Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Още една статистика от Англия. Хонда печели. 

https://carmarket.bg/drugi/iztochnoaziatskite-marki-sa-nenadminati-po-nadezhdnost-na-vtorichniia-pazar-5686

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ИЗВЪНРЕДНИ НОВИНИ, умният, мощен и електрифициран, изцяло нов Accord от 2023 спечели 10 най-добра награда за 2023! Това е 37-ми път, включително серия от 25 поредни години! Най-много победи от всяка кола в историята!!

320062751_813089519755700_5493853181237148521_n.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Наградите са хубаво нещо!

Но това е в америките. Тревожното е че загубиха европейския пазар. Тук (според свежо изследване)  Хонда вече не е сред топ 10 от най-мечтаните марки.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално за Хонда Цецо. Марката е единствената в Япония която не работи в "задружие" с друг производител и ако изборът е Европа или Америка то и аз така бих направил ,бизнес. Европейските производители не желаят Хонда да е тук по разбираеми за всички ни причини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук става въпрос за пари, а не за фенщина, или нещо друго. Като не можеш да предложиш условия, като другите е нормално да се оттеглиш. Що в Америка е една от най-евтините ширпотреби, а тука са на безбожни цени? И след като тръгнаха по пътя на CVT- та и аз ще се откажа от тях.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не техниката и качеството са проблема, а липсата на разнообразие и персоналност.

Преди да постигне нещо, човек си го поставя за цел, а преди това го мечтае - справка The power of dreams, от където всички тук сме почнали.

Обаче вече цяло поколение мечтатели е изтървано и ще си сърбат попарата. Но тяхната работа стана като в оня виц за ловеца, дето го срещнала мечката, па фърлил пушката и и рекъл че е за гъби.

Да, в момента са ширпотреба (и не само в америките) и за сега предпочитат да щамповат високоликвидни модели, защото пазарът сложи Хонда на мястото и, понеже управата и закъсня. Опитът с новият (иначе великолепен) NSX го показа. Чудесен продукт, но не е в мечтите на целевата си група.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но аз съм от малцината, дето харесват отколешните времена, когато инженерите на марката правеха коли за други инженери, преследвайки безогледно мечтата за перфекционизъм - но по своето си виждане за нея.

Ето ви изповедта на създателя на NSX, който едва не погуби Honda и който после стана "дъ бос" и пътем със своят катарзис я дръпна назад от финансовата пропаст, тласкайки я в сегашната ширпотреба.

Животът е сложно нещо, бизнесът също, особено когато са вперени в мигът на съвършенството. Онзи миг, заради който отиват милиарди мигове.

 

Вчера не намерих това видео, но днес: Дано разбирате езика - ще откриете интересни неща, особено "между редовете".

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изображение.png

Нова Хонда за Индия - специално разработена за там.

Вярно че там са много, ама и ние тук сме бедни.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, не че нещо ама ония са си пълни сиганье :) Да ни сравняваш с тях си е чисто обиждане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай, ся - не бъди расист - и те са ора, и не всички са мургави!

А ние сме си за обиждане и ни "обиждат" - кой, къ мое!

Преди 20 г. китайците бяха по-зле от нас, а сега ???

Индия върви по техния път! Маркетолозите на Хонда не спят! Къде е Европата в плановете им?

А ние пак ще си ходим обидени. "Ооо, беднийй ...". "Какво тук значим някакви си личности", дет караме "по-нов" внос?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2023 Acura Integra е отличена като Автомобил на годината в Северна Америка

https://acuranews.com/en-US/releases/2023-acura-integra-honored-as-north-american-car-of-the-year

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е добра, като общ баланс качество/цена.

Сивик, обаче премиум.

Премиум, но няма духалки за задния ред.

Много искаха да слязат под 7 сек 0/100, ама 200 турбо коня явно са малко. Вероятно е тежичка.

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес HPD пусна 48-минутен документален филм, предоставящ поглед отвътре върху развитието на прототипа на състезателния автомобил Acura ARX-06, който дебютира този уикенд в Rolex 24 в Дейтона. Meyer Shank Racing и Wayne Taylor Racing с Andretti Autosport ще рекламират новата кола в GTP класа на сезон 2023 IMSA WeatherTech SportsCar Championship. 

В неделя, 22 януари 2023 г., Том Блумквист се класира на поул за класа GTP в Meyer Shank Racing Acura ARX-06 за класическото състезание за издръжливост.

Филмът подчертава първоначалните концепции и цели за ARX-06, както и дизайна, разработката и тестването. Историята на произхода поставя ARX-06 в линията на спортните автомобили Acura, датираща от оригиналния Acura ARX-01 от 2007 г. Стилът, аеродинамиката, силовият агрегат, техниките за интеграция и симулация, предизвикателствата и триумфите са подчертани във филма през очите на трудолюбивите мъже и жени, отговорни за създаването на Acura ARX-06. 

Най-новият прототип на състезателна кола на Acura следва стъпките на ARX-05, който спечели последните две състезания Rolex 24 Hours at Daytona като цяло и три от последните четири титли на IMSA WeatherTech SportsCar Championship при производителите. ARX-06 дебютира с началото на новия GTP клас в IMSA, който е най-известният северноамерикански шампионат за състезания със спортни автомобили.

За Honda Performance Development
Honda Performance Development, Inc. (HPD) е изцяло притежавано дъщерно дружество на American Honda Motor Co., Inc. и ръководи всички високопроизводителни състезателни програми на Honda и Acura в Северна Америка. HPD е специализирана в проектирането и разработването на задвижвания, шасита, електроника, части за изпълнение, техническа поддръжка и поддръжка на състезания. От върхови състезания в INDYCAR и IMSA Sports Cars до комерсиални състезателни програми, HPD има дълга история на създаване, производство и поддръжка на клиенти на Honda Racing и Acura Motorsports от 1993 г. насам. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.caranddriver.com/news/a42662418/honda-35-v-6-engine-dohc/?src=socialflowFBCAD&utm_campaign=socialflowFBCD&utm_medium=social-media&utm_source=facebook&fbclid=IwAR1VtWH12cRZBCAllAcwLPiao4hijOTUaRJm28C_bwgOpnqoc-4xLBYACHc

 

Honda's New 3.5-Liter V-6 Goes DOHC, Drops VTECНовият 3,5-литров V-6 на Honda преминава към DOHC, намалява VTEC

Това е първият атмосферен V-6 от Honda или Acura, който има двойни горни разпределителни валове след оригиналния NSX.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме и друго, Hydraulic lifters are also new, which means no more valve-lash adjustments :D Беше време еййй, 2022(предполагам тогава са го създали за първи път) хидравлични повдигачи в Хонда :)

 

 

Drops не е намаля, а изпуска или в случая маха, та този двигател няма Vtec :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те Ората последно тамън измислиха електромагнитните повдигачи на клапаните (без ангренаж и разпределителни валове), ама реши цивилизацията че ДВГ ще мре, та язък за труда.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изображение.png

Honda представи водородно электрохимически генератор от ново поколение, разработен съвместно с концерна General Motors.

В сравнение с предишната система, която бе монтирана на ограничената серия седани Honda Clarity, себестоиноста е снижена с 1/3, а срокът на служба е увеличен над 2 пъти.

Първият сериен автомобил с новия генератор ще бъде кросовърът Honda CR-V. На пазарите САЩ и Япония, такава версия ще се появи в 2024 година.

Също така Honda планира пускане на водородни камиони (заедно с Isuzu и Dongfeng) и продажба на водородни установки във вид на стационарни электрогенератори.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

изображение.pngизображение.png

В Америка е представен шоу-кар Honda CR-V Hybrid Racer, който представлява хитро съчетание от елементи на различни машини. От серийния кросовер CR-V тук е само горната част на купето (над поясната линия), включително стеклата и панорамния покрив. Панелите надолу, макар и стилизирани като CR-V, са от карбон и закрепени на тръбна рама. Пред задната ос е разположен 800 к. с. силов агрегат, който ще се появи на болидите от американската серия Indycar в 2024 година. Това е хондовски битурбомотор V6 2.2 + электродвигател и скоростна кутия Xtrac. Задното окачване е от болид Indycar, а предното от  Acura NSX GT3 Evo22. Шоу-карът ще бъде използван за реклама в рамките на състезанията от Indycar.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ли ви впечатление, че логото на Хонда Америка вече е в синьо, в Европа за сега ще продължава да е в червено. Може да се види и на пост 896.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми направи впечатление люка. Той е непреходен - от първа генерация до шеста си е един и същ. Как пък не направиха един панорамен покрив като на европейските.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В америките над Хонда е Акура. Ако сложат всички екстри в "долната" марка, как ще продават "горната". А и ЦР-В-то си е "експанднат" Сивик - над него има по-големи Н жипове. Иначе там отдавна шоурумовете са в синьо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не не са от отдавна. Понеже получавам на имейл новини от Хонда Америка и от тях знам, че от 23г. сменят цвета в Америка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега?

Още преди години се канеха, та тогава умувахме с Бранко, дали и темата на форума да не е синя. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.03.2023 г. at 8:39, Plamen-CRV написа:

На мен ми направи впечатление люка. Той е непреходен - от първа генерация до шеста си е един и същ.

На европейките на 3 и 4 имаше панорами, които обаче не могат да се отварят. Предпочитам отварящ се шибедах, отколкото ефектна панорама.

 

В интерес на истината, сивик 10 хеч, който се правеше в Англия и за Европа и за Северна Америка, за единия пазар беше с отваряща се панорама, а за другия - с шибедах. Отвън като гледаш панорамата отворена - колата изглежда почти като кабриолет, ще речеш. Обаче, погледнато отвътре, светлия отвор на тавана не изглежда да е по-голям от този на шибедаха. При възможност, ще ги измеря и сравня.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По-голям е, но шибито можеш да отвориш в 2 посоки - нагори и надолу/назад. 

В първият вариант обаче се отнема от височината за задните пасажери, та не е случайно това решение с отварящата се панорама - заради полегатият покрив на хеча. Седана мисля е само с шибедах.

Сега, за шума при 2-те не знам кое е по-тихо, но то зависи и от излизащия отпред дефлекторен щит, а и от скоростта разбира се.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноо грозни уе... :ermm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и на мен ми изглеждат грозновати..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено ZR-V -то.

Ако не бяха дневните и Н емблемата, си е жив Форд.

Но CR-V и HR-V e:HEV са с приличен стайлинг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Elevate

изображение.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...