеми, и спестени една камара пари, към 600 като гледам 😀 Сменете си майсторите, и този които ви е казал, че няма правене, освен с ново оригинално, не го слушайте. 

Благодаря за идеята. Моля да препоръчаш сервиз, в който извършват процедурата и дават гаранция за извършената дейност, както и че няма да има разлика спрямо оригинала. Аз не можах да намеря такъв. Навсякъде, където питах, получих отговори: "Не! На Акорди - не." или "Да, ще ти го направя, но няма да ти дам гаранция, че ще е същото." Предполагам, че ще е полезно за всички и ще се спестят доста пари. 

 

Аз като сменя моя, ще го запазя и ще го предоставя като подарък на някой след мен, ако има нужда и реши да се пробва с рециклиране. В крайна сметка или ще спести над 500 лева (защото рециклирането излиза под 100) или ще се овътри с още 100-на лв за труд по смяната на рециклирания с оригинален след това. Имам приятел, който е рециклирал, карал е точно 2 седмици с рециклирания и го е свалил, защото е имал сериозна промяна на волана към по-лошо. Предложи ми да ми подари рециклирания, ако искам да го монтирам за проба или да го нося при който реша за рециклиране. Отказах. 

 

@smirky, не можеш нищо да направиш. Маркучът се разлага отвътре навън и е въпрос на време кога ще се сцепи. На пътя няма да те остави, ако поглеждаш редовно дали не е протекъл. Като се сцепи, започва да сълзи масло и нивото в казанчето започва да спада. При мен беше на максимум, и след изминати около 50 км спадна м/у мин. и макс., от тогава не съм я карал. Ако се случи извънградско - не знам колко път ще можеш да изминеш, преди да започне да смуче въздух

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам информация, че в Ханса Флекс в гр. Стамболийски успешно рециклират хидравлични маркучи за Хонда. Имам познат, който работи там и твърди, че били напред с материала, прехвърляли всички карантии и използвали подходящи маркучи. Фирмата е германска и има големи традиции в хидравличните системи. Ако някой може да го потвърди, ще е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И там съм бил, гаранция Франция, но за дизелите има положителни отзиви.

 

Редактирано от h5rov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата м/у дизела и бензина по отношение на хидравликата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е с друг код - диезловата е 56110-RBD-E02, а бензиновата е RBB, вероятно е различна, но каква точно е разликата - не знам. Предполагам, че е в дебита и налягането, което генерира, заради различните обороти на двата двигателя. Също така - има разлика в тръбите, а вероятно и самата рейка, но не ми се рови да проверявам по-подробно. 

 

Специално за маркуча - не мисля че има разлика, освен във формата на тръбите. Конструкцията може би е еднаква, но това е само предположение. Затова не мисля, че има значение дали колата е бензин или дизел, по отношение на възможностите за ремонт на маркуча. 

 

Иначе, срещу 50 кинта за смяна, пак съм на пътя. Както очаквах - никаква разлика във волана.

 

Някой щеше да каже кой сервиз гарантира евтин ремонт и спестени една камара пари, плюс "чао проблеми", ама май само така като подхвърляне остана.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, ogi28b написа:

Иначе, срещу 50 кинта за смяна, пак съм на пътя. Както очаквах - никаква разлика във волана.

Оги, не разбрах. Сменил си маркуча с оригинален и няма подобрение или влошаване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, че отговарям от негово име :D Към по-лошо няма разлика. Той волана преди си му беше ок, просто масло сълзеше през маркуча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е разчистена от последните мнения поради излизане от темата и добрия тон. Оставям само адреса на сервиза, в случай че е полезен на някого:

 

Quote

[...] намира се във Велико Търново на ул. Възрожденска, до щил. [...]

 

 

ПС: Моля, минете на лична кореспонденция, ако искате да продължите.

  • Благодаря 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.06.2020 г. at 20:09, sashua написа:
На 17.06.2020 г. at 12:24, ogi28b написа:

Някой щеше да каже кой сервиз гарантира евтин ремонт и спестени една камара пари, плюс "чао проблеми", ама май само така като подхвърляне остана

В Търново заповядай, ще те заведа на мястото, просто нито името му знам, нито ме интересува, имат си машини, правят всичко, било то за климатици, хидравлика и тн. Единственото, което направих, свалих стария, донесох им го заедно с ментето, пожелах да ми се прехвърли успокоителя, по препоръки на майстора ми, след 1 час беше готов, след още 2 минути беше монтиран, още 50хил км изминати и проблеми няма. И ми взеха 20 лева за тая процедура. 

 

Допълвам с информация от скрит пост.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.06.2020 г. at 12:24, ogi28b написа:

Помпата е с друг код - диезловата е 56110-RBD-E02, а бензиновата е RBB, вероятно е различна, но каква точно е разликата - не знам. Предполагам, че е в дебита и налягането, което генерира, заради различните обороти на двата двигателя. Също така - има разлика в тръбите, а вероятно и самата рейка, но не ми се рови да проверявам по-подробно. 

 

Специално за маркуча - не мисля че има разлика, освен във формата на тръбите. Конструкцията може би е еднаква, но това е само предположение. Затова не мисля, че има значение дали колата е бензин или дизел, по отношение на възможностите за ремонт на маркуча. 

 

Иначе, срещу 50 кинта за смяна, пак съм на пътя. Както очаквах - никаква разлика във волана.

 

Някой щеше да каже кой сервиз гарантира евтин ремонт и спестени една камара пари, плюс "чао проблеми", ама май само така като подхвърляне остана.

Здравейте колеги, и при мен се появи проблема с маркуча, може ли да ме ориентирате къде да изпратя маркуча да направят копие по него и от къде да си поръчам хидравлична течност и каква?

 

Благодаря Ви предварително!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.10.2020 г. at 20:30, miro.85 написа:

 

 

Привет колеги и Честита Баба Марта, за София къде бихте посъветвали да се занесе маркуча ( колата е Акорд 2006 2.0 бензин ).

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги. Шурна маркуча на дизела. Последно мога ли да разчитам на HANSA FLEX? 

Мисля да го сваля и да им го пратя.

Още нещо да попитам. Има ли ядове със валянето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, пиша в тази тема за да не отварям нова подобна.

Карам акорд 7 2003 година К20А6 и този филм с маркуча го играх преди година и половина, в случая аз си купих нов китайски марка NTY и всичко си работеше нормално до скоро. Покрай нова година внезапно волана ми натежа. Рециклирах рейка, хидравлична помна, найкрайниците са сменени, хидравличната течност също, но проблемът стои. Проверявах и окачване и шарнирите, защото от вече изчетеното до тук се усъмних и в тях, но там всичко е наред. Когато взимах китайския маркуч оргинален на Хонда струваше 760лв, разбира се тези пари не бих ги дал.

Въпросите ми са два:

 

1. Някой имал ли подобен случай да му натежи волана с китайския маркуч след време (предполагаемо въпросния клапан за регулиране на налягането да се е прецакал)?

2. Аз съм си запазил оригиналния маркуч на колата и се колебая да отида в Хидромарк във Варна да го рециклирам, ще прехвърлят ли клапана, заслужава ли си цялата интервенция да я правя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Можеш да се поинтересуваш за Добрич, да рециклираш оригиналния маркуч. Казаха ми, че там правели качествено рециклиране и поставяне на този клапан. За съжаление не мога да дам координати. Не съм се интересувал още. И моя стария стои но още не съм стигнал до него да го рециклирам. Чувал съм, че във Варна никъде не ги правели както трябва точно тези с клапана. Взех някакъв автърмаркет, втора употреба, без клапан. За сега нямам ядове с него или като цяло със системата вече година.

Редактирано от Г.Писаров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...