Jump to content

gogydm

Фен
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно gogydm

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 25.08.1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Някой гледал ли си е въздух/гориво съотнешението след чип или ремап?
  2. Skunk2-ката без да се замисляш. Може и някое DC също...
  3. Всички Н мотори са FRM, само има разновидности дали са open или closed deck.
  4. Слагай голямо, само си портвай и всмукателния колектор.
  5. Както са казали и други преди мен, компютъра определня на какви обороти да се "вкючи". Трябва да кажеш с какво ECU си.
  6. Искаме снимки. С кой мотор е колицата?
  7. Така, колега най-добре щеше да бъде ако беше казал в каква кола ще влиза това и за какво ще се полза, примерно Н22ката е доста тежичка за Civic за ежедневна употреба, идеален е за драг. Н22 си е класика в жанра, едно Р28 с Хондата S100/200/300 (или Р72 че има knock сензор и IAB) примерно и хубав тунинг ще бяга доста. F20В най-много прилича на Н серията, малко по-високо оборотен е но няма толкова въртящ момент, главно заради кубатурата, ще може да се донастрои със същия компютър. В18 е супер избор според мен лек, високо оборотен и в Интегра дърпа доста. К20 ще ти излезе най-скъп като покупка и ако имаш намерения да слагаш други части в него като бутала, камове... Тунинга за него също изисква по-скъп компютър.
  8. Така, тази кола тук не струва $6000 и точка по въпроса. Това обаче е само е ако е пазена и не е крадена и няма така наречения "Salvage title" (който се слага на кола която за да се оправи трябва да се вложат повече пари от стойността й, е крадена или е претърпяла наводнение, торнадо или нещо от този род). Тази кола е с много нисък пробег и в зависимост от това къде е карана е напълно възможно (ако не е salvage както казах). Ако се купува кола, която е внесена от САЩ е абсолютно задължително да й се провери VIN-а в Carfax за да се разбере защо е внесена в България, не че нещо но явно е имало причина да е била внесена. Иначе относно модела Акорд, да тукашния е по-различен от този който се продава в други части на света, и да Европейския Акорд тук е Acura TSX, което честно казано нищо не означава. В Европа примерно нови Мерцедес С-класа се продава без кожа и с ръчна скоростна кутия, тук най-малкото С е С300 и няма модел без кожа.
  9. Имах една четири врата CD5ца (същата като CD7, само че с четири врати) с автоматична кутия и никога не съм имал проблеми с нея, продадохме я на 330 хиляди километра. След това си взех същия цвят, само че двуврата с ръчна кутия и същата работа, нищо не съм пипал, само масло и бензин. Сега е на около 300 хиляди километра и ще си я карам още доста време.
  10. Голяма сага беше докато я вземем тая кола или по-скоро Prelude въобще. Айде със здраве да си я караш.
  11. Тук трябва да решиш дали искаш голяма и луксозна кола или бегачка (знам, че не е най-бързата кола, но все пак) купе. Това го казвам защото имаме и двете (само че предишното купе и по-новия TL S).
  12. До колкото видях в една друга тема си с 133 коня, значи F20A4.
  13. Първо да кажа, че който не иска да си губи времето няма смисъл да чете този пост. Искам да споделя колко съм очарован от S2000-то. Никога не бях карал такова нещо и напоследък нещо се паля и имам голямо желание да си закупя едно такова. Намерих, че тук близо до нас се продава едно в един салон (иначе никой няма да ми даде да го пробвам без пари в ръка) и реших да ида да го видя да знам за какво иде реч. Запалих колата да позагрее (няма да я мъча студена я, а и няма да има VTEC) и реших да я поразгледам. Колата беше 2008 година на 65 хиляди километра, сива с черен интериор. Поразгледах я и отвън, невероятно красива кола, просто нямам думи. Гумите бяха Yokohama S.drive (от които съм много очарован между другото, много тихи и меки гуми). Седнах вътре и се настаних удобно. Невероятна позиция на седалката, толкова удобно, че не ми се излизаше. Колата беше вече загряла. Продавачът се опитваше да ми обясни колко невероятно аудио има колата и колко студено духал климатика. Казах му, че това никак не ме интересува и спрях радиото и после климатика, след това си отворих покрива и прозорците. Днес беше приятен калифорнийски ден, слънчев, около 25 градуса. Натиснах съединителя и се зарадвах на малкия му ход и на твърдостта на педала. Мушнах първа и отново изненада. Колко е малък хода на лоста. Тръгвам си съвсем спокойно и не знам къде съм, все едно летя. Чувствам и чувам всичко по пътя, но не ме дразни, напротив, много ми е приятно. Сменям скоростите и нещо не мога да ги уцеля достатъчно бързо, не съм свикнал (на Акорда ми му е много тежък маховика). Идва момента, в който трябва да направя обратен и да връщам колата, но не ми се иска. Обръщам но следващия светофар е червен. Спирам и решавам да пробвам VTEC-а като светне зеленото. Светва и се изстрелвам от светофара. Шест хиляди оборота, после VTEC и така до осем, след това втора, трета... Решавам да намаля, че и без това се движа с доста над разрешената скорост. Питам дали можем да отидем на едни път малко зад салона, има долина и пътя криволичи из планината. Какво невероятно поведение на пътя, какъв невероятен звук на шест хиляди оборота на втора. Просто прекрасно. С много тъга слизам от колата и осъзнавам, че всичко е свършило. Благодаря на продавача и поглеждам цената. Веднага се връщам в реалността и осъзнавам, че не мога да си я позволя. Знам обаче, че мога да си позволя 2002-2003 година такъв автомобил. Вече е само въпрос на време докато си намеря запазен такъв... Благодаря на тези, които са отделили малко време да прочетат моята кратка история, пожелавам на всички фенове на марката по един такъв уникален автомобил.
  14. Само информативно, колата е Scion tC. Прави се от Тойота и се продава на Американския пазар. За купето има адаптер и цял шифтър (този точно е от Prelude ама от същата фирма има и за този Акорд). Аз имах такъв адаптер, но го махнах преди седмица някъде. Намаля малко разстоянието между скоростите, но не очаквай чудеса. Проблема на евтините адаптери е, че имат едно металничко, което намаля играта в лоста, но е направено от по-мек метал от лоста и се износи доста бързо. Ако имаш някакви въпроси, ще се радвам да помогна.
×
×
  • Създай нов...