Jump to content
jamo

Покупка 8-ма Хеч ( размисли и страсти )

Recommended Posts

Колеги, дойде време сестра ми и зет ми да сменят колата ( голфа който им оставих преди 5 години :ph34r: ) След манията ми покрай хондите и вече 4-те японски автомобила минали през мен и баща ми, решението им е взето и то дори без да съм провеждал разговори за зарибявка :cool: Колата ще е 8-ма хеч 2.2 дизел, но има дилема и за 1.8 в-тек, за по-малките мотори 1.4 и 1.4 V-tec не искам никой да ми говори :P Моля да споделите + и - на дизела и за този прословут проблем със съединителя и колко струва един комплект? ( преди година четох тема с подробности и ще съм благодарен ако някой я открие, защото аз не успявам ) Колата ще се кара около 12-15 000 км на година. Ще съм благодарен на всякаква информация, защото главно аз ще оглеждам колата и моето мнение ще тежи най-много при покупката, а дизелите са ми слабото място :( Също така и информация относно обслужване и поддръжка ще ми е полезна, не изключвам и за 1.8 Втек понеже той ще е крайно решение при липса на читав дизел.Разчитам на вас :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение /без претенции за компетентност/ е, че покупката и поддръжката на дизел втора ръка, пък било то и хонда си е доста рисковано мероприятие! Признавам си, че не съм запознат в голяма степен с дизеловите двигатели на хонда, но по едно време имах намерение да си купувам дизелово БМВ след 2002 год. и доста попрочетох из форумите, отделно и един приятел кара такова от 2 години. Та макар бмв-то да няма много общо с хонда, мисля че предимството на дизела започва и свършва единствено с икономията на гориво. За жалост цялата икономия пада в киреча след първия ремонт и пак без претенции за компетентност, мисля че дизела доста по-вероятно е да посещава сервиза, отколкото бензиновия автомобил. При условие, че колата ще се кара 10-15000 на година икономията която ще се постигне не си заслужава риска според мен. Сега ако ще се купува нова кола с гаранция везните сериозно клонят към дизела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А за седан 1.8 i-Vtec не сте ли мислили. Ако не е от модела за щатския пазар със сигурност е произведена в Япония и имат един плюс пред хеча, че отзад са с независимо окачване. Без някакви претенции за компетентност бях споделил с един колега също пред дилема за покупка това, с което до момента съм се сблъскал в тази тема, дано ти е от полза и късмет с покупката :thumbs1:.

Редактирано от Niki_V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Както винаги всичко зависи от конкретния автомобил.Ето +/- на 3-те варианта според мен :1. 8-ма хеч 2.2 дизел + по еластичен двигател, тих като за дизел, по-добър разход, лесно се постигат 190-200 к.с с 50 евро инвестиция - много чести проблеми със съединител , маховик - просто нещо има в тая трансмисия и не издържа.2.8-ма хеч 1.8 (аз карам такава) + по надежден двигател + трансмисия, по-евтино обслуване, повече оборти ;) - малко тромав на ниски и средни оборотиОбщо за евро Сивика 8-ма ген срещу Японския седан+дизайн и качество на материалите спрямо седана, повече глезотийки-по лошо задно окачване, по-небрежна сглобка сравнено с японката, по-кофти части по качването.* от гледна точка на икономия на гориво седана 1.6 е много добра алтернатива на дизелаАз лично бих избрал 1.8 хеч с максимално високо ниво на оборудване, ама нали наш'то гарже си е най-убавоУспех с избора

Редактирано от mаrto
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан 1.6 не се ли прави в турския завод?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двигателя е същия като на Акорда (2.2 дизела), както цялата транзмисия. Наскоро сменях съединител и ми предстои маховик (оказа се разбит, но може да се кара така още дълго). На мойта кола се бяха износили за към 230 хиляди реални, предполагам повечето карани по магистрали в Италия. Съединителя е 550лв на LuK (те правят оригиналните маховици и съединители), маховика е 900лв с доставката от Англия пак техен, от България от магазин е 1300. Като сметна как за по-малко от две години имам над 40 000 хиляди при разход 6.6, ако го сравня с разход 9.5 среден бензин, колкото прави 2.0 VTEC-а на Акорд), определено дизела е излезнал по-евтин, включвайки съединителя и маховика. Но това е относително, ако се скапа турбината, която струва още 2-3 хиляди, тогава нещата се променят. Ключовия момент е да вземеш дизел в добро състояние, по възможност от частно лице, което изглежда грижовен собственик.Бензинов двигател е оферта, ако не караш много или смяташ да слагаш газ - тогава ще е по-евтино със сигурност от дизела, но само тогава.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблемът е, че пари "спестени" от гориво се харчат, не се заделят настрана, а в един момент трябва да извадиш пари накуп за неизбежен и спешен ремонт - смяна на съединител не можеш да отлагаш с леко сърце :)

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jamo като се видяхме ти казах - ако сега имам 15 000 лв и се чудя какво да купя - това ще е бензинов Акорд , като след него поставям Сивик седан ;) Наистина разхода е по-малък и до там :( газовия инжекцион е налице ако е бензин - въпреки , че там пак си е играчка да следиш една камара неща . Сега дизела се кара и се молиш да не го счупиш - от скоро пак си карам Акордчето и всичко е наред , но консумативите дебнат и след 2000 км ме чакат едни 1000 лв :( Просто при бензина няма такова нещо - турбини , колектори , съединители , на 30 000 км филтри за по 100 лв и какво ли още не :( Факт е , че няма - или поне не съм засякъл тема на колега да се оплаква от бензинов Акорд или Сивик 8-ма ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за бензинов автомобил - Хонда а за дизелов Ситроен/Пежо , но това е мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензиновия Акорд 2.0 му дават среден разход 7,5 на ръчка и 8 на автоматика а не 9,5.Той на мойта ламя средния не е толкова.Ако наистина на дизела средния разход е 6,6 то тогава дали си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и на дизела му дават "смесен" 5.4, а не 6.6, но ми виж сигнатурата с над 60 зареждания, все до горе. Виж и тази на друг колега от форума с 2.4 бензин:http://www.carspending.com/bg/profiles/garyhobson/1008-honda-accord-2-4-i-vtec-exи тази на друг колега с 2.0 бензин (той е от Пловдив, неговото градско няма общо с моето градско, което сега зимата се изразява с 40мин спиране и тръгване на посока за изминаването на 11км отсечка от нас до работа):http://www.carspending.com/bg/profiles/imihaylov/43-honda-accord-sportТака че истинския среден на 2.2 дизел Акорд (на Цивика ще е малко по-малък, той е по-лек) с мойто каране е 6.6, не на база "хартия", а вече 40 000+ км каране. По груба лична преценка със същото каране, което понякога е агресивно и постоянно включва задръствания, с 2.0 бензин ще е 9.5, ако не и 10. При други условия и дизела и бензина ще са пропорционално по-ниски или по-високи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с теб колега Veseliq, бих казал че ако се кара предимно градско бензина ще гори дори още повече! Но ми е интересно, ако има някой колега с дизел, който е минал поне 100 000 км., да каже как вижда нещата откъм разходи. Доколкото знам турбината има определен живот и в зависимост от някои фактори, сдава багажа някъде след 200-300 хил. км., отделно има и други доста скъпи ремонти при дизела, така че интересно тогава каква ще е равносметката. Аз мога да кажа за моя прелюд, че за почти 100 000 км. освен консумативите съм сменил един воден радиатор за 165 лв. :blink:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май за сивик беше темата ;)Раход на 1.8 8 ма ген.За последните 9500 км смесено , градско и извънградско 9.4Правих преди 2 седмици експеримент София-Свищов и обратно , понеже трябваше да карам леко (бременна жена в колата)даде 6.1 /100 за 520 км.това до 130 км/час по магистралата и до 100 извън нея.Обикновенно с моето каране София - Слънчев бряг през лятото дава 8-9 на 100Градско от 9.5 до 11Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размислите и сравненията са едно, а страстите - друго. :D 57 х.км; последен разход след Банско - 5.6 ; смяна на моторно масло (6л.), филтри, течност за чистачки( около 6 л) и светлини, макар в сервиз.Засега нямам оплаквания за амбреажа или друго...пази боже...Послушай колегите с опит!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии.. Такаа... След одевешния разговор разбрах, че няма мърдане... Решено е, че се ще се взима дизел и семейството ми каза, че решението НЕ подлежи на коментар :ph34r: От тук нататък събирам мнения и препоръки за избор на дизел :) Всяка информация ще ми е от полза, дори и обяви за които имате информация, че са читави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: значи при оглед - задължително проверка в сервиз на компютър !!! Отварящ капака и се ослушваш за странни шумове , като пристъргване ( шайба на колянов вал ) , вкарваш си носа колкото се може по-дълбоко в коша на двигателя за да надушиш изгорели газове ( спукан колектор ) , гледаш казанчето и капачката за конденз или боклуци . Добре ще е да свалиш горната кора на двигателя ( на която пише i-CTDI ) за да огледаш дюзите и каналите , в дясно до въздушния филтър е нагнетателната помпа , оглеждаш да няма течове около нея . След това при пътен тест се ослушваш за глухо потропване в задницата или предницата - амортисьори . Общо взето това се сещам като проверки - освен всички останали дали няма удари и кит по нея , някакви разминавания в детайлите , различен цвят на боята и т.н. Ако не е тайна какъв е бюджета на сестра ти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан 1.6 не се ли прави в турския завод?

И таз добра.Хонда със завод в Турция:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завода в Турция произвежда хонди само за техния им местен пазар, до колкото знам не се изнасят. За останалия свят са от Япония или от Англия.По темата ... за мен покупка на сравнително нова хонда трябва да се прави само след минаване на пълен технически преглед. Особено ако двигателя е дизел и може да създаде по-сериозни финансови проблеми в последствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1) Задължително в сервиз и то такъв дето правят Хонди, ако колата е от София - до автопазара на Горубляне има оторизиран сервиз на Юби-ко, аз там се запознах с момчетата и само там си правя колата, много разбират. Ако е от Пловдив виж Бултрако или някой друг дето се занимава с такива коли2) Двигателя е с верига, нейната смяна, заедно с всички обтегачи, лагери и части е 1100лв с труда в гореспоменатия сервиз и доста повече в Бултрако. Така че внимателно се заслушай - ако веригата трака, предстои й смята. Давай й живот около 200 000км, но това зависи от това колко агресивно е каран автомобила - ако е каран грижовно може веригата да не е мръднала и над 300 000, ако е настъпван здраво може и преди 150 да се разтрака. Ако се скъса предполагам знаеш какви са последствията и размера на сумите за отстраняването им - така че почне ли да трака, не я чакай. Ако сам не можеш да прецениш трака ли - в сервиза при диагностиката питай какво мислят3) Турбината - нормално е да "свири", особено докато е студен автомобила. Но свиренето на турбото не трябва да се бърка със съсипана турбина, която вие като линейка. Ако имаш съмнения - кажи да я чуят от сервиза4) Прегледайте накладки и дискове, при мен бяха заминали и дисковете и накладките, консуматив са, но смяната им отиваше към 500-600лв.5) Ако можеш да караш колата, изкарай я на път, най-добре край града - на 4та предавка с 2000оборота се движи с 80км/ч. Натисни педала до долу, за 1-2 сек турбото ще е развъртяло и колата ще те залепи за седалката. Гледай стрелката на оборотомера, ако тя скочи рязко и непропорционално на скоростомера, това значи че приплъзва съединителя. Ако приплъзва много, вероятно е приплъзвал дълго и е разбил и демпферния маховик. Цените вече ти ги казах.6) Тествай всички екстрички - круз контрол, аудио, ако има шибедахАко избереш кола от София, ако съм свободен и имаш желание, бих предложил да дойда да видим колата заедно - особено ако може да се кара, ще усетя дали двигателя е редовен. Сега заминавам за чужбина, но за след 25ти Март предложението ми важи :) Може би някой друг колега би ти съдействал в Пловдив? Или ако някой друг прояви желание и има 8ма генерация Цивик 2.2 може би ще е по-подходящСлед като я купиш:1) Пълно обслужване, към 400лв с оригинално масло и всички филтри. Обслужва се веднъж на 20 000км по спецификации. Ако караш агресивно и много градско, можеш да я обслужваш на 15 000. На мен ми казват, че нямало смисъл под 20, но аз гледам на време да й сменям масълцето. Горивния филтър се сменя на всяко второ обслужване, той е 100тина лв, тоест веднъж ти отива към 400 обслужването, веднъж към 300.2) Ако колата е на над 150 хиляди (дизел с тази мощност на тия години на под 150 хиляди е научна фантастика) е добре да изчистиш тръбите на всмуквателния колектор и EGR-то от нагар - струва 100тина лева процедурата, но вдъхва нов живот на двигателя.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан 1.6 не се ли прави в турския завод?

Civic sedan от 2003 се прави на много места . В Европа се предлага само в България и мисля Полша където се предлагат японска сглобка.Сивиците произведени в Турция са за местния пазар и Азия и и Африка VIN -на им започва с М.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino, бюджета е 12-15 ;) Мисля, че ще се намери добър екземпляр или поне се надявам. Veseliq, благодаря за изчерпателната информация, като гледам повечето обяви са из София и най-вероятно като му дойде времето ще се възползвам от опита ти :) Най-вероятно от началото на другия месец ще се започне упоритото търсене, защото набирам и информация за сега :)Благодаря и на всички други колеги, който има и друга информация нека пише. Темата я следя постоянно просто гледам да не спамя след всеки пост :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino, бюджета е 12-15 ;) Мисля, че ще се намери добър екземпляр или поне се надявам. Veseliq, благодаря за изчерпателната информация, като гледам повечето обяви са из София и най-вероятно като му дойде времето ще се възползвам от опита ти :) Най-вероятно от началото на другия месец ще се започне упоритото търсене, защото набирам и информация за сега :)Благодаря и на всички други колеги, който има и друга информация нека пише. Темата я следя постоянно просто гледам да не спамя след всеки пост :ph34r:

Хубав хеч дизел за тези пари не можеш да си намериш.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОкеЙ колега, но с 2-та си поста по никакъв начин не си ми помогнал до сега...А кажи ми каква е гаранцията, че ако дадеш 20 000, колата ще е здрава?До колкото виждам в обявите масово обявите са за 14-16, значи ли, че всички тия 5-6-7 коли които виждам в мобиле( защото не е като да са 100 обяви ) са гробове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОкеЙ колега, но с 2-та си поста по никакъв начин не си ми помогнал до сега...А кажи ми каква е гаранцията, че ако дадеш 20 000, колата ще е здрава?До колкото виждам в обявите масово обявите са за 14-16, значи ли, че всички тия 5-6-7 коли които виждам в мобиле( защото не е като да са 100 обяви ) са гробове?

Като махнеш тези с претапицираните табла (поради излезнали възглавници)или тези на които лапите на SRS ABSи т.н. гаснатат заедно с лампата на маслото или или зареждането или изобщо не светват бройката им намалява порядъчно.Съвет от приятел разгледай материте на таблото шевовете на облегалките или корите на вратите ( не знам къде им е страничните възглавници) Щемпъла SRS или просто отиди до хонда и ги разгледай там.Във всеки фирмен сервиз трябва да има някакво история (поне на гаранционите ремонти с VIN) с какви екстри е автомобила какво ниво на оборудване е.Изпатих си с Ситроена с този филтър за твърди частици(DPF) просто нафтата в България не става за тези автомобили.Като я Вдигните на крик виж дали има или попитай мойстора)Предполагам дали има или нянаDPF могат да ти кажат в представителството с рамата.След тази пресявка остават още по малко коли а на останалите цената им се покачва.Безпатен обяд няма.Тино е абсолютно прав с компютърния тест . и останалите съвети.както и ако минаваш 10 -15000км си вземи бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сега се регистрирах във форума и видях темата.Моята история: купих си Сивик 2006 2.2 дизел преди година и половина. Уж я гледахме на сервиз и всичко, но започна да се разваля. Първо съединитея се прецака, оказа се, че не са много местата, където го предлагат. Излезе ми 700 лв. смяната. Докато го сменяха ми казаха, че и маховикът е тръгнал, някъде към 1000лв... не го смених. След още 3-4 месеца се прецака и турбината понеже имало нагар в изпускателния колектор и някакво парче се разбило в нея. Рециклирането ми струва около 800 лева, нова е над 3 хил. Почистването от нагар също е дебело, да не говорим. че самият колектор се беше изкривил и трябваше да се носи на стругар, нов е 1 000 лв.След още 3-4 месеца се наложи да сменя и карето понеже се развали едното от моторчетата на сервото, това също ми излезе около 700-800 лева. Сменил съм и маслото 2-3 пъти заедно с всички филтри...Миналия месец смених акумулатора.Сега тр да сменям амортисьори и тампони.Идеята е, че уж Хонда не се чупят толкова, но уви не е така. А наложи ли се да се прави ремонт цените са японски.Дано бензиновият модел е по-здрав или пък аз просто съм попаднал на лоша сглобка...Ниският разход ще изплати ремонтите сигурно през 3012 г.Поздрави.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се счита за офтопик,но....за жалост забелязвам силни компромиси с качеството на новите Хонди,за сметка на "шукаритетните" салони и табло като пушкаджийница.Жалко.Сменях съединител преди време на една бензинова 8-ма ген. с 1.8 мотор.Куц кон,поне за мен.Да,нестандартен дизайн,но...дотам...нищо от духа на Хонда не виждам.Лично мнение,никой не ангажирам.А дизел или нов,или никак.Така мисля аз.

Редактирано от MAD DOG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за бензинов автомобил - Хонда а за дизелов Ситроен/Пежо , но това е мое мнение.

Аз съм карал ситроен (и все още карам) и въобще не бих го препоръчал на някой. Най вече от гледна точка поддръжка! По скъпа кола за поддръжка сигурно е само бентли!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да събудя тази тема. От 1 година карам 2.2 I-CTDI Хонда. Вече съм и навъртял 15 000 км. Купена от Горубляне .. на сляпо. Гледах няколко екземпляра преди тази. Всички бяха на около 100 000 км. Разликата беше ... Нямам думи да опиша. Износен интериор до безобразие. Всички се кълняха, че е на толкова км-три... Брутал. Тази, която взех ... след 5к км. почна да превърта съединител.. 5та на стръмно с пълна газ - качваше обороти. Смених с металокерамика. Маховика казаха, че е здрав. Не съм го пипал. Надявам се да не го пипам скоро. Сайтът е английски, за повече инфо - www.civinfo.com Прочетох доста там по темата преди да купя колата и бях горе долу подготвен. Само да кажа не съм стъпвал нито в Юбико нито в Бултрако.. Последните само за дребни глупости.Относно Веригата.... много ми стана странно.. за пръв път в този сайт разбрах, че в българия много я сменят :) на около 200к , та и по малко. Прерових света по въпроса, има инфо само за някакви акорди с първите модификация на двигателя които имат удължена гаранция на веригата до 125 к мили. Човекът на който вярвам по въпроса е Fahad от civinfo. - http://www.premiertuning.com/ - От него си направих Stage 2 remap. Негово изказване - и той е сменял верига - на ремапната кола на 200 к мили - това е над 320 000 км. Съветът му беше. Сменяйте регулярно маслото - само Castrol Edge 0w30 и ще кара дълго "Не съм виждал много скъсани вериги, а пък много кофти двигатели са минали през мен" Още един цитат от същия - "Виждал съм много разтропани вериги и всички собственици са карали с по-гъсти масла от предписаното" ?!@№$Надявам се да карам още дълго с моята. Относно пистов ремък, ролки, обтегачи. Моята почна да издава адски звуци и от там... Няколко майстора и Бултрако казаха - паразитна + обтегач+ролка + ремък .. към 700 лв. Ама как защо ... така сменяли се накуп.След съвет и ровене.. Махане на ремъка махане на ролки избиване на лагери - 12.5лв за нови лагери. 1 час работа - подръчни инструменти. Оглед на ремъка и марката на обтегача за движение извън нея. Всичко спи.Накладки ... предни - нови в Бултрако - към 180 лв. Смених ги с едни за 50, не ми се сменяха и дискове. Спира с една идея по-бавно. Не мога да хвана колко е тази идея ама е 130 лв по тънка.Колата ми в момента е 195 коня, рядко натискам до пода, пазя си е, самолет е, друса като каруца... Правил съм и 4.8 л/100 също така и 8 л/100. Няма вече големи турбо лагове, като че ли има по малък разход. За мен е достатъчно малко.ааа, още нещо. Окачването е дърво. Следващо нещо - Кони ФСД. без други пружини.. достатъчно я стържа отдолу и така.Кофтито за тези коли е че нямат толкова много афтърмаркет части... Може пък и да е предимство. .. Скъпо си е за бг дупки все пак.Последно, Аз не съм специалист по колите. Просто нямам чак толкоз пари, че да си позволя ненужни ремонти. Особенно по кола която по принцип е скъпа за подръжка.Който иска да си купи нещо такова да си почете по-горния сайт предварително, да помоли някой за едно кръгче да знае каква да чуе види при евентуална покупка.Фен съм .. поне още няколко години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми то какво стана , само ново или от познат или buyback(ама да е в гаранция) , не случайно са по-скъпи тези коли.Сещам се когато реших да си продавам предната кола, една тойота която карах 5г. купена нова, един приятел ме чака 5 месеца да си купя новата,човека я взе на истински 135х.км. и навъртя вече над 70х.км и само масло сменя.Майтапи се че след 3години когато тръгна да взимам нова пак ще ме чака ама за ЦРВ-то.Евтино хубаво си е голям късмет, от 7 коли които съм купувал втора ръка само първото црв беше без забележки( само съединител ама той си е консуматив)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално дизелите - са скъпи и капризни. Сега си виждам поста от март в тази тема и той продължава да важи, но хората като че ли не вярват и действат на сляпо. Добре е да разберете, че не Хондите са спряли да бъдат качествени, а просто при дизеловите двигатели, заради принципа им на работа, турбината, адски високия въртящ момент, имат куп слаби места. И ако са карани чорбаджийската, с газ до ламарината и без редовни обслужвания, сдават багажа много по-бързо от атмосферните бензини. Можете да вземете за примери и BMW, VW, Audi, Mercedes, които имат много много много по-дълга история в производството на дизелови агрегати и имат удивителни двигатели в гамите си, но и с тяхната ембела също колите от автокъщите са пълни с проблеми по тези изброени слаби места. Не защото въпросните марки (включително Хонда) не правят качествени автомобили - напротив, а защото по автокъщите се вкарват коли в най-окаяно състояние от хора, които грам не ги е било грижа за колите и са се разделили с тях за малко пари, защото ще вземат нови. Или са били удряни и с явни дефекти. Един човек дето се е грижил за колата и до последно я е пазил, наливал е пари, ще й търси съвсем друга цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си е много добра. Всеки си избира какво да си купи от автокъща или нова. Сега избор има голям.Бензиновия мотор 1.8 е най-икономичния за мощността си. Също четох коментари, че не вървял и била слаба колата - това не е вярно. Като се дадат обороти над 4500 - 5000, колата става куршум. Поддръжката на всяка нова кола е по-скъпа от старите модели и всеки може да си направи сметката какъв автомобил може да си позволи да кара и поддържа.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...