Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Tino прав си. Отговорът е само един-цената. Именно тя определя избора. Щом са англоговорящи и са местни не означава,че ще се погрижи по добре за колата ти от един наш,с който ако не друго поне можеш да се разбереш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хонда ми искат 56 паунда само да влезе колата. Труда е много пари в Хонда.Англииски маистор ми взима 150 паунда да ми смени инжектор. Сервиза в които закарах колата е нов и ми го рекламираха.Един маистор ми почна колата ,изгонили го,друг я дооправя. Стана ми ясно обаче за платформа да ми качат колата до сервиза щяха да ми вземат мин. 50 кинта ако бяха англичани.Много англииски сервизи не работят с части втора употреба . Не ни мисли за тъпи ,колега. Просто не можем да си позволим някои сервизи.

Редактирано от I AM X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... в Англия има истински оторизирани дилъри и сервизи , които много лесно биха ви решили проблемите ...

... по английски ;) (метод, и цени като за Бентли, минимум).Тоя същия оторизиран дилър със сервиз остана дълбоко учуден, защо по дяво... искам да си купя 12 литра ATF Z1, след като автоматичната, степенна кутия на моето CR-V, ген. 1-ва, събира само 2.9 литра :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре цената , а сега по-леко ли ти е като си имаш както ти каза две хидравлични помпи и две (най-вероятно) нагнетателни помпи и проблема пак не ти е решен ? Все пак се сещате , че от дистанция трудно бихме ви помогнали за решаване на не лек проблем , за това поне поемете критиката и съветите да не ходите при пишман майстори Публикувано изображение Прочетете какво съм написал и изисквайте това от следващия сервиз , в който отидете !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата, който пита за газова уредба. Аз ще слагам тези дни такава и след доста четене се чудя между два варианта БРЦ или Романо. Майсторът ми препоръчва горещо Романо. Ще ми излезе около 1600. Аз обаче повече клоня към БРЦ заради фирмата. Излиза около 1750. На романото е предимство 5 годишната гаранция. Но тя е рекламен трик, защото след като им прочетох условията, няма как да не си нарушил някое от тях :).Имам и едно питане. Много изчетох, но не намерих верния отговор за проклетия часовник. Колата ми е с ДВД, което не се чете. Много е студено да го свалям и да чистя лазера, пък и резултатът ще е спорен. Каква е комбинацията от клавиши за да вляза в сервизното меню и да настроя часовника при неработещо ДВД.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=63524&st=0&p=1057225403&hl=+тайните +менюта&fromsearch=1entry1057225403За колегата от предния пост. Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondab...+тайните +менюта&fromsearch=1entry1057225403За колегата от предния пост.

Не се получава влизане в менюто на часовника по описания в ръководството начин. С меню и долна стрелка се влиза в показаните тестови екрани, но честно казано си нямам идея какво правят много от тях. С обратна стрелка и два пъти долна стрелка обаче не може да се влезе в менюто на часовника. Вероятно за да стане това все пак дискът трябва да захапе. А при мен дискът не се чете. Замърсено е лазерчето. Пробвах и с друг диск - пак не го захапва. Голяма глупост ми се струва да не може човек да си настрои часовника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става, това указание може да се използва за моделите и навигацията след фейслифта. Аз имам същия проблем от 2008 и отдавна ми писна да се занимавам. Така или иначе навигацията е неприложима за балканите а и смартфоните имат далеч по-добра навигация. Колкото до сверяването на часовника, разкачи си акумулатора в 13ч. на обяд и часовника ще ти се настрои до следващата промяна на времето. Единствено ще си загубиш запаметените радиостанции, но не е болка за умиране. За 5 мин ще си ги настроиш отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става, това указание може да се използва за моделите и навигацията след фейслифта. Аз имам същия проблем от 2008 и отдавна ми писна да се занимавам. Така или иначе навигацията е неприложима за балканите а и смартфоните имат далеч по-добра навигация. Колкото до сверяването на часовника, разкачи си акумулатора в 13ч. на обяд и часовника ще ти се настрои до следващата промяна на времето. Единствено ще си загубиш запаметените радиостанции, но не е болка за умиране. За 5 мин ще си ги настроиш отново.

Тук ми възниква един много сериозен въпрос. При изключване на акумулатора ще писне ли за код на радиото. В сервиза като ги питах ми казаха, че моята дето е с навигационна система не искала такъв код. Но аз чета други неща - ще ми иска два кода на радиото и на навигацията. А както е знайно кола втора ръка рядко има кодовете. Та ще взема да остана и без радио отгоре на всичкото :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от 2008 година правя упражнението 2 пъти годишно и никакъв код за нищо не ми е искан. Това за кодовете са митове и легенди. При сериозни ремонти в сервиза също разкачват акумулатора, така че няма нищо притеснително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, поздрави на всички и безаварийни пътувания на всички.Много ми е приятно да пиша отново във форума. Доста време отсъствах, но някой път обстоятелствата са по силни.Но няма да ви занимавам.Виждам, че групата на 7-чките се е увеличила, което доказва качествата на колата.Сега ще поразгледам и другите подфоруми - да вляза в час, така да се каже.Поздрави.П.П. Тино, съжалявам че не можах да помогна. Сега видях темата.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Хонда Акорд 2004 г. 2,2 дизел. Вчера както си карах ми светна жълтата лампа ( за двигателя) на таблото . Някой има ли идея какво може да е или случвало ли се е му. След като светна нямаше никаква промяна в работата на двигателя. След това я палих 2-3 пъти включително и днес но тя остава да свети. Тя даже светва преди да е запален двигателя. Когато дадеш на контакт първоначално изгася, но след 2 секунди светва. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,При тази кола лампата "check engine" светва при много случаи - от лошо гориво до много сериозни проблеми.Трябва да я закачиш на компютър да се види кода на грешката. Тогава може да се каже какъв е проблема и сериозен ли е.В Сливен не мога да те насоча къде да идеш на диагностика.Поздрави.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пусна аз 1-2 снимки как върви моят проект.. Публикувано изображение Трудно е да излезе боята както трябва да снимки, заради перлите в нея и неизлиза много добре на снимки..

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от Crazy Paco
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Някой знае ли как точно работи VSA на нашите хонди? Благодаря ви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Някой знае ли как точно работи VSA на нашите хонди? Благодаря ви...

Това е доста широк въпрос. Дай нещо по конкретно. Или мога да ти дам широк отговор: като усети нестабилност или приплъзване включва ABS в съответната гума или гуми за да стабилизира колата.Също така в първото мнение на темата има линк към User manual на колата където е обяснено малко по подробно. Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе направо казано преди 8 години имах вектра B с TC traction control. На сняг особенно при тръгване и не само смея да твърдя,че беше в пъти по добра от хондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе направо казано преди 8 години имах вектра B с TC traction control. На сняг особенно при тръгване и не само смея да твърдя,че беше в пъти по добра от хондата.

От тази гледна точка нямам наблюдения. Това ми е първата кола с такава система и съм много доволен. Веднъж ме спаси от сигурно завъртане на лед и най вероатно удар след това. Взех завой с висока скорост и пътя беше заледен. Колата поднесе доста и аз докато се усетя и се изправи сама. Наби спирачките в задна дясна и се изправихме. Другите пъти се е включвал VSA само поради нарочни мои дествия за да я тествам. Можеш да влезеш в сервизното меню ако си с екзекютив и там можеш да гледаш на живо докато караш raw информацията от сензорите на VSA. Мен много ме накефи. Даже в спряло положение като се друсам на седалката и мърдат цифрите :) Не че знам какво точно значат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

garyhobson,а как се влиза в сервизното меню?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше отдавна и нямам спомен вече. Някаква клавишна комбинация беше. Виж назад в темата го има или потърси из гугъл. Само да предупредя, че работи само на моделите с навигация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Грешно зададох въпроса вчера. А той е: има ли TC модела 2.2 I-CTDI EX TOURER 2007? Тракшън контрол а не система за стабилност. От направените тестове оставам с впечетление,че липсва такова у-во. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има. VSA e ABS+TCS. Ето извадка от уикипедия:Vehicle Stability AssistThe Vehicle Stability Assist (VSA) was introduced by Honda to its vehicles in 1997. The term is Honda’s version of Electronic Stability Control (ESC),[22] an active safety feature developed to correct oversteer and understeer by using several sensors to detect loss of steering control and traction while simultaneously breaking individual wheels to help the vehicle regain stability.[edit]How VSA WorksVSA combines the Anti-lock Braking System (ABS) and Traction Control System (TCS) with side-slip control to help stabilize the vehicle whenever it turns more or less than desired. ABS is an existing system that prevents the vehicle’s wheels from locking up under braking, especially in slippery road conditions. For the ABS to work, the system relies on the computed input from a steering angle sensor to monitor the driver’s steering direction, the yaw sensor to detect the momentum of which the wheels are steering (yaw rate), and a lateral acceleration (g-force) sensor to signal the changes in speed. At the same time, the TCS will prevent wheel slip during acceleration while the side-slip control stabilizes cornering when the rear or front wheels slip sideways (during oversteer and understeer).Controlling oversteer – During an oversteer, the rear end of the vehicle will spin out because the rotational speed of the rear wheels exceeds the front wheels. VSA will prevent the vehicle from spinning by braking the outer front wheel to produce an ouwtard moment and stabilize the vehicle.Controlling understeer - During an understeer, the front wheels loses traction during cornering due to excessive throttle and causes the speed difference between the left and front wheels to decrease. When the vehicle steers outwards from the intended trajectory, VSA intervenes by reducing engine power and if necessary, also braking the inner front wheel[23]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте колеги :lol:style="font-size: 9pt;">Карам 2.0, 2004 година, бензин/газ 155 коня.Газовата уредба е BRC. Не се затормозявам какво има по нея за сега. Мисля, че има много екстри, които не са чак толкова важни за мен. Знам, че колата е много сигурна и лети като бясна. За сега смятам, че друга кола освен хонда няма да си купя, и понеже съм педант. ще разуча всичко по колата. Какво има по нея и как се поддържа. За сега нямам достатъчно време да пиша тука, защото лекарите не ми разрешават, но като се оправя ще бъда максимално изчерпателен към въпроси на колеги.Бай за сега, защото и моето съкровище ме пипна, че пиша на компютъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разучавай колкото искаш :rolleyes:/>

Ама нещо което работи не го пипай !!!/>

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане към колегите с двигател 2.4 и газова уредба. Какъв ви е горе долу средният разход на софийско каране. Току ще си сложих газова уредба Романо и още не съм изпразнил първата бутилка. Но цифрите, които виждам ме ужасяват. Няма да ги споменавам защото уж трябвало да измина няколкостотин километра докато се сработела газовата уредба и самонастроела. Егати скъпата настройка ще ми излезе :). То май ще ми трябва газово находище да открия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги виждаш тея цифри, съвсем скоро си говорихме с колега от форума същия мотор същата уредба, и спомена че в софия му гори към 12 ако не ме лъже главата а извън града около 9-10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, имам въпрос към капцитетите :)1. Колко време издържа тоя прословут демфер ? по какво се познава заминал ли е не е ли ? 2. Тези дето нямат ДПФ филтър имат ли друг подобен, но пак скъпо като цена за смяната му.3. Какви са симптомите за заминала верига?4. Автоматика гори ли повече извън града от ръчката или не, и някои ако е обърнал внимание примерно на 2500об с каква скорост се движи на последната предавка автомата :) За сега толкова :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпрос 1 и 2 не мога да отговоря, понеже карам само с бензинови двигатели.По третия въпрос: питал съм и Бултрако, веригата започва да шуми много, когато е за смяна.По 4-я въпрос: за извънградско ръчната и автомата по каталаг /и вероятно реално/ гори едно и също. В ръководството пише, че скоростната кутия има механична блокировка при постоянна скорост.Като обороти: на 5 скорост при 135км/ч е на 3000 оборота двигателя /2.0/. За сравнение Акорд 6 1.8 на тази скорост е на 4000 оборота също на 5 скорост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

в момента се намирам в Германия и търся кола - попаднах на една хонда акорд 2006 година дизел от първи собственик, и днес ходих на оглед, за жалост колата е отписана и номерата и са свалени - от частно лице е, покарах я само в едни малки улички до 3-та скорост и бих искал да ви попитам няколко въпроса понеже цялата работа с тази кола ми е съмнителна.... Не разбирам много от автомобили и реших да се допитам при вас, преди да се впусна в покупка.

 

1 Нормално ли е ако не е палена от няколко дни/беше в подземен гараж/ да запали не от четвърт - с оригиналния акумулатор е все още; знам че дизелите трябва да палят без да се замислят; не знам как да обесня не направи един цял цикъл да завърти, но не запали от четвърт.

 

2 Вярно че беше студено, но нормално ли е двигателят да е по- шумен докато загрее- не я изчаках да загрее понеже на място може би трябваше да работи доста време - собственика ме увери, че като загрее шума отслабва.

Не беше фрапантен шум- наясно съм, че моторът е с верига и трябва да е една идея малко по-шумен, но имма приятел с такъв акорд и зимата не се чува така като работи и това ме накара за се замисля. Иначе нямаше никакви вибрации или менене на обороти, никакъв пушек от зад дори при форсиране.

 

3 Нещото което най-много ме отблъсна от колата е че на едното бомбе(от страната на пасажера) имаше нещо не знам как да го обесня, което според мен не трябваше да е там - единият болт си личеше, че е сменян - мисля, че е имало удар, но съм виждал и други коли с такива бомбета, но болтът е 100% сменян и не знам какво да мисля - собственикът казва, че не е катастрофирала, но иди му вярвай.

Въпросното "нещо" е като излята сплав на бомбето или по скоро като намазан кит/пластелин отгоре, но е от метал, не е от друг материал и седи като замаска отгоре. По-добре не мога да го опиша ще прикача снимка която съм я снимал, стоейки до десния калник.

Публикувано изображение

 

Тук съм го оградил, заедно с болта:

Публикувано изображение

 

 

4 Може ли да ме посъветвате колеги какво да гледам ако отида на втори оглед - ще уговоря собственика да намери някакви номера да я кача на аутобана, понеже от тези 2 улички, в които карах, представа не мога да добия много за колата като цяло. И ще съм благодарен ако получа мнение за сниманото, понеже то ме притеснява най-много.

 

Поздрави и лека вечер Публикувано изображение

Редактирано от hustle

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, имам въпрос към капцитетите :)/>1. Колко време издържа тоя прословут демфер ? по какво се познава заминал ли е не е ли ? 2. Тези дето нямат ДПФ филтър имат ли друг подобен, но пак скъпо като цена за смяната му.3. Какви са симптомите за заминала верига?4. Автоматика гори ли повече извън града от ръчката или не, и някои ако е обърнал внимание примерно на 2500об с каква скорост се движи на последната предавка автомата :)/> За сега толкова :)/>

Мога да ти отговоря на въпросите без 4, понеже съм с ръчни.1. Демпфера/при ръчни скорости/ издържа различно, според типа каране, но почва да се "обажда" към 200-250 хил. км. При мен признаците бяха 3: Като настъпиш леко педала на съединителя 1см примерно. почва да се чува едно чукане откъм двигателя. 2 При каране на полусъединител на 1-ва и 2-ра и се чува стържене.3 При ниски обороти на свободна, се усещаше едно почукване в скоростния лост. Шанса да прецакаш демпфера нараства ако караш със износен съединител.2. Не знам да има друг филтър. Моят дизеляк е 2004г а го имам от 2007 и досега не съм сменил нищо: катализатор, задно гърне-всичко си е оригиналното.3. Симптомите за заминала верига, са едно отчетливо почукване откъм двигателя, което се чува като отвориш капака.и колата работи на свободен ход В купето няма да го чуеш. Ако чуеш нещо такова, отоваш в читав сервиз на Хонда и там ще ти кажат дали е верига, колко й остава и т.н. защото може да чука и нещо друго.Веригата отива на 200-250 хил. км при дизела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, в момента се намирам в Германия и търся кола - попаднах на една хонда акорд 2006 година дизел от първи собственик, и днес ходих на оглед, за жалост колата е отписана и номерата и са свалени - от частно лице е, покарах я само в едни малки улички до 3-та скорост и бих искал да ви попитам няколко въпроса понеже цялата работа с тази кола ми е съмнителна.... Не разбирам много от автомобили и реших да се допитам при вас, преди да се впусна в покупка.1 Нормално ли е ако

Колега виж предишниями пост. Това са 2 от основните опасности излизащи солено. Верига за смяна и демпфер, съединител за смяна. Съединителя се тества на 4-та скорост като подадеш рязко газ. Ако оборотите се вдигат а скоростта не, значи съединителя приплъзва.За шумната работа на студено. Нормално е. Покарай я малко или я остави на свободен ход да поработи 10 мин и трябва да утихне. Ако пак е шумна не е наред. Заслушай се за почуквания с метален отзвук. Другото което е задължително за тест е турбината. Напъни я рязко и виж дали отцепва добре и да няма странни звуци/свирене, виене, прескачане. За другите неща разрови на първата страница и по средата на темата. Има много съвети, както и отделни теми какво да се гледа. Ходовата част също прегледай при специалист на канал, понеже също е солена. Лампи също не трябва да светват при тестовете. Айде успех и пиши какво се е получило при тестовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

angello Благодарско за информацията :)/> А по 4 ти въпрос, то се оказва маи че автомат дизел преди 2006 почти не се намира, така че отпада :)/>

angello ти си сменял демфер ли ? колко ти легна целия масраф?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Hustle виж дали собственика има ефективни доказателства за смените на дв. масло и м. филтри. Ако колата е карана само с масло 0w30 и то е сменяно в срок,вероятноста веригите да са за смяна е минимална. Ако е карана с 10w40 дълго време ( 60-80+хил.км) , защото е по-ефтино,риск има и то огромен. Ако колата е над 140 000 км и той не е сменял съединител със сигурност,ще го направиш ти.Задължително го пробвай ако може в "баир" на четвърта и пета и не я жали нека се развърти обортомера. И нека е достигнала работна температура. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за съветите - много съм ограничен във времето в петък ще драсна повече за колата - но на кратко като гледам това, което сте писали може би няма да е това колата ... Айде хубава седмица и до петък :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си закарах колата да ми сменят веригата. Сметката е следната:Верига,1-ви водач,2-ри водач,3-ти водач,верига на маслена помпа,обтегач на маслена верига,1-ви водач,2-ри водач + труд.Това изобщто възможно ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое дали е възможно? Каква цена ти дадоха? При мен смениха няколко водача и две вериги - тази на помпата и ангренажната. Детайли кои точно водачи/обтегачи смениха не помня, частите бяха 780лв, труда беше към 300лв. Това беше преди близо 2 години, в Юбико.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ми беше чудно дали всичките тия неща могат да се прецакат заедно. Цената е 580 паунда без труда.Общо 800.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен , а и от написаното от Веселия според мен е нормално , с оглед че може би цената за труд в Англия ще е по-голяма ;) А дали се сменят всички тези неща - определено някои не е било наложително да се сменят , но когато се отваря веднъж е добре да се сменят с цел след 1 година да не се отваря да се сменят само единия обтегач примерно или не сменения обтегач да даде фира и да скапе всичко около него ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ми беше чудно дали всичките тия неща могат да се прецакат заедно. Цената е 580 паунда без труда.Общо 800.

Привет. Това в какъв вид сервиз става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...