crv-fan 3 #1 Публикувано 10 Октомври, 2012 Взех си едно DRL модулче. Мисля да го сложа на кабелите които излизат от лоста за включване на светлините въпреки, че в инструкцията пише да се слага след релетата. Някой правил ли е такива екшъни и някакви проблеми да е видял след това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #2 Отговорено 10 Октомври, 2012 И от кой тип е това "модулче"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #3 Отговорено 10 Октомври, 2012 Cardrl. Някой има ли представа управлението на светлините дали е по плюс или минус? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #4 Отговорено 10 Октомври, 2012 (Редактирано) Ако имаш реле на дългите няма да стане както си го намислил с този DRL работещ с ШИМ!Ако мислиш сам да го слагаш точно за 1 мин. можеш да разбереш дали си с плюс или минус управление на светлините. Ако не можеш да го установиш, значи по добре не се залавяй! Редактирано 10 Октомври, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #5 Отговорено 11 Октомври, 2012 Въпроса беше да яко е правил и да имам предварителна информация. Да след като разглобя колата мога да разбера как действа управлението на светлините. Благодаря за философския отговор колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #6 Отговорено 11 Октомври, 2012 Уф, добре. Направих си труда да ти намеря схемата на светлините на CR-V 2. Съвсем стандартна схема на свързване непроменена от 20 години поне. Управляват се с плюс, няма кьораво реле нито на късите, нито на дългите. Без проблем ще ти работи модула, само че ти препоръчвам да го вържеш около бушонната кутия, по лесно ще ти е. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #7 Отговорено 12 Октомври, 2012 (Редактирано) Колега не знам каква схема си намерил но управлението е по минуса и има релета за десен и ляв фар по отделно. А това което съм взел явно не може по минус ( или ще светят къси или дълги в зависимост на какво положение е лоста за светлините. Ще звънна на фирмата да питам дали има възможност за управление по минус. Редактирано 12 Октомври, 2012 от crv-fan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 12 Октомври, 2012 Олее тва е още по смотано и от на Сивика, не стига че + е през релета ами и минуса също е прекъснат през реле. Наи лесното което може да направиш за д ане преправяш инсталацията е да пуснеш една постоянна маса на фаровете, и дългии кабели от машинката до кабелчетата с дълги светлини преди крушките, направо може да монтираш модула в коша близо до фаровете, там имаш и ток от габарита за сигнал към модула, имаш някъде и 12+ на контакт или пък в краен случаи само него ще вкараш в купето при патрона за да хванеш по як + но съм сигурен че и в коша ще намериш от къде да хванеш и така. Иначе става..... тряя преправяш инсталаци да заобикаляш или махаш релета дълга и сложна. Дори и да управлява по минус кво печелиш , пак същата история, писах ти в Офроуд форума че сигурно е като на сивик, ама не очаквах да е и по зле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #9 Отговорено 12 Октомври, 2012 Писах в тая тема пък не си виждам поста.Явно ми е дошла много ракията.Инсталацията на фаровете няма нищо общо с ДРЛ.Ползва се +12в.след контакт,маса и +12 в от габарит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #10 Отговорено 12 Октомври, 2012 Markony нещо не схванах какво искаш да кажеш. След като подадеш + директно фара свети на къси и дълги в зависимост от положението на лоста ( + директно на буксата излизаща от релетата при двигателя ). Това ме навежда на мисълта че има постоянна маса там. Иначе може да се сложи но ще свети на 30 % къси или дълги в зависимост от лоста а така не ми харесва. В офроуд форума постовете ми излизат след ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 12 Октомври, 2012 Амилесно ще разбереш има ли маса, отвори фара и мери на масата към купето пищи ли уреда, ако не пищи начи и тя е като по схемата през реле, и нямаш избор освен да деитсваш по гореописания от мен начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #12 Отговорено 12 Октомври, 2012 И ако има си бия шута и си пускам фаровете нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #13 Отговорено 12 Октомври, 2012 (Редактирано) Това е схемата по която гледах. Неясна е доста, но на нея намя релета и управлението е с плюс. Всъщност най лесно е да разбереш имаш ли релета на дългите - дърпаш лоста за светкавица и се ослушваш. Опс, извинявам се, това е схема за CR-V 1. Редактирано 12 Октомври, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 12 Октомври, 2012 Gledal си първа генерация за това, на нея е много проста, но на колегата е втора и там са се омазали от релета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #15 Отговорено 12 Октомври, 2012 Markony нещо не схванах какво искаш да кажеш. След като подадеш + директно фара свети на къси и дълги в зависимост от положението на лоста ( + директно на буксата излизаща от релетата при двигателя ). Това ме навежда на мисълта че има постоянна маса там. Иначе може да се сложи но ще свети на 30 % къси или дълги в зависимост от лоста а така не ми харесва. В офроуд форума постовете ми излизат след ден Прочети ми внимателно поста и виж къде се връзват къси или дълги?ДРЛ се гаси с габарит.Кво значение има дали фара се управлява с маса или не.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #16 Отговорено 12 Октомври, 2012 Markony нещо не схванах какво искаш да кажеш. След като подадеш + директно фара свети на къси и дълги в зависимост от положението на лоста ( + директно на буксата излизаща от релетата при двигателя ). Това ме навежда на мисълта че има постоянна маса там. Иначе може да се сложи но ще свети на 30 % къси или дълги в зависимост от лоста а така не ми харесва. В офроуд форума постовете ми излизат след ден Прочети ми внимателно поста и виж къде се връзват къси или дълги?ДРЛ се гаси с габарит.Кво значение има дали фара се управлява с маса или не....Като има постоянна маса за да светне фара му трябва плюс, управленията на ДРЛ са с импулси и съответно веригата подава към фара това което й подадеш на входа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #17 Отговорено 15 Октомври, 2012 Сложих го след релетата на фаровете. Сега когато поискам си имам дневни светлини щатски или европейски стандарт Не ми харесва кой знае колко, че е така но по този начин стана най-лесно без да променям или добавям глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #18 Отговорено 19 Октомври, 2018 Нагло вдигане на труп :) Някой може ли да обобщи как може да с есложи ДРЛ на 2ра ген? Примерно ей този най-прост модул http://www.hid.bg/DRL-Modul-Za-Avtomatichni-Dnevni-Svetlini-HIDBG-01 Питам защото нямам електричар на който да му имам доверие че ще се справи добре от раз - да му кажа свържи там и там. Приемем и съвети за свестен сервиз/човек в София Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #19 Отговорено 21 Октомври, 2018 Искаш ли фаровете да светят на % или само да светват? Има 3 начина на свързвне.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #20 Отговорено 21 Октомври, 2018 принципно загледах 1 модул който колега продава във форума И като зачетох 1-2 теми в главата ми стана каша... Примерно, простия вариант - диоди+прост модул (hid01) - е ясен... Но случая "сложен" модул към дългите ... Добавям несигурността какъв тип е управлението на 2ра ген - по +, по - ?! Ако можеш да обяснищ този вариант (модул+дълги)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr. Nikoi 0 #21 Отговорено 10 Януари, 2020 Някой знае ли от къде може да се намери схема на късите и дългите светлини на CR-V 2 фейслифта дизел? Както и от къде най лесно в коша може да се вземе прекъсваемо +12V. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #22 Отговорено 13 Януари, 2020 (Редактирано) Цитат Както и от къде най лесно в коша може да се вземе прекъсваемо +12V. Да бяхме се поцелували малко😗 Тук съм вързал моите. Редактирано 13 Януари, 2020 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr. Nikoi 0 #23 Отговорено 13 Януари, 2020 3 hours ago, zmiata29 said: Да бяхме се поцелували малко😗 Тук съм вързал моите. Мерси Колега. Схемата на фаровете на CR-V дизела се едно водопроводчик я е мислил. Нищо логично не намирам в нея, слагат реле и големият ток пак минава през копчето за фаровете. Доста са се постарали да я измислят така. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trandev 0 #24 Отговорено 8 Февруари, 2020 Здравейте колеги,Хонда црв 2005г фейслифт бензин.Та,обмислям да и сложа модул който при включване на мигачите,(ляв десен)да светка и фара за мъгла със функция “изпращане посрещане”.Питането ми е,управлението на фаровете за мъгла и мигачите,по плюс или минус е?Предварително благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
videvid 13 #25 Отговорено 12 Май, 2020 Здравейте колеги. Взех един модул и обмислям да го сложа при предпазителите. Повечето връзки ще ги направя на таблото.Интересува ме някой да ли го е слагал там? Модулът е CarDRL5S®. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 626 #26 Отговорено 13 Май, 2020 (Редактирано) Аз бях с такъв модул на старата ми кола Пежо 406 Купе. Монтирах го в конзолата на волана и заадействаше дългите светлини на 30%. При Хонда положението е сходно - всички сигнали ги имаш на лоста за чистачките/фаровете (къси, дълги, габарити). Аз от 3 години се каня да сложа такъв модул. п.п. Може да помислиш за някое скрито ключе за изключване на самия модул при необходимост Редактирано 13 Май, 2020 от dindin Предходно мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 60 #27 Отговорено 13 Май, 2020 Модулът си има функция за изключване, та не му трябва никакво допълнително ключе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 626 #28 Отговорено 14 Май, 2020 Преди 13 часа, dimkaraganchev написа: Модулът си има функция за изключване, та не му трябва никакво допълнително ключе. Възможно е и аз да не съм прочел инструкцията му. 2-3 ми се е случвало (основно зимата) да искам колата да работи на обороти и да не ми светят светлините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #29 Отговорено 14 Май, 2020 Има функция за изключване, но тя се достъпва от програмното меню. Което е достъпно само при изключен двигател и контакт. Така че няма как да се изключи когато колата е в движение. Просто да се има предвид. Има също и настройка за напрежение, което да активира модула. Ако не се активира, може там да се насочиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 60 #30 Отговорено 14 Май, 2020 Преди 1 час, plambeto написа: Възможно е и аз да не съм прочел инструкцията му. 2-3 ми се е случвало (основно зимата) да искам колата да работи на обороти и да не ми светят светлините. Да, неприятно е зимата, когато си с момиче, нощем... 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedial 3 #31 Отговорено 17 Май, 2020 Колеги, брах големи ядове с дневни светлини. Колата ми е CRV II, 2.2 дизел, 2006. Където отидох при електро механици, всички до един ме изгониха, "защото се управлявала по минус". Накрая попадам на фирма Авител, които се навиха, знаели как да борят минуси. Авител ми се видя сериозна фирма-спретнат сервиз, богат магазин, учтиви младежи. Чаках 2 часа (!) да я инсталират и накрая готово, 30% от дългите, платих 100 лв. и бях щастлив, макар и за кратко. Покарах я няколко дни и почнаха ядове, за които представа нямах че са от лошо свързан модул. Започнаха прекъсвания на двигател, придърпвания, яви се и силно тракане от мотора!!! Отидох при моя си майстор, включи лаптоп, качи и още един майстор да гледа компа и я подкараха тестово. Оказа се слаб ток към алтернатора или от него към нещо си, причинен от левашкия модул. Слабия ток влияе на дюзите и те тракали. Смъкнаха "модула", като се оказа че той е пълно менте, при това супер левашки рязали оригинални кабели и връзвали като вандали по най-тъп начин. След корекцията и махане на "модула", колата заспа, движи се добре и без проблеми. Понеже твърдо държа на дневни светлини, бихте ли ми препоръчали къде в София има сериозен човек, който отговорно да я направи. Готов съм и на допълнктелни фарове, дайте съвет. Не искам да ми светят късите по обичайния начин, много е идиотско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #32 Отговорено 17 Май, 2020 След като допълнителни светлини не са проблем за теб , препоръчвам LED DRL на Osram, или Philips. 5 години ги ползвам и нямат проблеми. Скъпи са, но качествени. Открояват се ясно, дори и в слънчев ден. Палят се сами, при достигане на определено напрежение, а не на контакт, като по-старите модели. По спомен са 2х6W. Има и по-евтини заместители, но мнение за качество не мога да дам. Монтажа е елементарен и не ти трябва сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #33 Отговорено 18 Май, 2020 (Редактирано) Колеги, аз от както влезе в сила тази разпоредба за дневните светлини съм с лед допълнителни светлини. Има две решения, лесни и евтини: 1. Отива се в магазин(сайт) и се харесват даден екземпляр, който да свети силно, да е с малка консумация и да ти пасва на дупките в бронята, за които са предвидени. Купуват се кабели с различни цветове, единия се вързва на маса, а другия + (плюса), съм показал в пост 22ри(на тази тема). 2. Отива се в магазин (рови се в сайт) и се купуват достатъчно силни лед ламБи дето пасват в фасунгите на габарита (имат си код, който не помня). Поставят се на мястото на старите "балони", реже се оригиналния плюсов (+) кабел на габарита и края който отива към инсталацията на колата се изолира прилежно, а другия, задно с кабела (+) от габарита от другата страна, отиват на същото място от пост 22(на тази тема). Ефекта; безотказни дневни светлини след запалване на колата, пестене на всички светещи консуматори вътре и навън и най важното си в джаза на алинеята на закона.😜 Редактирано 18 Май, 2020 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedial 3 #34 Отговорено 18 Май, 2020 До колегата zmiata29, благодаря за отговора. Харесах тези примерни светлини http://www.led-bg.com/bg/product/osram-led-light-day-drl но ми възникват следните въпроси. Кои отвори в бронята са подходящи и как да знам че тези светлини са подходящи по форма за тях? Гледам че в централната долна част на бронята има черна решетка с правоъгълни отвори, отзад е радиатора. Всички други обяснения за плюсове и маси са ми напълно непонятни, а за да се стигне до фасунги на габарити се сваля бронята. Тоест това не е прост ремонт, иска инструменти и опит, каквито нямам. Питането ми е да препоръчате сериозен човек в София, който да ми ги монтира. Не е за първия срещнат сервиз, патих достатъчно от Авител, които имат претенции да са професионалисти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #35 Отговорено 18 Май, 2020 (Редактирано) За габаритите, не ти трябва да сваляш бронята, те са в фара. Процедурата е все едно сменяш крушката, само дето я сменяш с лед(T10 501 CANBUS), а не с обикновена. Останалото всеки жичкаджия в сервиз, като му покажеш какво съм написал от телефона или таблета си, ще трябва да свърши работа. Редактирано 18 Май, 2020 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #36 Отговорено 18 Май, 2020 Преди 2 часа, zmiata29 написа: 2. Отива се в магазин (рови се в сайт) и се купуват достатъчно силни лед ламБи дето пасват в фасунгите на габарита https://www.ebay.co.uk/itm/2x-XENON-WHITE-CREE-HIGH-POWER-CANBUS-50W-501-W5W-T10-SIDELIGHT-LED-BULBS-12V-/251442116778 Амиии ... 50 вата много ли са, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #37 Отговорено 18 Май, 2020 (Редактирано) Преди 4 часа, dindin написа: Амиии ... 50 вата много ли са, колега? Важно е да не се вързва електрожен😉. Всъщност 2х50 не са ли множко? Редактирано 18 Май, 2020 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #38 Отговорено 18 Май, 2020 Ами и аз това се чудя. Бих си взел такива за пробата. 850 лумена (преувеличено според мен) си е кажи речи колкото E27 крушка 9-10 вата ... Не мога да се сетя къде другаде имах W5W ако излезе, че не е много удачно в габаритите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #39 Отговорено 18 Май, 2020 В страничните мигачи 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #40 Отговорено 18 Май, 2020 https://www.ebay.co.uk/itm/T10-Car-Bulbs-Led-Error-Free-Canbus-15-Smd-Xenon-White-W5w-501-Side-Light-Bulb-/372597207734?var=&hash=item56c08632b6 Моите бяха те такива, в габаритите, ма почнаха да премигват и си купих от един магазин по лачени. Малко са слаби и чичковците милиционери се възбуждат като не ги видят срещу слънцето, но не са ме ........., само накрая питат; А тръгълник,А аФтечка,Пажарогасител...? и ма пущат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове