Jump to content

robota

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно robota

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Cr-v
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Каква е ориентировачната цифра за вътрешно каре?
  2. Здравейте ,колеги.Въпросното тропане се появи преди 2 седмици .Пътувах извънградско с 2ма човека и след около 100на км ако колата не е в обороти при ускоряванесе чува и усеща странно тропане( усеща се и като вибрация по пода) и след като жлезна в обороти 5000изчезва. Първо си помислих че може да съм изкривил джанта , защото същия ден доста мъжки се качих на един висок бордюр. Та сложих зимните гуми с други джанти и всичко заспа(няма никакво тропане).Така 2 седмици като през това време съм карал само градско и то в повечето време сам макс +1.Днес се качихме 4 човека + едно детенце и на околовръсното същия проблем се появи отново , катозабелязах и че при намаляване усещам удари и във волана. Преди малко се качвам , но този път сам и тропането го няма.Някакви идеи от какво може да бъде ?Решението да се возя сам не ме устройва Поздрави
  3. Колега , от къде ги поръча ?Аз се убих да търся и да звъня Моля те сподели?
  4. http://imageshack.us.../imag0489k.jpg/ Здравейте, колеги.Преди време имах проблеми с моторчето на прозореца и разглабях вратата.Така и така я бях разглобил, реших да пусна кабелчета от купето към огледалото през маншона на вратата.Времето започна да застудява и да се потят огледалата . След като известно време търсех подгрев от друго огледало,който да залепя на моето и не успях да намеря реших да пробвам с малко кантал , който имам от един счупен сешоар. Отрязах едно парче около 1,6м със съпротивление 13-14 Ом-а , така че да се получи 1А ток.Кримпнах двата края на кантала с кабелни обувки, защото той не може да се запоява.Самото огледало се сваля като се идърпа долният край навън и с тънка отверка леко се бръкнетака че да се отдели черната пластмаса(основата на самото стъкло) от бялата(основата движена от моторчетата ). В долната част е на две щипки, но има и някакъв лепкав материял(асфалт сопред мен) и той леко слепва двете. Самото стъкло на огледалото и черната пластмасова подложка са слепени с този материал. След малко нагряване със сешоар двете се разделят. След това използвах едно широко двойно залепващо тиксо - лепнах един пласт върху гърба на огледалото, защото се оказа , че то е проводник.След това разположих кантала и за да го фиксирам отгоре върху него залепих още един пласт двойнозалепващо.Топлообменът стана добър капки по огледалото изсъхват за няколко минути и кантала не се нагрява до такава степен че да разстопи двойнозалепващото. Конзолата на огледалото се сваля супер лесно три болта 8мм я държат. След като се свали конзолата има още 3 болта развиват се и те , за да може да се прокарат кабелите.За включването на подгрева използвам същия бутон, който е за подгрева на задния прозорец.Той минава през реле, което подава "+" към задния прозорец по черно-син кабел, който минава през прага и отива назад.Именно от него вземам "+" за огледалата.За сега е само шофьорското Поздрави
  5. Здравейте, колеги,след като за пореден път пътувах извънградско вечер и след като реша да си отворя прозореца за малко свеж въздух отварям всички други прозорци , но не и моя седнах и направих това :http://imageshack.us/g/717/imag0484e.jpg/Използвах СМД диоди(35ст./бр.), но има достатъчно място (разстоянието между копчетата и пластмасовия панел е няколко мм) и за обикновени диодчета , свързах ги последователно + едно резисторче 3кОм,защото светеха много силно. Залепил съм ги дирекно с по една капчица канаколит .Не ми се търсеше "+" при включени фарове и директно ги вързах при "+" на контакт .Процедурата е много лесна(панела с копчетата излиза лесно, след това самите копчета са на три винтчета, има "+" в буксата на копчетата и това е) и не отнема много време.Поздрави
  6. Колеги, Цр-В-то, отново е в движение по улиците Резултатът от това , че първия път зглабях на тъмно сам е оказал голямо значение.Както казаха колегите, делкото може да се сложи и на обратно- не пасва, но след стягането на 3-те болта всичко изглежда ок.Явно точно това съм направил и аз (защото нищо не виждах и направо стягах и то с камък и рамо , така че не усетих голямо съпротивление) Резултатът при мен :единият вал бе превъртял с половин оборот За мое щастие всичко вече е наред Благодаря на всички за изразените мнения.Поздрави
  7. Колега, и това с кабелите съм пробвал. Започвам да си мисля ,че съм оплескан нещата още в самото начало, защото първия път слагах делкото в 9 и половина вечерта и беше доста тъмно, а аз си светих сам с телефона.И направо стегнах трите болта и си мисля че може да съм го обярнал на обратно .Незнам фланчето не е счупено. Възможно ли е валът да е превъртял.Знам, че ако е превъртял няма да има компресия, но и нея не мога да измеря.Кофти ситуация като цяло
  8. Колеги, днес правих процедурата с горна мъртва точка на първи цилиндър, но при поставяне на делкото палецът не застава на позиция 1 .А винаги е изместен на 90 градуса съответно застава на позиция 2 или 3 (в зависимост ако обърна фланчето на 180 градуса).Резултатът е отрицателен - не мога да запаля двигателят.Някакви идеи?
  9. Има искра , колега. Извадих един кабел сложих една свещ и я опрях на маса и прехвърча искра.
  10. Кабелите са както трябва , не съм ги размествал от предходната позиция , най-долу ляво е 1 над него 3 след това 4 и 2 е доло дясно.Утре ще правя упражнението с първи цилиндър Поздрави
  11. Здравейте , колеги,Колата е ЦР-В 98г. 2.0-128к.с., аситуацията е следната:реших да сменя палеца и дистригуторната капачка.Свалих капачката , но на палеца болчето за освобождажане не се виждаше.Погледнах едно ръководство и там видях , че се сваля цялото делко,което и направих.Белязах си положението с една черта и развъртях трите болта и делкото излезе.След това почна една борба с винтчето на палеца , която доведе до счупване на една пластмаса ,която е между палеца и бобината.Преборих се с винтчето (вече има ново на негово място), залепих пластмасата , сложих новия палец и новата капачка , сглобих всичко,кабелите са както трябва 1-2-3-4 и в следващият момент колата не иска да запали, само върти без дори да си помисли да запали.Ще бъда благодарен за всички съвети.Поздрави
  12. Здравейте , колеги,става на въпрос за задните тампони на носача на ЦРВ 98г.-предстои смяната им.Ходих в един магазин за части за японски автомобили и там ми казаха,че разполагат с 3 вида - от 25лв. от 40лв. и от 80лв. за брой.Като тези от 25лв. казаха, че няма да ми ги продадат, защото били калпави, а тези от 40лв. вършели същата работа като тези от 80лв.В ebay намерих това:http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CRV-2-0-97-REAR-TRAILING-ARM-BUSHES-X-2-NEW-/300477863417?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45f5e055f9въпросът е обаче да не са ментаци.Ако някой колега е сменял , моля нека сподели какви е купувал и от къде - съответно цена, качество.Смяната на тези тампони е доста трудоемка, затова не искам да сложа някакви и после да си късам нервите.Поздрави
  13. Заповядай , колега http://imageshack.us.../imag0333u.jpg/ За развиването използвах ударна отверка, защото бяха доста добре завири планките. Само 1-2мм по- навътре и при мен работата заспа.Дано съм бил полезен Поздрави
  14. Колеги, открих причината , а тя беше ,че машинките за затварянето са пластмасови и са се износили до някаква степен и имат малък луфт и не прибират вратата плътно.За жалост няма начин за регулиране и трябваше побългаряване. Свалих планките за затварянето, които са на гредите и ги дадох да ми направят елипсовидни отвори на фреза , така че да могат да се придвижват навън и навътре и при поставянето им на няколко милиметра навътре спрямо старото положение вратите заспаха.
×
×
  • Създай нов...