Jump to content
Слави CR-V

Къде сбъркахме?

Recommended Posts

Не съм много съгласен че щом пазара на нови коли намалее трябва да се качат цените на старите коли .

Според мен както няма пазар на нови коли така е и на стари - покупателната възможност на населнеието падна драстично, трудно вече се отпускат кредити пък са и малко желаещите да вземат кредити.

 

Та цените на старо също са ниски спрямо 2008-2009 година да речем . Това че няколко продавача си надуват цените за да могат да изкара някой лев на чужд гръб е друга работа Публикувано изображение/>

 

По лошата инвестиция е в стара кола от незнаен собственик и препродадена от автоджамбазин Публикувано изображение, новата барем 5 години няма да ходиш по майстори ;)/> Както сподели по горе колегата darius - на 300 000км без никакви ремонти.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този дизелов модел - може. Я питайте собствениците на Авенсис с 1.8 бензин за какво иде реч...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горят масло, другото проблемно какво е?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Проблемът е, че това изгаряно количество масло постоянно нараства. Собствениците постоянно се чудят как да го оправят този проблем и се почва едно хвърляне на пари на вятъра. Резултатът накрая е нулев... Отделно не знам по каква причина, компютърът при определени условия просто пощурява, постоянно се включват разни датчици, индикации и тям подобни неща. Имаше и още, но сега не се сещам. Общо взето повечето хора искат да се отърват от този конкретен модел...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... другото проблемно какво е?

 

Това малко ли е Е :(/>

 

Меки легла на клапаните и меки клапани..

Абе не става даже за ГИ...Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги гледам, че сравнявате Акорд с Е60 а то е 5-та серия.Акорда е в класа на 3-та серия и на А4 и Пасат.Ако някой каже, че А4 Б6 с единия си свестен двигател 1.9(всичко останало е леш), с пословичното кекаво окачване на Ауди(Фолксваген) и единия куп безумни проблеми отнасящи се и за Пасата понеже са една и съща кола заслужават цени 10000+ то аз не виждам проблем и Хондата да е с такива цени.Тройката на БМВ от същите години също е накарала не един и двама човека да пропищят.Б7 вече с прочутия 2.0ТДИ няма да го коментирам, че то не е за говорене.Ако не знаете се поинтересувайте да видите за какво става въпрос.Истината е, че във всички класации за надеждност, рентаболност и удовлетвореност на клиентите Акорд е винаги в челните места докато немците последните години издават фронта много яко.Понеже говорите за Мазда и Тойота(които аз също много харесвам м/у другото) ще ви кажа да потърсите мения на колеги от форумите на тези марки да видите колко високо е мнението им за Акорд при положение, че те са доволни от своите Авенсис и Мазда6, но въпреки това говорят за Хондата с респект и я поставят едно ниво над техните коли.

В световен мащаб HONDA непрекъснато печели все повече и повече клиенти.Немските марки също, но с тази разлика, че техния възход се дължи на пазара в Китай а на територията на Европа губят позиции.Самите германци между другото два пъти са избирали Акорд за автомобил на годината в Германия.Защо ли тези шовинисти са постъпили така?

 

Във връзка с първото изречение - Е60 е в един клас с Леджънд.Сравнете интериорите на двата автомобила и ако не сте слепи ще видите кой къде се намира.Понеже все се говори за качеството на материалите в немските автомобили погледнете таблото на Е60 и това на Леджънда и кажете кое от двете е с вид на направено от щайги за домати.В Е90 трагедията е същата.Не го казвам като някакъв върл сектант защото има модели на БМВ, които ми харесват.А цените на големите автомобили е нормално да падат по-бързо защото болшинството са дизели, които не са особено надеждни, но са с голяма мощност - по-голям данък, по-голяма гражданска отговорност, по-големи гуми, които са и по-скъпи и това си оказва влияние.Разлика в разхода на гориво дори от 1л за някои хора е от значение при сегашните цени.

 

И за Мерцедес нещо ще кажа - има и Мерцедеси които много ми харесват, но.......писах го наскоро в една тема, но ,,някой" го изтри.Хора с Е клас казват така:

- Стои в гаража и се чупи.

Да не говорим, че знам и такива, които са купили S клас и вече са го купили още веднъж от ремонти.

Е извиняваите ама вижте по другите форуми като започне да се коментира покупка на някой модел на ,,голямото трио" как се избира най-малкото зло.Е това ли е премиума?Това ли са качествените автомобили които искате да имате?Ми продавайте ги тия смотани Хонди и купувайте немско.Какъв е проблема?

 

Публикувано изображение/>

Редактирано от Беселин
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги препрочетох си поста и виждам, че последните 3-4 изречения са леко не на място, но не мога да го редактирам.Ако някой от модераторите види поста моля да махне гореспоменатите изречения.:blush:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поста ти е съвсем на място, абсолютно всяка дума в него. Освен, че 1.9 TDI е хубав двигател - той също има много проблеми, не е по-добър от i-CTDi-а :) BMW 320D 2005+ държи същата цена и малко отгоре (като размери и екстри, в много отношения колата е еквивалентна). Старото BMW е по-евтино, но да не забравяме, че то е стар модел, в края на живота си през 2003 и 2004 - модел от 1998. При VW Passat е същото. Audi A4 е същото. Mercedes C-клас е същото. BMW 5er, Audi A6, Mercedes E - цената пада, защото поддръжката е адски скъпа. S-класа на 12 години струва колкото Акорд на тази възраст :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поста ти е съвсем на място, абсолютно всяка дума в него. Освен, че 1.9 TDI е хубав двигател - той също има много проблеми, не е по-добър от i-CTDi-а :)/> BMW 320D 2005+ държи същата цена и малко отгоре (като размери и екстри, в много отношения колата е еквивалентна). Старото BMW е по-евтино, но да не забравяме, че то е стар модел, в края на живота си през 2003 и 2004 - модел от 1998. При VW Passat е същото. Audi A4 е същото. Mercedes C-клас е същото. BMW 5er, Audi A6, Mercedes E - цената пада, защото поддръжката е адски скъпа. S-класа на 12 години струва колкото Акорд на тази възраст :)/>

Добре, а защо един колега от форума каза,че е чуплив двигател? А си личеше, че много се занимава с двигатели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой двигател говориш? Ако е за i-CTDi, двигателя е адски здрав, като за дизелов турбо двигател:

1) Няма проблеми с дюзи, докато двигателите на Toyota, BMW, VAG, Mercedes постоянно сменят зверски скъпи дюзи, особено с нашата нафта като навъртят над 200 000км.

2) Турбината изкарва много повече от обикновено - ако е карана от олигофрен, настъпвана здраво докато е студена колата или колата се кара със задръстен катализатор, няма какво да ти помогне

 

Скъпа й е поддръжката, което е нормално:

1) Маховик, съединител и верига. Веригата се износва АКО НЕ СЕ СМЕНЯТ МАСЛАТА РЕДОВНО ИЛИ СЕ СИПВА КОФТИ ВИСКОЗИТЕТ, което е масово в страни като Италия, от където е основния внос. Маховика се прецаква само ако се кара с приплъзващ съединител дълго.

2) На 150 000км се пука изпускателен колектор (оправено в модела след 2006, струва 100лв да се заварят или 300-400лв за чугунен колектор).

 

Това е, вземи си двулитров дизел на BMW или 2.2 дизел на Honda на 250 000км. Та да ти се стори евтина Хондата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ми галите ушите като приказвате така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казваш кое точно ти гали ушите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш, за Хонда дизела :) ако да викаш да си купя бензин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че дизела е по-добър от останалите дизели, не значи, че трябва да си купиш дизел :DРеалността е, че ако колата не е нова (или почти нова, под 100 000км), дизела със сигурност ще доведе до големи харчове. А шанса да вземеш висок клас кола на 8-10 години дето е под 100 000км на добра цена, е като да чакаш от тото. В mobile.de има BMW 530D 2010та година на 300 000км и Honda 2009 2.2 i-CTDi на 300 000км. И в Италия е така. Запазена като интериор и екстериор "нова" кола, която автокъщите ще ти продадът на 96 000км и тогава почват главоболията.Атмосферните бензини са доста по-издръжливи, особено към немърлива поддръжка, каквато се среща на вноса от Италия.А при турбо бензините е същото като при турби-дизелите. То турбото, с неговия висок въртящ момент от ниски и допълнително усложнена конструкция ти прави живота сложен. Но няма как и икономично, и мощно, и евтино и да не се чупи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още едно доказателство, че не сме сбъркали.Марката предлага всичко за всеки.Освен, че редовно е в челните места на класациите за надеждност и рентабилност на най-развития пазар в света то както виждаме HONDA/ACURA е оценена подобаващо и по отношение на комфорта, който предлага дори пред марка като LEXUS, която е известна с изключителните си качества.http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19251-nai-dobrite-avtomobilni-saloni-spored-amerikancite/#comment-newest#comment-newest:hondarulez:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за качества ама от всички 10 акурата е най не ми харесва интериорно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък и се кефя супер много.Ако имам пари................................ама нямам :lol:/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ме извините, но Акорд 7 ,според мен, не съдържа и грам от духа на Хонда. И сега ще ми кажете - ти какво искаш семейна кола 4 врати спокойна ала бала. Да ама не! Д13-ката съдържа 300 пъти повече дух на хонда отколкото този акорд

Колега, може ли да обясниш какво от духа на Хонда няма 7 ген. което го имат предходните генерации на Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре къв дух кви 5 лева, що се излагате :D , като вземете с тея духове и призраци, ква кола е толкова Хонда че едва ли не душа носи, еле пък Д13 и прочие, я се стегнете малко, все едно в голф 2 и духа в него, аи моля ви се :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези неща за които питате не се обясняват, чувстват се! :D

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно д13-ката не я обиждайте, че тя горката колкото мъки е яла и тормоз е видяла и пак оцеляла :)/>/> . А и не само тя де, а й болшинството по-стари Хонди, които ми пълнят душичката, като "опълченци на Шипка" са! . Един пример : Сядам в колата "Х" - приемам кола, която ще ме закара от-до, хубава работа. Сядам си в кола, която наистина ми харесва, в която ще ми е приятно от формите в купето и от начина по-който.... пробива въздуха пред себе си : )) - тя не само ще ме закара, ама и ще ме зареди с енергия и усмивка на лицето - ЕЙ ТОВА Е ДУХ НА АВТОМОБИЛА. А 7мата седнах, карах и не ме изкефи, дървена ми е, скучна ми е, не предразполага по-разчупеното ми виждане към нещата, което Хонда ми го даваха в по-старите модели. А да ви обясня моето мислене, колега, вече е сложно, а и не ми се занимава."pamo" го е казал по-горе, за тези, които не им се четат по-дълги постове :DП.П А и колеги аз можех да си купя 7ма type S, ама не ми хареса, нищо ама НИЩО не ми хареса в него, а ми беше първата идея! Минах към Германското производство, докато не отрих настоящия ми автомобил, който ми доставя това, което търсих, без компромиси.

Редактирано от PIKap
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или с други думи успя да изпишеш куп офтопик как кола 7ма генерация не ти е харесала, понеже е "дървена" на база субективната ти преценка и си си взел 6та :) А така и така вече караме през просото, може ли някой да обясни (на мен, на Слави и на останалите не-разбиращи) що е то ДУХ НА АВТОМОБИЛА, кой му е PART NUMBER-а и къде се намира, че се чувствам глупаво :)Ако се окаже, че наистина в моя модел го няма инсталиран, прецакал ли съм се, ако колата ми доставя несравнимо удоволствие, каквото по-старите не успяват?

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това се опитват да ви кажат - това е нещо което усещаш и което те кара да настръхнеш било то дори от д13. Може и да съм луд ама е имало случаи в които просто съм паркирал и не съм слизал от колата с часове - просто седя и се наслаждавам. Или паркирам, слизам и седя 20 минути просто да гледам линиите на колата. Като карам я чувствам като жив организъм, като нещо с характер...В автопарка на семейството скоро влезе един Колт 2007-ма. Седнах, поакрах го. Еми хубава кола. Новото си е ново наистина. Обезшумена, удобна, екстри на където и да се обърнеш. НО просто кола без дух. Никога не бих я предпочел пред д13. Това че някоя кола няма дух не я прави лоша, както вероятно сте се засегнали. Всеки търси определено нещо просто. :) Но реално като се замисля наистина няма как да се обясни на хора които просто искат да се возят, или търсят комфорт и избират кола според годината на производство. Не че това е лошо, но да се уважаваме един друг все пак и да не се присмиваме само защото имаме различна гледна точка. Както и да е, темата се отклони много. Дайте да я вракаме в релси. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никоя ламарина няма дух, просто дух носи човека и го носи в себе си, и в лада да седнеш можеш да си щастлив, че я имаш ладата.А ако говорим за дух на творба, то това не се случва на конвейра, а на платното, на photoshop или някъде, където идеята ти идва и я правиш, като ти съчетаваш нещо по уникален начин, което не е еквивален на нещо, не е копие, а твое виждане счупено и вплитащо много неща от теб самия и доста научени неща.В този смисъл дух има в една картина, но най-вече този дух е послание за хората, а за твореца има една емоционална връзка с творбата си. :)И всеки си има мнение де, но не трябва да заклеймяваме, караме Хонди, те не са най-добрите коли на света, няма и да бъдат, обаче ние си имаме някакви доводи за решенията. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено съм настръхвал и съм се кефел през малкото пъти когато съм имал възможност да седна в Ланча делта интеграле ЕВО2 :) камоли да покарам, за жалост съм нямал този шанс :) е тва е кола вече с дух :) и тоя дух е печелил 6 поредни години световния рали шампионат :) Акорда ме кефи от всякъде, и вън и вътре, верно не съм бил собственик все още за да му намеря кусурите но хората са се постарали с всичко, от дизаин до изработка и надеждност, опасявам се че това ще е последната наи здрава кола. Всеки си има вкус, но за мен през тези години няма по красива хонда от него :) Общо взето дизаините на Хонда не ми харесват, на 10 модела вадят един за свят, другите ги гледам и се чудя коя японска тиква ги е родила и кво точно е искал да покаже с него :) Но това е един от моделите които много ми грабва окото, е за акорд 8 не говоря тои ми е любимец, гледам само по реалистичните модели които мога да си позволя. То и БМВ Е 60 ми харесва ама.... аи нема нужда :) нямам толкова свободно време и пари за него :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НО просто кола без дух.

Сериозно, това питам. Какво е кола "БЕЗ ДУХ"? Ти казваш, че твоята кола те кара да настръхваш и това я прави кола с дух. Смяташ ли, че аз (или някой друг със 7ма генерация) си е взел такава кола, без да го кара да настръхва? Не разбирам значението на думата "ДУХ" и как се определя има ли го няма ли го. До тук разбирам, че това е чисто субективната лична оценка дали колата ти ти доставя удоволствие или не. И ако е така, то духа на автомобила идва от собственика, не от металите и пластмасите събрани под едно цяло с различни крепежни елементи и наречено "автомобил".Ако искаш отдели постовете от темата свързани с този офтопик в нова тема - "Що е то ДУХ на автомобила?". Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселият, ти май не си много весел. Само не давай съвети на другите потребители какви теми да отварят, защото от "нас" никой не злобее, а само ти го правиш. Изказваме мнение, не ти харесва - подминаваш, "тури" минус ако искаш.Да оставим това, че аз отговарях на друг човек,а не на теб.Важното е, че хората, които трябваше се разбрахме ;) Живи здрави.

Редактирано от PIKap
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НО просто кола без дух.

...
Аз не бих се впрягал толкова, че колата ми "няма" "Духа на Хонда". Твоята кола го няма този дух, понеже все още по улиците няма нервни рейсъри/тунери с акорди 7-ма, който са им сложили шумни гърнета и спойлери тип "Пейка"... никой все още не й е разкрил "спортния" потенциал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Националната Среща мога да ви накачора всички в "грозния" Турер и да ви покажа колко дух има в една печка Хонда Публикувано изображение Само ще ви кажа , все пак да се отнасяте с малко уважение към останалите решили да карат "неодушевени" Хонди , да не ви запаткаме ние с какви Хонди карате , къде са сглобявани и колко им са твърди седалките ;) Това , което искам да ви кажа , че разсъждавах по може би идентичен на вашия начин преди да купя Акорда за всичко - ама това Хонда ли е , ама що й е срязън гъзо така , ама това е нещо много голямо , ама сега ще ми е много нестабилна че сигурно вози меко и т.н. и т.н. - е след това с всеки изминал ден обиквах все повече колата и винаги ме е учудвала , дори сега . Всеки ден влизайки с голяма скорост в завой и чудейки се ще ми поднесе ли сега , ще ми набие ли кучиките VSA-а , ще превъртят ли сериозно гумите при подаване на мръсна газ , Турера се изнася , прилепнал на асфалта и тежкото му и грозно дупе го подбутва да не убие натрупаната инерция на 1700-те му кила , а аз започвам да се чуда дали нямам и заден мост ...Или пък сме се накачорили 5-ма в колата и багаж , караме извънградско и следва изпреварване , а аз само подавам газ на 5-та предавка при 90км/ч и кочината се изстрелва все едно съм сам в колата ... абе все неща от неодушевени предмети Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата стана много "ДУХОВИТА" тука Публикувано изображение/>/>/>. Щом и мнения взеха да се трият....в раздел "Общи дискусии" ?

На мен лично не ми допада Хонда, която е сглобена извън Япония Публикувано изображение/>/>/>. Ако ще и 1000 к.с. и да харчи 3.5 л нафта !

Същото се отнася и за останалите Японски коли сглобени в "чужбина" !

 

И както казах Ланчия Делта Интеграле и то управлявана от Табатон е страшна работа. Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>/>/>

 

И не мога да разбера някои Хондаджии как си карате колите като не ги обичате ?Публикувано изображение/>/>/>

 

Както казват в една реклама:

 

Как да няма бе младеж ....? Как .....? Публикувано изображение/>/>

 

Никоя ламарина няма дух,

 

Вчера една Х5 ми диша прахоляка - 78 км Публикувано изображение/>/>Публикувано изображение/>/>Публикувано изображение/>/> на магистралата плътно под 200 не падна скоростомера Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>

Нека да няма Дух !Публикувано изображение/>/> На моята Хонда духът е навсякъде почва от Емблемата Публикувано изображение/> преминава през Витека до педала за газта и стига чааак до портфела ми Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>. Щото не е изгорила и 10-тина литра бензин някъде.

Запазва го твърде пълен въпреки че не я галяПубликувано изображение/>

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясен е следващия ми дизелов двигател... П.П. А и за 1,9 на VW, тоя на Б5 не съм чувал добри отзиви- последния надежден VW 1,9 TDI 110 к.с. и малко тоя 1,9 130к.с.- помпа дюза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това виждали ли сте го?http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28118&st=0&p=274156&hl=accord&fromsearch=1entry274156

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само там нямам регистрация още :lol:/>/>

 

След като достатъчно четох за това колко лош бил Галант, пък и някой хора във форума не спряха да повтарят това в почти всеки свой пост, а също така и да издигат в култ невероятната - извънземна Honda Accord (повечето от които са виждали само на картичка или в списания), реших да запозная многоуважаемите колеги с този супер кар и неговите страни по обслужването.

Колата я познавам от 30 метра, купена чисто нова. Като лично аз съм я карал доста километри по принуда. След това тя беше заменена, защото пушеше и трябваше да се смени.

Историята: 168000 километра.

До преди репортажа дадени 2800 лева за сервизно обслужване.

Колата влиза във сервиз за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик (не че не тропаше, като нова).

Цена в Бултрако с труда 10 хиляди лева без ДДС.

След многократна профилактика на уникално сложните и не ефективни спирачни апарати Лукас, пълна подмяна на един с цена 780 лева без ДДС!

Установява се и повреда в турбината + още нещо си не знам си там какво - цена 4800 лева Без ДДС. Всичко = 15580 лева без ДДС.

Алтернативни източници на ремонт - в някой не оторизиран сервиз за половината сума.

Крайна цена за за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик - 6300 лева.

Рециклиране на турбина 1800 лева + спирачен апарат 160 лева = Всичко 8260 лева без ДДС.

 

И така да започваме.

 

Ето го бленувания двигател с 19 световни рекорда, който харчи 3.3л/100км, ама друг път.

Публикувано изображение

 

Какво имаме тук? Bosh made in Japan?

 

Публикувано изображение

 

За да стигнем до съединителя и маховика трябва да разглобим целия преден мост.

Проста работа - 4 човека по 25 човекочаса по фирмения каталог.

Ето го "магарето".

Публикувано изображение

 

Ето я и веригата. Забележете оригиналният хитлеристки знак на блока!

 

Публикувано изображение

 

 

"Оригиналният" маховик "Лук" струващ 1800 лева!

 

Публикувано изображение

 

 

И безумните спирчни апарати "Лукас".

 

Публикувано изображение

 

Това е въпрос на вкус, но за мен няма по-съвършена "хармония" на цветове - жълто с оранжево.

Колко пъти сме сменяли крушки по таблото е друг въпрос - десетки изгорели...

 

Публикувано изображение

 

 

Следващ репортаж - Мазда 5 или 6, все едно. Пак са си Форд.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е щом има германски части .......още повече марка Строш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 2.4 бензинката на Акорд дали има демфер и тя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселият, ти май не си много весел. Само не давай съвети на другите потребители какви теми да отварят, защото от "нас" никой не злобее, а само ти го правиш.

 

Съдиш за мен по постове във форум, където няма как да усетиш емоцията при изказването. Не злобея, напротив, радвам се на всички, които си обичат вещите, особено тези, които се грижат за колите си - независимо дали на 5, на 15 или на 25 години. Казах, че е добре да пуснем отделна тема, за да не продължава лавинообразния спам, който можеш да видиш последните 2 страници.

 

До колкото разбирам в тази тема се обсъжда защо Е60 е на сходна и по-ниска цена от Accord 7th gen, а не коя генерация има най-много ДУХ, което дори не разбирам какво значи. Мислех, че правилата предполагат писане по темите, за да може някой след време като си зададе същия въпрос, да намери точно това, което му трябва, а не дискусии за живота.

 

И така, пиша с най-искрени топли чувства и без капка злоба - минуси цъкам много рядко, не веднъж съм се шегувал с този безумен начин да покажеш, че някой е написал нещо което не ти харесва.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от Митцубиши Форума могат да ги черпя по една бира ;) Половината от писаното е чиста лъжа , но все пак може и да е неосведоменост ;) За баснословните цени в Бултрако ме съгласиха , но мисля че на много от нас ни е ясно , че там не се стъпва Публикувано изображение Не знам какво не им харесва на спирачните апарати ... Турера още в зародиша го оплюха от Аутобилд , че имал лоши спирачки , е не е имало случай при екстремно спиране да ме подведе - обратното дори . За тракащата верига по рождение ме зарадваха искрено :D а за изгорелите крушки по таблото още повече , виж сравнително често ми се налага да сменям крушките на фаровете , ма по таблото ни веднъж от 2008-ма до сега . В крайна сметка не знам има ли нещо обективно в "ревюто" им - не знаят как се сменя съединител , може би са им сложили втора употреба такъв от Бултрако и те недоволни , може и веригата да е същия проблема , имало хитлеристки знак Публикувано изображение В крайна сметка обективно ли е мнението на очевидно пристрастен фен на Мицубиши за Акорд , който за сефте разглобява ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 2.4 бензинката на Акорд дали има демфер и тя ?

При автоматиците няма Демпфер !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...