Jump to content
Krelion

Какво направихте по своята кола?

Recommended Posts

Guest РВ3661С�

Смених доста работи доката я направя малко че беше много зле :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от както я купих: ``англелско око``кони -жълто-отпред и отзадстрът бар-отпред самолеки промени по стоповете и мигачитеджантакожен салон задна ,предни седалки и корите на вратитена таблото лекки промени диодни крушки (семпличко)гърне спортно крайно..и тфа е :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортен възд.филтърСпортен воланСвещи Denso iridium powerИспускателна система с по-голям диаметър!Армирани маркучилети джанти 17Потъмнени стъклаБАС М БАС МУЗИКАБЕЛИ КИЛОМЕТРАЖИангелски очи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EG holic

пълна спринцовка от д16ка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спортен филтърстрър барчерна решетказатъмнени стоповеза сега толкова :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-1 колектор с цяла генерациявалове CROWER stage 1K&N панелен филтърчип тунингцялостно бойдисване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко глезотийки:Воланче и топка за скоростите от Type R и табълце VTI :hondarulez:

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Смених маслото2.Свещите несам ги барал една година3.Започнах да олекотявам4.Свалих и циганията по нея(лепенки тип пламъци)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest superbike

аз некарам кола.но карам мотор ХОНДА ЦБР 919РР и съмго нагласил много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EG holic

Публикувано изображение

очаква се да пристигне и шорт шифтърчето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз олекотих нисана , извадих му двигателя :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да взема и аз да покажа едно "подобрение" на двусекционен фар с Angel eyes домашна изработка :huh: на Сивик 4-та генерация.http://forums.hondabg.com/index.php?automo...si&img=7459http://forums.hondabg.com/index.php?automo...si&img=7503

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко да се включа и аз най-накрая...

Започвам от самото начало..

 

1. Купих колата в малко или много не толкова добро техническо състояние... Как подскачаше и как се люшкаше насам-натам само. А за скърцането да не говорим - някои от вас тук сигурно си спомнят че даже цяла тема пуснах за ш******о скърцане - е, колеги оказа се долен ляв шарнир...

Започнах с обстойно търсене и подмяна на всички видове тампони на двигателя и носачите, както и на всички видове горни и долни шарнири с по-големи такива или по-точно казано с части за 2.3 Прелюда. И така поукрепихме малко "седежа" на автомобила на пътя...

2. Естествено имах и някои явни заебелжки - счупен десен фар... Намерих си един много запазен сток и за щастие точно като моя - този при който габарита и основното тяло са отделно, а не с един общ панел отпред.

3. С течение на времето жестоката истина ставаше все по-очевидна - колата беше зверски бита отпред - цялата предница беше разкривена - луфотве, неточности, неравности... - и ХОП - нова очиларка, смяна, рязане, напасаване, заваряване - и най-накрая и двата фара светят в една и съща посока

4. Благодарение на Dragi4-a в крайна сметка се сдобих с чифт прекрасни кристални стопове, на които много скоро ще кача снимка, за да завиждат всички които нямат, защото седят много яко на Прелюда...

5. А докато се случваше горното напасване и подреждане на муцуната на колата, вътре в нея се случваше ето това...:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Естествено има малко за доработка но в момента си търся подходящо фолио за направя dashboard trim на централната конзола и на дръжката на ръчната спирачка, както и на панела около нея... А, мисля и да дам малко white trim на бордовете на духалките по вратите. Търся си в тази връзка и подхождащ на интериора на колата спортен волан с бели елементи (така че ако някой може да предложи нещо - пишете)

 

...оп, хайде след малко ще довърша че ме зове малко бачкане....

 

TO BE CONTINUED!!! SOON!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И хайде да добавим още... не малко...

6. Първите дни като го взех Прелюда ревеше като болно животно обаче дойде ред и на тази "козметика" - цялата изпускателна система беше сменена, катализатора премахнат (което между другото веднага се усети на педала и на вървенето на колата) и най-отзад спортно гърненце с двоен muffler REMUS - всичко благодарение на момчетата от "Корунд Сервиз" - Плевен.

7. Ето това е още една козметика, която ми се "наложи" да направя понеже веждите вече се разпадаха само при почукване:

Публикувано изображение

Само че познайте, колеги, дали се намират лесно задни вежди за Прелюд 4г., така че се наложи да си взема от Форд Ескорт - малко рязане и напасване, заварки и всичко си дойде на мястото идеално.

8. Докато течеше операцията по подновяването на задните вежди имах малко време да поразглабям, та мисля че навреме понаредих малко изолацийка на вратите и ИЗНЕНАДА - предните колони спряха да пращят и баса се уплътни много хубаво без дрънчене и бръмчене...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

9. Реших по някое време, че е дошъл ред на още една глезотийка, пък и ми припаднаха едно много готини светодиодчета на гирлянд и изолирани много успешно от производителя с една смола, така че да не им влияят никакви отмисферни условия.. И ето самоделно ефектно осветление в броните на Прелюда...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Снимките не са кой знае колко добри, но ще се опитам да снимам в някакъв друг режим за да се вижда по-добре. На живо си изглежда баш както си трябва.

 

10. Музикатааааа!!! - музиката щях да забравя

- предни врати 2бр. Публикувано изображение

- Задна кора 2бр. Публикувано изображение

- Плейър - Публикувано изображение

- Вътре в бас касата - Публикувано изображение - засега е само една на 2ом, но скоро ще разширявам касата до ширината на целия багажник и ще сложа две такива последователно с кондензатор преди тях..., за до може съвсем да заподскачам по светофарите

 

Такаааа.. в момента пак сме на доктор за цялостна промивка и профилактика на мотора откъм течности и системи за течности. Смяна на гумички на клапаните, смяна на гарнитури на глава, на капака на клапаните, едни нови свещи и центровка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно - ето и какво предстои на Прелюда, за да го докарам горе долу до положенито, в което лично аз си го представям:

1. Cold air intake - скоро ще поръчвам

2. Lambo doors - поръчни от Германия и скоро ще пристигнат, но монтажа остава за напролет... :)

3. Както писах по-горе още малко подобрения или по-скоро довършителни работи по интериори и белия "trim"

4. Малко по-голяма бас каса в комбинация с изолация на целия багажник и може би ще му направя един хубав панел отзад, в който да влезат и басите, и още 3-4 елипси и усилвателя, който в момента ми седи под шофьорската седалка и малко ми убива... :)

5. Ефектно неоново осветление на купето, закачено към прекъсвача на плафона, т.е. ще свети само на отворени врати или при принудително включване...

6. Напролет - цялостно боядисване в ето този цвят с малко надписи под боята, златна перла отгоре и едни жълти емблеми съм си харесал в e-bay:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

7. И за финал - една джанта 17-ка за да си стъпи на мястото Прелюда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортен филтър, спортна генерация 4-2-1 и най-новото подобрение е премахване на моното и слагане на смукателни колектори от Д16А6. Ще има и още, но всичко с времето си :rolleyes:

спортно окачване,парктроник,краино гърне от нераждавейка и най-новата придобивка е втек главата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортен филтър, спортна генерация 4-2-1 и най-новото подобрение е премахване на моното и слагане на смукателни колектори от Д16А6. Ще има и още, но всичко с времето си :rolleyes:

спортно окачване,парктроник,краино гърне от нераждавейка и най-новата придобивка е втек главата :cool:
Задна стабилизираща щанга от VTI
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортен филтър, спортна генерация 4-2-1 и най-новото подобрение е премахване на моното и слагане на смукателни колектори от Д16А6. Ще има и още, но всичко с времето си :(

Витек глава,спортно окачване ,задна стабилизираща щанга и парк троник.Очаква се охлювче да влезе под капака :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за това стигат парите за сега: AEM Short Ram Intake :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес малко визия правих новичко чудно липче и един от големите спойлери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се отчета тук и да ви кажа за мойте скромни подобрения:- ляти джанти със изнесен борд 4 пръста 15-ки-генерация на 50мм и спорно крайно гърне "REMUS"-туба Precision Power-липчета отпред и отзадза сега това следват подобрения по двигателя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължаваме....Може да не спада много към тунинга, обаче аз продължавам с подобренията - ю... смяна на горивни и маслени сегменти с някакви немски - казват че били добри - като събера впечатления ще пиша пак.. шлайф на глава и клапани, смяна на всички гумени гарнитури... смяна биелни лагери... задни дискове и накладки "Speed"... смяна на чугунените изпускателни колектори със стоманени такива...и ръснахме малко спрей за фасон върху капака на клапанитеи и върху капака на изпускателните колектори......филмът профължава...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам ЦРВ 2001г.Купих го от Германия с 15-ки джанти и всички ме убеждаваха,че друг по-голям размер няма да е добре за джипката.Да,ама не!След един куп експерименти паснах едни 17-ки,оргинални Хонда 5х114.3,колата заспа.Размерът на гумите е 225х55х17.Принципно и 235х55х17 стояха много добре,даже доста по-добре,но опираха отзад в окачването.Трябва да намерия време и ще кача снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко продължение на списъка :) генерация на 55мм с крайно проходно гърне регулируем бензинов регулатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз имах Хонда CRX D16Z5 но се получи таке че колата ми стана Хонда CRX B18C4 ;) скоро ще пусна цялостна информация в тема Проекти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп тук вече и аз мога да се запиша с моята Д13Б2Спортен коносовиден филтър JRИридиеви свещи НГК4-2-1 спортен колекторгенерация на 60мм. с спортен резонатор (въздохо ускорител) мн готино краъно гарне вадещ уникален звукТва е за сега :lol:

Играта продължава сСини кабели за свещи НГКЧервени регулеруеми пружиниНова червена боя за хондичкатаБоядисан капак на клапаните в червеноИзмервателни уредиИ скоро се очаква и еар интейк но да има малко време и пари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не че съм правил нещо особено , ама да се похваля.Жълто кони спорт.Полиуретанови тампони (за сега съм сложил само задните)Предни спирачки от Прелюд H22 с армирани мъркучи.Задни спирачки от Прелюд H22 с армирани мъркучи са на път (едната планка е готова :lol:).Спирачна помпа със сервото от Прелюд H22 също ще се опитвам да присадя (в мене е , трябва да я присадим).Задна стабилизираща щанга от VTi.17-ки джанти с 205/40/17 отпред и 215/45/17 отзад (това не всеки го смята подобрение)Момо 300мм воланче.Шрот електрически колани (само шофьорския съм сложил и то без електрониката)Преден стрът бар.Конусен филтър.Иридиеви свещи.MDS палец , капачка , външна бубинка и кабели за свещите ас ан път вече :P.Малко съм "тунинговал" предната и задната броня , както и средното гърне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм направил много - основно светлинки и музика...Ксенон на фароветеСветодиодни бели халогени и габаритиCD Pioneer DEHP-7000UBДопълнителни два дву-компонентни 6,5" говорителя Sound III на коратаУсилвател BLAUPUNKT THA-1400Субуфер Pioneer TS-W3004SPL...и много, много ремонти... и още предстоящи, а я имам от само 5 месеца! И пак си я обичам хондичката! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ за сега съм скроменКсенон и затъмнени стопове :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто взех прелюда, незнам какво ми стана, но постоянно измислям нещо ново! Явно е от марката, че съм сменил поне 7-8 коли и досега не съм се занимавал да правя разни ъпгрейди :) И така, последователността е следната:1. Спортен въздушен филтър.2. Ксенон система.3. Чисто нови лети джанти - 16-ки.4. Спойлер на задния капак.5. Фарове Ейнджъл айс и кристални стопове.6. Спортно гърне и в последствие спортна изпускателна генерация вкл. 4-2-1 колектори.7. Плазмен циферблат на таблото.8. Иридиеви свещи нжк.9. Сега съм поръчал хромирани рингове за таблото ;)Всеки път си казвам, че това е за последно и все се появява нещо ново, докога ще продължава това незнам! Явно е някво сериозно и хронично заболяване ;) а и 100% съм пропуснал да спомена нещо....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Болестта е голяма.При мене няма спирка.Аз от както имам колата съм набил над 7000 лв в нея1.Крайно гърне Remus2.Cd Player Pioner + колони JBL за отзад и Pioner за отпред3.Усилвател Tunder + буфер Pioner4.Смяна на Cd-то с DVD player5.Спортен волан6.Скоростен лост7.Осветление на таблото8.Боя на пластмасите в купето9.Кожа на вратите10.Спортен Филтър K'N11.Фарове Angel Eyes12.Kсенон13.Оптичен тунинг на капака и на преднаброня14.LSD Doors14.Спортни Огледала15.Лети Джанти 15 цола с гуми 195/50/1516.Най-ВАЖНОТО - лепенка на клуба :) в главата ми се въртят още много болни идеи,но за съжаление всичко опира до пари.Но леко полеко ще си я правя докато не купя S2000 и не почна нея да правя.

Редактирано от B E X 3 M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

- първо ремъци, филтри, водна помпа, свещи- основен ремонт на двигателя и всичко към него - гарнитури, реглажи, центровки- нов съединител,- смених маслото в скоростната кутия- всички тампони по предницата- накрайниците на рейката- всички маншони на рейката и на полуоскитесложих и малко не задължителни неща като 2х12 инча говорители на кората, усилвател херцМи това е в общи линий. Външния вид не съм го пипал, но и за него ще дойде време някой хубав ден. :)

Редактирано от reddek

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първоначално си бях наумил да боядисам капака на клапаните,но след това реших,че е много банално:)Взех че го излъках(придоби огледален блясък) :)http://mail80.abv.bg/app/servlet/getwfsfil...mp;eid=45940156[/img] Вие ми кажете как се е получило:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Смяна на средно гърне2. Горивен филтър3. Масло4. Нов плеър5. Колони за отпред и отзад6. 2x гуми Yokohama7. Свещи8. Кабели9. Нов филтър и зареждане на климатика10. Coming soon! Ново задно гърне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо сериозно,сложих и само едно турбо :lol: ПП: не се сърдете но заглавието е много яко и неуспях да се въздържа,а и реално не лъжа пиша си по темата какво съм направил :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо сериозно,сложих и само едно турбо :lol: ПП: не се сърдете но заглавието е много яко и неуспях да се въздържа,а и реално не лъжа пиша си по темата какво съм направил :lol:

По скоро ни дразниш :D p.s. Искам и аз :> ама първо B18C4 или с много късмет B16B за база :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

джанти и сложих затамнени стопове, търси си окачване , като цяло сменям стъкла предни най вече :o и накладки :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...