Jump to content
jamo

Акумулатор - каква марка?

Recommended Posts

Колеги та така... преди 2,5 години купих акумулатор Banner, който не можа да запали като го сложиха ( НОВ ) на колата и хората от центъра от който го купих ме бутнаха да запаля и казаха, че ще се зареди и нямало грижи. Просто нали знаете плащаш и после монтират и няма връщане назад :angry: Та тоя акумулатор така и не се зареди като хората и след 2 месеца, 20-30 бутания пред нас и 5 пъти ходене до мястото от което го закупих и 3 скандала ( Fulda сервиз ) го смениха. След което новия акумулатор започна да се омазнява отгоре при което отново отидох да питам какво става и ми отговориха, че всичко е наред... От 1 седмица колата започна да пали мудно и днес реших да проверя дали акумулатора има нужда от доливане, за мое учудване нямаше нужда, но едната крайна клетка е мътна, електролита в нея е чисто сив :( , а гаранцията на акумулатора изтече преди 3 месеца :blink:Повече Банер никога!Моля за съвет какъв акумулатор да избера, защото предишния път също много ми хвалеха тия банери... да ама НЕ! Сухите акумулатори по-надеждни ли са от обслужваемите? Колкото по-силен стартов ток по-добре ли е? И дали това е от значение за живота на акумулатора? Не знам вече на какво и кой да вярвам :dry: Мотора е д15з6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с "ISKRA" и съм си доволен.Доста често е падал,благодарение на прецаканата ми аларма, но след палене и известно време работене на колата, се зарежда и мога да паля вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти дам оригинален японски . Забравяш за течове , омазнявания и т.н. Втора употреба , но в перфекто състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашия :) що не питаш дето трябва :) ела ша те уредя и с аку ко да те правя :)Незнам кои ти е препоръчал банер но тои е от групата на тежките инвалиди от акумулаторното съсловие, на ред до него даже преди него са Монбат и стартер, няма да изброявам всички, по добре да кажа доказаните хубави аку:Exide, Ac delco, групата произведена от варта ас именно Бош, Варта, Берга, след тях се нареждат малко по не извесни марки за БГ пазара Фиамм, Локса, Весна и други които също няма да изброявам :) всичко останало е шкарто, ако не искате да сбъркате тва с амарките, е ся некои ако си е прецакал стоката последните месеци и аз го хваля не отговарям :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВАРТА са добри,аз си взех и като цяо съм доволен,но ще го видим сега като паднат температурите.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Бош 2г и нямам проблеми. Лятото ходих да го тествам заради подозрения в алтернатора и се оказа, че заряда + стартовия ток са му идеални.PS: Необслужваем е - като му свърши електролита, свършва и той...

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех ISKRA и за сега съм доволен, ще видим зимата. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам само да добавя нещо за стартовия ток на акумулаторите.Казва се че за да имат по голям стартов ток във всяка клетка се монтират колкото се може по-тънки но повече наброй пластини.Това от своя страна обаче води до по-къс живот на акумулатора, и по принцип се препоръчва да се вземе акумулаторът с най-големи амперчаса който влиза в мястото на акумулатора на съответната кола, но с най-малък стартов ток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ си купих БОШ на моята Англичанка доволен съм Засега. Потвърждавам мнението на Слави CR-V .ЗаЩото при мен стана така , че един приятел от форума Момчил му се прецака акумулатора и се наложи да Закупи нов.Който струваШе 120 лева и след 2 седмици се прецака . Батерията беШе zакупена от един магаЗин който се намира в посока от коматевския въЗел към централна гара в дясно след бенЗиностанция ЕКО 300 метра тоЗи магаЗин продават и джанти и др. Та и при него случая беШе като твоя отиде го рекламира но неЩо го иЗкъпаха , че няма проблеми мойе неЩо по колата дае. Ама колата няма проблеми беШе Замерена. Засега пали ама 6те видим Зимата при -5. :huh: Та раЗликата от тоЗи по-горе описан акумулатор на който даже и името не му Запомних (някакво нечувано от мен досега) до тоЗи който си Закупих е около 40 лева. Ето линк с инфо . http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/products/batteries/s4.htmЕто и цените аЗ Закупих Bosch 45Ah S4 които тук е по -евтин от моя . http://www.akumulatori.bg/155/Product/BOSCH%20-%20S4%20SilverНадявам се че Ще ти помогне инфото в иЗбора.

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Energaizer, някакви американски са ... от 3 години съм с него необслужваем. Да чукам на дърво никакви ядове ... от половин оборот пали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз препоръчвам Bosch S4, с такъв съм вече 3-та година и за сега няма ядове :) като го купих беше 117лв, сега незнам колко вървят.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-последна информация 60 ампера сложих преди 3 месеца Варта.Цена 150 лв като върнах моя и ми го хванаха за 10 лв , значи 140 ми излезе.Гаранция 2 години , като той е обслужваем и трябва след 6тия месец да ходиш да ти го замерят как е.Ако има проблем ти дават оборотен и така.Бих ти препоръчал и Exide.Доста са добри ;/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлега аз и на двете коли съм с Варта 45 ач. НА едната е на 4 години а на другата на 1 и съм доста доволен. !НЕмисля ,че банер е лоша марка според мен са ти пробутали БОКЛУК !!!!!!!!!!! Сам ос Думите като те бутнем и запали и ще се заради ... просто са ми ясни !!!!! + ТОва по закона за защита на потребителите мисля ,че в 7дневен срок имаш право да върнеш закупеното !. (мамка им .,,,на !!) :o :o :o :o :o

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз препоръчвам Bosch S4, с такъв съм вече 3-та година и за сега няма ядове :) като го купих беше 117лв, сега незнам колко вървят.Поздрави.

Миналата седмица взех такъв за 129лв. от Русе. Колебаех се между него и Berga, но от години сме с Bosch на другата кола и затова заложих на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека се обадят тея дето имат аку на по 6-7-8 год. тяхното мнение е миродавно а не тези дето са още в гаранция и са доволни :) И моя бош е на 1 год ама кво да съм доволен от него та тои е нов, след 5 год пак ще ви пиша доволен ли съм :) Една марка обаче наистина е проверена и изпитана с годините, няма такова животно, имал съм до сега през целия ми шофиорски стаж от 18 год 3 акумулатора ексаид, два на мои коли, 1 на бащата, всъщност аз от там се запалих по марката. Горкия предаде бого дух на 7,5 години и то можеше да кара още ако баща ми не го беше страх че на село (1350м надморска) температурите зимата падат до -25/30 та при първите симптоми го смени. Тоя акумулатор горя в колата (брата обърна на бензин и я подпали :) ) беше се стопил от горе и се беше килнал на една страна, тва му се случи на 4 тата година, и после изкара още 3 така килнат като кулата в пиза. На бившото ми рено бях купил такъв и 5 г го карах без проблем незнам новия собсвеник още колко. На бившия ми фиат Браво пак купих такъв и 3 год карах с него, новия собственик преди 3 дни идва да му погледна газовата и колата още е с него значи общо 5 год до тук!!! Те тва му се вика акумулатор, яд ме е че като търсех на хондата нямаше такива тесни ексаиди, сега вече има ама тогава в пловдив нямаше та купих Боша.Та за мен марката е една EXIDE някои други марки също могат да оцелеят дълги години но минимален процент, но тая доказано го прави с голям процент от броиките :)AC Delco също е рамо до рамо с ексаид но там наблюденията ми са над познати с такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам трета година с Exide, тесен, на CRV-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц тц тц ,Направо не мога да повярвам какви търговци има и как им се връзвате :angry: Миналата година взех за хеч-а на жената банер. Кара цяла година. Отиде това лято мойта кола за боя и стария на 4 год умря окончателно. Оставих хеч-а две седмици и сложих на англичанката банера. Купих след 3 дни един турски/много ги фалят/. 120 кинта, пак необслужваем. Марката мога да я кажа утре. Препоръча ми я един бивш съученик от магазина. Каза ми, че само от тях вече 3та година ги внасят и нямат рекламаций. За Бош ми каза да бягам далече. Монбат били ставали, Искра и те. Имаха обаче само турски на нашия размер а и бях назор. Та да пробължа за Банера- качих го в нас и го сложих е така, за спорта на зарядното. След 20 мин то изключи. Беше на 100% зареден. Явно са ти дали скапана батерия. Щом е умрял, значи е седял поне 1 год е така. И това ми го каза съученика от магазина. Намери добро магазинче и без замерка не купувай по дяволите. Мери се акумулатора и после и зареждането!!!п.п.Ако ми изкара някой акумулатор 7 години и умре ще го пратя в музея"Земата и Хората", няма вече такива батерии в скапания ни глобализиран свят, борещ се за печалба :(

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега аз съм наред: През 1994 година взех от австрия сузуки суифт 1000, модел 1986 г. Беше с Банер . До 2004 г. карах с него безпроблемно , но една зима забравих 2-3 пъти колата на фарове за по 2-3 часа и му помохнах да се предаде. От тогава до ден днешен е с японски Динагрид ( втора употреба). Пали от четвърт. Следващата е сузуки балено 1,6. Купих го от германия 2003 г.с умряла батерия. До момента вече 8 години е с японско Хитачи с тънки клеми(втора употреба). Хонда прелюд 2,2 - като я взех преди 2,5 години беше с някакъв 45 амперчаса неизвестен и макар да палеше го отстраних от длъжност . Мястото му зае японски Панасоник (втора употреба) . Следващият е митсубиши колт 1,3 - взех го преди година и нещо. Беше с някакъв черен български добре омазан отгоре. Смених го с Панасоник. Преди месец взех суифт 1,3 гти - с почти нова Искра. Разчекнали са оригиналните клеми на ел. инсталацията за да сложат топуз с дебели клеми. Приготвил съм оригинална Юаса с тънки клеми за него. Никога не съм имал окислени клеми и течове по капачките .

Редактирано от pe6o74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре и от мене малко факти.На акорда е ,,Искра,, купен 2005г-още държи.Относно ,,банер,, април тази година зехме една маздичка австрииска с банер на нея-дата на произбодство 2004г а и в жабката намерихме и гаранционната му карта пак подпечатана 2004г-акумулатора направо къса.Така че замислете се това което продават в БГ дали наистина е това което продават в Европа.А и не е зле и ел.системата на колите да си проверявате защото имам познат които се отрекоха от „Монбат,, и после от ,,Искра,, докато накрая се оказа че зарядното му напрежение след 3700об.мин е 17.7в. така че не винаги вината е в акумулатора.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nissan Primera карам го с Искра 6 година и сега като се застуди почна да омалява , на Хондата съм с момбат гледам по гаранционата карта е на 2 години но не съм доволен ,ще ги сменям с Варта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

във втора поредна тема за акомулатори пиша и пак ще е същото.в колата съм с оригинално делфи,така е от завода.много ми се иска вече да го сменя,но той не се предава.не знам днес какви акомулатори прават,доколко са добри и т.н.издаде ли богу дух ще търся ексaид или ац делцо.

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно на колегата му се е паднала дефектна бройка и е било редно да му я сменят, но не с друга върната за рекламация ;) В случая няма значение марката на акумолатора, а коректността на търговеца.Акорда го взех от Австрия преди година с Банер. Не знам на колко години е (как мога да проверя?), но окото му е зелено.Имам добри впечатления и от АЦ Делко. На старата ми кола бях с такъв 4 години и си я продадох с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека се обадят тея дето имат аку на по 6-7-8 год. тяхното мнение е миродавно а не тези дето са още в гаранция и са доволни :) И моя бош е на 1 год ама кво да съм доволен от него та тои е нов, след 5 год пак ще ви пиша доволен ли съм :) Една марка обаче наистина е проверена и изпитана с годините, няма такова животно, имал съм до сега през целия ми шофиорски стаж от 18 год 3 акумулатора ексаид, два на мои коли, 1 на бащата, всъщност аз от там се запалих по марката. Горкия предаде бого дух на 7,5 години и то можеше да кара още ако баща ми не го беше страх че на село (1350м надморска) температурите зимата падат до -25/30 та при първите симптоми го смени. Тоя акумулатор горя в колата (брата обърна на бензин и я подпали :) ) беше се стопил от горе и се беше килнал на една страна, тва му се случи на 4 тата година, и после изкара още 3 така килнат като кулата в пиза. На бившото ми рено бях купил такъв и 5 г го карах без проблем незнам новия собсвеник още колко. На бившия ми фиат Браво пак купих такъв и 3 год карах с него, новия собственик преди 3 дни идва да му погледна газовата и колата още е с него значи общо 5 год до тук!!! Те тва му се вика акумулатор, яд ме е че като търсех на хондата нямаше такива тесни ексаиди, сега вече има ама тогава в пловдив нямаше та купих Боша.Та за мен марката е една EXIDE някои други марки също могат да оцелеят дълги години но минимален процент, но тая доказано го прави с голям процент от броиките :)AC Delco също е рамо до рамо с ексаид но там наблюденията ми са над познати с такива.

Дооообре де,нека и аз да кажа нещо!Купих си кочинката 2007 и вътре имам документ за акумулатора които е ВАРТА и е купен 2004 г. Още съм с него! Какво повече мога да кажа колеги??? Сами си правете изводите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извод: "На крива ракета космоса и пречи"

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Energiser, мой приятел кара хондата си с такъв 4 години и я продаде с него, моя почва трета година и съм доволен, особено от факта, че цяла зима си паля на газ пък там въртенето е повече от на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя акомулатор пише HONDA и имам съмнение , че е оригинален .Сивика ми е 1999 г. Предната зима ми напомни , че ще трябва да го сменям , но и до ден днешен карам с него.Ако се предаде съм се насочил към VARTA. Имам познати с такива от 2-3 години и са доволни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с някакъв VMF green system, 5 години го карам, преди мен не знам колко е каран. Вчера обаче ми направи проблем и май и аз ще го сменям. Заредих го за 3часа на макс на зарядното, сега няма проблем, но сигурно ще е така още 2-3 дена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за всички които плюят БАНЕР,моя изкара 8 години,беше 44 ah.

Редактирано от Araba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече 3-та година съм с BOSCH S4. Доволен съм и препоръчвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам по-знаещите-хубаво ли е да се зареди профилактично акумулатора преди зимния сезон? Не знам историята на моя, от 1 мес съм собственик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е,особенно ако караш колата в града или я караш рядко.Разреден(истощен)акумулатор при много студено време е застрашен от замръзване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е ако можеш да го зареждаш поне веднъж месечно, така ще удължиш живота му доста, НО!!!! с читаво зарядно- автоматично което знае какво прави, смисъл такъв зарежда до 14,8 и изключва щом аку. падне на 13 зарядното пак включва така можеш да го оставиш спокоино цяла нощ та ако ще и цяла седмица да стои. Ако зарядното е наи обикновено всичко трябва да става под контрол с мултицет, но трябва да стоиш дежурен при акумулатора :) Не-автоматичните зарядни зареждат докато не му дръпнеш щепсела, могат да вдигнат 15-16 и дори повече волта, над 14,4 волта в акумулатора почва по бурен процес на кипене и изпарение на водата отделяне на водород и т.н.т тва хич не е добре за акумулатора. Така че бъдете разумни с дозаряда на аку. Можете преди заряд да го изтощиоте до 11 волта не по малко че при 10,5 и на долу волта пък почва разпад на плочите. Не случаино за това модерно зарядно дето може да прави разряд и заряд струва маика си и баща си :) Между другото ако някои иска Бош Силвър S4 44ампера, тънък на 1 година и добра цена да пише ЛС, имам един излишен, които контролирано зареждам с автоматично зарядно, а някои ако иска зарядно веднага ще му препоръчам марката и модела което не е никък скъпо аз го взех за 88лв :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВАРТА,аз съм с такъв и съм доволенПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sznajder!Купиха ми го.Обаче кара 6-та година, няма никакви проблеми,освен като го изтощих 2 пъти от крушка на късо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам англичанка 98-ма и все оше карам с оригиналния акумулатор , но за съжеление няма от каде да си купя такъв , това му е последната зима ако въобще я изкара де но все пак 12 години не са никак малко .... интересно ми е има ли някои колега с акумулатор кои е оригинален и държи все още?

Редактирано от Юлиян

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено Варта . Аз съм с Varta Blue 45A 330 стартов ток вече 2 години и досега нямам оплаквания , ако заложиш на такъв вземи си варианта с 360 или 390 стартов ток ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

YUASAняма да съжалявате

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от Ac Delco, колата я взех преди 2 години с него, произведен е 2004г. След продължително стоене на колата без да се пали възникна проблем с него, след като го свалих и отворих се оказа на половина празен (събра около 700мл. дестилирана вода). Заредих го и до момента не ми е създавал проблеми. Направо ме изуми как е работил толкова сух вътре и след зареждането продължава да държи.

Редактирано от ZuNinjaz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...