Jump to content
Doomwisher

С какъв спортен филтър сте?

  

290 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Аз имах в предвид за хубав панелен филтър във фабричната кутия че се усеща.Може и предният филтър да е бил мръсен и като съм го сменил с нов затова.Но определено си се усещаше разлика при мен.

Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EmZvr има си граница в която един филтър трябва да филтрира. 100% съм сигурен че КН влиза там ,и че е по добър от китаичетата! истинските филтри написах колко пари струват.и пак казвам перфектната комбинация цена качество за мен,по 30-40 долара са.не вярвам да си счупиш двигателя ако го ползваш! и второ дали ще докараш температура от подкалника.. разлика в 10 градуса няма да даде разлика в работата на двигателя освен ако не грее реотан. и ако нямаш някоя яка бегачка.с две думи : Незначителна разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в сравнението участва и "No brand" филтър, което предполагам са точно китайчетата и отново се представят по-добре от K&N. Няма да си счупиш двигателя, но какъв е смисъл да намаляваш живота му за един въображаем кон ?Прието е, че -10 градуса температура на въздуха вдигат конете с ~1%. Както и да е не искам да задълбавам спора, просто съм изказал моето мнение.ЕДИТ: Нали се досещаш, че максималното увеличение с K&N пак ще клони към тоя 1% ;)

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и този 1% ? на 400м ще дадеш същия резултат , второ живеем в епохата на маркетинга,това е капка в морето има доста други които ще покажат че КН е по добър от всеки друг и т.н.и аз изказвам мнение,лично аз съм се насочил към Муген филтър или нещо от сорта,но за момента съм със КН (както и повече от предишните ми коли)Наздраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кви са тея истинки филтри кви са тея глупости....всяко подобрение си има и отрицателна страна ,ако искате да минава повечко въздух ще минава и някоя прашинка но надали ще навреди на нещо .карал сам кола 20 000км без филтър градско и нищо не е станало.малко се успокоите . а по темата карам с АЕМ намерих го в гаража затова.продаваме са К&Н и досега нямаме оплакал се клиент,колкото е по мрусен толкожа по добре филтрира затовасе пере по рядко .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре каква е целта на това нещо дето си го показал на сномката http://i466.photobucket.com/albums/rr23/Mattcheww_/For%20Sale/DSC02185.jpg и какво ще рече cold air intake.Ako се пусне още една тръба надолу кам бронята пак ли няма да има ефект.

Редактирано от hus0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта му е по-лесно да влиза въздуха през тръбата. Ето тук е обяснено, най вече виж втората картинка: http://en.wikipedia.org/wiki/Velocity_stackCold air intake e тръба до подкалника и там се слага филтъра. http://www.wikihow.com/images/c/c3/Honda_Engine_with_Cold_Air_Intake_1_595.jpg\

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А когато тази тръба заводски си идва от бронята която си е направена като velocity stack отпред, пак ли няма да има ефект и да влиза въдух по време на движение, защото при мен тази тръба, която влиза в шилда си е заводската, която е вързана за въздухозаборника на предната броня.

Публикувано изображение

 

Разбира се най-добре е cold air intake, но с този филтър зад калника долу при един проливен дъжд по нашите прекрасни улици с непочистени отводнителни канали и понякога локви като морета може да стане голяма беля. Аз поради тази причина и не взех cold air а short ram intake :(.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви доказателство, че Short ram интейковете са по-зле от стоковия интейк. Това е дино тест на H22A с доста подобрения. В теста е използван конусен K&N филтър 3" при това дори е с BPI Flowstack (=Velocity stack). Дори аз не очаквах такива резултати..

 

Публикувано изображение

 

Червено - стоковата филтърна кутия

Синьо - K&N + BPI Flowstack

 

Т.е. ограбва ви 6,82 коня и 2,87 въртящ момент. Ако след този резултат и имайки в предвид тестовете за филтрация, все още сте на мнение, че K&N са добри филтри.. :thumbs:

 

В поста има още дино тестове и подобрение се вижда при Cold air интейка AEM V2:

 

Публикувано изображение

 

Тоест за 460лв получавате 0,21 коня и 2,09 въртящ момент. Има много неща, които може да пипнете по двигателя преди да стигнете до интейка. Както виждате дори доста подобрен мотор изобщо не се спъва от стоковата интейк система. Или пак казвам търсете кутия от Integra type R.

 

Източник: http://honda-tech.com/showthread.php?t=2049478

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха и кво излиза че май само си даваме парите на вятъра и по-голямото вървене на колата е само в мозъците ни :) единствено май само шума се вдига със спортните филтърчета тип конус :) и аз съм с конусен на YED ама така я взех колата и няма представа как е била със стоковия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде пускайте само собствени графики такива от нета има много ......

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не пускам нова тема, мислите ли че филтъра от линка става за D15Z6 ek3http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=RE-0810

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои може ли да ми даде малко инфо за интаке кит-ове? С д15ка съм искам да си сложа евентуално, и ме интересува какви са цените и каде да търся?Може и на лично съобщение да ми пишете да не задръстваме страницата :)Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко интересни данни от човек тествал различни филтри на стокова интегра с B18C. "I was told by a Honda specialist I used to work with. He had done a few tests with various aftermarket intakes to see which was best. On the ITR just putting on a cheap short ram intake can loose up to 18bhp! The only one he tested that increased power was a Mugen air box, which only added 4bhp. This was all done on an otherwise standard engine."И още нещо за доста разпространения "мод" за махане на резонатора:"On a standard D15Z8 removing the resonator box will loose you power, dyno proven. About 3bhp off the top." Няма дино графики за съжаление, но се надявам на някой все пак да са интересни тези резултати :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дълбоките локви как ви се отразяват, защото кутията не е само резонатор има и къде да падне водата :blink:. Целият двигател се мокри по принцип без долна кора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А конусовия спортен филтър драстично ли променя звука на колата или няма смисъл да се слага.. :) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всяка кола е различно. Понякога се чува по-силно, друг път по-слабо. Зависи. Но разлика - има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика,дори на 1.4 ровър :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K&N-Made in U.S.A - Конус Публикувано изображение

 

 

С този филтър наистина много се промени звука на колата !!!

Ако искаш хубав ефект взимай хубав филтър , това е моето мнение....понеже съм бил и с обикновен конус някъв неизвестен като марка и производство и нямаше този ефект със звука...А ако искаш още по добър ефект слагаи и интейк :)

Редактирано от LsD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не пускам нова тема, мислите ли че филтъра от линка става за D15Z6 ek3http://www.knfilters...px?Prod=RE-0810

Колега аз карам д15з6 и съм със същия филтър :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди бях с K&N сега сам с китаец

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам с КиН конесен филтър смених с него две голи, на 3-4 години е пера си го на 10 000км с обезмаслител и си държи горещо ви припоръчвам тази марка филтри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам моята Хонда с универсален конус K&N и съм много доволен.post-9627-0-43251500-1371841913.jpgpost-9627-0-39424300-1371841941.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Георги,този филтър дето си го снимал го купих и аз преди 3 седмици и след като го разгледах добре го препродадох.Той въобще не е К&N.Още като видях изработката на кутията ме обзе съмнение.Защо ли го платих,не знам.Та конуса на самият филтър беше неправилен,изчанчен на една страна и гънките не вървяха перпендикулярно спрямо основата и върха.От това заключих ,че не може К&N да направят такъв нескопосан филтър,а това е имитация.Плюс това - светеше доста съмнително погледнат през отвора към ламелите на светлина.Липсваха отличителните надписи "мейд ин ю ес ей" и някакви шест цифри отгоре на гумата на конуса,същото и отдолу и надписчето К&N и още такива дребни,но показателни неща.Момчето дето ги продава явно ще направи пачка,сега са на промоция :D - от 40 на 25 лв.,уж не се занимава с такива неща и погрешка доставен от Англия,а се не свършват.А иначе го изпробах 5км.как се кара с него,като че да върви малко повече във високите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С китайски боклук си карам квика :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-рано карах с JR, но замина заедно с предния сивик. Звука се промени и стана доста добър. После следващата дойде с гъба Ractive и intake. Грозна ми е и си закупих едно голямо конусче K&N. Имам и един конусен Ractive, който в монета е на колата само за тест. Като цяло всичките ми звучат еднакво и върви еднакво. Ако има разлики, то не са осезаеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата хондела бях с K&N конус - звук определено имаше разлика , но за вървене аз поне не можах да разбера....даже ми се струваше че с оригиналния филтър по добре откликваше в ниските. А до колкото до звука при в-теците е най-осезаема разликата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз карам моя ровър със К&Н панелен и съм много доволен преди бях със пазарски но наистина К&Н има голяма разлика доста по хубаво върви и лекичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди бях със YED филтър и ко перях често,никаква разлика според мен.Сега съм със Cold Air Intake AEM ,влизащ във предната броня ,мн добър вид,мн добър звук,не съм го прал,карам го 15к ,според мен отпуши колата в ниските,обаче си е малко скъп-400лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...