jamo 93 #1 Публикувано 23 Октомври, 2011 Колеги та така... преди 2,5 години купих акумулатор Banner, който не можа да запали като го сложиха ( НОВ ) на колата и хората от центъра от който го купих ме бутнаха да запаля и казаха, че ще се зареди и нямало грижи. Просто нали знаете плащаш и после монтират и няма връщане назад Та тоя акумулатор така и не се зареди като хората и след 2 месеца, 20-30 бутания пред нас и 5 пъти ходене до мястото от което го закупих и 3 скандала ( Fulda сервиз ) го смениха. След което новия акумулатор започна да се омазнява отгоре при което отново отидох да питам какво става и ми отговориха, че всичко е наред... От 1 седмица колата започна да пали мудно и днес реших да проверя дали акумулатора има нужда от доливане, за мое учудване нямаше нужда, но едната крайна клетка е мътна, електролита в нея е чисто сив , а гаранцията на акумулатора изтече преди 3 месеца Повече Банер никога!Моля за съвет какъв акумулатор да избера, защото предишния път също много ми хвалеха тия банери... да ама НЕ! Сухите акумулатори по-надеждни ли са от обслужваемите? Колкото по-силен стартов ток по-добре ли е? И дали това е от значение за живота на акумулатора? Не знам вече на какво и кой да вярвам Мотора е д15з6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LyDu 1 #2 Отговорено 23 Октомври, 2011 Аз съм с "ISKRA" и съм си доволен.Доста често е падал,благодарение на прецаканата ми аларма, но след палене и известно време работене на колата, се зарежда и мога да паля вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #3 Отговорено 23 Октомври, 2011 Мога да ти дам оригинален японски . Забравяш за течове , омазнявания и т.н. Втора употреба , но в перфекто състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) Нашия що не питаш дето трябва ела ша те уредя и с аку ко да те правя Незнам кои ти е препоръчал банер но тои е от групата на тежките инвалиди от акумулаторното съсловие, на ред до него даже преди него са Монбат и стартер, няма да изброявам всички, по добре да кажа доказаните хубави аку:Exide, Ac delco, групата произведена от варта ас именно Бош, Варта, Берга, след тях се нареждат малко по не извесни марки за БГ пазара Фиамм, Локса, Весна и други които също няма да изброявам всичко останало е шкарто, ако не искате да сбъркате тва с амарките, е ся некои ако си е прецакал стоката последните месеци и аз го хваля не отговарям Редактирано 24 Октомври, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NewMcc 1 #5 Отговорено 24 Октомври, 2011 ВАРТА са добри,аз си взех и като цяо съм доволен,но ще го видим сега като паднат температурите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #6 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) Аз карам с Бош 2г и нямам проблеми. Лятото ходих да го тествам заради подозрения в алтернатора и се оказа, че заряда + стартовия ток са му идеални.PS: Необслужваем е - като му свърши електролита, свършва и той... Редактирано 24 Октомври, 2011 от Slade Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #7 Отговорено 24 Октомври, 2011 Аз взех ISKRA и за сега съм доволен, ще видим зимата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #8 Отговорено 24 Октомври, 2011 искам само да добавя нещо за стартовия ток на акумулаторите.Казва се че за да имат по голям стартов ток във всяка клетка се монтират колкото се може по-тънки но повече наброй пластини.Това от своя страна обаче води до по-къс живот на акумулатора, и по принцип се препоръчва да се вземе акумулаторът с най-големи амперчаса който влиза в мястото на акумулатора на съответната кола, но с най-малък стартов ток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #9 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) АЗ си купих БОШ на моята Англичанка доволен съм Засега. Потвърждавам мнението на Слави CR-V .ЗаЩото при мен стана така , че един приятел от форума Момчил му се прецака акумулатора и се наложи да Закупи нов.Който струваШе 120 лева и след 2 седмици се прецака . Батерията беШе zакупена от един магаЗин който се намира в посока от коматевския въЗел към централна гара в дясно след бенЗиностанция ЕКО 300 метра тоЗи магаЗин продават и джанти и др. Та и при него случая беШе като твоя отиде го рекламира но неЩо го иЗкъпаха , че няма проблеми мойе неЩо по колата дае. Ама колата няма проблеми беШе Замерена. Засега пали ама 6те видим Зимата при -5. Та раЗликата от тоЗи по-горе описан акумулатор на който даже и името не му Запомних (някакво нечувано от мен досега) до тоЗи който си Закупих е около 40 лева. Ето линк с инфо . http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/products/batteries/s4.htmЕто и цените аЗ Закупих Bosch 45Ah S4 които тук е по -евтин от моя . http://www.akumulatori.bg/155/Product/BOSCH%20-%20S4%20SilverНадявам се че Ще ти помогне инфото в иЗбора. Редактирано 24 Октомври, 2011 от Gencho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #10 Отговорено 24 Октомври, 2011 Energaizer, някакви американски са ... от 3 години съм с него необслужваем. Да чукам на дърво никакви ядове ... от половин оборот пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #11 Отговорено 24 Октомври, 2011 И аз препоръчвам Bosch S4, с такъв съм вече 3-та година и за сега няма ядове като го купих беше 117лв, сега незнам колко вървят.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #12 Отговорено 24 Октомври, 2011 По-последна информация 60 ампера сложих преди 3 месеца Варта.Цена 150 лв като върнах моя и ми го хванаха за 10 лв , значи 140 ми излезе.Гаранция 2 години , като той е обслужваем и трябва след 6тия месец да ходиш да ти го замерят как е.Ако има проблем ти дават оборотен и така.Бих ти препоръчал и Exide.Доста са добри ;/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuN`HiGh 20 #13 Отговорено 24 Октомври, 2011 OPTIMA ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #14 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) КОлега аз и на двете коли съм с Варта 45 ач. НА едната е на 4 години а на другата на 1 и съм доста доволен. !НЕмисля ,че банер е лоша марка според мен са ти пробутали БОКЛУК !!!!!!!!!!! Сам ос Думите като те бутнем и запали и ще се заради ... просто са ми ясни !!!!! + ТОва по закона за защита на потребителите мисля ,че в 7дневен срок имаш право да върнеш закупеното !. (мамка им .,,,на !!) :o :o Редактирано 24 Октомври, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #15 Отговорено 24 Октомври, 2011 И аз препоръчвам Bosch S4, с такъв съм вече 3-та година и за сега няма ядове като го купих беше 117лв, сега незнам колко вървят.Поздрави.Миналата седмица взех такъв за 129лв. от Русе. Колебаех се между него и Berga, но от години сме с Bosch на другата кола и затова заложих на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 24 Октомври, 2011 нека се обадят тея дето имат аку на по 6-7-8 год. тяхното мнение е миродавно а не тези дето са още в гаранция и са доволни И моя бош е на 1 год ама кво да съм доволен от него та тои е нов, след 5 год пак ще ви пиша доволен ли съм Една марка обаче наистина е проверена и изпитана с годините, няма такова животно, имал съм до сега през целия ми шофиорски стаж от 18 год 3 акумулатора ексаид, два на мои коли, 1 на бащата, всъщност аз от там се запалих по марката. Горкия предаде бого дух на 7,5 години и то можеше да кара още ако баща ми не го беше страх че на село (1350м надморска) температурите зимата падат до -25/30 та при първите симптоми го смени. Тоя акумулатор горя в колата (брата обърна на бензин и я подпали ) беше се стопил от горе и се беше килнал на една страна, тва му се случи на 4 тата година, и после изкара още 3 така килнат като кулата в пиза. На бившото ми рено бях купил такъв и 5 г го карах без проблем незнам новия собсвеник още колко. На бившия ми фиат Браво пак купих такъв и 3 год карах с него, новия собственик преди 3 дни идва да му погледна газовата и колата още е с него значи общо 5 год до тук!!! Те тва му се вика акумулатор, яд ме е че като търсех на хондата нямаше такива тесни ексаиди, сега вече има ама тогава в пловдив нямаше та купих Боша.Та за мен марката е една EXIDE някои други марки също могат да оцелеят дълги години но минимален процент, но тая доказано го прави с голям процент от броиките :)AC Delco също е рамо до рамо с ексаид но там наблюденията ми са над познати с такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #17 Отговорено 24 Октомври, 2011 Започвам трета година с Exide, тесен, на CRV-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 24 Октомври, 2011 и 6-та да започнеш пак ще е там и пак ще работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #19 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) Тц тц тц ,Направо не мога да повярвам какви търговци има и как им се връзвате Миналата година взех за хеч-а на жената банер. Кара цяла година. Отиде това лято мойта кола за боя и стария на 4 год умря окончателно. Оставих хеч-а две седмици и сложих на англичанката банера. Купих след 3 дни един турски/много ги фалят/. 120 кинта, пак необслужваем. Марката мога да я кажа утре. Препоръча ми я един бивш съученик от магазина. Каза ми, че само от тях вече 3та година ги внасят и нямат рекламаций. За Бош ми каза да бягам далече. Монбат били ставали, Искра и те. Имаха обаче само турски на нашия размер а и бях назор. Та да пробължа за Банера- качих го в нас и го сложих е така, за спорта на зарядното. След 20 мин то изключи. Беше на 100% зареден. Явно са ти дали скапана батерия. Щом е умрял, значи е седял поне 1 год е така. И това ми го каза съученика от магазина. Намери добро магазинче и без замерка не купувай по дяволите. Мери се акумулатора и после и зареждането!!!п.п.Ако ми изкара някой акумулатор 7 години и умре ще го пратя в музея"Земата и Хората", няма вече такива батерии в скапания ни глобализиран свят, борещ се за печалба Редактирано 24 Октомври, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #20 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) Сега аз съм наред: През 1994 година взех от австрия сузуки суифт 1000, модел 1986 г. Беше с Банер . До 2004 г. карах с него безпроблемно , но една зима забравих 2-3 пъти колата на фарове за по 2-3 часа и му помохнах да се предаде. От тогава до ден днешен е с японски Динагрид ( втора употреба). Пали от четвърт. Следващата е сузуки балено 1,6. Купих го от германия 2003 г.с умряла батерия. До момента вече 8 години е с японско Хитачи с тънки клеми(втора употреба). Хонда прелюд 2,2 - като я взех преди 2,5 години беше с някакъв 45 амперчаса неизвестен и макар да палеше го отстраних от длъжност . Мястото му зае японски Панасоник (втора употреба) . Следващият е митсубиши колт 1,3 - взех го преди година и нещо. Беше с някакъв черен български добре омазан отгоре. Смених го с Панасоник. Преди месец взех суифт 1,3 гти - с почти нова Искра. Разчекнали са оригиналните клеми на ел. инсталацията за да сложат топуз с дебели клеми. Приготвил съм оригинална Юаса с тънки клеми за него. Никога не съм имал окислени клеми и течове по капачките . Редактирано 24 Октомври, 2011 от pe6o74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #21 Отговорено 24 Октомври, 2011 (Редактирано) Аре и от мене малко факти.На акорда е ,,Искра,, купен 2005г-още държи.Относно ,,банер,, април тази година зехме една маздичка австрииска с банер на нея-дата на произбодство 2004г а и в жабката намерихме и гаранционната му карта пак подпечатана 2004г-акумулатора направо къса.Така че замислете се това което продават в БГ дали наистина е това което продават в Европа.А и не е зле и ел.системата на колите да си проверявате защото имам познат които се отрекоха от „Монбат,, и после от ,,Искра,, докато накрая се оказа че зарядното му напрежение след 3700об.мин е 17.7в. така че не винаги вината е в акумулатора. Редактирано 24 Октомври, 2011 от росенKN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #22 Отговорено 24 Октомври, 2011 Nissan Primera карам го с Искра 6 година и сега като се застуди почна да омалява , на Хондата съм с момбат гледам по гаранционата карта е на 2 години но не съм доволен ,ще ги сменям с Варта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #23 Отговорено 25 Октомври, 2011 (Редактирано) във втора поредна тема за акомулатори пиша и пак ще е същото.в колата съм с оригинално делфи,така е от завода.много ми се иска вече да го сменя,но той не се предава.не знам днес какви акомулатори прават,доколко са добри и т.н.издаде ли богу дух ще търся ексaид или ац делцо. Редактирано 25 Октомври, 2011 от dufosvti2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #24 Отговорено 25 Октомври, 2011 Вероятно на колегата му се е паднала дефектна бройка и е било редно да му я сменят, но не с друга върната за рекламация В случая няма значение марката на акумолатора, а коректността на търговеца.Акорда го взех от Австрия преди година с Банер. Не знам на колко години е (как мога да проверя?), но окото му е зелено.Имам добри впечатления и от АЦ Делко. На старата ми кола бях с такъв 4 години и си я продадох с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #25 Отговорено 25 Октомври, 2011 нека се обадят тея дето имат аку на по 6-7-8 год. тяхното мнение е миродавно а не тези дето са още в гаранция и са доволни И моя бош е на 1 год ама кво да съм доволен от него та тои е нов, след 5 год пак ще ви пиша доволен ли съм Една марка обаче наистина е проверена и изпитана с годините, няма такова животно, имал съм до сега през целия ми шофиорски стаж от 18 год 3 акумулатора ексаид, два на мои коли, 1 на бащата, всъщност аз от там се запалих по марката. Горкия предаде бого дух на 7,5 години и то можеше да кара още ако баща ми не го беше страх че на село (1350м надморска) температурите зимата падат до -25/30 та при първите симптоми го смени. Тоя акумулатор горя в колата (брата обърна на бензин и я подпали ) беше се стопил от горе и се беше килнал на една страна, тва му се случи на 4 тата година, и после изкара още 3 така килнат като кулата в пиза. На бившото ми рено бях купил такъв и 5 г го карах без проблем незнам новия собсвеник още колко. На бившия ми фиат Браво пак купих такъв и 3 год карах с него, новия собственик преди 3 дни идва да му погледна газовата и колата още е с него значи общо 5 год до тук!!! Те тва му се вика акумулатор, яд ме е че като търсех на хондата нямаше такива тесни ексаиди, сега вече има ама тогава в пловдив нямаше та купих Боша.Та за мен марката е една EXIDE някои други марки също могат да оцелеят дълги години но минимален процент, но тая доказано го прави с голям процент от броиките :)AC Delco също е рамо до рамо с ексаид но там наблюденията ми са над познати с такива.Дооообре де,нека и аз да кажа нещо!Купих си кочинката 2007 и вътре имам документ за акумулатора които е ВАРТА и е купен 2004 г. Още съм с него! Какво повече мога да кажа колеги??? Сами си правете изводите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #26 Отговорено 25 Октомври, 2011 Извод: "На крива ракета космоса и пречи" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lukov 11 #27 Отговорено 26 Октомври, 2011 Аз съм с Energiser, мой приятел кара хондата си с такъв 4 години и я продаде с него, моя почва трета година и съм доволен, особено от факта, че цяла зима си паля на газ пък там въртенето е повече от на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zahariev71 0 #28 Отговорено 26 Октомври, 2011 На моя акомулатор пише HONDA и имам съмнение , че е оригинален .Сивика ми е 1999 г. Предната зима ми напомни , че ще трябва да го сменям , но и до ден днешен карам с него.Ако се предаде съм се насочил към VARTA. Имам познати с такива от 2-3 години и са доволни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #29 Отговорено 17 Ноември, 2011 Аз съм с някакъв VMF green system, 5 години го карам, преди мен не знам колко е каран. Вчера обаче ми направи проблем и май и аз ще го сменям. Заредих го за 3часа на макс на зарядното, сега няма проблем, но сигурно ще е така още 2-3 дена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Araba 4 #30 Отговорено 19 Ноември, 2011 (Редактирано) за всички които плюят БАНЕР,моя изкара 8 години,беше 44 ah. Редактирано 19 Ноември, 2011 от Araba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #31 Отговорено 19 Ноември, 2011 Аз вече 3-та година съм с BOSCH S4. Доволен съм и препоръчвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
antsi 0 #32 Отговорено 19 Ноември, 2011 Да попитам по-знаещите-хубаво ли е да се зареди профилактично акумулатора преди зимния сезон? Не знам историята на моя, от 1 мес съм собственик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #33 Отговорено 20 Ноември, 2011 Хубаво е,особенно ако караш колата в града или я караш рядко.Разреден(истощен)акумулатор при много студено време е застрашен от замръзване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #34 Отговорено 21 Ноември, 2011 Хубаво е ако можеш да го зареждаш поне веднъж месечно, така ще удължиш живота му доста, НО!!!! с читаво зарядно- автоматично което знае какво прави, смисъл такъв зарежда до 14,8 и изключва щом аку. падне на 13 зарядното пак включва така можеш да го оставиш спокоино цяла нощ та ако ще и цяла седмица да стои. Ако зарядното е наи обикновено всичко трябва да става под контрол с мултицет, но трябва да стоиш дежурен при акумулатора Не-автоматичните зарядни зареждат докато не му дръпнеш щепсела, могат да вдигнат 15-16 и дори повече волта, над 14,4 волта в акумулатора почва по бурен процес на кипене и изпарение на водата отделяне на водород и т.н.т тва хич не е добре за акумулатора. Така че бъдете разумни с дозаряда на аку. Можете преди заряд да го изтощиоте до 11 волта не по малко че при 10,5 и на долу волта пък почва разпад на плочите. Не случаино за това модерно зарядно дето може да прави разряд и заряд струва маика си и баща си Между другото ако някои иска Бош Силвър S4 44ампера, тънък на 1 година и добра цена да пише ЛС, имам един излишен, които контролирано зареждам с автоматично зарядно, а някои ако иска зарядно веднага ще му препоръчам марката и модела което не е никък скъпо аз го взех за 88лв 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NewMcc 1 #35 Отговорено 21 Ноември, 2011 ВАРТА,аз съм с такъв и съм доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #36 Отговорено 21 Ноември, 2011 Sznajder!Купиха ми го.Обаче кара 6-та година, няма никакви проблеми,освен като го изтощих 2 пъти от крушка на късо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #37 Отговорено 19 Декември, 2011 (Редактирано) Имам англичанка 98-ма и все оше карам с оригиналния акумулатор , но за съжеление няма от каде да си купя такъв , това му е последната зима ако въобще я изкара де но все пак 12 години не са никак малко .... интересно ми е има ли някои колега с акумулатор кои е оригинален и държи все още? Редактирано 19 Декември, 2011 от Юлиян Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto81 5 #38 Отговорено 19 Декември, 2011 Определено Варта . Аз съм с Varta Blue 45A 330 стартов ток вече 2 години и досега нямам оплаквания , ако заложиш на такъв вземи си варианта с 360 или 390 стартов ток Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #39 Отговорено 22 Декември, 2011 YUASAняма да съжалявате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZuNinjaz 2 #40 Отговорено 23 Декември, 2011 (Редактирано) Аз съм доволен от Ac Delco, колата я взех преди 2 години с него, произведен е 2004г. След продължително стоене на колата без да се пали възникна проблем с него, след като го свалих и отворих се оказа на половина празен (събра около 700мл. дестилирана вода). Заредих го и до момента не ми е създавал проблеми. Направо ме изуми как е работил толкова сух вътре и след зареждането продължава да държи. Редактирано 23 Декември, 2011 от ZuNinjaz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове