Jump to content

ATon

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно ATon

  • Ранг
    Начинаещ
  1. ATon

    2014-та година

    За Много Години! Искам да пожелая на всички здраве, за да се чувствате бодри и в кондиция. Сила, за да можете с лекота да правите нещата, които сте си наумили. Свободно време, за да се наслаждавате на любимите хора и коли . И любов, за да станете едно цяло със себе си и с вселената. Честита Нова Година колеги!
  2. В много страни са забранени, включая и от бившите соцдържави. Очевидно, защото те са се сблъскали с този проблем преди нас. Или са малко по-далновидни и са заложили повечко на превенцията, а не на щраусово завиране на главата в пясъка докато съберат достатъчно статистически убити. По "белия" свят няма такъв проблем - никой не е луд да кара кола с "обратен" волан. Освен ако не е някоя суперспортна, колекционерска и т.н. кола. Тук, в България обрахме боклука на цяла Европа и задръстихме пътищата си с таратайки. Опасни и трудни за поддръжка. Които поради втората причина стават все по-опасни. С аргументи малко или много подобни на твоите социални причини. Сега, понеже далаверата с европейски морги секна, се хвърлихме на ангийски такива. Щото сме тарикати. И най-вече защото не ни пука за нас самите. В малко по-дългосрочен план от "днес и сега". Това ни е проблема на нас българите. Винаги бездействаме спокойни тип "на мен нема да ми се случи" и когато се случи нещо плюем другите. Защо питам аз трябва да чакаме да зачестят инцидентите, за да си кажем(ете) "бре, то наистина доста са опасни тия с обратните волани". Обратния волан намаля драстично видимоста /дори да си сложиш каквато искаш система било от камери или огледала-все тая/, което автоматично означава значително увеличаване шанса предпоставка за ПТП. От това какво повече неясно има? Ама това и че можело да има някакво камъче или жаба по пътя дето независимо от положението на волана пак ще ги видиш няма никакво значение. Защо винаги чакаме да се случи нещо лошо, за да се започне някакво действие за намаляване шанса то да се повтори? През последните няколко години има десетки примери за това. Преди няколко месеца, като ходих за София имаше един ТИР, движещ се с доста ниска скорост и зад него кола с десен волан. Отсреща движението беше натоварено и шофьора на колата не успя да изпревари за около 10-15 минути и то защото го беше страх да "надникне" дали идва отсреща друга кола.(то и си е нормално да го е страх). За това време се натрупахме 15-20 коли на опашка и изведнъж се започнаха едни доста опасни изпреварвания. И вие ще си кажете "е голяма работа" и точно това ви е проблема, защото и при най-малката грешка можеше да стане тежка верижна катастрофа. И това всичкото, защото шофьора на колата с обратния волан нямаше видимост. Та на въпроса "Трябва ли да се забранят", а не "по-надалавера ли са".
  3. Извинявам се на колегата, че пиша в темата му, но колега как става тази смяна за 15мин. Ходих при мой-приятел със сервиз и той ми каза, че труда е поне 4часа....не е за парите, така че ми е интересно, а сигурно не само и на мен.
  4. Не вярвай на игрите...това са игри...особено от ЛУКойл..
  5. Колега, не се вкарвай във филм. И моите лети джанти са същия отвор и ето, зад гърба ми са хиляди безаварийни километри, без втулки.
  6. Браво колега! Много се радвам, когато се раждат българчета, бъдещи Хонда фенове Да ти е жива и здрава и много да те радва!
  7. Честита да ти е! Да я вардиш, да внимаваш и много безаварийни!
  8. ATon

    15 май.Протест!

    Ако това не е подигравка....нямам думи.....http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3780051#
  9. Благодаря колега за изчерпателната информация и труда, който си направил да я онагледиш.
×
×
  • Създай нов...