Jump to content

martjo

Фен
  • Content Count

    806
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Neutral

About martjo

  • Rank
    пристрастен към Honda
  • Birthday 09/21/1979

Profile Information

  • Кара
    Civic 4G 1991 с добрата стара D15B2 :)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

7703 profile views
  1. Адаш от какво по-къс, той моя е 106 зъба...??? гледма на Z6 са 104 там идва много скъсяването май, при мен се касае за 1/2 макс за 1 зъб работата...
  2. Да зацепването идва, но след 2-3 оборота пак се отпуска. Намествам го да е еднакво обтегнат от двете страни на ролката на разпределителния вал, завърта и след това отново се отпуска в предната към фаровете страна.... Видях в един форум, финландец е правил тая процедура с многото пилене на главата на същия двигател, там решението му е да размени само колелата на водните помпи и така е поправил отпуснатия ремък. Само че ми се струва доста шантава работа да изтръгнеш колелата на двете помпи и да сложиш 22 зъбовото на ОЕМ помпата за D15B2.... Това е оригиналният линк: https://onecamonly.com/threads/milling-the-head-alot-and-problems-related-to-it.1091/
  3. Доколкото мога да измеря на око е 1/2 зъб, при зацепването толкова дава разлика; Делнах я, защото "леко" я карах в режим прегряване Има раздвижна ролка, но не може да компенсира дължината на ремъка, след няколко оборота се "намества" пак в отпуснато състояние и то при "дългата" страна на ремъка ( от разпределителния вал към коляновия).... въпросът остава ..... за помпата.
  4. Здравейте, Колеги имам следния проблем с напасването на ангренажния ремък на D15B2. Проблемът се "появи" след шлайф на главата с 1 мм. Ремъкът е доста охлабен и това ме притеснява много, не знам в кой момент ще прескочат зъби и ще стане компот. Четох из щатските форуми, че този "дълъг" вече ремък, се компенсира с водна помпа от B16A, тъй като зъбите на помпата са 22 ( за сметка на помпа от D серия, където са 19) на брой. Съответно и диаметърът на "колелото" е 56 мм за D и 65 мм за B, разлика 9мм. Въпросът ми е дали пасват монтажните отвори на помпата от B16A на блока D15B2? Някой правил ли е тази замяна? Мисля, че това е единствения начин да "опъна" ремъка... Благодаря предварително за отговрите Поздрави Мартин
  5. - клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 30 лв;- кобиличките с осите (целия модул) - 10 лв;- маслена помпа - 10 лв;- керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба, плочките са за смяна като са поставяли нитовете единият са го сложили по-високо и е на ръба на плочката -70лв; - пети за колянов вал - 10 лв; - гърне вход 63 мм - 50 лв без коментар!
  6. - клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 30 лв; - кобиличките с осите (целия модул) - 10 лв; - маслена помпа - 10 лв; - керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба, плочките са за смяна като са поставяли нитовете единият са го сложили по-високо и е на ръба на плочката -70лв; - пети за колянов вал - 10 лв; - гърне вход 63 мм - 50 лв без коментар!
  7. клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 30 лв; - кобиличките с осите (целия модул) - 10 лв; - маслена помпа - 10 лв; - всмукател с датчиците по него и рейката, без 2 пулчета между рейката и всмукателя, с почистен дросел, без гарнитура - 50 лв; - керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба, плочките са за смяна като са поставяли нитовете единият са го сложили по-високо и е на ръба на плочката -70лв; - пети за колянов вал - 10 лв; - гърне вход 63 мм - 50 лв без коментар!
  8. Коледна промоция: - клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 30 лв; - кобиличките с осите (целия модул) - 10 лв; - маслена помпа - 10 лв; - всмукател с датчиците по него и рейката, без 2 пулчета между рейката и всмукателя, с почистен дросел, без гарнитура - 50 лв; - керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба, плочките са за смяна като са поставяли нитовете единият са го сложили по-високо и е на ръба на плочката -70лв; - пети за колянов вал - 10 лв; - гърне вход 63 мм - 50 лв без коментар!
  9. Коледни прдложения: - клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 30 лв; - кобиличките с осите (целия модул) - 10 лв; - маслена помпа - 10 лв; - всмукател с датчиците по него и рейката, без 2 пулчета между рейката и всмукателя, с почистен дросел, без гарнитура - 50 лв; - керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба, плочките са за смяна като са поставяли нитовете единият са го сложили по-високо и е на ръба на плочката -80лв; - пети за колянов вал - 10 лв; - гърне вход 63 мм - 60 лв.
  10. - клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 40 лв; - кобиличките с осите (целия модул) - 20 лв;- маслена помпа - 10 лв; - всмукател с датчиците по него и рейката, без 2 пулчета между рейката и всмукателя, с почистен дросел, без гарнитура - 60 лв; - керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба, плочките са за смяна като са поставяли нитовете единият са го сложили по-високо и е на ръба на плочката -100лв; - пети за колянов вал - 20 лв; - снадки, различни 6 бр. чисто нови - 5 лв бройкaтa;- гърне вход 63 мм - 70 лв.
  11. Останали части: - колянов вал от D16А6 ( доколкото знам става и за двуваловите Д серии), полиран - 80 лв; - клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 40 лв; - кобиличките с осите (целия модул) - 20 лв; - маслена помпа - 10 лв; - всмукател с датчиците по него и рейката, без 2 пулчета между рейката и всмукателя, с почистен дросел, без гарнитура - 60 лв; - керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба, плочките са за смяна като са поставяли нитовете единият са го сложили по-високо и е на ръба на плочката -100лв; - пети за колянов вал - 20 лв; - снадки, различни 6 бр. чисто нови "Samco sports" - по 5 лв за брой; - крайно гърне, не е марково, много запазено, вход 63 мм- 70 лв
  12. Останали части: - колянов вал от D16А6 ( доколкото знам става и за двуваловите Д серии), полиран - 80 лв; - клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 40 лв; - кобиличките с осите (целия модул) - 20 лв; - маслена помпа - 10 лв; - всмукател с датчиците по него и рейката, без 2 пулчета между рейката и всмукателя, с почистен дросел, без гарнитура - 60 лв; - капачка за радиатор 1,38 бара, ибейска "Spoon sports", със защитното фолио е още, непоставяна - 5 лв; - керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба, плочките са за смяна като са поставяли нитовете единият са го сложили по-високо и е на ръба на плочката -100лв; - пети за колянов вал - 20 лв; - снадки, различни 6 бр. чисто нови "Samco sports" - по 5 лв за брой;
  13. Останаха следните неща за продаване: - колянов вал от D16А6 ( доколкото знам става и за двуваловите Д серии), полиран - 80 лв; - клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 40 лв; - кобиличките с осите (целия модул) - 20 лв; - маслена помпа - 10 лв; - всмукател с датчиците по него и рейката, без 2 пулчета между рейката и всмукателя, с почистен дросел, без гарнитура - 60 лв; - капачка за радиатор 1,38 бара, ибейска "Spoon sports", със защитното фолио е още, непоставяна - 5 лв; - керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба, плочките са за смяна като са поставяли нитовете единият са го сложили по-високо и е на ръба на плочката -100лв; - пети за колянов вал - 20 лв; - снадки, различни 6 бр. чисто нови "Samco sports" - по 5 лв за брой; - гарнитури за D16Z6 (за всмукател, дросел и много О-пръстени и семеринги) - 10 лв.
  14. - интеркулер - 120 лв; - турбина с нормален луфт ККК К26 (надувала е 1 бар0)- 150 лв; - изпускателен колектор от икономик - 30 лв; - фланец колектор-турбина - 20 лв; - турбоуреди - 60 лв; - стойка за табло турбоуреди - 10 лв; комплект стойка и уреди - 60 лв; - регулатор бууст - 10 лв; - адаптор за маслен филтър с 3 извода за датици и за захранване на тубината - 30 лв; - глава Д16А6 ревизирана преди турбопроекта с лек порт на всмукателите - 50 лв; - инжектори DSM 450 cc - 130 лв; - раздвижена ролка Vision (като нова) - 80 лв - продадена; - бутала и биели от А6-ца - 20 лв; - MAP Motorola 2,5 bar - 20 лв; - капак клапани - 10 лв; - картер с утечка - 10 лв; - захранваща с масло линия за турбината - 10 лв; -блоу-офф + адаптор - продадени; И следните неща на пазара: - колянов вал от D16А6 ( доколкото знам става и за двуваловите Д серии), полиран - 80 лв; - клапани от А6 , 16 всмукателни и 16 изпускателни - 40 лв; - разпределителен вал от А6, за засилване на някоя Д15-ка + стоковата ролка - 30 лв; - кобиличките с осите (целия модул) - 20 лв; - маслена помпа - 10 лв; - биели от B20B, с втулка за бутален болт от Д серията и ARP болтове за черупките - 100 лв; - всмукател с датчиците по него и рейката, без 2 пулчета между рейката и всмукателя, с почистен дросел, без гарнитура - 60 лв; - капачка за радиатор 1,38, ибейска "Spoon sports", със защитното фолио е още, непоставяна - 5 лв; - керамичен съединител на 1000 км с 20 зъба - 100 лв; - пети за колянов вал - 20 лв; - турбопътища ( включващи 3 алуминиеви тръби, едната не е разопакована + 3 снадки за тях силиконови) 63 мм - 60 лв; - снадки, различни 6 бр. чисто нови "Samco sports" - по 5 лв за брой; - Т-скоби за турбо пътищата,75/67, 4 броя - 15 лв; - гарнитури за D16Z6 (за всмукател, дросел и много О-пръстени и семеринги) - 10 лв. Пускам по една снимка на нещата, за да не става огромна темата, на желаещите ще изпращам повече за определеното нещо, което са харесали: Това е засега.
×
×
  • Create New...