ceco_accord 6133 #521 Отговорено 4 Август, 2017 Трябва ли като е хибрид ...да е грозен? Това е само "муле", но иначе трябва да е специфично разпознаваем, за да може собственниците му да "изпъкват". Иначе бизнесът с екологичната вълна не върви. ще видим какво ще се пръкне, но дано не е Годзила като Кларис-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #522 Отговорено 1 Септември, 2017 (Редактирано) Щастие за японското семейство според Хонда -кутийка на колела. https://www.drive.ru/news/honda/59a7eed3ec05c4b31500000e.html https://autoreview.ru/news/Honda-N-Box-2gen Редактирано 1 Септември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #523 Отговорено 8 Септември, 2017 (Редактирано) Honda спира дизеловите CR-V за Европа http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31915-honda-spira-dizelovite-cr-v-za-evropa/ Редактирано 8 Септември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #524 Отговорено 12 Септември, 2017 (Редактирано) СЕНЗАЦИОННО! За пръв път от години, от раз и комплексно да ми хареса хондов дизайн. Просто им остава да го "опазят" от технологично и финансово осакатяване, макар че отварящите се против движението врати ми идват малко в повече, но и това ще преживея. За 2 години до излизането на серийния модел, може да размислят. https://techcrunch.com/2017/09/12/hondas-picture-perfect-urban-ev-concept-car-aims-for-2019-production/ http://honda.bg/?go=news&p=detail&newsId=552 Може би носталгично съм обвързан с онова бялото от подписа ми, но неоретро стайлингът излезе на мода преди дузина години, обаче няма да формализираме. По-добре късно отколкото никога. Редактирано 12 Септември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #525 Отговорено 13 Септември, 2017 Ето ги и инженерчетата и техният продукт,легендата Type R:http://world.honda.com/CIVIC/Engineer-talk/2017TypeR/?r=m Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #526 Отговорено 14 Септември, 2017 http://www.cardesign.ru/events/autoshow/frankfurtskij_avtosalon_2017_iaa_2017/7523 По-големи снимки. Нещо колцата ми изглежда големичка, или тоя човечец (на най-долната снимка) е доста нисичък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #527 Отговорено 15 Септември, 2017 (Редактирано) Само на мен ли ми прилича на голф 2ка? Редактирано 15 Септември, 2017 от ACID BURN 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #528 Отговорено 23 Септември, 2017 https://autoreview.ru/news/kitayskie-stilisty-razrabotali-sedan-honda-design-c-001 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #529 Отговорено 29 Септември, 2017 https://www.drive.ru/news/honda/59cdcc72ec05c49160000027.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #530 Отговорено 3 Октомври, 2017 Не знам защо японците са решили че това https://www.drive.ru/news/honda/59d1d766ec05c47f4400000e.html няма пазар в Европа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #531 Отговорено 9 Октомври, 2017 И при корейците го има: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #532 Отговорено 9 Октомври, 2017 Няма - няма и да има. Хомологацията за определен пазар е скъпо струваща и мудна бюрокрация и за ограничен прогнозен тираж не си струва разправията. Отделно има различни стандарти за доста компоненти и е нормално разработката за определена страна/континент да е по-лесна отколкото универсален глобален продукт. За това каквото не е с европроизход и се внася втора ръка трябва да минава техно тест, но тук "едни чичковци" цъкат с език и рулетка и накрая дават "височайшето си позволение" да се движиш по родните пътища. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #533 Отговорено 25 Октомври, 2017 http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/10/25/3064407_novata_honda_akord_se_sboguva_s_shestcilindrovite/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #534 Отговорено 25 Октомври, 2017 Премиера от страната на изгряващото слънце: http://world.honda.com/motorshow/Tokyo/2017/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #535 Отговорено 25 Октомври, 2017 Ей, много сме напред! Особено с това да седнеш в ъгъла на къщата си и да заминеш с него. https://www.drive.ru/news/honda/59f02b4fec05c4585300000e.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #536 Отговорено 26 Октомври, 2017 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #537 Отговорено 26 Октомври, 2017 В сравнение с новата мазда 3, хондата е като правена от мен в час по трудово с пластелин. https://www.carsguide.com.au/car-news/mazda-3-2019-previewed-by-kai-concept-in-tokyo-59896 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #538 Отговорено 26 Октомври, 2017 В сравнение с новата мазда 3, хондата е като правена от мен в час по трудово с пластелин. https://www.carsguide.com.au/car-news/mazda-3-2019-previewed-by-kai-concept-in-tokyo-59896 В час по трудово,дори и мазда не са успяли да се докоснат даже малко до футуристичният дизайн на модела на хонда.☺Това е разликата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #539 Отговорено 31 Октомври, 2017 Кошмара е колко хора още карат с техни възглавници.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #540 Отговорено 10 Ноември, 2017 (Редактирано) Кво повече му трЯа на чиляка -2 места, 2л.-турбо и 2.22кила на конска сила. Е -за сега виртуално, но доста модели тръгнаха от Гран Туризмо, а ако трябва да кажем истината -колцата се разработва отдавна и това е просто зарибявка за тинейджърите, които след някоя годинка вземайки правоспособност -отиват при тати иии ... воаля. https://www.drive.ru/news/honda/5a058bf6ec05c4032e000095.html Редактирано 10 Ноември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #541 Отговорено 11 Ноември, 2017 Ако това го изкарат и бъде с двойна ключица отпред и отзад ще бъде голям хит. Уникално изглежда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #542 Отговорено 15 Ноември, 2017 Лошо. Скъпият ни Сивик 10 ще стане "недосегаем". http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/32577-brekzit-udria-proizvodstvoto-na-honda-i-aston-martin/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #543 Отговорено 15 Ноември, 2017 Какво общо има Сивика? Това ,което чета е с мисъл към местена на фабриката от острова към ЕС.Не само Сивик...никаква Хонда няма да се продава в Европа ако има мито. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #544 Отговорено 16 Ноември, 2017 Eми в Суиндън се правят само версиите на Сивик 10. Модела е разработван за глобалният пазар и си отговаря на изискванията за конкретните страни (включително европейските) и за хомологацията ще се "намерят вратички". Завод трудно се мести и проблемът както знаеш не е само физически, а и в логистика на поддоставчиците. Отделно Япония от години води преговори за намаляване митото за внос в Европа на 7%, така че поскъпване ще има във всички случаи, освен ако Великата британия не се откаже от брекзит-а, какъвто механизъм и вероятности все още има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #545 Отговорено 17 Ноември, 2017 (Редактирано) Не е новина, но... На днешният ден преди 111 години в японското селце Комио, префектура Шидзуока, в бедно семейство на ковач е роден Соичиро Хонда. Зад легендата „Хонда“ стои личност, чиито талант и философия са синоним на възход, а търговската марка и създателят й сякаш се сливат в един мит – мит на мечтите. През 1946-а година икономиката на Япония е в колапс. Империята е в руини. Ситуацията е аналогична и за населението. Г-жа Сачи Хонда знае, че семейството й зависи от нея. Особено 5-годишният й син. Всеки ден тя обикаля да търси храна за детето си в родния си град Хамамацу и всеки ден тя се завръща крайно изтощена. Нейното превозно средство тогава е един стар и разнебитен велосипед. Японците казват, че мечтите и реалността са неразривно свързани. Но за г-н Хонда те не са бягство от реалността, а желание да я промени към по-добро завинаги. Той току-що е продал бизнеса си – фабрика за сегменти – и умува с какво да се захване и да продължи напред. С малко изобретателност г-н Хонда превръща малката си идея в голяма, като монтира непотребен двубутален 50-кубиков армейски генератор на семейния велосипед, добавя бутилката за вода на Сачи и така се получава моторизирано двуколесно, чудесен подарък, който ще улесни всекидневието на съпругата му. Нарича го “Bata Bata Bike” заради звука, който е издавал двигателят, докато тя карала моторизирания велосипед. Така без сам да осъзнава, г-н Хонда създава първата Honda в историята, довела по-късно до появата на 2-тактовия 50-кубиков двигател Honda Type A. Времената са изключително тежки за следвоенна Япония. Но благодарение на обичта на един предан съпруг, старо шише за топла вода и малко въображение, за едно семейство те стават по-леки. А и се ражда нова компания – Honda Technical Research Institute, където се произвеждат и разработват двигатели с вътрешно горене и сегменти за машини. Така стигаме до 24 септември 1948 г., когато е положено началото на Honda Motor Co., Ltd. Капиталът е 1 млн. йени. Заедно с президента Соичиро Хонда, служителите са едва 34 на брой. Въпреки това усещането и ликуването от основаването на компанията е нещо наистина несравнимо. Соичиро Хонда притежава над 150 регистрирани патента, през 1988 г. той става първият японец, приет в залата на славата в Американския автомобилен музей. Оттегля се от създадената от него компания на 67-годишна възраст през 1973 г., смятайки, че Honda трябва да запази младежкия си дух. Запазва си само титлата "главен съветник" и след пенсионирането си, г-н Хонда се посвещава на обществена дейност. Умира от чернодробна недостатъчност на 5 август 1991 г. в Токийска болница. Но остава завинаги в историята не само с марката, която е създал. А и с философията на мечтите... Редактирано 17 Ноември, 2017 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #546 Отговорено 18 Ноември, 2017 1922 година започва кариерата си като бавачка на деца.Попада на изумителен шеф и по-късно ментор,който го запалва по състезанията и спортните автомобили....Сакакибара. След 2 години 1924 г. Хонда и Сакакибара създават бегачка със самолетен двигател и печелят първо място. 1926 г. комисията по набиране на новобранци открива ,че Хонда е далтонист и е освободен от служба. 1928 Хонда става шеф на самостоятелен автосервиз,собственост на фирмата Шокай. 1936г. Хонда произвежда бутала и сегменти за Тойота.Следва голям провал и се записва да учи за металург. 1942 Тойота купува дялове от автосервиза на Хонда и от собственик той става директор. 1945 Американците бомбардират и малката фирма на Хонда е срината... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #547 Отговорено 18 Ноември, 2017 Ако някой в този форум още не е чел "господин Хонда": https://www.helikon.bg/150895-%D0%93%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD-%D0%A5%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0.html За жалост не я намерих за онлайн четене. В началото на това десетилетие 1 форумец я беше качил тук, но... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #548 Отговорено 18 Ноември, 2017 Аз я имам. На пдф беше май. Ако искате ще я кача. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #549 Отговорено 18 Ноември, 2017 ACID BURN, с благодарности за предложението и очакваме качването и. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #550 Отговорено 19 Ноември, 2017 Давай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #551 Отговорено 20 Ноември, 2017 (Редактирано) Заповядайте, приятели! http://dox.bg/files/dw?a=ba209f30dc Приятно четене! Редактирано 20 Ноември, 2017 от Markony 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #552 Отговорено 20 Ноември, 2017 Това вече е друга бира! Благодарим за книжката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #553 Отговорено 20 Ноември, 2017 Работи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #554 Отговорено 20 Ноември, 2017 Линка е закачен като важна тема.Благодаря ! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=105717 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #555 Отговорено 21 Ноември, 2017 В сравнение с новата мазда 3, хондата е като правена от мен в час по трудово с пластелин. Лошото е, че и Лада Виста е по-добре изглеждаща вече от хонда 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #556 Отговорено 24 Ноември, 2017 (Редактирано) Honda ще зарежда електромобилите си за 15 минути http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/32654-honda-shte-zarejda-elektromobilite-si-za-15-minuti/ Редактирано 24 Ноември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #557 Отговорено 28 Ноември, 2017 Да кажем ,че мисленето му е "израстнало" с течение на годините под влияние на японския култ и като прочетеш в годините колко е разучавал чуждите разработки, за да намери недостатъците им...това не е случайно. В началото на самата книга доколкото си спомням е запален от "миризмата на изгоряло масло", без която повече не можел да живее Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #558 Отговорено 28 Ноември, 2017 (Редактирано) Като малък (средата на 70-те на миналия век), майка ми ме хвалеше за съобразителността по кръстовищата да пресичам зад автомобила, докато 1 ден не и признах че просто обичам миризмата от ауспуха. Към края на века и особено в сегашния, колите вече не миришат така "хубаво". Редактирано 28 Ноември, 2017 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #559 Отговорено 20 Декември, 2017 (Редактирано) Новият Инсайт. https://www.autoblog.com/2017/12/19/honda-insight-civic-accord-clarity-hybrid-hierarchy/?hcid=hp-tech-stuff-tile-1 Пак всичко е достатъчно добре, с изключение на муцуната. Да вземем да им напишем 1 писмо (докато все още е прототип), че вече не се трае. Редактирано 20 Декември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #560 Отговорено 21 Декември, 2017 Ами, все още го водят прототип, макар че си изглежда напълно сериен и старта на продажбите зад океана е есента на 2018-та. Дано е по-успешен, че предните поколения на Приус надхвърлиха 6 милиона, а Инсайтите нямат и 300 хиляди. За писмото се майтапех, но навсякъде коментарите за муцуната са аналогични, макар че на живо сигурно е по-приемлива, а и в последствие се свиква с нея. Иначе си е ретуширан Сивик 10 седан, с "плънката" от хибридния Акорд 10. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове