Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Колега търси коментарите на Димитър Коев ;) той има чип и е споделил впечатления

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко въпросчета към тюннинггарите.Колко от колегите с дизеловата версия имат чип?Как чуствате колата след чипа и гори ли по-малко, както повечето от ВАГ групата твърдят.Какви пари ви взеха и къде?

Аз съм с 2008-а I-CTDI и съм минал през 2 чипа. Първият беше на celtic tuning (193 bhp i ~300 ft.lbs) трябваше почти веднага да сменя съединител защото започна да приплъзва. Колата вървеше наравно е E39 530D от 100-200 и след това той ми дърпаше но top speed-a ни беше еднакъв.Започнах да имам малки проблеми с натрупване на мърсотий по ЕГР-а (колата на моменти беше мудна докато не настъпиш здраво, даже почна да гасне по светофари е така от нищото).Сега съм с 180 bhp i ~285 ft lbs на premier tuning с премахнат ЕГР и съм доста доволен. В началото като го сложих имах придърпвания около 2000 оборота но ме увериха че е защото ми е задръстен колектора с мърсотия и че ще се прочисти. Найстина сега след 6-7k км колата се чуства по добре. Този мап е малко по бавен но всичко влиза по плавно и ти спестява едни проблеми с ЕГР почиствания и тем подобни.И двата си ги флашнах сам с Galletto 1260 кабел който може да си вземеш от ebay.За горенето може и да гори малко по малко след чипа ако много я глезиш но изобщо не се надявай на това защото най вероятно ще се кефиш и ще си я настъпваш яко. Това дето всички разказват че гори по малко е заблуда защото гледат борд компютъра. Найстина след ремап по компютър разхода ми падна значително (с около литър) но пък установих че вече лъже а преди беше доста точен.Примерно сега ходих на морето и с 160-170 постоянно по магистралата и сравнително агресивно на първокласния път (и с малко въртене созопол - смокиня) ми даде разход 7.3. При градско (моето градско е бояна - студентски град - плиска тояст не е тежко градско) също ми дава толкова. А иначе борд компютъра ми показва около 6.1 и за двете.Като пари мисля че първият мап ми беше 150 паунда а вторият 175.Дано съм помогнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса на колегата maiik относно външната температура: и аз съм забелязъл 2 пъти да показва грешна температура! И в двата случая колата беше сериозно напечена на слънце, а на таблото показваше 24-25 градуса!!! На следващия ден всичко си беше нормално, без да съм пипал нищо.

 

Пуснал съм една тема за проблем със светлините за заден ход:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=76506

Ако някой има инфо, да пише!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за инфото явно датчика за външната температура си има свое виждане по въпроса.Относно задните светлини виж това http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17SEA701&block_02=B__3500&block_03=3177,но според мене първо пробвай и друга крушка или нещо да нее зацапан държача на крушката.Поздрави.

Редактирано от maiik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как са вашите коли в жегите? На мен вече втори път ми се случва при изкачване до с. Железница (за тези извън София - село на 20 км от града във Витоша на 1000 м. надморска височина) по обяд в жегите с работещ климатик и в колона с коли и рядко превключване на повече от трета скорост да ми загрява колата. Стрелката стига до 3/4 от деленията и пристигам, но според мен ако продължа изкачването на горе може и до червено да се стигне. По принцип стои на една-две чертички преди средата. Интересувам се при вас как е положението тъй като малко ми е зацапан и затлачен радиатора и да знам дали от него е така или наистина навън си е зверска жега и при изкачване на климатик не смогва да се охлади антифриза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо колега , това не е въобще нормално !!! При мен така се получаваше като нямах охладителна течност в системата , провери си задължително казанчето какво става там и ако трябва да доливаш течност долей , но си следи и нивото на маслото - да не стане същия фал като моя и после да трябва цял двигател да сменяш :( Днеска пътувах до Благоевград при 38 градуса външна температура под слънцето и на изкачване до 2000 оборота , т.е. тежко изкачване за натоварена кола с 2-ма и багаж към 200 кила - няма покачване на температурата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква скорост се движеше, защото при 2000 оборота може и със 90 кмч да се движиш, тогава за загряване трудно ще говорим. Освен това бензин или дизел си ти? Дизелите не греят като бензина. Не оставай с впечатлението, че се опитвам да споря, просто искам да си изясна обстоятелствата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С дизел съм , и движението скоростта ми варираше от 60 до 90 км/ч . Съгласен съм че при изкачване на бавна скорост натоварването е по-голямо и няма вятър , който да охлажда , но колата ти не трябва да загрява при никакви условия !!! Това не е Опел или БМВ , за които е нормално лятно време да карат преди червената зона :lol:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, мерси. Ще се радвам ако още някой сподели впечатления. Това ми се случи само при бавни изкачвания със климатик. Из София по задръствания и при всякакви други условия не се беше случвало досега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега виждам , че си с бензин , което директно елиминира моите препоръки ;) но тогава е още по-странно да ти качи температура :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите мотори загряват повече от дизеловите. Важното е да не прегрява колата, т. е. стрелката да не влиза в червената зона. Напълто нормално е при бавно каране и голямо натоварване на мотора като висока външна температура и включени много консуматори стрелката да мине над средата. Ако пак се случи включи климатика на рециркулация и си следи градусите ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , нищо лично , но бензинов двигател на Хонда не трябва да загрява !!! С нито една от бензиновите Хондите които съм имал не се е случвало без да има проблем с термостата или радиатора !!! А за това , че се нагрявали повече бензиновите двигатели ... наистина не съм компетентен , но е странно тогава твърдението , че дизелите са "печки" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема отношение за сравнението дизел-бензин. Модерните дизелови двигатели изгарят изключително пълноценно горивото, както учехме в училище - КПД-то им е много високо. Почти цялата енергия от дизела се превръща в механична и само малка част от енергията се губи под формата на топлинна. При бензина не е така. Там доста по голяма част от енергията на бензина се губи под формата на топлинна енергия и следователно имат по силна нужда от охлаждане. Колкото до мойта кола, радиатора го виждам с просто око как е набит със всякакви боклучки и доста от ламелите са с нарушена геометрия. Дори 5 см от ламелите в долната част на климатичния радиатор ми ги няма и са влязли сред ламелите на големия радиатор запушвайки го. Попитах ви как се държат вашите коли за да знам описаните пробелми по радиатора ми дали оказват влияние върху охлаждането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам нищо от двигатели и термостати, но София-Копривщица в 14.00 часа с климатик включен, стрелката беше като залепена по средата, не помръдна. Колата е бензин. Така,че определено имаш някакъв проблем с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , нищо лично , но бензинов двигател на Хонда не трябва да загрява Публикувано изображение С нито една от бензиновите Хондите които съм имал не се е случвало без да има проблем с термостата или радиатора Публикувано изображение А за това , че се нагрявали повече бензиновите двигатели ... наистина не съм компетентен , но е странно тогава твърдението , че дизелите са "печки" ;)

 

Тино на старите дизелите им викаха "печки" не защото загряваха , а защото много пушеха /също като печки/!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@garyhobson, подкрепям Тино че в никакъв случай не трябва да ти загравя колата !Най-много една идея над средата да се вдигне стрелката, но абсурд 2/3 или 3/4 както при теб.Та провери охлаждащата течност, почисти си радиаторите, виж работят ли вентилаторите(вкл. ли на място като загрее) и ако няма проблеми а продължава да загрява - термостат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа, че тая седмица карах доста из Гърция, в жеги над 40 градуса по външен датчик, с агресивни изпреварвания и държене в обороти (2500-3500), включително при изкачвания + пуснат климатик през цялото време да товари отгоре, стрелката на температурата дори не е помръднала половин деление от обичайното място. Всъщност за 50те хиляди км от както си карам седмичката - веднъж загрее ли, стрелката на температурата на антифриза е като закована с пирон малко преди средата.Вярно, с бензин може да е малко по-различно, но малко - да мръдне едно-две деления при много тежки условия + 40 градуса навън, но да ходи към червеното за мен е сигурен проблем - запушен радиатор (вътрешно или външно - например сега радиатора на климатика го чистех, понеже беше се набил целия с боклуци и листа и не хладеше толкова) или термостат или помпа. Бягай в сервиза преди да си я прегрял и да е почнал да чука двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е нито термостат, нито запушване на тръбите, нито развален вентилатор. Знам го, че си е радиатора, но и знам ако отида в сервиза какво ще ми кажат. Смяна и на двата радиатора. Там отиваме на поне 1500 лв. Не, мерси :) Ще преживея големите горещини и така. Не виждам смисъл за 10 дни годишно, в които е възможно да ми прегрее да хвърля едни 1500 лв. В момента, в който спра климатика стрелката се връща в нормално положение за 1 минута :) Имате ли идея, може ли да се почисти радиатора от боклуци, които са доста, без да се разкача от системата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае защо някои от фейслифтовите бензинови акорди 7г. са със синя подсветка на уредите на таблото, а други са със оранжева?

Ето за пример тези 2 снимки. И двете са от фейслифтови модели (2007) и двете бензин. Само дето едната е с ръчни а другата с автоматични скорости.

Може би зависи от нивото на оборудване? Ръчката май е Type S.

 

син:

 

Публикувано изображение

 

 

оранжев:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е нито термостат, нито запушване на тръбите, нито развален вентилатор. Знам го, че си е радиатора, но и знам ако отида в сервиза какво ще ми кажат. Смяна и на двата радиатора. Там отиваме на поне 1500 лв. Не, мерси :) Ще преживея големите горещини и така. Не виждам смисъл за 10 дни годишно, в които е възможно да ми прегрее да хвърля едни 1500 лв. В момента, в който спра климатика стрелката се връща в нормално положение за 1 минута :) Имате ли идея, може ли да се почисти радиатора от боклуци, които са доста, без да се разкача от системата?

На някоя автомивка свали пластмасовата кора над предната маска и пробвай да измиеш радиатора с водоструйка. Мисля, че за бензинов мотор е нормално при описаните тежки условия стрелката да мине средата. Ако пак се случи пробвай като пуснеш климатика на рециркулация. Успех.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачетох се в инструкциите за употреба на нашите автомобили. На стр 470 т.3 от руското ръководство е описана точно моята ситуация. Пише, че ако прегряването е при увеличено натоварване върху двигателя и в скоби - при продължително изкачване, в много горещ ден и с включен климатик, то при спиране почти веднага стрелката трябва да се връща в нормална позиция, което също е както при мен. Мисля, чо това ме успокоява достатъчно и да не се тормозя повече с този казус. Все пак съм 2,4 бензин и явно грея повече от дизелите....... :) Благодаря отново на всички взели участие в моя казус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстои ми покупка на Акорд дизел 2.2 I-CDTI и ме интересува някой знае ли колко струват веригите (мисля че са две).Интересуваме цена в сервиза колко струва и от магазин колко струва.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В магазин, в сервиз - веригата само оригинална, нито има афтърмаркет, нито бих сложил. Двете вериги преди година бяха 780лв - с всички ролки и работи дето се сменят. Труда още 300лв в Юби-Ко. В Бултрако е двоен труда.Но бих те посъветвал да почетеш назад темата и особено съвета ми ако се взима Accord 7ма генерация, да се избягва дизела - вече станаха на годинки и въпросителните са много. Освен верига (1100лв) имаш маховик (1000-1400лв), съединител (600лв), пукащи се колектори, потенциално издухана турбина и проблемни дюзи. Бензина, макар 3те литра среден разход отгоре, вероятно ще излезе по-евтино дългосрочно. А аз ако взема бензин директно бих му сложил газов инжекцион!Даже сега гледам една Honda с 3.5 VTEC 286кс, с която ако се сдобия в обозримото бъдеще директно ще бъде газифицирана, пък който квото ще да говори ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за бързия отговор.Темата я следя упорито.Верига всеки даже и на бензина се сменя. Комплект маховик + съединител са някъде около 600 евро (прочетено от мен в тази тема ).За колекторите знам , че има проблем. А турбина мисля , че само един колега беше писал че ще сменя и то поради някъкви предположения.А дюзи не съм чул някой да се оплаква.По груби сметки ми идва разлика (безин - дизел ) 800 ЕВРО на година в полза на дизела само от горивото. Без ремонти и обслужване.А на газ не искам да карам повече.Всичко е голяма доза късмет !!!

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи веригите са две, но като се сменяват се сменяват и много други неща / зъбни колела, успокоители ,гарнитури и т.н./! Ролки не знам да има при веригите???Целия КИТ за тази смяна /ако смениш всичко с ново/, плюс труда ,в Бултрако излиза около 2200лв./интересувал съм се/! В Юбико може да е малко по евтино откъм цената на труда!Сменяват се след 200х.км.-евентуално ако започнат да тропат! Ако я закараш в Бултрако ,веднага ще ти кажат, че е за смяна ,ако видят километража-надявам се разбираш какво имам на предвид!Много ме изкефи коментара ти за това, че не искаш повече кола на ГАЗ, а дали ще е бензинова или дизелова -всеки си решава сам за себеси!

Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

emicha1, аз съм сменял веригата с всичките глупости към нея (целия КИТ както го наричаш) и цитирам цени, които съм платил :) Всичко на всичко 1100лв в Юби, Бултрако искаха доста повече пари за труд, но комплекта беше пак 780лв. Така или иначе в Бултрако повече няма да стъпя, там само нерви - като комуникирах с тях имах чувството, че съм седнал на един чеп и ме клатят.На бензина има верига, но до сега никой не съм чул да е сменял (поправете ме ако греша). Дори да не сложиш газ, пак бензина според мен е по-малко рискова покупка и по-евтина. Тук има още нещо, че и едно обслужване на дизела ти идва към 400лв (с оригинални консумативи), докато на бензина е близо двойно по-евтино. А някой беше казал с право, че докато на бензина сипваш по 100лв повече на месец гориво спрямо дизела (ако караш много), не ги усещаш в бюджета, докато като ти дойде 1000лв+ разход, ги усещаш.Но искрено ти желая успех с избора на дизел! Двигателя работи страхотно, никога не бих карал бензин отново, ако не бяха въпросните изброени слабости (изразени в пари), всичките от които един по един се изредиха при мен. Верига, съединител, колектори, маховик. Само турбината държи (тя много зависи как е карана).

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа. Карам дизелов акорд от 2007 и мисля, че мога да бъда полезен. Веригата с всичките неща към нея, е както каза Веселия-760лв+труд 300 = 1060 лв. общо в Юби ко. Смених я Юни 2010г. Тази цена на комплекта не е на Юби ко, защото те взимат оригиналните части от Бултрако и цените за тях са винаги едни и същи. Виж, ако ти поръчат нещо от алтернативен доставчик е друго, но за важните неща не се прави такъв компромис. Ако искаш можеш и от чужбина да си доставиш сам и те ще ти го монтират, но гаранция в този случай не се дава. Като купих колата, смених ремъка и ролките/има и такива/, което излезна към 250лв с труда/170 само частите/. Турбината смених есента на 2010, защото старата почна да свири, иначе си вървеше колата. Турбината още я пазя ако някой иска да си я провери и рециклира. Нова е кошмарно да се купи оттук, защото само Бултрако я предлага в БГ за 3200лв. Иначе всички останали магазини и турбаджии казаха, че точно такава нямат. Рециклирането беше условно, според проблема, но почваше от 800 лв нагоре и без гаранция докато не я свалиш и занесеш. Диагностика на несвалена турбина не правят. Сваляне и качване е общо между 200 и 300 лв. Преди 2 месеца смених съединител/нов Luc за 560лв/ и маховик употребяван за 500 + труд 250лв. Иначе колата купих на 3г. 6м. и уж на 90 000, но след моя проверка в Италия се оказа на 210 000. Вие си правете изводите на колко са докарваните сега 8 годишни екземпляримаховик/употребяван за 500/ плюс смяна 250 лв. Аз лично съм навъртял 65 000 за малко под 5г. Не юркам и спазвам правилата за каране на този вид двигатели и въпреки това смених тези неща. Колата купих в перфектен външен вид и интериор и първите 3г не съм пипнал нищо освен реле на климатик и лагер на динамо, които бяха по стотина лев с труда. След това почнаха проблемите, доколкото са проблеми, защото след пробег от 200-250 000 тези неща се оказаха консумативи и подлежащина смяна. Лошото е, че цените на Бултрако са безобразни и въпреки остаряването на модела, не биват редуцирани. Маслото и филтрите също са доста скъпи- масло 34л литър*6л., филтрите ако са оригиналните са между 60 и 100лв а за климатика даже 130. Аз лично не слагам такива освен маслото и горивния. Масления и въздушния в Юби Ко са по 30 лв и пак пише Хонда на тях. По ходовата част испирачната уредба също е яка сеч. 150-250лв на детайл не ти мърда. Има вече разни алтернативи.п.п. Веселия, какво направи с смяната на машинките на заключването на вратата. На мен сега започна да ми прави номера и предната пасажерска врата, та се чудя дали проблема не е в командването на централното? Тя даже и от ключа не ще да се затваря и отваря понякога, докато друг път работи дори и с дистанционнота. Шофьорската пък работи с ключа, но 1/20 зацепва с дистанционното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

emicha1, аз съм сменял веригата с всичките глупости към нея (целия КИТ както го наричаш) и цитирам цени, които съм платил :) Всичко на всичко 1100лв в Юби, Бултрако искаха доста повече пари за труд, но комплекта беше пак 780лв. Така или иначе в Бултрако повече няма да стъпя, там само нерви - като комуникирах с тях имах чувството, че съм седнал на един чеп и ме клатят.

Веселия,по принцип си прав и не споря за нищо, а само уточних, че ако сменяваш отпред голямата верига, е хубаво да се смени и малката както и абсолютно всички части и детайли свързани с тях /зъбни колела, успокоител оптегач,гарнитури..../!Не знам на теб какво са ти сменяли от целия КИТ отпред, обаче по спомен мисля само едното зъбно колело беше около 300лв. /най-скъпото/,а те се сменяват 2-или 3бр. майче бяха ! Знам ,че когато се сменява верига задължително се сменяват и зъбните колела! Само комплекта гарнитури необходими за този ремонт,беше около 150-160лв.!И пак казвам, това е ако смениш абсолютно всичко отпред с нови части, а цените ми ги извади приемчика в Бултрако пред мен и излезе с труда около 2200лв., забравих да спомена че в тази цена бяха включили и ремъка на алтернатора /около180лв.-оргинален/ но без ролката!Естествено си прав и затова,че все едно и аз бях седнал на един чеп и ме клатят тези от Бултрако, но това ми казаха като цени, това споделям с вас!Angello ,естествено, че има и ролка и ремък но ние не коментирхаме тях в момента ,а веригите!П.П. Сега естествено аз питах за ЦР-В , но предполагам е абсолютно същия двигател и не би трябвало да има разлика в цената на частите-ама казва ли ти някой ,че преди години за един Форд Транзит ми трябваше една елементарна шайба пред гайката на лагерите на предна главина и струваше 11лв. за моя модел, но я нямаше и бях принуден да взема абсолютно същата но за по новия модел Транзит, срещу 28лв.!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Юби-Ко цената от 1100 лв. е за двете вериги, със зъбните колела, обтегачи, семеринги и т.н. В цената е включен и труда. През последната година цените паднаха доста драстично. Може би имаш информация от преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq - Благодаря за пожеланието :) То е Божаработа всичко е доза късмет. Каквото ми е писано ще става :) angello- Как разбра за тези колометри , че са върнати от 90 000 на 210 000 ? Има ли начин да се разберат реалните километри на колата (както при някои други марки автомобили) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Юби-Ко цената от 1100 лв. е за двете вериги, със зъбните колела, обтегачи, семеринги и т.н. В цената е включен и труда. През последната година цените паднаха доста драстично. Може би имаш информация от преди това.

Да информацията е от август 2011г. Дано верно са паднали цените, ама ме съмнява! Другата седмица евентуално , ако имам време,ще си направя труда да отида и да проверя и ще ви напиша актуални цени!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще обясна за километрите. Пича който ми я продаде внася само Хонди. Мой съсед, който продава коли до него ми гарантира, че с него всичко е точно и мога да му се доверя. Имаше и сервизна книжка с оказали се по-късно манипулирани данни, като беше представено, че тези 90 000 са при изтичане на гаранцията в края на 3-та година, а се оказа че страницата от 3-та година е скъсана а 90-те хил. са при преглед на 1,5г. Мой приятел има митническа агенция на входа на Софийска митница и познава 90% от джамбазите. Доведе един който също гледа колата и каза: няма проблеми. То наистина нямаше, което доказват 3-те години безавариен пробег, но километрите не бяха реални както е при 99% от внесените автомобили. След като я купих и по внимателно разгледах книжката установих манипулацията и помолих този от митницата да провери случая. Той накарал други джамбази да проверят на място в Италия и там всички данни ги има и излезна цялата й история. Счупено предно стъкло, сменен заден калник, и т.н. От същия човек знам, че в момента дори и от Германия срещу 20-30 евро могат да ти изфабрикуват каквато поискаш книжка, с каквито поискаш данни в нея и печати.По отношение на ремъка, споменах го защото някои новобранци желаещи да си купат такъв Акорд си мислят че като има верига, нямат ремък, а той си е доста скъп и се сменя на 100 хил. Също и че веригата е вечна. Потвърждавам че Юни 2010 смених целия кит към веригата, мога да дам и разбивка с артикулни номера и цени за всеки детайл и цялото нещо беше 760 лв + 300 лв труд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...п.п. Веселия, какво направи с смяната на машинките на заключването на вратата. На мен сега започна да ми прави номера и предната пасажерска врата, та се чудя дали проблема не е в командването на централното? Тя даже и от ключа не ще да се затваря и отваря понякога, докато друг път работи дори и с дистанционнота. Шофьорската пък работи с ключа, но 1/20 зацепва с дистанционното.

Поръчах си машинка от ebay за 22 долара, у нас е (дойде), още не е сменена - ще ходя до Юби-ко да я сменят те, че нещо и колоната във вратата "хърка" като има бас, откачила се е кората, за пореден път, че при смяна на стъкло, фирма "Кобра" ми изпочупиха щипките, да ги *** в нещастниците. Ще пиша дали след смяната машинката е ок, но е в опаковка Honda Genuine Parts, така че не очаквам проблеми.Това, че втора машинка е почнала да ти прави номера не трябва да те изненадва. Както казах, в Юби казаха, че са сменяли над 100 такива машинки - това било масово. Четох и в UK форума за нашите коли, че доста хора са имали ядове с всички машинки (те се амортизират еднакво и на 4те врати, от време на време по някоя сдава багажа). Иначе с това "ремък с ролки" ме заинтригува - аз не съм сменял и до сега не са ми казвали да има такова нещо. Определено не е ангренажен ремък (нали има ангренажна верига), може би този на алтернатора говориш?emicha1, аз смених веригата Декември 2010 по спомен - тогава и в Бултрако и в Юби-ко ми дадоха цена 780лв за целия комплект - веригите, колелцата - извини ме но не помня, казаха, че "всички работи които се сменят с веригата са 780лв", този въпрос ми изглежда приключен, имайки предвид, че още 3ма човека са го потвърдили.А може и за CR-V да е малко по-различно, въпреки че двигателя трябва да е 1:1 - да са подсилили някой чарк или да има нещо заради 4х4-то (макар че ме съмнява).п.п. angello, моята кола също бе с въртян километраж. Дойде на 139 252км. Обаче по сервизна книжка последния запис беше ноември 2008, а аз я взех месец май 2009 - тоест за година и 3-4 месеца, човека да е врътнал 3000км и то след като я е обслужил, няма как :) Пък накрая като я купих (след диагностика и малко возене), осъзнах, че километража (скоростомера) всъщност не работи! Отидох в Юби-ко и там свалиха таблото и казаха, че който и да го е свалял да връща километража го е осрал - трябваше да се оправя моторчето на скоростомера. Та имайки предвид, че въпросния италиянец е карал по 30000км на година, аз си паправих сметка, че колата е била на 170-180 хиляди.Та това и казвам на другите желаещи да взимат дизел тук - просто си знайте, че дизел на кола за 30-35 хиляди евро на запад се купува да се кара здраво. 8 години х 25-40к км са си между 200 000 и 320 000 съвсем реални километри, което за този автомобил е износил доста чаркалък! Ако някой продава такъв акорд на 7-8 години н 120 000км и то на примамлива цена, аз лично бих си имал едно на ум, че тази кола е по-скоро ковчег... Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят (2004г) като го взех (2010г) беше на 128к и досега съм нямал поводи да се съмнявам в това. При все, че досега не е проявявал нито един от обичайните проблеми за модела. Карам и се ядосвам, че не помня кога за последно съм бил в бензионстанцията, а ми трябват точки от Еко-то :D

 

Днес най-после успях да отделя малко време и да си довърша инсталацията на x-car линкчето. Сложих си USB буксата в малкото джобче под ДВД-то. Ето какво се получи:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

П.П. Оня ден видях това:

Публикувано изображение

... а някои сме карали курсовете на Лада 1600S :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zlatozator-е, твоята е отлична. Ама изпусна да споменеш, че ти караш по 10 на година :) Наистина, тези коли под 180-200 хиляди не правят проблеми и почти нищо не се сменя. Но вече годинките са доста и са малко колите на истински < 200км на запад. Бих взел само от частно лице, 1ви собственик. Но отличните коли от 1ви собственик обикновено са доста пари. Много хора се подлъгват от евтините напудрени бройки по автокъщите, които са особено рискови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Две неща, първо, най-накрая инсталирах контролера на фабричната навигация и може би съм първия с навигация на акорд модел 2003-2005 в България :D Повече детайли ще пиша скоро, че още настройвам :)

 

Публикувано изображение

(Изборът за клип в ютюб за тест от снимката бе направен от колегата дето помагаше.)

 

Второ, подарявам 800мл Honda 0W30 оригинално, неизползвано масло, същото, което е 34лв/л - останало ми за доливане, но никога не долях преди сегашнта смяна - а сега вече съм с Repsol. Ако никой не го иска, ще го изхвърля.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Веселия,

Аз имам нужда от маслото и бих се възползвал, защото точно мислех да купувам 1л. за доливане и чудех кога да ходя до сервизите, които са ми далече и двата. Тъкмо ще се запознаем и ще черпя по едно питие. Пусни на лично къде да мина да го взема или тел. да се уточним. Аз вчера ти пуснах на лично едно питане, но не си ми отговорил, но ако се видим за маслото ще ми обясниш.

Златозаре, твоята Хонда е друга бира, спрямо тези купувани на Горубляне или в Дупница. Според моя опит, до 250 хил тези Хонди не правят грам проблеми, но после почват да се обаждат разни неща, които се оказва че се водят консумативи. Но същото знам, че става и с новите модели Мерцедес, Ауди и Тойота, т.е. проблема не е Хондаджийски а на новото поколение автомобили като цяло.

 

Лека вечер на всичи!

 

Две неща, първо, най-накрая инсталирах контролера на фабричната навигация и може би съм първия с навигация на акорд модел 2003-2005 в България :D Повече детайли ще пиша скоро, че още настройвам :)

 

Публикувано изображение

(Изборът за клип в ютюб за тест от снимката бе направен от колегата дето помагаше.)

 

Второ, подарявам 800мл Honda 0W30 оригинално, неизползвано масло, същото, което е 34лв/л - останало ми за доливане, но никога не долях преди сегашнта смяна - а сега вече съм с Repsol. Ако никой не го иска, ще го изхвърля.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Angello, нямам съобщение от теб от вчера! Иначе масълцето е твое в такъв случай :)Ако искаш всеки вторник на бул. България има вечер форумна среща. Тази седмица мисля да посетя - отдавна не съм ходил, а сега ще мога и с компютъра в колата да се хваля. Можем там да се срещнем, да побъбрим, да ти дам масълцето :)Има едно условие за маслото - мога да ти го дам без шишето (да го налеем и да ми остане) или да ми дадеш друго подобно шише с голямо гърло - между 0.5 и 1л. Че ми трябва шише в което да влиза гърлото на пистолет за бензон - да си сложа някакво "резервно" гориво под седалката на мотоциклета, че му се скапа датчика за резервата и от както ме остави веднъж без бензин, постоянно треперя колко гориво имам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Веселия,Приемам условието ти, имам празно шише от същото масло и ще го прелеем. За срещата едва ли ще мога, че съм с две малки деца и всяка вечер е екшън. Но мога да мина покрай вас, защото си съвсем близо до моя квартал който си посочил като алтернативен вариант в личното съобщение. Аз към 20-20:30 прибирам децата и мога да отскоча след това и да отделя време за 1 бира и да свършим работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...