Jump to content
Слави CR-V

Къде сбъркахме?

Recommended Posts

И понеже времето ми за редакция изтече, ето и един два маргела за цвят д ане кажете че симпатизирам на БМВ примерно http://www.mobile.bg/11362642903571432 http://www.cars.bg/u1003400 ето и Е класа http://www.cars.bg/u753563 а да не отварям дума за избора на двигатели при хонда, искаш дизел - сори, 2,2 ще караш 140 коня толкова ти се полага, ако искаш чипосваи ако ли не... то за акорд иди доиди ми за ЦРВ 140 коня.....колкото и пъргав да е.... Бензинки 2 двигателя, почти близнаци :) за тея пари толкова биха казали оптимистите :) Прав ли съм или не съм ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мистерия Слави!Да зема ти пратя един Акорд с десен волан?! Да мирясаш!При мен цените са обратно! BMW 5, '05-'06 започват от 4100 паунда, а Акорд, същата година от 2000 паунда.За Е60 не знам, няма начин да не съм пробвал някое, не помня. Но мога да ти кажа за баварците преди '05-а. На почти всички доливам масло, много масло, преди да почна теста. Предно окачване - дроб, задни пружини - като солети, ...И не на последно място - нали знаеш защо BMW са със 6-цилиндрови мотори?! За да са сигурни, че поне 4 ще работят! Истина е!Познай, колко от тия неща се отнасят и за Акорд?!Цени на части - без коментар!И накрая .. или с това трябваше да започна ... търсенето определя цената, нали?!

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам бре, нал едно време за тва се отказах от тях, инак ми се въртеше в главата Е46 като уж хубаво комби но първия досег с него ме отказа тотално, за това и сега наблегнах на 5 та серия уж като доказано много по здрава от 3 та серия. За двигателите да, 6 таци, тук таме за цвят имат и 520 които ауто.ру казва че е 4 цилиндров колко е верно не знам, но се съмнявам, освен да е накои нов мотор техен, 163 коня е. И пак казвам не съм тръгнал да купувам БМВ ама що пък цената на акорда е таква висока, според мен реално един акорд от 03-04 не трябва да надвишава 10 хилки, едно 8 бона мисля че е разумно да струва, но нещо го прави скъп, кое е то ? не е ли надценен прекалено. Имаше една тема малко по надолу един колега за 160 000 км на акорда какво е правил по него, общо взето нищо, ама едно БМВ няма ли да изкара 160 пак без нищо, почти съм сигурен че ще изкара, нали уж то и мер се сочат за фаворити и наи скъпи коли пък акорда е стъпил на тяхната стълбица държи се и не се пуска кучето :) Иначе в Англия прав си, скоро тошето ми пусна едно комби за 2000 паунда в лондон перфекничко еиии направи ми се защя да му кажа да го докара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW - премуим марка - премиум поддръжка. Като цяло на премиум марките им пада по бързо цената, до голяма степен това се влияе и от скъпата следгаранционна поддръжка.В "D"-сегмента, където е акорда, търсенето е по-голямо, съответно и цените. Сравни го с Пасат 5.5 и 6, Авенсис 2002+, Мазда 6. Това са еталоните за здравина, качество и търсене в "D" сегмента.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво и евтино?-Такова животно нямаПубликувано изображение!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарик то хубаво ама мазда 6 е на далеч по разумна цена, е оня ден намерих такава по поръчка на клиент за 7900 комби 2004 година с наи високото ниво на изпълнение за модела, кожи можи, подгреви, навигации, босета, квото се сетиш, и къде са 7900 къде са 12. Ако Маздата и тя е еталон за здравина в Д сегмента както казваш, а съм сигурен че е здрава кола като изключим някои немски ръждиви екземпляри то акорда сравнен с нея пак си остана скъп. Наблюдавам точно тези две марки от 3-4 год, и маздата срина доста по бързо цената, а на пук на мен акорда не ще :) Тоиота признавам че не съм се интересувал а и не се е налагало да търся за познат че да я проуча, за ФВ не говоря щото ме избиват пришки :) може и да имат хубави коли но имам голям неприязан към тях може би останал от голфаджиите :) Даже може да звучи малко комично но като ме пратят да оглеждам ФВ и отказвам категорично да седна в него :lol: Реално погледнато като цена качество Мазда 6 е наи добрия избор за парите си. харес ами как върви но самото управление не ми хареса, някъкси не се кара с лекота. По шумен ми се видя дизела от акордовия и то доста по шумен и с повече вибрации в купето, това не на основание тази която намерих а на всички които гледах докато намеря.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ние имаме служебна е60 3.0Д 218 коня и за 2 години освен, че махнахме дпф филтъра друго не сме сменяли освен консумативи. Да бъда честен не виждам предимства за Акорда. Ако имах 10-15х. лв бих ги вложил за вноска на следващия модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазда 6 до голяма степен споделя ДНКто си със Форд Мондео, така че не е голяма изненада, че бързо губи цена, макар че последните години новите Фордове много ги хвалят. Казвам новите, защото обикновено по тестовете се карат чисто нови, неамортизирани коли. VW не знам до колко са здрави (ние имаме 2бр. Пасат Б5 - единия много проблеми, другия не), но са търсени и са лидер в класа, както и Тойотите. Аз също съм на мнение, че политиката на Хонда в Европа е странна. Едва ли не се опитват да продават Хонда като премиум марка на премиум цени. В щатите не е така и продават много.Аз какво да кажа като съм си набелязал за следваща именно Акорд Тайп С 2007, какъвто под 18-20 хил. лв не съм виждал не само тук но и по европейските сайтове, изключая английските.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 7 е дървен автомобил, да ме извините! Не виждам предимства ако го сравним с 5та ДИЗЕЛ на БМВ. За Мерцедесът не говорете, страшни боклуци са в периода 2000-2007 - всичките особено S класата. Я виж, че и S320 е по-евтин от Акорда. Дори и за малко повече можеш да вземеш S500 и S55Акордът държи цена по търговското правило, че търсенето определя цената. Просто търсенето на 7ма генерация Акорд е много по-ниско от немските му конкуренти.

Редактирано от PIKap
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен реално един акорд от 03-04 не трябва да надвишава 10 хилки, едно 8 бона мисля че е разумно да струва, но нещо го прави скъп, кое е то ? не е ли надценен прекалено.

 

Същото мога да попитам и за Джаза. Когато го взимах цените за 2004-та 2005-та бяха около 7 bona Публикувано изображение , че някъде повече, и рядко по-малко. Редактирано от MegatroniC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не само за джаза си прав, ами като цяло за марката. Е на племеницата лани купихме сивик 7 за 4600 (с забележки по външния вид) ми от тогава до сега не стига че не са паднали ми пак 2002 год коли си им искат на 5500 и на горе, а пък сивика си е дърво няма кво да се лъжем с тая англиска сглобка. Не разбрах логиката на колегата по горе за търсенето, аз все си мисля че търсенето определя цената от гледна точка колкото по се търси е по скъпо, не може стоката ти да не я иска никои ама ти да я продаваш скъпо. От как следя акордите има някои екземпляри се продават повече от година ама цената им не пада, на какво разчитат незнам особено като прескочат психологическата бариера от 10 год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, за акорда не мога да кажа нищо освен че ми се струва дървен някак си. Дори и не познавам човек с такъв, само знам че тука в Дупница, служебните коли на Актавис са такива акорди- 3-4 бройки ( сега май даже са по-новия модел) , но за БМВ-то имам приятел от 6 години го кара, купи го за 40К+ 520 184 коня ли е не съм сигурен. два пъти съм го карал от Петрич до Благоевград-- супер е. той го взе на 70 000 км. някъде сега е 230 000 вчера загледах. единствено е сменял консумативи и накладки- които сменя някаде в Пловдив и каза близо 350 лева му е струвало(накладките). явно не е евтина кола за поддръжка, но пък не мисля,че тоя акордеон ще е класи над 5-цата. колегите са прави според мен че търсенето определя цената, но пък като се разходиш в Дупница из автокъщите ще намериш всичко на всичко 10 акорда и поне 30-40 такива бмв-та. така че не знам коя кола се търси повече ако погледнем от тая страна коя има повече внос...това е по мойте наблюдения в Дупница, щото все пак от 4 години работя на автокъща и що годе имам наблюдения, както казах акорд не съм карал, качвал съм се гледал съм в автокъщата един челняк имаше , но бих предпочел бмв-то въпреки че карам хонда, за тая цена няма да си купя акорд.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не само за джаза си прав, ами като цяло за марката. Е на племеницата лани купихме сивик 7 за 4600 (с забележки по външния вид) ми от тогава до сега не стига че не са паднали ми пак 2002 год коли си им искат на 5500 и на горе, а пък сивика си е дърво няма кво да се лъжем с тая англиска сглобка. Не разбрах логиката на колегата по горе за търсенето, аз все си мисля че търсенето определя цената от гледна точка колкото по се търси е по скъпо, не може стоката ти да не я иска никои ама ти да я продаваш скъпо. От как следя акордите има някои екземпляри се продават повече от година ама цената им не пада, на какво разчитат незнам особено като прескочат психологическата бариера от 10 год.

Колега, колкото по се търси на автомобилния пазар - толкова по евтини стават колите. Конкуренцията между 10 000 бройки БМВ-та на пазара втора ръка в България, примерно, става голяма и цените падат, за да успееш да продадеш ти е нужна по-ниска цена. Редактирано от PIKap
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава Ланча Либра като не се търси трябва да е 15 хилки :) щото са 10 тина броики в обявите :) не мога се съглася, според мен цената се определя от това колко е склонен да плати купувача, щом има кои да дава по 12-14 за акорд защо да му бутат цената. Още повече когато предлагането на марката е сведено до 1-2 нови обяви на седмица. Абе пазарната икономика не ми е силна страна инак нямаше да питам що акорда е скъп :) По скоро очаквах че Е60 са по скъпи.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав, защото БМВ искат 70% ако не и повече от хората в нашата страна. Следователно търсенето е голямо и БМВ се внасят "на талази" - остават нереализирани бройки.А има още много хора, които искат БМВ, но нямат необходимите средства. За задоволяването на тези клиенти се изкупуват "потрошени", 'изцедени" баварки и се продават на ниски цени. Тези цени подбиват технически по-огледните автомобили и така се стига до един среден диапазон, в който цените са приемливи.А примера ти съвсем не е на място, защото при Ланчия - търсенето е сведено на минимум

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейййй бате Славчоо направо си ми взел думите от акъла. От Хан Аспарухово време дебна тия акордеони да паднат, че да почна да мечтая. Няма и няма братче... И точно със е60 правя съпоствака и аз. Реално ако имам парите няма да избера Акорда, дори няма да се замисля всъщност. Не може тая кола да продължава да държи такава зверска цена, а реално с нищо да не превъзхожда конкуренцията. Но пък за да се продава за толкова явно има хора които са готови да извадят такива пари. Като цяло е сбъркано всичко при нас и наистина сме сектанти. Не само за Акорд 7... Суап, аналогичен на нашия б16а2 при опел и бмв е от порядъка на 500 лв. За какво си говорим... И преди да ме оплюете и да ме засилите към другите форуми - все пак предпочитам да карам б16 за 2к :) Става въпрос че сме сбръкани ценово и умствено изцяло. Това е моето мнение. П.П: Преди 2 години като пусках по куриер ангелските зъркели и казах "Наложен платеж 240 лв" (което за времето си беше оферта от всякъде), приемащия ококори очи и ми вика "За фарове втора ръка?". Днес не е много по-различно. :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акордът държи цена по търговското правило, че търсенето определя цената. Просто търсенето на 7ма генерация Акорд е много по-ниско от немските му конкуренти.

Прочети го пак, нещо се бъркаш! ;)/> Интересно как собственици на други коли определят 7-мака като дървен. Откъм оборудване - Хонда отдавна не са еталон за новаторство. Но колкото и да карат на стари лаври напоследък, откъм усещане за кола са си все още свеж полъх в сравнение с останалите масови марки. Карал съм всичките авенсиси досега (първият ми харесваше най-много). Хубава, стабилна, уравновесена кола, която обаче никога не може да ме накара да се чувствам, както го прави Акорда (имал съм и 5-ца преди 7-цата).Относно Мазда - не мога да твърдя как е при 6-цата, но надали е много по-различно от 3-ката, каквато имахме до скоро. Пак така - супер дизайн, много добра возия (особено с 15-ки), здрава, прагматична, но......... не е Хонда. Просто не е същото. Отдавна Хонда не е най-практичния избор, но аз слушам сърцето си. Единствената логика за цената може да се търси в това, че Хонда са доста по-скъпи и като нови. До определена възраст колите като цяло проявяват по-малко проблеми и няма особено значение колко здрава ще е колата ти. После обаче (когато стават достъпни за повечето от нас) рухват. И се почват постоянните ремонти. И тогава търсенето на Хондата заради пословичната й здравина значително надвишава предлагането, което води до парадокса с цената.Исках такъв акорд без дори да съм го покарал и за секунда, търсих го две години и накрая намерих моя автомобил. Дизелът е много специфичен и няма нищо общо с каквато и да било друга дизелова кола, която съм карал. Като истинска Хонда.Слави, ако не го разбираш, просто си вземи мазда или тойота, като най-вероятно ще си по-щастлив и убеден, че си направил правилния избор, след като очевидно не намираш обективна причина акорда да е по-скъп. Иначе не виждам смисъла на темата, освен да предизвика спонтанни угризения на съвестта на някой продавач.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата не е какво да си взема :) отдавна не питам какво да си взема :)иначе нямаше да съм в този форум ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, и аз като теб следя акорда от поне 2 години. Остава да си купим по 1 като паднат цените след 3-4 години :)или когато на продавачите им дойде акъла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ме извините, но Акорд 7 ,според мен, не съдържа и грам от духа на Хонда. И сега ще ми кажете - ти какво искаш семейна кола 4 врати спокойна ала бала. Да ама не! Д13-ката съдържа 300 пъти повече дух на хонда отколкото този акорд

Редактирано от PIKap
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобито, лошото е че няма да паднат :) те могат да се ползват за инвестиция, вкарваш пари в нея и след 3-4 год вземаш същите а що не и повече :lol: шегуваме се ние ама.... скъпа кола си е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По българските къщи търсенето определя предлагането, но в обратна на приетата от икономиката зависимост. Не говоря конкретно за хонда, там принципът е друг. Ако си спомняте преди около 5-6 години, когато най-масово се продаваха Голф 3 и Астра ф, каква цена държаха - висока. Просто хората си знаеха здрави надеждни, немски и икономични и цените им бяха нереално високи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста колеги си взеха въпросното БМВ, като цената варира от 13 000 до 30 0000 лв. Загледах, че 3та серия е по-скъпа от 5-цата и горе долу отива на цената на Акорда. Аз пък мисля да си издиря един Type R 6та пък нека са скъпи 7-ците :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го издириш да ми се обадиш :D/>/> тва е другото кофти нещо, че ако знаеш какво искаш а не просто акорд, пък и да я улучиш да е хубава..... може да не ти стигнат няколко години търсене, ще стане време за 8 ген :)/>/> A, и още нещо, не е виновен тоя дето яде баницата а тоя дето му я дава, демек тея дето искат много пари за акордите не са виновни :)/> аз да съм, и аз ще искам много, щом има пазар на тази цена :)/> Ама е сега ние като наложим една стегнация на пазара на акорди и скии до лятото как току виж станали по 7-8 и тогава атакаааа, на абордаж салоните :)/> до де се усетят и сме ги изкупили :)/> После цената им пак ще се вдигне, и сме на далавера хахаха. Еиии де викаше един приятел, "ако изтребим будалите, тарикатите сами ще измрат" хахахах не знам ние от будалите ли сме или от тарикатите :lol:/>

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото преди да си взема сегашната кола доста обикалях и търсех. Исках да си взема голяма, удобна и луксозна кола. В крайна сметка си взех BMW E39 520. Качвах се в Акорд 7 (като по-нова година), в Акорд 6 (попадаше в ценовият ми диапазон), BMW E60/61, Мерцедес Е-класа. Покарах ги всичките. За Мерц-а няма какво да говоря. Относно Акордите.. 6-та генерация беше с размерите на Сивик Англичанка, директно я отписах, тъй като исках да е по-голяма, а за оборудването няма да говоря. Качих се в 7-ма там пространството беше вече малко повече, но все пак не ми хареса как вози. Смея да кажа, че Е39-ката вози много по-удобно и комфортно отколкото акорда ( макар че ще ме оплюете сега :)/> ). При Е60/61 нещата са също в полза на Бавареца. Освен цените, оборудването и возията са много по-добре отколкото при Акорда. Много исках да се кача на Акорд 7-ма, но везните наклониха към Баварците. Относно разхода на гориво/масло също е мит, както цените на частите на Японските автомобили. Разхода на моята с ГИ е 12-13/100 градско. Лятото извън градско със скорост 140-160, 5 човека в колата и климатроник, качена на 17-ки гуми е 8/100. Маслото го харчи заради един филтър на картерните газове, като заради него може да стигне 2л/1000 км. Филтъра се сменя и нещата заспиват. За сравнение CR-V-то B20Z1 (147коня) ми на газ градско 14-15, извън градско 11 без климатик и скорост до 110км/ч., Хонда Сивик Англичанка D16Y3 113 коня на газ 11/100 градско, 9/100 извън градско без климатик. Освен това не мисля че окачването на БМВ е по-калпаво от това на Хонда. Близък мой приятел с Е36 купе купено горе долу по едно и също време по което купих Хондата и аз, е правил окачване 1 път и то само смяна на шарнири и то купени втора ръка, сега му се налага да прави за втори път. Аз на моята Хонда за 5 години бях сменил окачването отпред от-до 2 пъти и малко преди да я бракувам беше дроб отново. И двете марки автомобили имат своите силни и слаби черти. Истинските Хонди приключиха с 6-та генерация, истинските БМВ-та приключват с около 2000г., което според мен важи и за всички останали марки автомобили. Аз лично, ако трябваше да избирам по-нова кола която да си взема сега и имах нужните финанси бих огледал Мазда 6, Субару, БМВ и Мерцедес. :)/>

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://profit.bg/news/Avtomobilite,-koito-se-obeztsenyavat-s-naj-malko/nid-97747.htmlЕто една статийка по темата :)Мога да дам и пример с по-стари автомобили примерно ако си фен на купета можеш да си купиш за 2500 лева 320i с климатроници, кожи и т.н. а за 2500 лева дали ще успееш да си намериш примерно 5-та купе с климатик и ако намериш в какво състояние ще бъде?Дори можете да си направите и сравнение с един Legend 2006-та и S класа същата година ... цените са долу горе еднакви да не казвам че Легенда е по-скъп, а след 5 години примерно Легенда ще е дооооооста по-скъп ...
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък що си мислиш най-лошото :)/>/> "Къде сбъркахме" с ценообразуването на акорд спрямо бмв :)/>/> И аз като видя тема "Помощ" и си мисля че някои се дави :lol:/> А и защо намесваш екзотичните модели, те винаги държат цена за всяка марка , говорим за масовки :) Делта Интеграле също не е евтина :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Accord-а е по-голяма рядкост, повече хора са готови да дадът повече пари за него. Прав е PIKap, че търсенето определя цената. Голяма глупост е това дето е писал, че цената расте като не търсиш някаква стока :D Хонда в Европа няма много, а се търси, BMW има много.2) BMW заради популярността си лесно се намира евтино от западна европа - ударени, износени коли, които са получили огромна сметка за ремонт и собственика е решил вместо да ремонтира, да смени с нова.3) Дизела е ужасно скъп за поддръжка. Особено този трилитров дизел, ум да ти зейде дюзи, турбо, съединител и маховик. Точно както съм писал в точка 2) лесно ще седнеш на чепа.4) Малкото хубави Акорди се продават скъпо. Ако някоя автокъща вкара Акорд (което не е толкова често), не би я пуснала по-евтино, винаги ще опиташ да изцедиш максимума от печалбата.5) BMW-тата дето гледаш, има с всякакви нива на оборудване. Има такива с навигации и шибидаси, има такива и голи като пушки. При Акорд-а опциите ти варират цената на нова кола с 25 хиляди лева от базов до топ модел (и базовия е богат на екстри). При БМВ от базов до топ имаш 3 пъти повече разлика.6) При дизеловия Акорд (колкото и да е добър) също има много проблеми. Не са като при немците, но пак оскъпяват притежаването на такава кола. Аз задължително бих си взел дизел отново, но само нов. За втора ръка, повече дизел не знам дали ще взема - атмосферен бензин и това е :)При избор Акорд за 15 бона 2005 и BMW 5 2005 за тези пари, бих взел BMW-то. Но бензиново. Ако вземеш 3 литра дизел + автоматик, приготви си още едни 10 бона депозит, та да можеш да върнеш живота на колата следващата година. Един колега си взе X5 2005 3.0D, за 18 900. Трябва да го чуеш колко страстно говори за това колко пари е излязал поредния ремонт по него.ПП: Човек дето не е карал Акорд 7ма генерация не е редно да говори, че не съдържа духа на Хонда. Дизела е несравним с останалите (тих, еластичен, издръжлив, залепящ те за седалката - засрамва всеки друг дизел от този клас и период), возията е твърда, колата е пипната в типичен Хонда стил. Пък боготворете Д13ките :)

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление само Zarick успя да разбере това, което искам да кажа. Търсенето сваля цената на конкретни автомобили в България! В началото на 2ра страница съм обяснил как се затъпява цената.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз, и аз :D/>Прав си, народът го е казал - "Всеки "селянин" си мечтае за Голф 3, а всеки "селянин" с Голф 3 си мечтае за М3"!Проблемът е, че Германия е заляла Европа с BMW-та, и джамбазите печелят от оборот, а не от цени. Когато Япония заляе Европа с Акорди, и те ще станат по два за лев.п.п. Бърза справка с Autotrader.uk - до 7-годишна кола - BMW 5 -2060 обяви, Акорд 7 - 484 обяви. И както казах по-горе Бимата е 2 пъти по-скъпа от Акорда. И да, на пътя по-често се разминавам с Акорд 7, отколкото с Бима 5 :cool:п.п.п. Британия е чудесен пазар за употребявани JDM-ки, евтинийка, малко километри, най-вече "джипове" и екзотики. Аз карам вече втора такава.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се караите, в спора се ражда истината, темата не е провокация, полека лека нещата се изясняват, Веселия е отговорил доста логично по въпроса, за търсенето и предлагането, явно акорд се търси а го няма, и тва вдига цената му. Факт е че хубав акорд появи ли се в обявите изчезва за отрицателно време. Само се чудя моя бургазки комби фаворит как седи още, нарочно да ме дразни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има нещо криво в него. Отделно, че Акорд Комби е болезнено грозна кола (разбира се за това всеки си има мнение, но за мен си прилича на катафалка прекалено много). Та и те са по-евтини, задържат се повече.Но да, и когато аз купувах моя Акорд - търсих дълго. Тези на сносна цена изчезват веднага. Хората, които карат такива, не се разделят лесно с тях. Аз лично след като оправих всички слабости на въпросния дизел, не мисля да го сменям - евентуално един ден ще сменя турбина, евентуално друг ден ще сменя нещо друго, но колата е несравнимо по добра от другите дизели от преди 2008ма на пазара.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозни грозни, ама кво да правиш сега, ще я гледам повече от пред и вътре, седана просто не ми върши работа, по ниската цена на комбито си е поне малко облекчение :) Има един много хубав в Плевен ама и на него не му спори продажбата щото продавача се е запънал кат магаре на мост за 14+, бургазкия е от фен на марката и всичко като косури е оправено, колектор, нов съединител, сменена верига преди 10 х.км... абе само дизел комби да искаш тва е колата :) ако да е по скъпичка поне се качваш и караш, чакаи да не му правя реклама :) Аз скромно ще продължа да се оглеждам за комби бензинка, е така до де някои ден не ми се премести съчмата и се похваля с новата придобивка :) до тогава ще си карам ЦРВ-то дет ми служи березервно вярно вече 3-4 год :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сменил колектор, съединител и верига отивай и я взимай. Предстоят ти дълги километри наслаждаване на икономия от страхотен двигател. Това би била единствената причина да не вземеш дизел - предстояща смяна на съединител и верига най-вече. Ако съединителя е сменен на време и демпферния маховик има още много живот.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста народ закупили наистина читави бройки Е60(не тия от 13-15000лв), които за 12-18месеца наливат по още една кола пари за обслужване и сравнително дребни чаркове -> Справка БМВ пауър форума. То като се замислиш само 2комплекта (зимни и летни) гуми 18ки, като вземеш са колкото един приличен Сивик. Предницата на е60 си е консуматив по хубавите ни пътища. Преди 2години се засякох на гумаджийницата на Бас пауъра в Казичане с един пич, който беше купил втора употреба кукличка Е60 525д 2006та комби на 3год от първи собственик в Германия, мисля че към 45-50К му се беше вързала тогава... та той разправяше как навръщане от Германия му се разтропала рейката - рециклирал и не се получило нищо, новата в Камор била 4500лв и той беше доволен че си е намерил от другаде за 2700... Не му се надувало задното окачване понякога, не знам какво не винаги му сработвало, дюзите не знам още какво беше... Та така - той ми разправяше чувал бил, че на японските коли им били скъпи частите. Много се смях тогава, ама много - до тогавашния момент на мойта кола 13-14год кола бях сменял само накладки и масло :D :D :DИначе Акорда не е никак лоша кола - вярно не е в класа на 5цата, а по-скоро на 3-ката, но пък за сметка на това е почти безпроблемна, от друга страна удоволствието на караш БМВ смятам е неоспоримо...

Редактирано от ogo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сменил колектор, съединител и верига отивай и я взимай. Предстоят ти дълги километри наслаждаване на икономия от страхотен двигател. Това би била единствената причина да не вземеш дизел - предстояща смяна на съединител и верига най-вече. Ако съединителя е сменен на време и демпферния маховик има още много живот.

Ами говорих с собственика, човека е фен на марката каза че имал ЦРВ и сега си поръчал и новия акорд, колата е правена само в сервиза на хонда в бургаз и има фактури за всичко. Та това я прави много добра оферта включе още комплект гуми и всичко платено за цялата година. Само дето при мен нещата малко се завъртяха в друга посока и за сега само ги гледам и се облизвам инак бих я взел на момента ако ми хареса при огледа в бургаз. Така взех и сегашното ЦРВ беше едно от скъпите на пазара но 4 години по него нищо не се е обадило, само газ и мас :)/> А пък как не ми се и разделя с него...., да можеше и Акорд и ЦРВ :)/> Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Слави до някъде е прав че цените на Акордите са повече от надути.С моя скромен опит от 6месеца с БМВ Е61 525Д мога да кажа че колата е в пъти по добра за каране от Акорда.Проблема идва обаче ако вземеш някоя уморена кола ще ти скъси живота.А иначе цените на Дару кар са 2 пъти по евтини от любимото ни Бултрако.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление само Zarick успя да разбере това, което искам да кажа. Търсенето сваля цената на конкретни автомобили в България! В началото на 2ра страница съм обяснил как се затъпява цената.

Първата крива в учебника по икономика.Търсенето се увеличава при намаляне на цената!Производстовто се стреми да увеличи и цената и количеството.Слави, този въпрос си го задавам от доста време, дори и за Ауди А4 след 2006г.!Несъмнено покупката на Бмв е по-изгодна, но тея Акорди мноооо държат цена бре, Защо ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...