Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Приоритет за в бъдеще са пазарът в Китай, Щатите/Канада, чат пат Русия и чак после Европа. Съответно и дизайна ще е "китайски" а за следващите леко позачистен от гънки, чупки и диоди. В поднебесната през следващите години икономическият ръстеж е трайно положителен, а в момента по статистика около 240 милиона тинейджъри се интересуват от коли като символ на себеизразяване или просто средство за придвижване. Добавете родителите им които поради соц строя и съответно статуса си са в същата ментална ситуация и ще ви светне защо долните предложениа имат такъв вид. Евентуално добрата новина е че вече има "комплекс за китайщинка" по накои от "високите етажи" и се вземат мерки за Европеизационна ценностна система относно стилистиката на продукцията (или поне в тая връзка доста азиатски брендове си закупиха евродизайнери). Вижте примерно как изглеждат някои други марки на новооткрития автосалон в Чайна а "наще" на кво мязат.http://www.autoblog.com/2013/04/20/acura-concept-suv-x-shanghai-2013-video/http://www.autoblog.com/2013/04/20/honda-concept-m-shanghai-2013-video/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ зная какви са им идеите за развитие, но вече не ги виждам да са сред челото на бързите хечове, особено след последните модели на VW, Мерцедес и БМВ (300+ коня..., разни AMG, M-Power и т.н.). ... май вече конкуренцията ще е насочена към тойота приус и пежо 207 :D/>

Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеите за развитие са насочени към еко разработките.Именно заради това нямат двигатели с такива големи мощности достигащи до над 300к.с. дори при малките класове на германците.За европейския пазар HONDA прави нов малък дизел с малък разход естествено.Немските марки вече слагат и по три турбини на някои мотори.На кого е притрябвало такова нещо?На хората с много пари най-вероятно.За обикновен човек подръжката на такъв двигател ще бъде финансов колапс.п.п. Въпреки наличието на много мощни агрегати дори в ниския клас статистиката сочи, че най-продавани от портфолиото на немските марки са двигателите с нормална мощност.Почитателите на Голф и S3 примерно много говорят за най-мощните им версии защото това е предпоставка да се хвалят с ,,постиженията" на любимите им марки, но си остават само с приказките.Истината, е че тези модели имат много слаби продажби.Все пак фенове, фенове, но кой дава 100000лв за Голф пък бил той и 300коня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.drive.ru/news/honda/51753e9e94a656535c00002b.htmlТова зеленичко Jade не е зле и би било чудесно ако стигне до Европа, примерно като нов Stream.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://automedia.inv...civic-i-accord/Олеле ужас.Според, някои източници тази HONDA не е HONDA а е проектирана от китайски съдружници на марката.Това според мен обяснява външния и вид. :o/>/> А аз чакам да видя истинска HONDA като нова S2000 или CRZ с атмосферен 1.6 160к.с тарга примерно. Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайки този CRIDER, съдейки по габаритите му и моторите с които ще се оборудва, имам странното усещане, че този модел се позиционира в класа (или по-точно казано, ще наследи) модела SPIRIOR за китайския пазар. А за не запознатите, ето как изглежда SPIRIOR:

 

Публикувано изображение

 

Правилно виждате, не се лъжете - това е USDM Acura TSX - EDM/JDM Акорд 8-а генерация. Т.е. ако правилно предполагам (че Crider ще е наследник на Spirior за китайския пазар), то най-вероятно, това ще е следващия ЕВРО Акорд 9-а ген. :blink:

 

 

Ще видим, времето ще покаже. Може и да бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е чикия за азиатския пазар. Хонда никога няма да пуснат такова недоразумение за европейския :)Иначе забрави за 1.6 CRZ с 160кс атмосферка, тя винаги ще е хибрид (или по-скоро ще изчезне от пазара заради скромни продажби). Ще има все повече хибриди и турбинирани коли. Тенденцията е към икономия, каквато атмосферките с голяма мощност/компресия не могат да предложат. Да не забравяме, че PR-а на Хонда е "Earth Dreams".

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Veseliq имаше статия, в която се говореше за 1.6 160к.с атмосферен CRZ, но дали ще се появи незнам.Все пак ми се иска, но ти си прав, че не се връзва с настоящите тенденции в развитието на марката.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво не се връзва, ама явно не само на мен ми се струва, че HONDА в момента нямат нещо сериозно на глобалния пазар. Появяват се някакви бъзикни и това е. CR-Z колкото и да е готин и всичко то със своите цена/представление е обречен на провал. За тези пари трябваше поне да надуят двигателите с повече кончета (примерно 180-200). Civic mugen се предлага само в Япония и региона, е ми да си го държат, бал съм ги. А лично според мен (а сигурно не само) след 5та генерация не се появило нещо (или аз не съм разбрал, като изключим S200) което да се доближи до философията на Хонда (такава каквато аз я разбирам - практични, но и пъргави, бързи коли, които не отстъпват на другите от класа си). След това 6 и 7ма ген. за мен са си окей, но не баш :) и накрая да се стигне до тези недоразумения (извинявайте ме, нямам цел да обидя някого) с 8 и 9та хеч... краткият ми опит (не повече от 20тина км. градско на 8ма) ме отврати - много приятна кола, но да си я гледаш. Е както е тръгнало не ми харесва на къде отиват нещата. Линията prelude не съществува, спортните серии на се продават из нормалния бял свят :D , civic не е civic. Акорд, ледженд и др. предполагам са си наред, там нямам идея.. :)Ааа CR-V си остава приятно SUV :)В резюме - след 5-6 години ще имаме имиджа на тойота приус :(:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много песимистично го даваш. :)Отностно сивиците- 5-тата ген. наистина е много силна , но 6-та и 7-ма са една позитивна адаптация към развиващия се свят. Ако се влгедаш детайлно 6-та и 7-ма сивик в повечето части са единствено и само подобрение. За 8-ма и 9-та вече едно и също мнение имаме, особено с тоя макферсон отпред на 9-тата просто убиха коня. Единствено само FD2 Civic R 8-мата ген. е една значително по-добра кола в идеята си "Type R" спрямо 5-та, 6-та и 7-ма ген. Вече ако ги разгледаме всяка за времето си също може да се каже, че седана е един неповторим Type R модел. Иначе за политиката на Хонда съм изказвал мнението си и не ангажирам никого. Аз мисля, че това е една правилна политика на Хонда за съжаление. Темата обаче е деликатна. И последно бих обобщил. Припомнете си от къде е дошъл господин Сойчиро Хонда и къде е сега неговата фирма на несемейни начела "Хонда", макар и господин Хонда да не е жив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но и трябва да добавя - тези торсиони окачвания след 7ма хич не ми допадат ;)Иначе лично аз си джъткам с една 7ца и съм меко казано 50/50 - не е типичната хонда за която споменах, но пък от към фунционалност/размер не съм виждал по-добър автомобил ;)А относно typer R седан... къде го продават? ;)П.П. И на мен ми се иска да гледам по оптимистично в стил "Малко дете: - Ще си купя като порасна typer R. ... 20 години по-късно "купих си typer R и е по-добър, по-красив и по-по-най спрямо този от преди 20 години." :):):)П.П.П. И да, и сега бих взел typer R, но нямам кога да го карам... , а за ежедневна кола е леко безсмислено (поне за мен). ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно typer R седан... къде го продават? Публикувано изображение

 

Той е си е единствено и само JDM.

Европейците и американците няма да го оценят както и няма да го ползват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но и трябва да добавя - тези торсиони окачвания след 7ма хич не ми допадат Публикувано изображение

И защо така? Лично аз с торсионно окачва на Хонда не съм запознат, та ми е интересно да понауча някои факти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2011-та май спечели пак ХСВ-то, но не съм сигурен. 2012-та Нисан ГТ-Р. ГТ 300 в общите линии не са ми интересни на тоя етап. Междувпрочем за тези, които от време на време гледат WTCC. Все още в отборите сме първи и водим с близо двойни точки пред Лада. Около 650 точки сме в момента а Лада са около 350. Като гледам тая година ще грабне Хонда победа в WTCC.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
280 турбинирани коня за Civic Type-RНовината нещо не изглежда наред. За пример Acura TL Type-S от 2008ма, която пак е с предно, ускорява от 0-100 за 5.5 сек. Наистина, тя е с V6, но конете са доста близки, а колата доста по-тежка. Вярно е, че и Acura-та имаше LSD, явно Civic-а няма. Ако трябва да съм честен, очаквах повече от 280кс на този размер купе. Надеждата ми е родните журналисти да са пак чели недочели. Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се съмнявам отностно ускорението. Мисля обаче, че този сивик 100% ще има ЛСД. Толкова въртящ момент във вероятно кола с маса около 1200 кг и ако наистина има 8 скорости не мисля, че ще е възможно отворен диференциал да подпомага завиването и ускорението както и спирането. Новината отностно 8 степенната скоростна кутия чак сега я разбирам. В TOV (Temple of VTEC) се споменава само за тези 280 коня. Въпреки скептичните ми настроения отностно този европейски модел, съчетанието на този турбиниран i-VTEC, сравнително ниско тегло за днешните стандарти и 8 предавки с двоен съединител мисля, че ще направи този Type R доста агресивен. Само за сравнение Civic FD2 Type R по каталог ускорява до 100 за 5.6 секунди. Като скоростната кутия е с по-къси 1-ва, 2-ра и 3-та и по-дълги 4-та, 5-та и 6-та спрямо DC 5 Integra-R. Също така обявената от Хонда маса е 1260 кг.. Дано инженерите на Хонда разчупят стереотипите отново както направиха с ЕК9, ЕП3, ФД2 моделите и направят нещо наистина в стил Type R. Междувпрочем направи ли ви впечатление тахометъра от клипа? 8000 оборота?! Това е несериозно! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, значи говорим за купе с предполагаемо тегло 1200-1300кг, с шпер, с 8-степенна скоростна кутия с два съединителя, което с 280кс ускорява по-бавно с една секунда спрямо 5 годишна 1600кг лимузина с 290кс и 6-степенна ръчка. Ръчните скорости обикновено бият обикновените автоматици, но точно тази... Чакаме повече новини, тези изглеждат нереални :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и още една новина :)ЛИНК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе! Субару и Тойота изкараха модели със супер агресивен дизайн които пълнят окото, Хонда са из@кали усмихнат и опулен жабок. Това вече на нищо не прилича. Дано не е финалният дизайн това на снимката....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление си адски прав :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми харесва ... е не чак до там, да горя от желание да я имам.Ама сигурно щото съм фен на тенденцията в нова кола да се вкарва ретро щрих.Още щом отворих линка си викам - я, тука има нещо ретро! Чак после видях, че прародител на S1500 e S600.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и още една новина :)ЛИНК

Това вярвам, че е безумен рендър, от който само идеи ще стигнат до поточната линия (ако нещо стигне и изобщо не се откажат от модела). Няма да я направят толкова грозна, а ще спечелят фенове обратно - евтино, леко купе/кабрио със задно предаване и достъпна цена, какво повече? :) Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се редактирам, но искам да се поправя за горното си изказване :D Хонда може и да направи глупост като показаната от рендъра. Тоест, вече е направила:http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_N-OneВъпросният кашон е само за Япония. Дано все пак се вразумят и направят нещо по-агресивно и модерно като за Щатите и Европа.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН HONDA !http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20599-chrd-honda/Трябва да се отбележи, че именно Honda е един от двата автомобилни производителя, получили Платинена звезда за заводско качество - най-високата награда сред заводите, произвеждащи продукция за САЩ.:honda:/> :robot:/> :fun:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21057-honda-syshto-podgotvi-avtomobil-na-vodorod/#comment-newestМислех, че TOYOTA са леко напред, но явно в HONDA не спят, а вървят смело към бъдещето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21360-honda-crv-s-razhod-3-6-l-100-km-po-vreme-na-maraton/Някой, нещо?Нали имаше скептици по отношение на новия 1.6 I-DTEC в CR-V ?:honda:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...