Jump to content
v1k7or

За или против автомобилите с дясна дирекция ?

За или против автомобилите с дясна дирекция ?  

153 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Така тази тема е породена от спор с приятел и искам да видя и вие какво мислите по въпроса.Моето мнение е против дясната дирекция и забраната на регистриране на такива автомобили.Ще помоля като гласувате да се и аргументирате с пост след това.Нека спазим и добрия тон на темата и не се пораждат дразги между колегите, просто да се изрази мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дясната дирекция е неудобство. По-важно е задкормилното устройство. Не виждам юридически обосновано основание за забраната им. Нека някой да извади статистика колко от ПТП-тата са причинени заради дясната дирекция? Не съм против забраната им, но и не бих карал такава кола.П.П. Моторите са по-опасни, но никой не дискутира забраната им.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите с дясна дирекция НЕ са предвидени за движение в страни с ляво движение, следователно са технически негодни за нашите условия и съответно движението им с БГ номера да е незаконно. В редки случай могат да се правят изключения, но с някои ограничения.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Против. Редом с всичко, изброено досега, добавям че и фаровете им не са устроени за нашето движение.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам против като цяло,просто да си се карат там където движението е обратно.тук се предпоставка за п.т.п.бил сам навигатор в кола с дясен волан до Нареченски бани. момчето бърза,завои....абе ужас бе.трудна работа колеги.изпревари само 2 коли от Асеновград до горе.тези,които карат с десен волан,може би ще защитат колите си,макар да им е неудобно и да им се иска"нормална кола".незнам защо не ги забраняват,ма то в тая щурава държава.добре,че не са почнали да вкарват от Буркина Фасо :blink:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласъвах против.Вярно че са по-евтини, но по-етиното е търговски трик... Тоя трик май го има само в БГ... А и наистина фаровете не са никък добре... Масово ги сменят само докато минат прегледите в КАТ и толкова... Познавах преди да завърша един даваше няколко вида под наем за да минат КАТ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо против.Причините са много и касаят човешкия живот!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ме упреквате , да ми се нахвърлите , да не ме разберете най вероятно , НО предпочитам да карам примерно сивик 7г. TypeR с десен волан отколкото сивик 6г. 1.5 -1.6 за същите пари с ляв.Няма да пиша повече по темата , хората които карат , притежават истински коли с десен волан ще ме разберат .

Редактирано от BOSS`HOGG
  • Нагоре 6
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че каквото и да се говори десният волан е пречка и неудобсво и ако не пряко, то косвено е предпоставка за затруднено управление и възможни инциденти. В държави бедни като нашата, хората купуват такива коли единствено защото са доста по евтини, а и нямаме закон, който да може да го ограничи. В редица държави обратната дирекция е забранена и според мен в близко бъдеще това ще е политика и на още други държави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ме упреквате , да ми се нахвърлите , да не ме разберете най вероятно , НО предпочитам да карам примерно сивик 7г. TypeR с десен волан отколкото сивик 6г. 1.5 -1.6 за същите пари с ляв.Няма да пиша повече по темата , хората които карат , притежават истински коли с десен волан ще ме разберат .

Подкрепям те!п.п. Защо всеки вика "е да, важно е задкормилното устройство, ама аз съм против"!?!?!?!?!?!?Еееее, за мен такъв човек няма доверие в себе си, т.е. той е от калпавите задкормилни устройства!Човек бърза, на път с много завои, и не може да изпреварва!?!? Ми що не тръгна навреме?
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да започва с уточнението, че не съм jivaka, а съпругата му.Карам CR-V с десен волан от почти една година и съм сто процента сигурна, че ние каращите автомобили с десен волан сме далеч по-внимателни.Също така съм сигурна, че сме много по-малки предпоставки за ПТП, от сигурните в себе си шофьори на автомобили с лява дирекция каращи в града със 100 км.в час и вечно бързащи за някъде.Същото се отнася и за извънградско шофиране.Мога да ви дам и пример-пътувайки миналата година за националната двама колеги/да не споменавам никове/ изправериха колона от сигурно десет автомобила,карайки много бързо и неразумно, а след тях караха още два автомобила от друга марка-е това е ако не е предпоставка за ПТП.......И още нещо-хората твърдо против нашите автомобили в повечето случай въобще не са се качвали на такива, за да знаят как се карат и какви са им предимствата и недостатъците.

Редактирано от jivaka
  • Нагоре 4
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм ЗА стига да се карат разумно в държава с обратно движение. Преди да си взема хондата карах Pajero Pinin бензинка забележете 130 коня, но поради съображение за сигурност го търкалях с 60/70/80 max 90км/ч. А и по принцип не съм привърженик на високите скорости! С каквато и дирекция да си, бързаш ли на пътя, си опасен за останалите, както и за себе си. "Бързата работа, срам за майстора" е вярна за всяка една обстановка ;)

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак се стигна до парите... Ами да обърнат движението и да изринваме на Лондон ръждите :D Да ама тогава и цените ще станат нормални и ко прайм... спираме на светофара 2 коли една до друга и почваме да се целуваме, щото видиш ли оная ми е близо :lol: :lol: :lol: ( нищо лично към никой )Дразни ме, че на кола с десен волан няма къде да си оставиш крака да ти почине от съединителя :huh: Или поне аз все на такива съм се качвал да вида що е то да караш такава кола :P

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам коли с десен имам и с ляв,но ръка си слагам на сърцето и с 2те ми е еднакво.Бегачката ми е с ляв волан и там превключвам една идея по бързо.Ще ви кажа друго забелязъл съм че от както карам кола с дясна аз станах човек,преди това имах коли с ляв и бях като луд,забележете с 160 съм карал в града от трапезица до свтофара на болницата като изпреварвах в нсрещното,защото ми се пречкаха,и това е само един от случаите извън градско с по 240 250 съм карал,сега такива скорости НЯМА единствено ако се наложи да настройвам бегачката но то е много рядко.Радвам се се качих на кола с обратен волан че станах човек,сега карам с коятои да е кола 50 60 градско и 90 100 извън ! Преди да имам кола с десен волан катастрофи 5 ,след десния волан катастрофи 0 .Извод за мен десня волан кара човек да бъде по предпазлив.Забележете изкарах си даже английска книжка,за да не ме занимават куките тук,защото ми беше писнало от актове,сега даже в повечето случай карам без грам документи ни за кола ни за мен,никой не ме спира. ПП: лошя шофьор в каквото и да го сложиш ,той като няма пътна култура си е риск за всичи.Една справка някой можели да на направи това лято по морето колко хора се избиха и изпотрошиха колите си ,колко от тях са били с десен и ляв волн. ПП: относно фаровете на колите с десен волан да вярно кофти са,но някой от вас може ли да ми каже колко пъти е срещал кола с ляв волан и фаровете да и светят в дърветата,да не се окаже че тези коли са повече от колите с десен волан и те ви пречат по често ? Ами за разните ксенони които се слагат без да мине реглаж фара ?????? Те пък хич не ви светят ,колко такива коли срещате на вечер и колко с десен волан ???? Пичове сори ама аргументите ви хич ама хич неиздържат ,защото както казах не волана а човека е предпоставката за всичко ,защото както всички знаем много повече са лудите шофьори с ляв волан от колкото колите с десен волан,а както всички знаем българина няма ама никаква пътна култура,така че да ми говорите че тези коли са опасни си е чиста загуба на време :)

Редактирано от JeepersCreepers
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Против.Да, могат да се ползват по пътища с ляво движение, но не са пригодни за такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За, и то твърдо За, това са просто сухи приказки, неаргументирани за ПТП и прочие, че колко често ти се налага да изпреварваш в града, че има разлика м/у лява и дясна дирекция??? Аз лично ще си купя истинска кола с дясна дирекция, за парите на една бангия тук с лява, и внимателно с кеф ще си я карам!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак се стигна до парите... Ами да обърнат движението и да изринваме на Лондон ръждите :D Да ама тогава и цените ще станат нормални и ко прайм... спираме на светофара 2 коли една до друга и почваме да се целуваме, щото видиш ли оная ми е близо :lol: :lol: :lol: ( нищо лично към никой )

Дразни ме, че на кола с десен волан няма къде да си оставиш крака да ти почине от съединителя :huh: Или поне аз все на такива съм се качвал да вида що е то да караш такава кола :P

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се образоваме малко за трафика тук и да видим как почти в цял свят коли с обратна дирекция са забранени за проджаба.

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се образоваме малко за трафика тук и да видим как почти в цял свят коли с обратна дирекция са забранени за проджаба.

Ето малко от същото място :) Щом братушките не са го премахнали и не се оплакват чак толкова, занчи не е чак толкова зле положението.

RussiaDriving on the right was introduced in Russia by the edict of Empress Elisaveta Petrovna on 5 February 1752.[84]Although Russia drives on the right, cheaper used cars from Japan are almost as popular as LHD cars of the same class. Russia is estimated to have more than 1.5 million RHD vehicles on its roads. In the far eastern regions, such as Vladivostok or Khabarovsk, RHD vehicles make up to 90% of the total. This includes not only private cars, but also police cars, ambulances, and many other municipal and governmental vehicles.During spring 2005, the rumour that RHD vehicles would be completely banned from the roads drove thousands of Russian protesters to the streets.[85][86] On 19 May 2005 the Russian Minister of Industry and Energy Viktor Khristenko announced that RHD vehicles would be allowed on the roads but would have to conform to all Russian traffic safety requirements.[87] Many automobile owners blocked the roads (in Moscow, Saint Petersburg, Vladivostok and many other cities), protesting against such an interdiction.[85][88] On 19 May 2005 two automobile movements were born defending the interests of RHD automobile owners.[citation needed] Due to technical regulation published on September 2009, import of RHD will be proceeded in September 2010

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За, и то твърдо За, това са просто сухи приказки, неаргументирани за ПТП и прочие, че колко често ти се налага да изпреварваш в града, че има разлика м/у лява и дясна дирекция??? Аз лично ще си купя истинска кола с дясна дирекция, за парите на една бангия тук с лява, и внимателно с кеф ще си я карам!

 

В много страни са забранени, включая и от бившите соцдържави. Очевидно, защото те са се сблъскали с този проблем преди нас. Или са малко по-далновидни и са заложили повечко на превенцията, а не на щраусово завиране на главата в пясъка докато съберат достатъчно статистически убити.

По "белия" свят няма такъв проблем - никой не е луд да кара кола с "обратен" волан. Освен ако не е някоя суперспортна, колекционерска и т.н. кола. Тук, в България обрахме боклука на цяла Европа и задръстихме пътищата си с таратайки. Опасни и трудни за поддръжка. Които поради втората причина стават все по-опасни. С аргументи малко или много подобни на твоите социални причини. Сега, понеже далаверата с европейски морги секна, се хвърлихме на ангийски такива. Щото сме тарикати. И най-вече защото не ни пука за нас самите. В малко по-дългосрочен план от "днес и сега". Това ни е проблема на нас българите. Винаги бездействаме спокойни тип "на мен нема да ми се случи" и когато се случи нещо плюем другите. Защо питам аз трябва да чакаме да зачестят инцидентите, за да си кажем(ете) "бре, то наистина доста са опасни тия с обратните волани". Обратния волан намаля драстично видимоста /дори да си сложиш каквато искаш система било от камери или огледала-все тая/, което автоматично означава значително увеличаване шанса предпоставка за ПТП. От това какво повече неясно има? Ама това и че можело да има някакво камъче или жаба по пътя дето независимо от положението на волана пак ще ги видиш няма никакво значение.

Защо винаги чакаме да се случи нещо лошо, за да се започне някакво действие за намаляване шанса то да се повтори? През последните няколко години има десетки примери за това.

Преди няколко месеца, като ходих за София имаше един ТИР, движещ се с доста ниска скорост и зад него кола с десен волан. Отсреща движението беше натоварено и шофьора на колата не успя да изпревари за около 10-15 минути и то защото го беше страх да "надникне" дали идва отсреща друга кола.(то и си е нормално да го е страх). За това време се натрупахме 15-20 коли на опашка и изведнъж се започнаха едни доста опасни изпреварвания. И вие ще си кажете "е голяма работа" и точно това ви е проблема, защото и при най-малката грешка можеше да стане тежка верижна катастрофа. И това всичкото, защото шофьора на колата с обратния волан нямаше видимост.

Та на въпроса "Трябва ли да се забранят", а не "по-надалавера ли са".

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца, като ходих за София имаше един ТИР, движещ се с доста ниска скорост и зад него кола с десен волан. Отсреща движението беше натоварено и шофьора на колата не успя да изпревари за около 10-15 минути и то защото го беше страх да "надникне" дали идва отсреща друга кола.(то и си е нормално да го е страх). За това време се натрупахме 15-20 коли на опашка и изведнъж се започнаха едни доста опасни изпреварвания. И вие ще си кажете "е голяма работа" и точно това ви е проблема, защото и при най-малката грешка можеше да стане тежка верижна катастрофа. И това всичкото, защото шофьора на колата с обратния волан нямаше видимост.

Само на разбирам теб какво те бърка кола с дясна дирекция движеща се зад ТИР. Ако човека е бил неразумен и си е позволявал да изпреварва необмислено и по този начин е застрашавал цялата колона зад него, тогава ДА. Но при положение, че го е било страх и си е карал тихо и кротко зад ТИРа, не виждам с какво е допринесъл за тези "оасни изпреварвания", които най-вероятно са били предприети от водачите на МПСта с лява дирекция, защото имат тръни в гъза (с извинение) и не могат да изчакат права с добра видимост и разрешено изпреварване. Редактирано от Gatsu
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само този който не е карал кола със десен волан меже да е против а за българина все трябва да има некои друг виновен за нешто:rolleyes: а да не коментираме састоянието на тези коли че пи е писнало да карам немси афстрииски и италиански кошници без да искам да засягам някои:rolleyes::rolleyes: п. с.някои да е виждал десна кола със връщан километраж :rolleyes::rolleyes: а също да ви кажа че и в германия се карат такива коли :rolleyes: и за инфо имам 5 коли със ляв волан и 3 десни

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да започва с уточнението, че не съм jivaka, а съпругата му.Карам CR-V с десен волан от почти една година и съм сто процента сигурна, че ние каращите автомобили с десен волан сме далеч по-внимателни.Също така съм сигурна, че сме много по-малки предпоставки за ПТП, от сигурните в себе си шофьори на автомобили с лява дирекция каращи в града със 100 км.в час и вечно бързащи за някъде.Същото се отнася и за извънградско шофиране.Мога да ви дам и пример-пътувайки миналата година за националната двама колеги/да не споменавам никове/ изправериха колона от сигурно десет автомобила,карайки много бързо и неразумно, а след тях караха още два автомобила от друга марка-е това е ако не е предпоставка за ПТП.......И още нещо-хората твърдо против нашите автомобили в повечето случай въобще не са се качвали на такива, за да знаят как се карат и какви са им предимствата и недостатъците.

Да не съм карал автомобил с дясна дирекция ама ако може някой да ме светне какви точно са им предимствата освен цената че не се сещам.И второ спор няма че много хора карат безразсъдно но когато към такъв човек прибаиш и кола с десен волан не става по добре.Просто няма закони в тая държава ,а дори да има няма кой да ги прилага това е.Това че нямаш видимост по никакъв начин не е преимущество.Аз не бих рискувал живота на детето си или на друг човек който возя за да спестя некви 2-3000 лева. Редактирано от велизар
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм против. Просто трябва да се забрани маневра "изпреварване". На двулентов извънградски път видимост няма никаква, а закон за това трябва според мен. В града и на магистралата няма никакво значение дали воланът е отляво, отдясно или в средата.Бих карал кола с десен волан, не става дума за пари, а беден пазар. Ако излезе по-евтино само мога да съм щастлив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да започва с уточнението, че не съм jivaka, а съпругата му.Карам CR-V с десен волан от почти една година и съм сто процента сигурна, че ние каращите автомобили с десен волан сме далеч по-внимателни.Също така съм сигурна, че сме много по-малки предпоставки за ПТП, от сигурните в себе си шофьори на автомобили с лява дирекция каращи в града със 100 км.в час и вечно бързащи за някъде.Същото се отнася и за извънградско шофиране.Мога да ви дам и пример-пътувайки миналата година за националната двама колеги/да не споменавам никове/ изправериха колона от сигурно десет автомобила,карайки много бързо и неразумно, а след тях караха още два автомобила от друга марка-е това е ако не е предпоставка за ПТП.......И още нещо-хората твърдо против нашите автомобили в повечето случай въобще не са се качвали на такива, за да знаят как се карат и какви са им предимствата и недостатъците.

Да не съм карал автомобил с дясна дирекция ама ако може някой да ме светне какви точно са им предимствата освен цената че не се сещам.И второ спор няма че много хора карат безразсъдо но когато към такъв човек прибаиш и кола с десен волан не става по добре.Просто няма закони в тая държава ,а дори да има няма кой да ги прилага това е.
Спор няма, изборът е погледнат чисто от финансова гледна точка. Така например с наще "президентски заплати", човек който живее на трудно достъпно место, може да си позволи возило (джип) на сносна цена (без да се лиши от нещо друго жизнено важно), което да му върши работа. Редактирано от Gatsu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилите немогат да причинят ПТП сами, причиняват ги водачите. Ако някой спазва правилата и е разумен - примерен шофьор ми е все тая от коя страна е волана, Ако ще да кара с главата надолу.

Категорично съм против обаче да се карат коли с фарове за обратно движение, и смятам че трябва им ги чупят още на границата или да им сезабранява да карат нощем.

 

Нямам кола с десен волан но бих покарал една такава (понеже с ляв волан няма) или S2000 на цената на 7ма генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Против. Нека си карат с дясната дирекция на пистата, но не и по пътищата. "Статистиките", че имало по-малко ПТП с дясна дирекция и че шоферите са били по-внимателни не са аргументирани. Естествено, че катастрофите с лява дирекция ще са по-чести.. все пак 90% от автомобилите в РБ са с такава.В крайна сметка има една българска поговорка : "Мойто си е най-хубаво" ... Иди им обяснявай

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече половин година карам CRV автоматик с десен волан и трябва да ви кажа че съм голям глупак :angry: За това защото вярвах на други "разбирачи" че десния волан било гадно,било опасно,било незнам какво още.Смених си фаровете с такива за "нормално" движение и си карам като пич :D И не забравяйте че истинските японски автомобили са с десен волан.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе гадно си е да караш такава кола,направо ужас:thumbs2: За добрият шофьор не трябва да има разлика,а другото са предразсъдаци и оправдания.Аз като по-глупав и другите като мен ще си караме гадните коли с дясна дирекция и нека ни е зле.Определено зад тир е гадно,но ако имаш достатъчно к.с. под капак нещата се променят,а и все пак си на една ръка по в страни.В интерес на истината до сега след стотици посетени катастрофи по пътищата не съм имал ПТП с кола с десен волан-факт!Калпав ли е шофьора ако ще и с два волана да е все тая:thumbs2:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко месеца, като ходих за София имаше един ТИР, движещ се с доста ниска скорост и зад него кола с десен волан. Отсреща движението беше натоварено и шофьора на колата не успя да изпревари за около 10-15 минути и то защото го беше страх да "надникне" дали идва отсреща друга кола.(то и си е нормално да го е страх). За това време се натрупахме 15-20 коли на опашка и изведнъж се започнаха едни доста опасни изпреварвания. И вие ще си кажете "е голяма работа" и точно това ви е проблема, защото и при най-малката грешка можеше да стане тежка верижна катастрофа. И това всичкото, защото шофьора на колата с обратния волан нямаше видимост.

Има много шофьори, (основно дами, но и мъже) които ще си седят за ТИР-а и няма да изпреварят защото това си им е начина на каране или защото не бързат или поради друга причина. И хората които карат често извънградско ще потвърдят, че има и по-тежки случаи - колона от коли, които не бързат да изпреварват и си карат бавно. Какъв е проблема с изпреварването в случаи като този, когато няма кола с десен волан? Всеки има глава на раменете си и може САМ да прецени как да постъпи - не може да обвиняваш човека, който си кара в рамките на ограничението, в единствената възможна лента за движение. Разбирам хората, които не могат или не искат да чакат - ОК, намерете си начин и изпреварвайте, но не застрашавайте живота на околните и не обвинявайте хората, които карат нормално!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека започна с това, че всяка една Супра в Германия е с десен волан (внос от Япония на НЕМСКИ номера)! Щом те не са го забранили няма проблем. В града е 10 пъти по-удобно. Извънградско е огромен проблем, когато пътят е прав без почти никакви завои (Карнобат- Сливен), има ли завои и малки прави нямаш грижи (Плевен- Ловеч). Отделен е въпроса, че има идиоти, които искат да минат 15 коли на слалом. В коя държава е забранено? Нали ако го забранят ще си я карам на чужди номера и какво пак нищо няма да стане. За една година и половина не ми се е случвало да застрашя ничий живот с този десен волан. Да не говорим колко олигофрени не преценят ситуациите и изпреварват и моя живот е бил застрашаван доста пъти от коли, които са пригодени за нашите пътища. Поздрави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съм :rolleyes: Който не може да кара се оправдава с дясната дирекция!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Да не съм карал автомобил с дясна дирекция ама ако може някой да ме светне какви точно са им предимствата освен цената че не се сещам. ...

Да, прав си, нямат друго предимство, освен цената.Само искам да кажа, на каква цена се сдобих с това:Honda CRV, JDM, както се сещате десен волан,-автоматик-140000 км, реални, вече са 170000-фул електрик, стъкла, огледала(с прибиране)-климатик-алуминиеви джанти (и резервната)-цвят перла-тъмни стъкла-ветробрани-булбар с халогени-допълнителни огледала за паркиране, и "мъртва точка"- мап лайтс-релси на тавана за багажник-централно заключване-имобилайзер-перфектен интериор-стандартните, за 15-годишна Хонда, ръжди по задните вежди и прагове4000 лв., ако я закарам и регистрирам в БГ.Покажи ми аналог на това, с ляв волан, за същите пари?!?!?! Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора е прост:Нямат вторичен пазар и англичаните продават под реалната цена.Пазарен принцип за предлагането и търсенето.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да отговарям сериозно, но май няма смисъл, защото колкото и да си плямпаме всеки ще си остане на неговото си мнение...Подкрепям думите на policeman, JeepersCreepers, Boss Hogg и дамата с CRV-то... Странно ми е такава тема да се дискутира точно в нашия форум като цяло...да сме във форум на някоя марка автомобили, където в държавата майка движението да е с ляв волан ок...ама да знаем какво означава JDM, да знаем в Япония с какъв волан са и ТУК ВЪВ ФОРУМА ДА СЕ ГОВОРИ ЧАК ЗА ЗАБРАНА СЪС ЗАКОН.............................. странно ми е

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с мнението на колегата policeman. Да допълня, че някои от колите в Англия са по евтини, защото обикновенно нямат платени такси и не са минали преглед. За младите водачи има по-високи такси ако не бъркам и ограничение откъм кубици и коне (както е тук с двуколесните МПС). Там не е забранено да се регистрира кола с ляв волан, просто таксите са по-високи. За 12000км, които имам навъртяни с десен волан, не съм имал проблеми с изпреварвания и други подобни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Английския пазар винаги е бил по-накипрен спрямо коли... Хората там си гледат комфорта за парите... А и може би не са толкова алчни като наште повечето търговци. Гледат да се отърват от старите коли... и ние да ги грабнем. В Кипър има програма за изкупуване на старите коли... Дават от 400 до 1000 евро да си продадеш колата в автоморгата.

Редактирано от civicgonemad
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и тук е така, но в левове и според колата. Самата им държава е по-голяма, повече хора, качество на стоките, достъпност, не се притесняват, че ще похарчат повече пари за кола или да я нагласят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моят опит мога да кажа че с десен волан се изпреварва доста по-трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...