Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Очакваше се новината за Ботас, въпреки че бяха хиляда хиляди глупости след края на сезона и спекулации. Според мен е по - интересна случката около Маса и неговото завръщане за 15ти сезон във Ф1 и кой ще му бъде съотборник в Уилямс за 2017 г.

 

Предложения? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите правила през сезон 2017г. :plane: !

 

- Разходите за задвижващите системи ще бъдат намалени с 1 милион евро през 2017 година и с 3 милиона евро през 2018 година.

- Възможностите за развитие в хода на сезона ще бъдат премахнати.

- Увеличава се широчината на гумите: задните – от 325 мм до 405 мм, предните – от 245 мм до 305 мм

- Увеличава се широчината на болидите – от 1800 мм до 2000 мм

- Увеличава се широчината на предното крило

- По-ниско и по-широко задно крило

 

Време е нашите да се раздвижат! :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кери е вицепрезидент на медийния конгломерат 21st Century Fox, както и бивш шеф на DirecTV!

 

Да очакваме поредните американски сладникави филми ли с име Формула 1? Боза!

Не, че до сега всичко не беше реклама и подпомагани пилоти и отбори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Формулата след Прост и Сена приключи.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Формулата след Прост и Сена приключи.

Не е ли много крайно това? Защо така мислиш колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има известно право колегата да го казва.

При Прост и Сена имаше съзтезания, после Ферари се мъчиха много с шуми за да станат шампион!

И като станаха 5 пъти поред и вдигнаха продажбите на фиат-Ферари с невероятни цифри,

всичко със спорта във Ф1 свърши и стана бизнес за милиарди!

 

Това е, но пак има иновации и много нововъведения!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Формулата след Прост и Сена приключи.

Не е ли много крайно това? Защо така мислиш колега?

Защото тогава умението бе нещото, което важеше. Онези болиди се караха ужасно трудно, бяха с ръчни скорости, нямаха стабилизиращи екстри, имаше истинско състезание, имаше истинско съревнование, между Сена и Прост още от '84, когато Сена влиза във Ф1, и не само между тях. Когато имаше проблем на пистата, касаещ живота на пилотите или друго, се правеха съвещания между пилотите и Президента на Ф1 и се противопоставяха на правилата, и постигаха целите си понякога.

Да накараш онзи болид да влиза с 300км./ч. в завой си беше специално умение. Имаше много опасни писти, поради което, и е само заради това, имаше много риск в карането, имаше и мръсни номера, имаше и кавалерство, всичко беше човешко, емоции. Интригите и комерсиализЪма, позьорството, не бяха на дневен ред.

Нека някой от днешните топ пилоти да вземе болид на Lotus JPS '84, да кара 51 обиколки..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради последното колега darius,иновациите и нововъведенията ме карат да ми е интересна.Несъмнено комерсиализацията и тя си оказва своята роля, но това си е съвсем нормално и се случва на всякъде около нас. Трябва да свикваме.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А рекламата с Аертон Сенна за развитието на НСХ-а сигурно не е комерсиализатция. Комерсиализатция е имало и тогава, но да нещата са били по-истински спрямо сега. Всеизвестен факт е, че успехите в моторните спортове се отразяват на продажбите на автомобили.

Аз мисля, че нещата главно са се променили в обществото - все повече се натрапва консуматорското мислене и начин на живот. И е нормално всичко това около нас като развитие. Не е нормално за мен като логика, но аз и хора като мен не въртят света.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не забравяме, че Сена бе и все още е любимец на японците, а и той си беше фен на Хонда. Да тогава правеше тест драйв на НСХ, и това беше реклама.

Светът се променя към роботизиране, и ние лека по лека ставаме роботи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно Сена е причината колата да бъде ненадмината в началото на '90!

Ако Сена беше жив, може би ония хвалипръцко шумахер нямаше да кара за Ферари!

Технологично НСХ  превъзхожда много съвременни коли със задно задвижване и задно разположен двигател!

НСХ и сега плаши инжинерите на Порше, защото не могат да създадат подобен баланс!

 

НО, всичко вече е карбон, роботика, пилоти геймъри и много пари!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това ли оня хвалипръцко го лумбуркаше по пистата и му дишаше във вратлето постоянно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, затова, даже и шамар изяде, като създаде опасност за инцидент и записите са покрити!

Умишлено блъсна Хил и стана световен шампион 1994г!

1995г. пак световен с най-скандалната кола!Е Бриаторе по късно си го получи, изгониха го завинаги от Ф1!

Целенасочено блъсна Вилньов 1997г, но този път номера не мина и е лишен от точки и класиране!

1998г на Спа блъсна и Култард и през цялото време се правеше на девица, даже и на бой налиташе!

 

шуми е велик пилот, няма спор, но е безскруполен!

Ники Лауда го осъзна и привлича във Ферари през 1996!  1997 шуми вика Рос Браун и Рори Бърни и  почва възхода!

 

А и го видяхме 2010, нищо и половина с прехваления Мерцедес!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми говориш неща които много добре знам . Всички помните смо лошите неща , нали . То винаги е така.Нищо не споменаваш за 2000 - 2004 или колко умело помагаше на Еди 1999 в опитът му да стане щампион. Старта на Мерцедес беше ясен че ще е труден ама ако не беше той , щяха ли да са сега така. Всъщност те заради двигателя са така де, той нищо не е направил по колата докато беше там. Ако ще ми говориш за Шумахер къв бил, какво ще ми кажеш за Верстапен а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ООООООООООоооранжеви китари -оранжево звънят! Да видим дали ще са първа цигулка или ще скрибуцат нейде в оркестрината (демек пелотон-а).

http://www.mclaren.com/formula1/

http://honda.bg/?go=news&p=detail&newsId=450

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо се вълнува нещо :).Само на моя телевизор ли изглежда оранжевото убито или е някакъв незнаен цвят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оранжевият цвят на новия McLaren е завръщане към корените на тима.Оранжев или, както го определят tarocco orange.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ме кефи...стои като цвят на по-слаб отбор, дано да греша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдеее, почнаха се пак вранжевите ХОНДИ!

 

Оранжеви или не, ако не са намерили пролука в правилника, пак сме на опашката!

Тоя спорт явно си е маркетинг решение за всеки кихаш, където трябва!

Примери бол, особенно  Ферари,  с невероятен ръст в продажбите в началото на века!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо се вълнува нещо :).Само на моя телевизор ли изглежда оранжевото убито или е някакъв незнаен цвят?

Рецептурата му е апокрифна, но ако ТЕЛЕвизора ти е като ТЕЛЕфона ти -кой знае какво виждаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдеее, почнаха се пак вранжевите ХОНДИ!

 

Оранжеви или не, ако не са намерили пролука в правилника, пак сме на опашката!

Тоя спорт явно си е маркетинг решение за всеки кихаш, където трябва!

Примери бол, особенно  Ферари,  с невероятен ръст в продажбите в началото на века!

 

Да, само дето трябва да се случи чудо да им се вдигнат продажбите в Европа... или просто таргета е 100 Type R-a и 5 NSX-a.... Това е отделна тема де, но е ясно, че Хонда трудно биха изчезнали като производител в глобален аспект, но определено ще се превърнат в екзотична марка ( не скъпа, а рядко виждана по пътищата ) в Европа. Кой знае де, дано имат успех в състезанията и хората се зарибят да купуват Хонди защото са много бързи и ....ще спра, че влезнах в сферата на фантастиката :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам нищо лошо в оранжевият цвят, счита се за агресивен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то 160 кг. за 900 коня си е жива фантастика.Не казвам ,че не ми харесва новата кмбинация.Всъщност последния сезон нямаше кой знае колко голямо значение цвета,защото,често бърках автомобилите на старта,а това е гершно като перспектива за феновете.Може да сме назад,ама поне да се вижда и да не си приличаме с други отбори.Иначе черното беше убиййствено,ама не дават точки за дизайн.

 

Въпросче имам относно вертикалния стабилизатор тип "опашка на акула"Всички ли откриха топлата вода едновременно или Мерцедес я скриха на анонса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам против черно-оранжевия декор, но оформлението му можеше да е по-хармонично и естетско, прикривайки бъбривостта на формите. Горният кил (плавник) можеше да е черен (Както е на Заубер), а в оранжево да е въздухозаборникът, щото сега с тая визуално обратна динамика??? Както казваше един руски авио конструктор "красивы самольот хорошо летает" :) Тея формули стават все по уродливи под предтекст аеродинамика, правила и вратичките в тях. 

https://autoreview.ru/articles/avtosport/f17-estetica  В коментарите под темата ще видите историята на ферари. Някои от нас си спомняме и лаконичната красота в тоя "спорт" :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чувам че сме влезли пак в новините, не с добро :(

Цитат:

МакЛарън и Хонда преживяха deja vu. Алонсо направи само една инсталационна обиколка сутринта. След около час се разбра, че има проблем със системата за маслото. Хонда решиха, че ще е най-бързо да сменят двигателя. Така Алонсо се появи на пистата едва два часа преди края на теста. Последва още една инсталационна обиколка и Алонсо се върна в бокса с изкасен двигател. Започнаха да се чуват слухове, че отново има проблем. Малко по-късно обаче Алонсо отново се появи на трасето. той направи само няколко къси серии, като едва ли са свършили нещо значимо освен основни проверки. Според AMuS проблемът е в резервоара за масло, който бил нов, по-малък, по-лек и с нова форма. Вероятно проблемът ще бъде отстранен за утре, но днес Алонсо трябваше да се задоволи с 29 обиколки. Той беше единствения пилот, който изпробва Супер Софт гуми.

 

Иначе визията... http://f1.f-e-n.net/index.php/url181239

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам май Mobil-ла са си отишли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за суперсофта никак не е добре.Тези,на които им вървяха колите пробваха твърдите смеси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масления резервоар е глупав съд,казан. В машина,която изпитва голямо ускорение,този съд никак не прост. Направете аналогия със самолет,вертолет,спортен воден скутер или джет. В тези машини маслото никога не долу,а и къде е долу е относително....Някой яката се е издънил в Хонда,вярвайте ми. Ако оправят проблема с някой трик ще са късметлии,но ако трябва да се променя формата и мястото им се еб*.........Христо Стоичков.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След серия от проблеми и два сменени двигателя в предсезонните тестове нещата не изглеждат никак добре. Единствено възможността да се правят промени по двигателите без ограничения в токени, както беше до сега, би дала някакъв шанс на Макларън. Ето мнението на Алонсо: http://clubs1.bg/news/alonso-motorut-na-honda-niama-moshtnost-i-e-nenadejden-41139

В днешният тестов ден Вандоорн е с две секунди по-бавен от най-доброто време при еднакви използвани гуми.

Поредната нулева година?!

Редактирано от sl3000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина жалко. Алонсо действаше много мотивиращо на отбора.Бачка яко цяла зима.Много жалко!

 

Иначе в интервюто си си е позволил да ме цитира :)

 

"Той определи проблема с масления резервоар от миналата седмица като аматьорски. "

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувствам се някакси доста разочарован. Не знам дали въобще да вярвам на всички тея неща, които се случват. Отстрани изглежда направо несериозно. За Алонсо трябва да е адски изнервящо, вбесяващо. Отбора на който залагаше, че ще го изведе до титла, ей така просто да реши няк'во да си развява задните части и да се чуди к'во да прави.

Не мога да повярвам, че такива проблеми имат Хонда. Все пак говорим за Хонда. Явно приказката за "чиновници двигатели не могат да правят" май е истинска. Някой в тая тема беше я изказал.

Производители на двигатели като Мерседес, Ферари, Рено и Хонда само Хонда и Рено бих взел на сериозно, но явно времената са се променили. Жалко! Много жалко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и в цивилните коли има адски много разочароващи неща сред новите модели....Особенно ЦРВ и ХРВ.

За сметка на това Акура май се държат..в Щатите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам за офтопика - Като цяло аз мисля, че всяка нова кола е разочарование. Не мисля, че производителите на автомобили и двигатели с вътрешно горене в частност влагата изцяло всичката си технология и познания да подобрят множество от аспектите в автомобилите. Това, което забелязвам като мода е обличане на един меко казано компромис в една красива опаковка от ненужни екстри, способности, дизайн и криворазбрана философия за това, какво трябва да бъде автомобила.  Почвам да си мисля, че колата не е превозно средство ами компютър, дом, миялна машина, пералня и който квото му дойде.

А Хонда в частност мисля, че изгубиха гените си, уникалността си, и това, което едно време ме привлече. Сега се чувствам като някъв фанатик, който обаче няма ник'ва "почва под себе си".

Лошото е обаче не това. Ами, че живота ни става такъв, но трябва винаги човек да е позитивен! И да мисли така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си за позитивното мислене.Да се надяваме ,че Хаас и Торо Росо ще се чупят повече от наще.....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оранжавият цвят ме кара да се сещам за Ероуз и Деймън Хил.Тоя вертикален стабилизатор ,много грозна прави колата.За интереса във Ф1,ами да погледнат как го правят американосите в Индикар/писти,улици,летища,овали/максимални скорости близки до 400км/ч.Почти идентични автомобили,много по малки бюджети и т.нИ как можаха във Ф1 да премахнат зареждането с гориво?И,редовни зрелища за зрителите,не ме интересува кой бил по технологичният ,аз искам съперничество.Колко бяха победителите във Ф1 през миналият сезон?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсата на смъртни случаи след Сена го доказва

RIP на Жул Биянки, жалко, че хората го забравят толкова скоро, :(

 

И да не съм напълно офф-топик, нали новите собственици на Ф1 са Американци, тези дни четох статия, че имат идея да направят Ф1 в стил MotoGP. Там състезателната неделя е от 3 състезания, според кубиците на моторите, и те искат да въведат нещо такова във Ф1, с провеждане на Ф2/3/4 дори, които да бъдат "подгряващи" и дори както автора на статията беше притеснен, по интересни от самата "черешка на тортата" Ф1...

Лично аз тая надежди, защото Американците са големи фенове на Наскар където все още зареждането на гориво става с едни бидончета нарамени от солидни мъжаги и самото зарежда е бавно, но каквото за едните, такова и за другите, да го върнат от догодина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...