Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Карайте с такова масло, което Honda препоръчват за двигателя - да е същия вискозитет и да покрива същите ACEA стандарти. Всичко друго са експерименти, които могат да излезнат скъпо.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сгреших ли с Хонда?Купих си Accord mark 7 2004 дизел на 93хил мили за последните 2 месеца съм дал осште 1000 паунда по колата. Оплатнение на картер,беилетки,лагер,ABS сензор,обтегач на веригата,масло бяха нештата които смених оште при закопуването.След един месец дизелова помпа и хидравлична помпа.Прочетох за проблема с миризмата на изгорели газове-ясно и него го имам.Влюбен съм в тази хонда ,обаче ме предава всеки ден!Всички около мен карат ауди и жзеха да ме ебават.Пак питам сгреших ли с Honda ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си сгрешил, за дизеловата помпа - някой е оставял горивото да свърши. Няма как да го избегнеш. За хидравличната помпа, си първия, който чувам да има този проблем. Колекторите сдават багажа на 150-200 хиляди. За 200-300 паунда в UK се намират чугунени колектори от ebay!Евентуално ще трябва да смениш и съединител (следи го дали приплъзва - като натиснеш яко педала на 4та предавка, да ти се вдигат оборотите на оборотомера без да се вдига пропорционално скоростта на скоростомера). Ако това се случва - веднага смени съединителя преди да е заминал маховика! Евтини има тук:http://www.coxmotorparts.co.uk/За да сменяш обтегач на веригата, значи някой не е карал с правилното масло! Слагай само 0W-30 ACEA A3/B3 от тук нататък и няма да имаш проблеми.Това е, от там нататък карай и се кефи на колата. Аз лично взех такава на 180 хиляди (километра), която е вече на 240 хиляди реални и освен изброените проблеми - друго не съм пипал. Вече 25 хиляди карам само със смяна на масла, без да е мръднало нищо.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях да пропусна. Алармата ми(фабрична) се пуска когато си пожелае. В сервиза които си правя колата гледаха на диагностика и ништо не излиза. В HONDA ли да отида директно или сервиз за алармени системи?P.S. Благодарен съм за съветите!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "се пуска когато си пожелае"?Провери дали всичките ти машинки на вратите се затварят/отварят правилно. Включително багажника. Измери и акумулатора - има ли консуматори на енергия когато колата е изключена? Това може да са неща, които да "дразнят" алармата.Иначе като цяло бих отишъл в сервиз за аларми, но ако е проверен, че е добър - в Хонда сервиза може да те съдерат финансово. Все пак дай повече информация, може и тук да измислим от къде е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си сгрешил, за дизеловата помпа - някой е оставял горивото да свърши. Няма как да го избегнеш.

Veseliq , моля да разтълкуваш това написаното от теб!Какво знаеш по въпроса и как се е счупила ако "някой е оставил горивото да свърши"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при дизелите - ако оставиш колата да изгасне от свършване на гориво, дизеловата помпа е много вероятно да пострада. На един колега на Mazda 6 на път за морето му свършила нафтата, седмица по-късно изгоря дизеловата помпа. Същия случай с BMW E90 320D 2006та на друг познат. Като цяло се знае, че дизел не е хубаво да остава на сухо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, не мога да те разбера?За каква помпа говориш, която по късно изгаря?Нали говориме за дизел ,не за бензин!И като ти свърши горивото, имаш едно елементарно гумено мехче-помпичка /при други коли-инжектор/ с което подкачваш горивото!Нещо си се заблудил, или някой те пързаля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Устройството от, което пиша от време на време прави номера. Като този в горния пост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като ти свърши горивото, имаш едно елементарно гумено мехче-помпичка /при други коли-инжектор/ с което подкачваш горивото!Нещо си се заблудил, или някой те пързаля!

Много остро се изказваш emicha1. И не мога да разбера защо винаги се включваш с офтопик и пердашиш удивителни на края на всяко изречение. Нека говорим като равни, без да се опитваме да "викаме" и "поучаваме" този отсреща ни :)За коя помпа говоря - прочети ми пак поста. Писал съм "дизелова помпа". А именно помпата на горивото (нафта, дизел).И да, точно за дизел говорим, не за бензин. Колегата с който сме лице срещу лице е този с Мазда6, чията дизелова помпа изгоря след като остана на сухо. Проблема не е бил в "подкачането на гориво", защото след като са го издърпали с пътна помощ и са му заредили с нафта колата до горе, помпата изгаря на 50км от Русе, докато е карал към София обратно. Случая с BMW-то е подобен - след като колата остава на сухо, бива заредена с туба, запалва нормално, кара известно време и дизеловата помпа изгаря (явно се повреждат от оставането без нафта). И двамата ми казаха, че в сервизите са им казали, че ако свърши нафтата, помпата може да засмуче боклуци и като цяло е много по-вероятно да се повреди след такъв случай. Сега ако искаш пак ми напиши с удивителен в края, че някой ме будалка, сигурно е така, всичките ми приятели (и аз) да сме лъжци :)Ето ти и линкче, да видиш цената на ползвана такава за нашия двигател, мисля, че за нея говорим в темата:http://www.ebay.com/itm/Honda-Civic-2-2L-ICTDi-Fuel-Pump-0-445-010-141-/310436496324?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item48477503c4 Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои дизелови коли конструктивно са направени с подкачваща електрическа помпа , преди нагнетателната.Най вероятно тя изгаря при оставане на сухо, защото спира да се охлажда ефективно. До колегата I AM X , колега ти не я ли прегледа тази кола в сервиз преди да я вземеш,повечето дефекти щаха да се констатират още там.Почти съм убеден че тази хонда не е на реалните километри. Но станалото станало,колата е добра и след ремонт с качествени консумативи ще се отплати.по нагоре в темата имаше запитване за масло на бензинов акорд - 5в40 е маслото което слагат в хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq , съжалявам че така го разбираш и за трети път ще ти обясня за / ! / - просто гаден навик при писането ,който искам да променя, но по инерция така се получава./точка - стремя се/ За трети път, също ти се извинявам -нищо лично и дано го разбереш ако случайно пак объркам.Иначе питането ми, не беше "офтопик" , а защото и аз не бях чувал за подобен проблем - та исках да разбера.И понеже, не мога да намеря и изтегля информация, за този дизелов мотор на Хонда /къде ли не рових/ и за другите допълващи го агрегати също / намирам само за бензиновите/ те питам къде стой тази помпа?п.п. Ако имаш информация, откъде да дръпна инфо или някакъв мануал, специално за дизеловия двигател, дай някакъв линк ,ще съм благодарен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, останах просто с впечатлението, че си преднамерено нападателен и за това реагирах като ожилен.Не съм дълбоко запознат и не мога да ти кажа къде точно седи и защо точно изгаря. Казвам ти просто случаи на двама познати, заради които са ме предупредили да не оставям колата да изгасне от липса на гориво. Мислех, че всички дизели са така - вероятно не съм прав. Но ето, че и нашият двигател е така, щом на колегата му е изгоряла помпата.Тази от линк нямам представа дали е НАГНЕТАТЕЛНА или ПОДКАЧВАЩА и дали изобщо такава е била сменена при колегата с Акорда. Нека Todor_Gagovski каже.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои дизелови коли конструктивно са направени с подкачваща електрическа помпа , преди нагнетателната.Най вероятно тя изгаря при оставане на сухо

Тодоре, може и да има, но аз не знам за такива.Затова го питах Veseliq, дали не бърка бензинова с дизелова , и къде стой тази за която е дал линка - защото според мен показаната от него си е ГНП ,а не някаква си подкачваща ел.помпа.А по принцип ГНП ,винаги е след филтъра ,та незнам как ще засмуче боклуци и какво ще изгори в нея.Но ако допуснем ,че има някаква ел.помпа в резервоара примерно / незнам-но мисля че няма/ то тя обезателно има филтър ,та не знам.Просто ме интересува и ако има някой запознат да каже - има ли ел.помпа за подкачване на горивото при този дизелов двигател на Хонда и ако има - къде стой ? Чакам мнения!п.п. Veseliq , радвам се че си ме разбрал правилно,отпусни напрежението не целя да се заяждам с никого. Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ-318тдс и БМВ-525тдс са с 2 помпи ( справка бмв форум) нашите акорди са само с 1 помпа ( от линка по горе )бош.Как е изгоряла,дали е изгоряла,в следствие на какво е изгоряла , само можем да гадаем .Общо взето е рядък дефект.Но малко вероятно от липса на гориво.Ето и малко инфо по въпроса- http://truna.freehosting.bg/viewtopic.php?f=20&t=354

Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз потвърждавам. 5W40 е за нашия бензинов Акорд според мануала ;) На мен в Юбико ми слагат Мобил. Имам и въпрос към вас. Вече карам 13 месеца и съм на 14 хил км. Мисля да взема да си го сменя маслото?? Чел съм, че освен километри маслото си има срок на годност, който не е повече от година. Вие на какво мнение сте?

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене за маслото ми е чудно... Motul препоръчват да се слага масло 0w30, а в manual-a пише 5w40?! И после защо хората карат с квото масло им падне... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично като че ли бих предпочел да слушам производителя на двигателя, от колкото някакъв производител на масла относно какво е добро за двигателя ми :) А и вие двамата сте с различни двигатели - единия 2.0, другия 2.4, може и да има разлика. Но ако слагаш само препоръчаното от производителя масло, гаранция, че няма да сбъркаш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже пак е зачекната темата за маслата реших да споделя собственото си мнение по въпроса. Преди време при избор на масло се ровех по руските сайтове. Попаднах на обширна статия от титулуван спец за съпоставка на разни масла(производители, графики на вискозитети, марки автомобили, климатични зони и т.н.) Нали ги знаете руските, като нагазят някоя тема копаят до дъното. За съжаление нямам линка , но ще цитирам по памет изводите в края:

 

1. Карайте само с масла с характеристиките препоръчани от производителите на двигателите. Марката няма съществено значение, но ако сте перфекционисти слагайте маслото, което слага производителя. Често големите автомобилни производители си сътрудничат с конкретни петролни компании, които подготвят маслата според двигателите. Но повтарям - изборът на марката масло не е съдбовен, а по-скоро въпрос на симпатии.

2. Никога не правете компромис с препоръчания срок и пробег за смяна(масло+филтър!), редовно проверявайте и при необходимост доливайте. Желателно е количеството да е постоянно 5-7 мм над мин (не винаги повече е по-добре).

3. Карайте с един и същи тип и една и съща марка масло. Основата на маслата е една и съща, но "добавките", които определят типа и марката при различните производители са разнообразни и често несъвместими. При всяка смяна в двигателя остава определено количество (според автора до 0,5л и повече!) от старото масло. Т.е. винаги става смесване. В някои случаи това може да е фатално за мотора. Ако държите на смяната - препоръчва се промиване на двигателя.(Обезателно дочетете за промиването по-долу!).

4. Никога, ама абсолютно никога не се изкушавайте да "промивате" с присадки или разни специални "промивни" масла. Промиването само при нужда и то с маслото, с което ще карате след това. Т.е. искате да смените типа или марката на маслото. Наливате си новия вид масло, но го сменяте по- рано, след 500, 1000 км или както вие си прецените, но по-рано т.к. при смесване е вероятно да се намали експлоатационния му срок.

5. Купувайте само от гарантирани продавачи - всичко изброено се обезсмисля ако си вземете фалшиво масло.

 

Подчертавам - препоръките са логични, но може би малко субективни. За мен лично са убедителни. Публикувано изображение

Редактирано от Vinar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих до друг град да си копувам колата и нямаше кои да взема с мен дори да ми помогне в избора. Шумът които се чуваше от двигателя помислих че е ролка а в последствие се оказа веригата.Когато смених обтегача се оказа и че хидравличната помпа шуми и прави балончета в казанчето за течността.Седмица след като направих първиат ремонт на колата стана студено за тук - минус 2 градуса и колата взе да пали трудно даже ниаколко пъти ми гасна веднага след като я запаля .Две седмици по касно запалих трагнах и след 10 метра колата умря и дотам.В сервиза ми казаха че гориво до помпата стига обаче не и до инжекторите. Нова помпа BOSCH струва 600 паунда и реших да купя втора употреба за 185 и хидравлична за 50. В четвартак колата ми трябва да е готова. Съединителя е сменян.Алармата на колата винаги се включва два пъти след като спра и заключа колата през първите 10 мин. Проверявахме врати ключалки багажник не е от това.Когато оглеждах хонди в порядъка на 1 месец тази която купих беше наи-чистиат и запазен автомобил които видях от около 20-25 и реших че собствениците са се грижили за колата така както аз правя.Кормилото е малко изтаркано от едната страна но .... .Колата е много много запазена интериор и екстериор.Дори и за миг не съм се колебал за километрите на таблото , обаче до снощи.Когато колегата Todor_Gagovski спомена за това и нещо ме резна . Платих on-line и направих проверка на колата.Първият собственик на колата до 2009 я е обслужил в HONDA Main Dealer на 120 000 мили. Вторият собственик минава преглед на колата 3 месеца по късно през същата година и са регистрирани 70 000 мили. Има няма 50 000 мили са превъртяли километража.Много харесвам колата и ще оправя всичко по нея ,просто малко се разочеровах за какъв кратък период колко дадох ама маи си е моя вината. Купих я за 2850 + ремонт 600 и сега оште 400 а триабва и проблема с колекторите да разреша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Платих on-line и направих проверка на колата.Първият собственик на колата до 2009 я е обслужил в HONDA Main Dealer на 120 000 мили. Вторият собственик минава преглед на колата 3 месеца по късно през същата година и са регистрирани 70 000 мили. Има няма 50 000 мили са превъртяли километража.

Колега I AM X , значи излиза, че колата ти в най-добрия случай е на 145 х.мили.Но тоя мърляч от който си я купил, най-вероятно преди да ти я продаде, за втори път е върнал километража поне с още 50-60 х.мили ,та сметката излиза, че колата ти най-вероятно е на около 200 х.мили.Така че за този пробег, е съвсем нормално да и започват проблемите и да се чупи, жалко че ти си "щасливеца" на който се пада да я ремонтира.Извинявам се предварително, но на въпроса който ти си задал " дали не сбърках, че се доверих на Хонда и си купих" ,ти отговарям - сбъркал си много, но с избрания от теб екземпляр.И един съвет, ако можеш да докажеш с факти манипулацията,защо не си потърсиш правата - нали се намираш в уж "бяла" държава със закони?! Сещам се за мой познат ,който купуваше коли от САЩ , връщаше им километражите и ги продаваше в Канада /където живее и има гражданство/! Всичко за него беше приказка, докато един клиент установил измамата /2011г./ и си нямаш представа какво му струваше и какви бяха последиците! Така че помисли!Иначе за алармата ,не мога да те разбера какво точно прави за 10 мин. , примигва ли 2- пъти , писка ли 2- пъти ,машинките на вратите ли ти щракат 2- пъти , обясни по-подробно , само с фабрична аларма ли си, или има допълнителна, от дистанционото ли я заключваш,или с ключа и после пускаш алармата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Относно алармата - проверил ли си бутончетата за включване на плафона на всички врати и капаци?!Относно километража - обади се във VOSA (Vehicle and Operator Services Agency). Обясни им проблема, и те ще ти кажат, какво да правиш. Който и да се заеме със случая, на даден етап от "разследването", човекът извършил шашмата ще осъмне с полицейска кола пред къщата си :D Най-малко ще получи писъмце, къде да отиде да даде обяснение.п.п. От 18/11/2012 г. в сертификата за минат МОТ се вписват показанията на километража в момента + последните 3 години.Ако таблото е било повредено, и се е налагала смяната м, продавачът е длъжен да уведоми купувача за това.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадих справка за милите на колата и е доста подробна и повече анумалии няма и съм 3-ти собственик.Аз съшто изчислих че колата е на около 145 хил мили. При самата справка са ми посочили къде да се обарна за фалшификацията и щте го направя .Алармата ми е Фабрична .Винаги когато карам ,спра и заключа колата след 3-4 мин тръгва алармата за около 30 секунди и се спира самичка след оште 2-3 мин пак тръгва за 30 секунди и спира сама и така всеки път след като съм карал колата. Когато не съм я карал сто пъти да я отключа и заключа не се пуска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен ,но вероятно отчита някаква консумация,която я кара да реагира.Разглоби и почисти бутоните на вратите, и най вече на преден и заден капак.Обикновенно патинират ,започват да задържат и правят тази мизерия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УФФФ колега много съжалявам. Както се вижда няма бяла няма черна държава,хората са еднакви навсякъде - могат ли ще те прецакат.Дано поне да ги осъдиш.Сега за алармата , най простото и лесно нещо е да я ресетнеш, като махнеш акумулатора за 5-10 мин. и виж какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и безавариини мили колега.Не си сбъркал това е колата.И аз живея в Лондон ако мога с нещо да помагам казваи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене за маслото ми е чудно... Motul препоръчват да се слага масло 0w30, а в manual-a пише 5w40?! И после защо хората карат с квото масло им падне... Публикувано изображение

 

Аз като я взех моята, първия собственик ми каза, че била с 5W30. Като се прибрах във Варна отидох в Карада и ми сложиха Mobil 5W40 Х1 понеже нямали оригинално и това препоръчвали от Honda. Но след първото ходене при Miyamoto за смяна на накладки и разговор за маслата веднага се смени с Mobil 0W30 и вече за две смени през 10-12к км не ми е бутала почти нищо до следващата смяна Публикувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това, че не бута масло не винаги е добър признак. Трябва да "бута" по малко - ако й е прекалено дебело маслото, няма да го гори, но няма и да маже. Слагай това, което Хонда казва, не това, което Мотул или Бай Иван казват ;)Crazy Paco вече смени един двигател, на негово място бих се мирнал и действал както е по сервизна книжка, но с редовни проверки и обслужвания :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ще сложа това,което го дават по книжка... Публикувано изображение

Иначе още нищо не съм сменил, още си го чакам да дойде... :D

Редактирано от Crazy Paco
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много километри с хубави емоции. И аз съм в Лондон. Ако има нещо,пиши

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите от Лондон даите някои свестен маистор че ми пуши главата вече.Две седмици ми оправят дизелова и хидравлична помпа.Снощи утивам да си прибирам колата помпите сменени проблемите стоят. Първо ми казаха че с новата помпа всичко е наред обаче сигурно имало нещто запушено. Гледали са я на диагностиката и ништо не откривали.После се оказа че ниакакъв датчик за налиагането на горивото които стои на помпата е изгорял и заради него изгоряла и помпата.Новата хидравлична помпа се оказа че работи също толкова добре колкото и старата ,просто шума идва от другаде и сега си имам две помпи да си помпиа оная работа.Сервиза е нов, на българи ,намира се на Kilburn. Просто нямам думи вече.А да и маистора ми каза че тия хонди малко като остареели и почвали да се чупят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ходя при един маистор в Croydon казва се Веско работи и в събота тел е:07838016433 ако искаш звънни му

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , не искам да пускам нова тема ... Карам Акорд 2.0i 155к.с. 2004 - замислям се за Газов инжекцион ... като цяло не съм фен изобщо.. да бихте ли ми дали мения по този въпрос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eLbo, Какво те интересува за ГИ?

А да и маистора ми каза че тия хонди малко като остареели и почвали да се чупят.

Ебати майстора... :D :D Коя кола не се чупи като остарее?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-старите Хонди :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме - каква е необходимата поддръжка , коя марка е най добрата .. какви са недостатъците ( много хора ми казват, че започва да прекъсва, трудно пали... )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме - каква е необходимата поддръжка , коя марка е най добрата .. какви са недостатъците ( много хора ми казват, че започва да прекъсва, трудно пали... )

За поддръжка- по често/20000-25000 км/реглаж на клапаните,подмяна и почистване на филтрите за газта- трийсетина лв.Аз това се сещам.Марка не мога да препоручам защото не съм в час какво се предлага в момента.Четох някъде,че вече има газови инжекциони които правят корекции на настройките си в реално време като взимат данни от OBD2 буксата.Аз за почти 4 години и около 45000 км никога сум нямал ядове с придърпване на газ или каквото и да било друго свързано с газовото.Мотора ми е като твоя,марката на агу-то маи беше star gas ако не се лъжа.Някъде препоръчват поставяне на система за смазване на клапаните,но аз съм без такава и засега нямам ядове.Бутилка на мястото на резервната гума,извод за зареждане под капачето за зареждане с бензин,резервна гума от тънките в багажника и си караш безда ти пука от цената на бензина.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора те лъжат. При добра поддръжка всяко едно нещо работи без проблем. Публикувано изображение

http://www.flashlube...aver-fluid.html , http://www.flashlube.com/en/component/content/article/8.html Задължително си сложи такава система,която ти капе на няколко секунди масло в клапаните.

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове не знам как ходите в Англия пак на български майстори , които 100% си нямат хабер от Хонди Публикувано изображение Не разбрахте ли , че не е вариант да се учат на колите ви кое и как , поне в Англия има истински оторизирани дилъри и сервизи , които много лесно биха ви решили проблемите ... обзалагам се , че дори да ви чупят колите след някой ремонт няма да можете и да ги осъдите защото работят на черно Публикувано изображение За това къде се крие проблема има специални програми на Хонда които всеки един уважаващ себе си майстор и претендиращ за голям спец има HDS се казва , след това всеки един майстор е длъжен да има Хонда репеър мануал , който да му каже как трябва да се извърши дори ремонта и къде се крие проблема ...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

07775925709. Казва се Вени. Сервиза е в Rochester Kent 30 мин от южен Лондон. Той ми сменя съединитела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...