Jump to content

Recommended Posts

Всички знаеме че оригиналните и препоръчвани свещи на хонда са NGK и DENSO ,но предимно първите.Та мисълта ми е че масовите NGK в БГ са произведени в Франция,и се питам това същите свещи ли са които вероятно някои от нас са заварили оригинално монтирани на колите ни,дали са със същите качества и своиства.Надявам се ако има колеги които са доволни или недоволни от европеиския вариант да споделят мненията си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност английските модели да са с европейски варианти на марката свещи,но мен ме съмнява честно казано.Защото в англия идват готови сглобени агрегати,онези само събират отделни агрегати.Поне в началото беше така.Френско NGK съм слагал на един мой мотор и беше отврат.Извадих ги на момента и си сложих дъртите свещи,работеше много по-добре с тях.А и едва ли някой може да се похвали че е взел кола 6-та ръка на 12 години и вътре да е намерил оригинално вградените свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и едва ли някой може да се похвали че е взел кола 6-та ръка на 12 години и вътре да е намерил оригинално вградените свещи.

Представи си я от Италия и ще се получи. Публикувано изображение

По темата... колега явно се двуомиш какви да зимаш, по добре не експериментираи има колеги в форума който ще ти подсигурят сигурни оригинални NGK свещи. Поздрави Василен и дано да не съм Офф Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK имат завод във Франция - качеството е супер ! То и на адидас пише меид ин чаина ... но си взимаш ..нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах проблем с френските свещи - на 10 000км тотално отказаха и не можаш да я запаля дори докато не смених от другата ми кола с японските които са на повече от 50 000км и няма проблеми. Така че те съветвам да си намериш японски за да не береш ядове като мен.прави си изводите и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта дойде от Италия с някви бошовски и вървеше добре но след няколко месеца реших да ги сменя понеже изглеждаха доста стари,намерих само френско NGK и резултата при моя мотор е че стана доста по-тромава и след 3хил оборота почва само да бучи пък не ускорява,помислих че нещо си внушавам ама купих едни денсо за 4и50 парчето и колата заработи както преди .NGK-то ги подарих както са чисто нови ,между другото скоро чух че имало и такива на които пишело джапан ама пак били ментета!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих такива и след няма и 100 км ги махнах. Всички бяха катран черни а една въобще не беше работила. -_-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, верно ли са толкова зле? Аз само с такива карам и колата си върви доста добре, ебати ако ги сменя с японски или с Денсо сигурно ще литне купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И на жената Акорда беше с френски NGK. Веднага бяха заменени с японски NGK. Осезаема разлика.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Френските нжк НЕ са оригинални, говорил съм с вносител. Също "той" ми каза, че не са качествени и имало оплаквания. Но явно си е на късмет, защото имам и доволни познати с такива.Аз си взех нжк мейд ин уса от един колега от форума, но не си спомням кой беше. Не знам дали не са ментаци и те, той каза, че не са, но фактите са си факти - карам с тях вече хиляди киилометри и работят перфектно.За денсото от косер например - пак има много недоволни и много доволни. Според мен и те са ментаци, въпреки че точно във форума имаше спор за тях. Човек, работещ в косер твърдеше тук, че са оригинални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с френско НЖК,но на един скутер и не бях доволен. Сега на хондата съм с японско и са си супер за сега,вече по.вече от 10 000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купете си НЖК от поръчките който се правят тук във форума от хондапартснау и идват произведени в Япония с червена опаковка и си пише Хонда на тях ,цената е повече от добра :rolleyes: По добър съвет от този не мога да дам и двете коли ми са от там свещите и всичко е ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си погледнах сервизната книжка - вече 35 000 км карам с въпросните нжк от колегата. Името му беше нещо като Т_А_Т_Е_Т_О и после още нещо след това, нещо подобно беше. Дано го откриеш, железни са и цената мисля че беше трийсет ин яколко лв за 4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа,Шанса да си купиш кола на ок 200 хиляди/с превъртян километраж естествено/ и да са ти "оригинални" свещите при техния експлоатационен срок ок 20к е равен на 0. Има и иридеви, те са с около 80-100к пробег. Пак е равно на 0. От френско нжк е по-добре са си купиш Бриск. Ама и тия и тия са само ако продаваш утре колата или си мазохист. Щом питаш значи ти трябват свещи и да чакаш 2 месеца поръчка няма смисъл. И в Бг има японско нжк. Цената и не е 6 кинта а около 8, но 20к нямаш проблем. После си викаш още едни и си караш. Като станат гадни старите си ги сменяш. Иридеви също има, но ок 40 лв парчето няма смисъл, освен ако не даваш по 20 кинта за смяна или не си си наумил точно за това да си дадеш парите. Денсо също има. Ама има и много ментета. Ако намериш читави са готини, но при положение, че има как да си намериш японско нжк, няма смисъл от тая руска ролетка точно със свещите. От лоши свещи на бобината и на комутатора им се е..ва майката. А те са по 80-100 кинта парчето средно. Имаш лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едни БКР-6 фреснки нгк и съм доволен от тях ,за резервни все ги пазя.(не си знаят КИЛометрите и годините) !СЕга съм с иридиеви нгк и невиждам абсолютно никаква разлика от БКр-6 френските които Аз имам !.(преди ТОВа бях с ДЕНЗО иридиеви смених 2-3 комплетка..капут .) -с тях колата беше наи добре, но за кратко МНОГО слаби свещи неиздържат на натоварване.Едновалката ми е С дензо иридиум и няма проблем с тях ама нея я бутаме. :lol::cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наскоро си взех NJK пишеше че са правени в Япония, Нема грижи колата лети :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Denso iridium power ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от каде в София човек може да си купи оригинални НЖК ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маи и аз си карам с френско НЖК ,а искам да видя разликата с Японското.МЕРСИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера щом нжк (френските) са такъв боклук , защо ги монтират на немските автомобили (който излизат от завода) ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен положението е следното-предишните ми свещи бяха БОШ и колата си работеше идеално никви проблеми не са ми създавали,и доиде момента в които наруших правилото,,нещо където работи не се пипа,, и ги смених с НЖК което като монтирах видях че е френско,но ОК колата си работеше супер.Но от месец насам взе да пали на 2-3 цилиндъра и след 10сек. се оправяше.Последната седмица обаче освен че палеше така и след като загрееше пак прекъсваше,едвам доловимо личеше си отзад на ауспуха.Свалям свещите те образец почти бели с едвам доловима кафява опрашка.Заподозрях кабелите оглеждах ги в тъмното,свалях дистрибуторна капачка за почистване,даже се съмнявах за прегорял клапан и дори запушено гърне.Днес свалям предпазната ламарина на изпускателния колектор,паля и трети цилиндър не грее свалям свеща пробвам я отвън хвърля искра.Премествам я на четвърти цилиндър паля и на него не работи.По никакъв външен белег не личи че свеща е дефектна,Това са свещи на няма и 10000км.Истинко НЖК на изправна кола изкарва 100000 безпроблемно-доказано.Аз за сега ще си върна старите бошове че сам в друг град и не ми е до допълнителни разходи.Изводът от всичко е че на европеиците явно им е трудно да подържат качеството създадено от други.Има вероятност аз да съм карък и да съм попаднал на дефектна но като чета постовете на колегите маи не съм единствен.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те може да ги монтират на немските в завода ,ама те дали са същите дето се продават тука,едва ли.РосенKN ,не си играй така с пробите с извадени свещи или кабели че после бубини ,комутатори и незнам си какво още може да откаже -абе само повече ядове може да си докараш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от каде в София човек може да си купи оригинални НЖК ?

Бул.,,Христо Ботев'' 119 за София

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера щом нжк (френските) са такъв боклук , защо ги монтират на немските автомобили (който излизат от завода) ???

че немските коле не са ли и те боклуци като френските свещи аз съм карал със френско НЖК точно 10мин. и веднага си върнах оригиналните и си поръчах нови от форума (няма да споменавам имена)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че е доста смело да кажеш ,че немските коли са боклуци :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че те ако бяха хубави коли щяха ли да им слагат френско NGK ... почти всичко по тях е ментажно или не съвсем исктинско и са много по-скъпи на всичкото от горе, че и ги купуват! Така ли се прави бизнес да изградиш имидж и име и след това като си се доказал вече и да продаваш орязани от всякъде боклуци, с максимално орязана производствена цена и огромна продажна цена ... :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На chris_barnes му поръчах оригинални хонда свещи докато си поръчвах на мен гарнитурите и т.н. за турбо проекта.За някои модели имаш право на избор м/у NGK и Denso.Той поиска NGK BKR6E-N-11. Дойдоха NGK в опаковка Хонда.Сложи ги и каза, че колата му работи доста по-добре от преди, те старите му бяха вече зле де.Дойдоха на 18 лв и с гаранция за качество, все пак са по специфичните изисквания на Хонда и са си сложили на тях емблемата и си продават колите с гаранция с тези всещи.Аз съм с иридиеви денсо и нямам оплаквания също.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички знаеме че оригиналните и препоръчвани свещи на хонда са NGK и DENSO ,но предимно първите.Та мисълта ми е че масовите NGK в БГ са произведени в Франция,и се питам това същите свещи ли са които вероятно някои от нас са заварили оригинално монтирани на колите ни,дали са със същите качества и своиства.Надявам се ако има колеги които са доволни или недоволни от европеиския вариант да споделят мненията си.

колега,никакви проблеми нямам с такива свещи.Колата си я взех с такива свещи,след 20 000 ги смених,не заради проблем,трябвало на такъв пробег да се сменят според майсторите.С новите свещи от същата марка и произведени във Франция съм изюминал пак толкова километри без никакви проблеми.моето мнение е че са добри и сега отново ще ги сменя със същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз бях доволен от работата им докато работеха или по точно едната която явно проби изолатора,започна да прекъсва и накрая съвсем отказа,иначе другите работеха отлично.20000км са нищо за свещи при условие че всичко по колата е ОК.Оригиналните ги смениха на 100000км ,следващите на 180000 в БГ по настояване на газаджиите които дефакто не можеха да си настроят газовата а свещите си бяха перфекти дори и на тези километри,лошото е че не ги запазих.Вероятно е и аз да съм попаднал на дефектна но все пак ми е интересно какъв е шанса 1:1000000 или 1:10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Френските нгк и се правят в завода на беру и няма никаква разлика между двете марки,освен в надписа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че те ако бяха хубави коли щяха ли да им слагат френско NGK ... почти всичко по тях е ментажно или не съвсем исктинско и са много по-скъпи на всичкото от горе, че и ги купуват! Така ли се прави бизнес да изградиш имидж и име и след това като си се доказал вече и да продаваш орязани от всякъде боклуци, с максимално орязана производствена цена и огромна продажна цена ... :angry:

ДА за съжаление по скоро така се правят пари особено ако заспалото човечество го интересува само външност. Така действа и природата когато не вдяваш тя ти слага огледала за да се оглеждаш колко си зле и да се промениш но засега май си се харесват :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че темата е стара, но щом пише отзиви ще се запиша и аз. Колата е Сивик 1,3 карба, когато е взех смених доста консумативи, включително и свещи "Уж" NGK, напоследък колата едвам работи, и то много често на 3 цилиндъра (четвърти отказваше) и тези дни направо си умря, свалих свещите и какво да видя, те си бяха направо катран черни и като видях че на тях пише "France" и се побърках а са на 600 км от смяната. Днес си взех Denso и колата пак тръгна. Ще кача една снимка да покажа проблема и да знаят колегите да внимат занапред.

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че проблема ти не е само от made in France. Май имаш проблем със смесообразуването made in Japan.:rolleyes:/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е, за жалост този карбуратор си е отживелица и според мен на тези години дава доста проблеми, но това е друга тема :blink:/>/> как ми липсва мотора на предишния ми сивик - D14A4 работеше като часовник :(/>

Редактирано от 626

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че темата е стара, но щом пише отзиви ще се запиша и аз. Колата е Сивик 1,3 карба, когато е взех смених доста консумативи, включително и свещи "Уж" NGK, напоследък колата едвам работи, и то много често на 3 цилиндъра (четвърти отказваше) и тези дни направо си умря, свалих свещите и какво да видя, те си бяха направо катран черни и като видях че на тях пише "France" и се побърках а са на 600 км от смяната. Днес си взех Denso и колата пак тръгна. Ще кача една снимка да покажа проблема и да знаят колегите да внимат занапред.

 

 

Публикувано изображение

 

Имах подобен случай, ма на обратно - уж японско денсо не изкара 300км., а френското NGK още кара. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана дума за свещи.Вече за втори път взимам NGK ZFR5F-11 от една недолюбвана от феновете фирма Е..о 07 без да имам някакви оплаквания.Колата върви добре,като ги свалих имаха много приятен цвят всичките,по 10 кинта парчето.Гледам пише made in Japan от НЖК Япония.Опаковката е жълто и червено,изглеждат горе долу като на прикачения файл.Дали ме търкалкат нещо тези?:rolleyes:/>Да карам англичанката с японски свещи,пък колегите с японките да слагат френски или други ментаци??:blink:/>

post-21577-0-83845700-1355230251.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давате по 10лв на свещ без да сте сигурни в произхода, а в общите поръчки оригинални такива, брандирани Хонда, идват по 6лв парчето ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съвсем наскоро си взех ZFR6F-11 Made in France, по простата причина че тоя номер не го открих никъде Made in Japan. Старите бяха ZFR5F-11 Japan на които само аз навъртях 35000км хем по топлинно число предписват новите и към момента не откривам разлика във вървенето с новите, които взех от магазин Автопомощ /преведено от английски/ :D , уж са официални вносители.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Година и половина по късно да споделя само,че смених свещите с ,,Денсо,, и дотука около 30000км нямам грижи с тях.Относно френските ,,НЖК,, които свалих от колата ми ги поиска да ги пробва на неговия сивик и докато тои сваляше неговите свещи аз му подавах моите и на 3тата свещ докато си я въртях между пръстите и изолатора и се разцепи на три.По скоро мисля че е бил пукнат,но сега частите просто се отделиха една от друга.Предполагам,че през пукнатините е минавала и искрата и от там са били сички проблеми.Месеци по късно на един приятел с ,,Опел,, ми се оплака по телефона,че му се е счупила свещ и парченцата са паднали в цилиндъра по време на работа,но поражения нямало.Сега около нова година нещо търсехме в гаража му и ни изпаднаха из боклуците въпросните свещи-познаите какви бяха..........френско НЖК.Иначе на братовчедката маздата е с такива френски НЖК още от австрия,в БГ са минали 10000 незнам колко са минали в Австрия но съдеики по електродите са на мноооооого,но си работят перфекто дори и с електроди станали като ръждив пирон.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си слагах преди на англичанката френско НЖК . На 2рата седмица колата взе да не пали, почна да придърпва, обикновената газова гърмеше. За късмет един приятел беше командировка в Италия. Видях го на скайпа и му казах какво става. Буквално го хванах на 20мин от тръгването му към България. Човека тогава ми донесе едни Денсо . По 5кинта на брой. Е няма такива свещи. Съвсем обикновени. 45хил като направиха на кола с газова чак тогава пак взе да не пали и чат пад да придърпва. После ползвах едни на Бриск за газ. 8хил по късно почнах да си купувам японско НЖК от България, ама 40 кинта с доставката до офиса... Сега последно ползвам Изанаги като прави поръчки. Смених си ги с оригинални със щампа на хонда на едната кола и си имам и едни резерва . След около месец като има пак поръчка и се сетя, ще поръчам още едни, че на 5тата ген са на 15хил близо и са още българските. Дават им живот 20 000км като си с газ. От там натам си е жив късмет и гаранция за факта, какво е качеството. Честно при мен карат по около 25к. Са ше вида и хамериканските колко ще изкарат. До сега - 6хил. За това и се запасявам. Ако някоя умре по време на акция ще се сменява, но френското НЖК е като да ядеш соеви кюфтета :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...