Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Наистина мъката е голяма и по всичко си личи, че този сезон ще е за тестове и разработка. Обаче и на мен ми е интересно кое причини тази катастрофа м/у Алонсо и Райконен? Иначе колата на Алонсо е била с нов тунинг и настройки, но уви..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е вярно че Кими е виновен. Няма онборд от колата на Алонсо и за това е много спорно. Според мен се облизаха гумите което подхлъзна и повлече задницата на Ферарито и другото беше неизбежно, защото Алонсо трябваше с 4 - те гуми да мине през тревата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алонсо финишира в ГП на Великобритания в зоната на точките, 10-то място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересно състезание, особено в "челото" на пелотона. Стартът и дъждът допълнително го "изостриха", което си е добър лек против скуката напоследък. Дори за "нас" се чу в първата  и последната обиколка. Най-сетне и Алонсо взе точка (благодарение на отпадналите).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със известна доза късмет взехме някоя и др точка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вероятно Хамилтън щеше да изпревари след няколко обиколки Алонсо. Предишните състезания при всяка чужда грешка и вземане на по-предна позиция и двете коли нямаха темпото, за да останат на спечелената позиция. Вярно е, че пистата е в полза на отбора, но челното темпо все пак е бързо. Разлика между Верстапен и Алонсо беше константна. Колкото и да е има напредък в надеждността на двигателя. В края на сезона колата ще стане много по-различна от това което беше Април месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален напредък,космически напредък просто колите бяха впечатляващи.Той Арай си каза 'Втората половина от шампионата ще видите един по различен Макларън'

Просто задължителни бяха тези трудности които минава отбора няма как без тях,няма как да започнеш от нула такъв проект и всичко да върви по вода.

Винаги съм се чудел на хора които 'нареждат' Хонда още от третото състезание за проблемите които имаха и имат все още ,но в много по малка степен.

Иначе такова състезание не съм гледал от доста време просто адреналина беше до последната минута.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален/космически напредък е просто прекалено :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме е яд, че пропуснах "мега" напредъка, а и самото състезание.

Казват че е било интересно, но не успях да го гледам.

Въпреки всичко, честити точки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е че си проправят път към челото. Може да е в суматохата и поради чужди грешки, но е по-добре отколкото да се нервим че няма да стигнат до финала.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Единствения напредък който успях да усетя е че не отпаднаха...

Ако половината пилоти не бяха минали през бокса за наказания а другите за смяна на части от болида след куп леки сблъсаци нашите пак щяха да са първи и втори отзад напред...

Това че финишираха без повреди не е малко обаче!

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се че просперитета е трайна тенденция и ще тушира "страничните мераци" на Алонсо http://www.autoblog.com/2015/07/28/fernando-alonso-tempted-leave-f1-for-le-mans-poll/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Комай и другият ни пилот има "страничните мераци"!  http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/25523-djensyn-bytyn-stava-vodesht-na-top-gear/  Ко стАа тука бре???

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има фенове на отбора в момента има промоция на тениски на сайта им. Ако сме повече хора могат да излязат на около 50лв. за тениска. Ако има желаещи пишете и ако се съберем повече хора мога да направя една обща поръчка - http://www.mclarenstore.com/stores/mclaren/en/c/2-for-%C2%A330

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам излишно се палих и залагах надежди на Макларън, явно са в огромен технически застой!

Хонда двигателите са абсолютна нула, яд ме е да си призная!

 

В Инди кар са ОК, ама тук, кво става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз очаквах "нещо" на Сузука, но явно тоя сезон ще сме така. Но всичко е временно и винаги има цикличност. Вярвам че някой ден пак ще си викаме "Аааа, мОжело значи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита ни 3-та световна титла :)))))

FB_IMG_1445928929641.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъката свърши !

Дано, другия сезон е по-успешен !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано и се надявам,защото Англичаните и Алонсо вече недоволстват. Иска им се всичко да стане с магическа пръчка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става ясно как стоят нещата със спонсори и финанси.Казаха само ,че TAG ни напуска и нещо за съдружника акционер ,че щал да продаде акциите,но можело и Рон да ги купи.Та с две думи аз съм оптимист.Хонда има ресурси,Макларън правят чудесни купета.Имат великолепна база и аеротунел.Знаят си лайната в момента.Бътън и Алонсо остават за догодина ,а изтърпяха много.Логиката ми говори,че те са видяли новия болид и мотор,правили са тестове и знаят какво ще се случи догодина.Просто трябваше да стискат зъби до края на тоя сезон и да си изпълнят програмата по тестване на детайли,аеродинамика и стратегии.Отказаха се много рано от този сезон и се насочиха само към следващия.Всички провали и неволи бяха тестване на компоненти и идеи.Надявам се да съм изненадан приятно догодина,не от напредъка ,а от абсолютно новия болид.Естествено всички новини до които се доберете ще са добре дошли.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички на това се надяваме Бранко, но времето ще покаже :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.eurosport.co.uk/formula-1/ron-dennis-preparing-giant-step-for-mclaren_sto5011518/story.shtml Ron Dennis явно ми е чел притесненията и днес пред евроспорт има обяснение за спонсорите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че това  http://www.drive.ru/news/5660344795a65687d7000021.html е новия болид за догодина (не би било зле), но щом работят по тая концепция - вероятно не е безпочвена. Вероятно подобна визия е близкото бъдеще, но ще трябват и прекрояване на тех. регламенти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Догодина битката явно ще бъде оспорвана. Тая година заслужено спечели Хамилтън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:|  :crazy:  :blink:  :blink:  :blink:  :blink:

После аз съм бил луд да ходя с прелюда на оффроуд.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, забравихме я тая тема, но някои "силни на деня" не се съмняват в потенциала на :honda:  http://www.autoblog.com/2016/02/13/wolff-honda-will-emerge-as-strong-f1-force/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е представянето на MP4-31. Formula1.com има информация, както и сигурно още много други сайтове.

Ще бъде много интересно утре и в следващите тестови сесии!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес нещата бяха добре.Визирам навъртяните обиколки.Щом колата издържа има надежда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то така ама пак близо 2 сек. зад водещите 2 болида ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е още проверяват на практика какъв е ефекта от нововъведенията http://www.autoblog.com/2016/02/22/mclaren-f1-racecar-suspension-revealed/ Ще видим натам как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aлонсо завъртя 71 обиколки еваш с твърдите гуми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...