Jump to content
Morpheus

''Прелашкване на газ''

Recommended Posts

Не си! ;)/>

Прав е за себе си.Клиента като няма проблеми е прав винаги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтажника в случая вероятно е компенсирал неправилния монтаж и настройка с обръщане на режима на работа на ГИ.

Работата на фул груп си е замазване, а не решение на проблема!За софиянци Наско и Чарли са добрите специалисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз за моят проблем. След монтажа на ГИ имам проблем при работата на празен ход, тресене, падане и покачване на оборотите /особенно лятото при работа на климатик и при високи външни температури/. След смяна на кабелите и свещите проблема остана. Също така има големи колебания в напрежението на ламба сондата при работа на празен ход, от 0,5 до 3V. Газовия компютър не е вързан нито към ОБД нито към ламбда сондата, а взима информация само от бензиновите инжектори. ГИ е монтиран преди около 5000 км. Не знам дали проблема не е в това че системата е KME /тъй като преди да я монтирам чух най-различни мнения за нея/ или всичко опира до настройката и.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в така наречените газаджии. Един такъв тръгна да ме кръщава, че за моя двигател едва ли не трябвало да монтира някакъв инжекцион мисля че за BRC ми говореше на скромната цена от 1400лв. След малко консултации с други хора се оказа, че няма такова нещо. Закупих си най-евтиния инжекцион ProGas(турски изпарител с турска рейка и китайски компютър работещ със софтуер Tamonа) с една година или 25000км гаранция. Двигателя ми е F20Z1 131кс. Монтира я мой приятел (поне според мен добър газаджия). Цялата работа ми излезе към 600лв, нямам никакви проблеми. Разход извънградско с 100-130км средна скорост е 8 на 100 в града много зависи, но за малък град като Русе постоянно студен двигател каране по 5 км и температура на обръщане на газ 10 градуса разхода зимата е около 15 на 100 лятото 13. Никога не съм имал проблеми с придърпване, ниска мощност и разход. Така че си правете сметката при какви разбиратели отивате и ако ще и от 5000лв да ви сложат инжекция, като не са им ясни нещата докрай пак ще пишете по фоумите. Успех на всички газифицирани

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем (F20B3 с ГИ Bardolini) с придърпването между 2000-3000об. и висок разход. Изчетох темата, от нея на първа страница оставах с впечатлението че почти единодушно всички смятат че въпросът се решава сравнително лесно с подмяна на газовата рейка, но 2 и 3 страница размиват проблема. Тоест, доколкото разбирам, не се намери универсално решение, въпреки огромния брой коли с еднакви симптоми, така ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, проблема ми може би е аналогичен на вашите-при леко галена на газта при 1200,1600,1800 на различните предавки -го има това леко предърпване. Газовият контролер е Фобус 2 с ОБД.След доста четене реших да сменя рейката беше 2ом Реал взех 1ом пак на Реал, просто колегата също си купи ГИ и се разбрахме той да вземе моята а аз да взема неговата. Но днес след смяната познайте ефекта е пак същият, може би съвсем малко се омекоти но остана. Но тъй като нямах точният размер свредло и издупчих дюзите с 3мм вместо 2,6-2,7-2,8мм. Когато съживявах Газовият Инжекцион имаше малко цветови и номерови грешки на производителя(Фобус), та тогава едната грешка която вадеше инжекциона беше малък размерът на газовите дюзи, тогава разпробих 1 дюза до 4,2. След оправяне на производствените грешки на Фобус-а преместих разпробитата дюза на 3 цилиндър. Моторът успя да мине тестовете и заработи на газ, работеше но предърпването беше ужасно, отидох и купих нова дюза и я разпробих пак на 3мм, предърпването намаля до горе долу до поносими граници. Та след днешният неуспешен опит да вкарам апаратурата в действие с по бързите инжектори, утре ще купя нови дюзи и ще ги разпробия първо на 2,6мм и ако се наложи на 2,7мм или 2,8мм да ще споделя какъв е резултата.Междо другото в документацията на Фобус дават че диференциалното налягане трябва да е 1150-1450, но аз ако го направя толкова К20а3 нещо не му се работи все едно си го стиснал за гушата. П.С. И някой които има опит с този Фобус може ли да ми каже как да успея да го накарам да си начертая проклетата графика, минах 400 километра и на газ и на бензин и едва начера по 4-тири точки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е мислих си, че някой ще се заинтересува от постигнатите резултати. Е да няма такива, резултатите са никакви, няма разлика с намаляване диаметъра на дюзите намаляване на диференциалното налягане. Та дори софта съвсем се омота, огомняви, осра, заплеска, одриска и така и така на та така. Съжалявам за жлъчния ми изказ,но съм бясен имам газ но тя не работи както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех отдавна да ти кажа че няма да се справиш и най добре да се обърнеш към майстора си.Вече си стигнал най вероятно до този извод.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в крайна сметка в събота ще съм в София по обяд, ако има някой които може да ми каже, къде да отида за оправя проблема, който имам. Ще бъда много благодарен. Не ми стигат силите, искам да се насоча към друг проект, газовите проекти вече не са ми приоритет. Искам като се кача в колата да запаля, и да не мисля къде е лаптопа за да го до насройвам (опа тука няма ръчна настройка)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен проблемите при рязко подаване на газ от празен ход и неравномерните обороти на празен ход се оказаха от дефектни инжектори. За жалост също така имам и проблем с клапана за въздуха на празен ход /IACV/, много бавна реакция. Тези дни ще му направя профилактика и ще видя какъв ще е резултата.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кой сервиз си слагал ГИ, понеже и аз съм от Пловдив и имам същия проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз обиколих доста майстори с моя акорд, и аз имам вашия проблем и пробвах абсолютно всичко и мисля сега да сложа аванспроцесор, разбрах че с монтажа върви някъде към 200 лв. но ефекта бил обнадеждаващ, някой от вас интересувал ли се е за това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се оправи такъв проблем с аванспроцесор.Ще набуташ едни пари и ефекта ще е същия.Така описаните проблеми са от запалителна система или неправилни настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре... свещите смених, кабелите смених, цялото делко смених, какво да сменя още, освен целия двигател. На 10-тина "майстори" ходих за настройки по зле могат да я направят но по добре не могат, и интересното е че колата вървеж има, когато я натисниш не се замисля и "предръпването" го няма, появява се при икономично каране така да се каже.. Др. въпрос възможно ли е самите инжектори да са бавни.. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги от доста време никои не е писал по темата но реших да пиша тук , а да не пускам нова тема.Искам да попитам как ви се струва моят разход на моят мотор F23Z5 с газова уредба съм томасето разходът ми извънградско е 10,5 това е лятото без климатик , а градско 13 и на мен ми се струва доста.ГИ е сложен преди 2000км и ми казаха че разхода имал значение от големината на дюзите един колега ми каза че трябвало да сложа малки дюзи и трябвало да гори по малко , а майстора които ми я слага каза че ми е сложил дюзи да захранват до 200 конски сили.Също така и при мен го има това предърпване но само когато смачкам педала до долу тогава.Не съм ходил до майстора още първо исках да попитам вас дали има някои запознат да каже и тогава да отивам да го донасроивали или да ми сменя инжекторите.

Редактирано от Stiliqn86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,по погрешка пуснах отговор в темата за акорди. Та да добавя още един придърпващ двигател и на CR-V I серия B20Z1. Лошото е че не си спомням откога ми се появи проблема, тъй като съм минал вече 35000 на газ. Последния ми спомен е като смених свещите преди около 10000км. с френско NGK и то с препоръчания за двигателя номер, а старите бяха пак NGK но японски и за по-слабия двигател, малко по-топли. От направеното дотук:-проверка и зачистване на капачка и палец-мерих кабелите някакви Sumitomо- съпротивления при горещ двигател съответно от 6,6килоома за най-късия съответно растяха 8,6 килоома, 10,6килоома, 12,6килоома до най дългия.Довечера ще ги гледам дали светят натъмно да не са пробили, но ме съмнява.Интересното при мене е че като е по студена колата проблемът е по-малък а с достигането на работна температура се засилва. Газаджията каза че описания проблем вероятно е от свещи, които при работа на газ си показват кусурите в по-голяма степен. Намалил съм разстоянието между електродите до 0,9мм, но явно без полза. Предложим да сложим оборотни Бриск от които е най-доволен но в момента нямаше.При мен освен че придърпва при поддържане на 2700-2900 оборота на пета, при ускорение прекъсва на в два момента- около 2300 оборота и после отново на 2700 и след 3000 го няма. Имам чувството че прескача рязко в някакви таблици за да го прави при едни и същи обороти. Инжекционът ми е Тамона, но рейката е Рейл, изпарителят Стефанели. Всеки би запозодрял проблеми по запалването, но си мисля че нещата са по-сложни. Почнах вече да си метая за дизел.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли компетентни колеги които да споделят мнение за моят проблем ли е или не и аз не знам.:(/>:blink:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът е решен и се оказа супер прост- пречупени от старост и температурни амплитуди гумени маркучи от газовата рейка към дюзите, особето на средните цилиндри. Колата излетя направо. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Колеги, някой разрешил ли е този проблем, интересното е че се забелязва и на бензин, но само ако го знаеш и го очакваш.Супер дразнещо е това предърпване.Също така и да кажа разхода не бензин ми е бил 7,5/100 извънградско с около 90 км/час градско около 10 /100. Сега на магистралата ми е 10-11 ако не и повече а в града със сигурност 12-3 , мисля че близо 3 л/100 си е в повече, като аз карам кротко на магистрата около 120-130.Вашите коли колко горят на газ ?

 

Поздрави

Редактирано от Morpheus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 7,5/100 със 90км/ч ти колко очакваш да ти е разхода при 120-130/км/ч? На бензин със сигурност ти е над 8/100, да не е и над 9/100, така че разход от 10-11 газ при скоростите описани от теб ми се вижда нормален. Отделно градското на тоята кола го дават 11,9/100, та 12-13 градско пак ми се вижда нормален. На моята разхода няма  да ти е много показателен, все пак карам Сивик, но извънградско съм е свалял до под 7/100 на газ. Отделно проблеми с придърпване никога не съм имал, но то си зависи най-вече до уредба и настройки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз също монтирах ГИ на Fobos EASY GAS GREEN ( Fobos 4) и в началото имах същия проблем с придърпването и прекъсването след подаване на газ. Само да уточня става дума за Civic 1,4IS с двигател D14A8. Първоначално бях задал в софтуера да ми чете оборотите от 1 ви инжектор, но придърпваше  и впоследствие се поразрових из сервизното ръководство и установих,че това идва от режима CUT - OFF на бензиновия компютър като след влизане в този режим явно газовия инжекцион отчита,че няма обороти и се побърква. Тогава закачих входа за четене на обороти от кабелчето за диагностика на тахометъра, което по схема си е свързано директно с кабела за тахометъра на разпределителя на запалването ( делкото ) и всичко си дойде на място. Засега още не съм засякъл разхода колко е тъй като все още си пооправям настройките, имах проблем и с климатика(изгоряла бобина на електромагнитната муфа на компресора)  и се налага нова настройка, но този проблем го реших по описания начин. Ако някой има въпрос с кабела за настройка за ГИ Fobos ще му дам инфо, защото тези от Fobos в Плевен се направиха на луди и като разбраха,че аз ще си слагам инжекциона ми дадоха и друг кабелаж, който не отговаря въобще на описаните цветове по схемата и се ядосах, но аз съм инженер по електроника и за мен това не беше проблем само дето ми отне повечко време да проследя всяко кабелче и да го маркирам наново. Успех на всички! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наемам се  да настроя всеки ГИ/без Фобус и Тамона и БРЦ Флай-фаст/фастнес и подобните им орязани версии/ на всеки колега от друг град с предварителна уговорка след края на сезона...началото на септември...стига да дойдат до Русе.Мненията в темата са повече объркващи от колкото помагащи на колегите....Няма Хонда с проблем при газифицирането.Има неподходящи уредби,компилации от елементи без мисъл и технически неизправни автомобили.Другото е чесане на езици...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

БРЦ Флай-фаст/фастнес хич не е орязана версия. Това си е компир със не малки възможности, на който компир между другото прехвалената Фобос 1-ца е копие. Тоя комп е разработен 2003-та май беше и се справя не лошо дори и в момента без да е претърпял почти никакви промени от тогава. Понеже е скъп се налага да се появи и по-евтина серия(Sequent 24) и самият той започва да се сменя със P&D версията(ОБД лиготии, вграден адванс процесор при метановите версии и още разни други шукарии). Разлика между Sequent/Sequent Fast/Sequent Fastness хардуерно няма, само се сменя лоадер-а, като Sequent е с най-много настройки, a Fastness-a е само за метан и най-орязан откъм настройки.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал че е е лошо замислен.Топологията е отвратителна.Хардуера също.Доста таксита минаха през мен със сходни проблеми.Гърмят им емулаторите и аванспроцесорите.Нямат филтър на захранването и комуникацията след запалване се разкача.Налага се да разкачам динамо или да сменям блок бобини,за  да видя някакви живи данни. Все неща дето ти тровят ежедневието един вид.Смениха служебния мап сензор с нов модел,добавиха датчик на рейката.Като видиш Флай не знаеш хардуера какъв е,кабелажите са амнйсе вида....ставаш мазохист,като търсиш проблеми...

За Фобуса,кво да говоря...бе който се е човъркал знае ,мен косата ми вече е бяла,няма накъде повече..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с комуникацията е лесноотстраним. В 9 от 10 случая е или в кабела или в лаптопа, но както и да е, нито е времето, нито мястото да се обсъждат тези неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що така за Тамонката...?Тъкмо мислех и аз да идвам при теб да ги разцъкаме нещата,та да тръгне колицата и ми оряза крилцата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наемам се  да настроя всеки ГИ/без Фобус и Тамона и БРЦ Флай-фаст/фастнес и подобните им орязани версии/ на всеки колега от друг град с предварителна уговорка след края на сезона...началото на септември...стига да дойдат до Русе.Мненията в темата са повече объркващи от колкото помагащи на колегите....Няма Хонда с проблем при газифицирането.Има неподходящи уредби,компилации от елементи без мисъл и технически неизправни автомобили.Другото е чесане на езици...

 Ами за да няма празно , освен аз да се нагърбя с Фобос , Тамона и БРЦ

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното сериозно ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много далече колегите, северна и югозападна България. Ама то като те натисне драмата и по-далече ще идеш.

В по-централната част на България, сиреч Пловдив мога да дам рамо с БРЦ-тата, дори на изпускащите им дюзи съм намерил цаката. Не че и Фобосите не ги барам, ама нещо не ме кефят, тамонката е за не особено претенциозни коли.

 

@civic 1.6 aerodeck колега, за да живне тамонката на твоята хонда, не че нещо но трябва да е замениш. Не че не може да се направи нещо, но няма да е кой знае какъв напредък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че аз съм готов и да сложа нов преден кит,ама нямам вяра на никой от досегашните ''монтажници'' които съм посетил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А със каква рейка и изпарител е комплектована? Тамоната.Нали за сивика с Д15з8 става въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво и е на Фобоса ?Нали на газовия компютър работата е да коригира времената на инжекторите спрямо подаваните за бензиновите.Даже повечето хонди са с отворена електроника и може и да не се слага ГИ, ама трябва да се пише нова таблица и компа сам да си я смята, което е икономически необосновано.За плешкаването:С правилните свещи и хлабина на клапаните не би трябвало да има ядове. От кофти клапани така се получава обикновено. Отделно, че на 40-50хил трябва да се прави и профилактика на инжекторите на газовата.Ако всичко друго е наред- търси се проблем по токовете- капачка, палец, бобина, комутатор, кабели... На газ просто е по- претенциозна към искрата колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А със каква рейка и изпарител е комплектована? Тамоната.Нали за сивика с Д15з8 става въпрос?

Да.Д15з8.Рейката е турска (THE BESS :| )със сменен ремонтен комплект.Нещата са доста по-добре от тогава,но не е това което трябва да бъде.Изпарителя е някаква неизвестна за мен марка,почти нов е.Дава добро налягане,системата никога не е отчитала грешка.Разчитах на приятел,че ще направи добър монтаж с качествени неща,коментар на цена на съм правил,но резултата е налице!Струва ми се,че момчетата не могат да се ориентират генерално от къде идва проблема,а действат на принципа да сменим и да видим.

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Щом сте решили да действате на този принцип "да сменим и да видим", сменете рейката с нещо по-истинско и вижте пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не аз не съм решил така ми се налага!Сложиха бърза рейка 250 лв и колата умря -мързи ги да мислят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тамона-та не става с бърза рейка. Тая латвийска пръчка работи що годе добре със времена над 5 мс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата ми кола имах въпросният проблрм.ГИ Фобос от които съм много доволен,въпреки,че е оплюван до безобразие в България.Направихме прекалибровка и проблемът изчена временно,след 2 месеца почна пак само на газ да се получава както в началото.Елкон,мелкон ми показват,че всичко е в ред.....един пич от нисановият форум ми светна да пробвам в някоя морга с друг МАФ(дебитомер),Смених го,на цена 20 лв и проблемът изчезна.Относно сервизи и настроики искам да ти кажа,че бях на път да сменям Фобус-ът заради майстори...гърмежи,претрисания и незнам си още какви...но най вече много компетентни майстори .От Пазарджик съм и с чиста съвест мога да ти кажа,че съм пообиколил Фобос-чийте в пловдив и района,,резултатът беше,че все ми говореха по половин час глупости на неразбираем за обикновен човечец език ,бъкан с терминологий и в краина сметка проблемът не биваше премахнат.Познат ме посъветва(с Фобус  и Хонда 6ца) да се поразходя 300км до Бургас при някой си Илия....тогава колата ми беше на 215 ткм.не знам какви настроики ми прави но след това посещение в Бургас повече при газаджия не съм влизъл с Нисанът,а е вече на 320 000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ICOM настройваш ли? :punk:

Е това е въпрос който много силно и мен ме вълнува,че си купих Акорда(цл7) с вградена газова инсталация ЖТГ ИКОМ и тук в Германия има 4 сервиза за въпосният боклук ,а посещенията са заети за месеци на ред.......тоз боклук няма видим филтър даже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво е твоя човек,въпроса към мен е риторичен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...