Jump to content
Izverg

D15minime --> CR-V B20 turbo

Recommended Posts

Защо махна филтъра ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо е до изпарителя и поема от топлината му

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8704630P.jpg

 

8704634a.jpg

 

Даже ти препоръчвам да върнеш напълно заводски вид на всмукатела.Ще ти разкажа следната ситуация - карам в уникален дъжд в шумен,стигам до една улица с голям наклон,а отгоре се сипе вода да си е.е хаха .Водата стигаше почти до фаровете - ако си с афтърмаркет всмукател ниско в бронята или на нивото на гредите на шасито ще закъсаш 100% :) Заводския си има тръба,която има за цел да предпази точно от такова нещо.Джипката не е офроуд машина,но е предвидена да те вади от такива ситуации.Имал съм ситуации и с огромна кал,но съм излизал благодарение на двойното.Тая машина иска само редовно обслужване и газ.Тая седмица я взех от баща ми да я покарам и автомобила е страхотен,не би се разделил с тази кола скоро  :wub:

 

10451062_785513624833305_735650404680938

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От 3 дена карам на газ и мога да кажа, че работи по-добре и от на бензин! Хубавото е, че си я настройвам аз а не някой газаджия, който гледа да ти вземе парите само. Като измина някой друг километър ще кажа какъв разход и докарах. Аз предимно карам градско. Колкото до позицията на изпарителя над 70 градуса температура стига, мисля, че добре се нагрява.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Все пак хванах се преди малко и преместих изпарителя както е при колегата Nile с цел да мога да върна стоковата кутия. Въртим сучим пак на оригиналното идваме.... Ето как стана:

post-448-0-24337500-1458984218_thumb.jpg

post-448-0-14180400-1458984217_thumb.jpg

post-448-0-76311100-1458984217_thumb.jpg

 

Да споделя и че до Русе-Монтана-Враца-Русе около 100лв БЕНЗИН,  което мисля, че е доста. Колата нямаше тяга в байрите... Веднага се усъмних в катализатора и за това го разкарах, като го срязахме извадихме питите и го завархме заради ламбда сондата. Въпроса ми е някой имали наблюдение след това колата дали ще дава някакви грешки ? За сега нищо не сетва или да има промяна, като, че ли по-добре върви.

 

 

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги да споделя. Тъй, като часовника на црв-то не работеше добре и прекъсваше. Почетох малко из нета и разбрах, че се презапояват някой неща, но при мен работата не се оправи даже накрая спря да работи тотално. Реших да потърся за друг часовник из интернет. Писах на 100 човека и само 1 ми отговори, че имал работещ и му иска цена еквивалент на турбо сетъп (не точно но много пари). Решението беше да го сменя с друг или нещо да преправя. Отидох и си купих този термометър за вънка и вътре с часовник.

post-448-0-29943400-1459240384_thumb.jpg

Има си хубава и лоща стана. Хубавата е, че е с батерия и може да се изключва, но пък лошата е, че няма осветление за нощем. Но пък за тази работа си имаме телефони...

Та събрах нужните материали...

post-448-0-45727200-1459240383_thumb.jpg

Използвах директно лепило без да нарушавам корпусна на оригиналната пластмаса с идеята 1 ден да сложа оригинален.

Понеже отдолу остава отворено реших да го затворя с гума, която също залепих.

post-448-0-66103800-1459240386_thumb.jpg

в крайна сметка стана така:

post-448-0-62361300-1459240381_thumb.jpg

post-448-0-32854600-1459240385_thumb.jpg

post-448-0-01087900-1459240381_thumb.jpg

И тук вече монтирано

post-448-0-61030700-1459240382_thumb.jpg

 

Цялата работа ми излезе малко под 7лв :) и така останаха пари за да го полея.

 

Поздрави

 

 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам проблеми с тоя часовник хаха.Ама не ми се занимава да го сменям :D
Другото дето мога да споделя - това лепило ще се разлепи след време.Аз почти за всичко вече ползвам полиуретанов силикон.Универсално лепило за абсолютно всичко,държи зверски.Единствено ,че трябва частите да са неподвижни около 12 часа ,а пълно съхнене след 24 часа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали за същото говорим, но имам силикон, използва се за залепване на предния прозорец. Черен е и много мултифункционален. Лепил съм стъкло за метал и много съм доволен. Все пак ако се разлепи ще видя друг вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От някой Сивик няма ли да стане, братчеда си сложи часовник на ЦРВ-то от някаква друга кола ама непомня каква беше, та може да си видиш размера на дупката и да огледаш из моргите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за сега от това съм доволен, защото има и за температура вътре/вънка освен часовника. 

Ииии малко глезотия:

 

 

post-448-0-42604600-1459410833_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече и с нови ветробрани "HEKO" от общите поръчки... Направо съм като надписа  от първата снимка :)

post-448-0-55526500-1459596722_thumb.jpg

post-448-0-20419000-1459596723_thumb.jpg

post-448-0-73053400-1459596721_thumb.jpg

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kога дойдоха тези общи поръчки, нали не бяха събирани пари :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм VIP за това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за оффа,ама защо ги чакате тия ветробрани от чужбина по половин година,при положение,че ги има в България на цена от 60лв. си поръчах и ми дойдоха на другия ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото качество ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених маслото и на скоростната кутия с ХОНДА МТФ разбира се. До края на деня ще сменям горните шарнири на носачите и селеновите втулки... абе да бутаме малко по-малко :)

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес престъргах малко дисковете, че бяха криви и както следва нови накладки "BREMBO".

post-448-0-83239400-1460124279_thumb.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се фалирах и поставих един волтметър.

post-448-0-01015900-1460285575_thumb.jpg

post-448-0-67246000-1460285730_thumb.jpeg

post-448-0-94090100-1460285745_thumb.jpeg

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вградих друг волтметър дигитален, по-добре изглежда.

post-448-0-65583300-1460439107_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извини ме за оффа, но ми стана интересно, да не би да имаш проблеми с електрическата инсталация на автомобила, че е необходимо да следиш волтажа непрекъснато?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха за сега нямам и се надявам да няма, но ми харесва уредчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волт метъра си е доста полезен. Ако ти откаже алтернатора и нямаш волтметър, ще разбереш за това, вече като е доста късно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еМММ мой на таблото има една лампичка с акумулатор,тя върши същата работа.Мисля че работи по напрежение и като напрежението падне под някакъв праг в системата светва.Това може да се види когато колата пали и тази лампата започва да мига защото алтернатора все още няма нужните обороти за да качи волтажа в системата  :tongue1:  Същата история е и с лампата на маслото,там е един прост ключ с пружинка,маслото успява да я свие при определено налягане.

Някой коли имат дори и за температура на маслото,което е доста полезно (примерно моя голф 3).Аз ако някой ден си слагам уреди в колата,то ще е за температура и налягане на маслото - друго не ми трябва ...а и ако съм с турбина естествено за буста  :wub:

Редактирано от Nile
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еМММ мой на таблото има една лампичка с акумулатор,тя върши същата работа.Мисля че работи по напрежение и като напрежението падне под някакъв праг в системата светва.

 Само че има случай в които алтернатора спира да зарежда,и лампата НЕ светва на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

еМММ мой на таблото има една лампичка с акумулатор,тя върши същата работа.Мисля че работи по напрежение и като напрежението падне под някакъв праг в системата светва.

 Само че има случай в които алтернатора спира да зарежда,и лампата НЕ светва на таблото.

 

Така е ,прав си.

Но в този случай нито уреда ,който е сложил,нито пък и лампата ще го спасят защото и двата уреда работят по напрежение  :eat:

Алтернаторите на хонда са 3-4 и повече извода,според ОБД-то.Новите ги правят все по умни,има изчисления дори и за консумация и допълване в новите автомобили.Има две вериги,едната е товарна,а другата е с напрежението,където и са закачени тия уреди.Истината е ,че за да установиш проблема ти трябва сечение и от двете вериги,както работят комповете вече на новите автомобили.Няма да навлизам в подробности,но ти трябва волтметър и амперметър за да следиш дали всичко е изправно.С две думи не разбирам какво искаш да ми кажеш  :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

.С две думи не разбирам какво искаш да ми кажеш  :rolleyes:

 

Искам да кажа че с този уред поне ще види че не зарежда, а не като му умре акумулатора да разбере,че има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, дупката да запълня  :punk:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха и на мен това ми стана интересно, а какво стана със стара дупка от предишния уред (видях монтаж с вида и....)

Редактирано от bobchoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седи ми domo kuna там. За напред ще бъде за бууст метъра. Последно сменях масло motul 6100 10w40, бензинов филтър и кабелите на свещите марка tesla. Удивително балансиран мотор не прави никаква вибрация по купето. На няколко пъти се чудех работи ли...и на газ е така. Много тих дори след махането на катализатора но сега като я по карам на дълго от време на време ми светва чека и грешка дава само като е на газ и след изтриване се оправя. Нещо втората ламбда се ошашква защото липсва катализатор, на някой друг да му е ставало нещо подобно?

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип така става с 2-рата,ако махнеш катализатора.Незнам дали неможе да се изолира софтуерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С деца на дрифт :)

post-448-0-83230700-1461303678_thumb.jpg

post-448-0-24485600-1461303678_thumb.jpg

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези b20-ки много вървят на газ! 

post-448-0-07820600-1462605704_thumb.jpg

:plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко по монтажа на таблета ме кефи много. Браво!

Интересно ми е само как не пада при движение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едвам влиза няма начин да падне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Използвах един останал спрей да боядисам тук там където се вижда. Накрайника не е боядисан само изглежда така. Предстой цялостна шумоизлация на купето както и ще мина пода с антикор.

post-448-0-05923200-1463225768_thumb.jpg

post-448-0-63516700-1463225768_thumb.jpg

Редактирано от Izverg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,какъв обд2 сканер ползваш че има няколко разновидности(от 15 до към 60лв.)и според търговците някои може и да не станат.Ако може и снимка да качиш ще е най-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадох цели 10.99лв от olx. Работи без проблем. Оставям ги пуснат. Не харчи нищо. С него акумулатора ми показва 0.05v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да си намеря обд2 буксата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дадох цели 10.99лв от olx. Работи без проблем. Оставям ги пуснат. Не харчи нищо. С него акумулатора ми показва 0.05v

50mA, точно си нa границата, всичко над тази консумация тормози акумулатора :)

Редактирано от west bam
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...