Jump to content
Doomwisher

С какъв спортен филтър сте?

  

290 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Здравейте колеги!Предстои ми покупка на спортен филтър и реших да направя анкета по въпроса! Напишете също така спортния ви филтър от какъв тип е - панелен, конус или гъбка?Какви са вашите наблюдения и осетихте ли някаква разлика?На колко километра си ги сменяте (или перете)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайски конус-5-6000км в коша - 15лв. :lol:

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 месеца карам със световно неизвестен конусен спортен филтър и нямам проблеми.Минал съм 1000км с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Apexi конусен, при смяна на маслото го пера и него. Нямам проблеми вече почти 20к км. Купен от колега от форума, без интейк :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От две години карам с конусен филтър и интейк, закупени от ибей- неизвестна марка. Прал съм го 4-5 пъти при всяка смяна на масло, т.е на 8-10000 км. Засега не е мръднал, като ползвам комплект за почистване на К§N.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Cold air intake AEM и за 30К км съм го прал веднъж с вода и е като нов :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К&N конус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КН панелен, предпочетох този вариант, защото може да се взема въздух отвън, а не от коша, ако е конус.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jr Конус и не очаквай да Усетиш нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КН панелен, предпочетох този вариант, защото може да се взема въздух отвън, а не от коша, ако е конус.

То с конусовиден филтър и от багажника може да взимаш въздух, всичко зависи как си го монтирал и къде. :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К&Н с АЕМ интейк преправен от за В16.Филтъра е с flowstack и май е най-големият конусен възможен.Само дето заради регламента на тайм атак състезанията ще трябва да продам системата и да мисля някакъв шорт рам с по-малък филтър.Това на Прелюдката.На Акорда съм с К&Н в кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C.D.A или Carbon Dynamic Airbox .. изглжеда добре както и информацията която е в сайта им. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не прави ли малко по голям разход на гориво .т.е. по пълно изгаряне на бензина? спортния филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не прави ли малко по голям разход на гориво .т.е. по пълно изгаряне на бензина? спортния филтър

Прави. От както махнах конусния спортен филтър ми падна разхода, но и колата "умря" направо. Т.е. за да върви иска и да гори, няма да открием топлата вода. Иначе ако не го изолираш от топлия въздух и горенето ще е голямо и вървенето ще е малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е от пазара !!!, които завъгрял въздуха, така ми обясниха. Незнам дали е полезен или не ама стандартния много място ми заема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...моя е конусен метален неизвестен незнам китайски или неква друга нация има вече направени с него 7/8000 позацапал се е малко не съм го прал :rolleyes: .Струваше колкото оригиналния панелен и затова го сложих да го мия и икономисвам кинти :lol: .Една промяна има с него след 3000об. колата ръмжи като мускул кар :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АПЕКСИ И НА двете коли . :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HKS гъба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K&N конус, имам от същата марка и панелен на Дел Сола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конус K&N и съм много доволен. За да има по голям ефект от взимането на повече въздух е нужно и преработването на системата за изпускане :rolleyes: инъче няма да има смисъл чак толкова.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

YED конус.

това най-приятелски те съветвам да го изхвърлиш :rolleyes:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не прави ли малко по голям разход на гориво .т.е. по пълно изгаряне на бензина? спортния филтър

Прави. От както махнах конусния спортен филтър ми падна разхода, но и колата "умря" направо. Т.е. за да върви иска и да гори, няма да открием топлата вода. Иначе ако не го изолираш от топлия въздух и горенето ще е голямо и вървенето ще е малко :rolleyes:
Аз не виждам логика в това да гори повече заради филтър. Просто те кефи звука които се чува и я понастъпваш по-често и така ти се струва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JR конус с интейк :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ractive

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ractive и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K&N панелен ,за да ми е тихичко.Перем го с комплекта на K&N при вс.смяна на масло.Коне ли....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайски конусовиден :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас немога да повярвам че толкова много хора карат с тези китайци - нещо много важно за тях! -- пропускат най финния прах и в комбинацията с маслто се получава една много хубава и качествена шлайф паста :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас немога да повярвам че толкова много хора карат с тези китайци - нещо много важно за тях! -- пропускат най финния прах и в комбинацията с маслто се получава една много хубава и качествена шлайф паста ;)

Вече 45 000км и никакъв проблем с китайските филтри :) Предполагам не само с мен е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах а замислял ли си се че обикновеният хартиен филтър има мн по-добри филтриращи функции от китайски конус за 10лв :) и реално колко въздух пропуска и тн

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен друго ми е интересно, колегата дали си направи извод какво да си купи?!? 61 мнения не са малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напишете също така спортния ви филтър от какъв тип е - панелен, конус или гъбка?

Какви са вашите наблюдения и осетихте ли някаква разлика?

На колко километра си ги сменяте (или перете)?

 

Конусен тип "APEXI". Преди с "JR" конусен (обслужваем) - също много добри впечатления, и при него нямаше от онзи най-фин прах по стената на тръбата, ако не пропускаш да го обгрижваш навреме разбира се. Предимствата на първия са, че не се "смазва" периодично със специален спрей, и НЕслучайния му вътрешен дизайн, и по-добрата филтрация и пропускливост по разни твърдения.

 

(Като се забавляваме с приятели на писта слагам панелния, че ти омръзва да слушаш натяквания, че си бил със "спортния", сякаш в него има малка турбинка ;) )

 

Относно някаква разлика: ами..(малко е субективно и зависи от колата) Забелязвам малко по-нисък разход на бензин и с двата, ако целта е да се кара икономично(спрямо стандартния в кутията и с резонаторите) Просто с оригиналния ми се струва, че отварям дросела малко повече, за да накарам колата да се движи по същия начин. Шума - зависи много от мотора и всмукателния му тракт. Не е еднакъв за всички мотори. Коне....филтъра помага, но не чак толкова, колкото го превъзнасят :) При слаби коли - по-малко, при силни повече в%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конусен K&N забучен на Injen Cold Air Intake и взима въздух от подкалника. Разлика - минимална.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си закупих от Heed91 конусен филтър JR заедно с комплект за почистване. Карах само 5-6 км, струва ми се че има леко подобрение спрямо китайчето което имам, но основно защото смених и интейка - от шорт рам с китайка, сега съм на колд еър интейк с филтър JR.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...