Jump to content

Ivo Myankov

Фен
  • Мнения

    306
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

64 Neutral

Относно Ivo Myankov

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 13.08.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://ivomyankov.com/
  • Skype
    ivo.i.myankov

Profile Information

  • Кара
    D16z6 Civic EG5 reborn
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. И аз искам пълен комплект за д16. Бройте и мен.
  2. С какъв спортен филтър сте?

    По-рано карах с JR, но замина заедно с предния сивик. Звука се промени и стана доста добър. После следващата дойде с гъба Ractive и intake. Грозна ми е и си закупих едно голямо конусче K&N. Имам и един конусен Ractive, който в монета е на колата само за тест. Като цяло всичките ми звучат еднакво и върви еднакво. Ако има разлики, то не са осезаеми.
  3. 2 Лупи в 1 фар

    Да се намеся и аз понеже за пореден път направих подобна процедура, но този път с много рязане и напасване.За 2 лупи наистина е излишно при условие, че едната лупа ти играе роля на къси и дълги, а и ще струва 2 пъти по-скъпо ако си с 2 комплекта лупи.На въпроса дали ще стане, първо да уточним за сток фар ли става дума?Има начин да влязат 2 лупи според мен. Единия е под съмнение в зависимост от размерите на лупите. Може би голяма и малка лупа ако се съберат иначе 2 малки и пак ви казвам всичко зависи от размерите. 2рия назин да се вкарат 2 лупи е да махнеш рефлектора. Точно този вариант съм направил аз в момента въпреки, че съм с 1 лупа.Преди някой да ми се изсмее да уточня защо и как. Взех си ето такъв фар и като сложих лупата вътре и тя беше на няколко милиметра от стъклото ( всъщност е пластмаса ).Притесних се, че е възможно да се разстопи понеже имам приятел на който му се случи такова нещо, за това махнах рефлектора за да влезе 3см навътре. Направих си поставка за лупата която захванах на 3те винта и така си регулирам лупите.Ако си със сток фар тогава проблеми правят и самите стъкла които са релефни и разпръскват светлината и най-вече се губи ефекта ( в смисъл, че е грозно така )
  4. Чувал съм че манипулационен била лесна, но се оказа, че това е за 5та купе. За хеч нито една букса не съответства и са с около 3-4см по-дълги.Та който е правил това или има информация моля да сподели. То е ясно, че ще се преправя, но не искам да откривам топлата вода и да правя глупости.
  5. Уплътнения на вратите Сивик

    Някой ако има идея за тези оплътнения... При мен в затворено положение прозорците са добре оплатнени, но спусна ли ги дори леко на долу и ето 1-2мм отвор и стъклото както си е мокро с капките се прибира и си излиза с капките.Дори не ги размества. Трябва все да има някакъв трик.
  6. Фолио за преден капак или спрей

    Ето как стой фолио за 19лв кв/м. Сам си го слагах, е майка ми и сестра ми даржаха. Няма каналчета, от най-тънкото и ефтино фолио е. До колкото знам го дават за интериор. Та вече година не е мръднало. НО! До сега никой не видях да е казал единствения но огромен минус: Супер много се праши и трудно се чисти заради релефа. Мислех да го лакирам и дадох едно парче залепено върху ламарина на един бояджия и да лакира за тест. Е нямало да стане тоя номер.
  7. нова ролка за D16y8

    Всичко е продадено.Ключ.
  8. Ролката и нещата към нея са чисто нови от общите поръчки. Взех ги за Мини-Ми проект, но се отказах. Цена: 60лв тел: 0877 310 177 Иво Нещата са запазени. Ако има промяна ще пиша.
  9. 4-2-1 спортен vs 4-2-1 заводски

    Аз съм с Д16з6 + генерация външно ф60, 2 резонатора + ремус на ф55 и ибейски 4-2-1 изпускател.Определено моя слиза по-ниско, но и колата е с по-ниски пружини.... ужас, опирам навсякъде. Скъсах си термолентата , а после сложих една ламаринка да се тарка тя, а не изпускателя.За вървежа.... колкото и подобрения да правя по-колата все не усещам разлика освен по-хубавия звук.Но съм сигурен, че ако се кача в сток, тогава ще се усети разликата.
  10. Проблем с тока

    Колата е Сивик 5та хеч Д16з6.Проблема се появява хаотично и на студен и на топъл двигател.Примерно, спирам си аз колата, въртя ключа за да зиключа и изведнъж тока изчезва и огасват всички уреди и лампички и край. Вадя ключа, вкарвам и давам на контакт и ееееедвам едвам точец колкото да светнат леко някои коченца. И помпата даже се мъчи и така и не успява да пречатка до край.Правя няколко поредни опита и по някое време, завъртам отново ключа и всичко си тръгва нормално. Следващите няколко дена, няма значение, че е супер студ и 2 дена не съм палил колата, този проблем го няма. Акомулатора ми знам, че е пътник и разбирам да е умрял, ама ту да има ту да няма и то ей така изведнъж без никакво значение дали до сега съм я карал или не съм я пипал 2 дена и без значение вън 15 градуса ли е или 2.... Това вече ми изглежда на друг проблем, а не ми се ще да купя нов акомулатор и да се окаже, че не е от него и проблема си е на лице.Някакви идеи?
  11. изгасна след локва

    Брат, да ти ползвам темата, че моят проблем е подобен, само че не е от филтъра понеже той ми е с къса тръба. Минавам аз през една локва с 50км/ч при което отдолу всичко се окъпва и колата изгасна. През 5 мин правих опити да я запаля и след около 20тина запали и се прибрах без проблеми. Нещо за бобина прочетох по-горе, но какво е разрешението. Бобината е прецакана или да я ския от директно пръскане?
  12. Въпрос относно фарове

    Като цяло демон очи викат на червеното оцветяване. Ако го гоогълниш ще видиш че и червени ейндъли и червени лупи и червени девили наричат демон. Като цяло това демонското е нова гъзарийка и виждам, че няма ясно тълкуване. Така, че това което ти показваш като девил аз го показах като демон и то все от китайци идва Така, че няма ко да го спорим.
  13. Въпрос относно фарове

    А сравнявали ли сте на живо прожектори като моите и твоите кое как свети? За 200$ 2ра ръка, твоите би трябвало да са доста по-добри, но дай мнение.
  14. Въпрос относно фарове

    Като съм готов с финалната версия на фаровете и стоповете ми ще пусна една тема какво и как.Ако имаш път към варна звънкай едно телефонче и ще покажа и на живо. Телефона ми го има в профила тук.Моят вариант излиза кам 220-300лв, зависи дали с ангелски очички или без са ти прожекторите дали ще си играеш по-стъклата за да станат кристални или ще върнеш оригиналното.Ако намериш прожектори от някоя по-хубава кола ( ит инфинити мисля имаше тема тук ) и до колкото помня пак ще се изръсиш доста, но после ти предстои и натаманяване по рефлектора за да закрепиш прожекторите и после пак стигаш до момента със стъклата.
  15. Въпрос относно фарове

    IcoZL Не съм съгласен с тебе по въпроса за ангелски и дяволски очи. И все пак възможно е и аз да греша ( възможно е, но не мисля ) Та значи, нещата тръгнаха така: БМВ излязоха със своите ангелкси очи: После ги последваха Ауди със собствен характер - дяволски очи: А демонски очи наричат осветяването на лупата в червено: Относно качеството на тези G5 прожектори те подкрепям, че са добри, или поне достатъчно добри. Аз съм с тях от вече 2 години и до сега само 1 баластче ми е изгаряло. Свети си идеално, грам не заслепяват, ако не са вдигнати много на горе де и да лесно се регулират ( просто си регилираш фара все едно си е с обилновенна крушка, понеже прожектора се закрепя за самия рефлектор и по-точно слага се на мястото на оригиналната крушка. ) Сега относно мълвата, че тия китайските са пълни боклуци, ами не е вярно, но естествено, че все някаква разлика има! И аз постоянно срещам хора дето имат мнение за всичко изградено от приказки на други хора, на които техни приятели имат еди си какво мнение. Асасина, моля те не го приемай като лична нападка, говоря по принцип за този тип отрицателни изказвания: "Не си го взимай, това е пълен боклук" Уточни, защо ти е такова мнението. Може би не светят толкова мощно колкото яките нови коли и може би дават по-често дефекти, но определено хората които ги ползваме сме доволни. По-евтини са. По-лесен е монтажа. Светят достатъчно добре. А тема за това какво и как съм правил...... Ами то аз толкова неща си правя сам....че най-накрая ще пусна някоя тема, но не бързам. Имам някакви идеи и докато не получа 100% удолетворение тема няма да има. А до тогава ще продължавам да ги правя на ново и на ново докато стане. АКо някой има въпроси, информация не крия и бих споделил, само питайте.
×