Honda_Z 1498 #121 Отговорено 21 Май, 2011 Оправихме фаровете, ето и няколко снимки. Колата е 2005г. 2.2 дизелче с 18-ки , някакво поръчково изпълнение ли е? Със спортно окачване е, тия лайсни по броните не съм ги виждал друг път по акордите, вътре е със черния салон със карбоновата имитация. Между другото, дайте жокер от къде да му намерм Бг навигация, че сега е на немски (от Швейцария е внос)http://img807.imageshack.us/g/dsc02331r.jpg/Колата си е "спорт" откъдето и да го погледнем. Лайсните се плащат допълнително в Хонда Въпроса за навигацията не го разбрах напълно, но ако е за езика, можете да го смените на английски от менюто. Виж, ако питаш за карта за БГ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OutCold 2 #122 Отговорено 21 Май, 2011 (Редактирано) ... тия лайсни по броните не съм ги виждал друг път по акордите...Това май се води 'градски пакет' или нещо от сорта и се слагат допълнително (аксесоар). Идеята е при паркиране/отваряне на вратите лайсните да пазят от одраскване. На мен ми харесва повече без тях, някак си стоят неестествено, но това си е мое мнение.edit:Защо маслото за дизела е 0в30 а за бензина 5в40?Неможе ли и бензина да се кара с 0в30?И ако 5в40 е на минерална основа и е по препоръка на Хонда,защо смятате че е по-добре да е пълна синтетика?Аз откакто купих моята веднъж сменях маслото и го направих в Хонда с 5в40 досега съм минал 9х.км и почти никакъв разход,двигателя работи много тихо.Смятаме че е по-добре 0в30, защото Хонда препоръчва него. Това не е ли достатъчно? С 5в40 нищо чудно колата ти да работи по-тихо и да не го гори - то е по-дебело. Очаквай, ако достаъчно дълго караш с него и след това сложиш 0в30, да започне да го гори и да е по-шумна, а може и турбото да се обади. Всеки има глава на раменете си и всеки решава за себе си . Редактирано 21 Май, 2011 от OutCold Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #123 Отговорено 21 Май, 2011 Оправихме фаровете, ето и няколко снимки. Колата е 2005г. 2.2 дизелче с 18-ки , някакво поръчково изпълнение ли е? Със спортно окачване е, тия лайсни по броните не съм ги виждал друг път по акордите, вътре е със черния салон със карбоновата имитация. Между другото, дайте жокер от къде да му намерм Бг навигация, че сега е на немски (от Швейцария е внос)http://img807.imageshack.us/g/dsc02331r.jpg/Колата си е "спорт" откъдето и да го погледнем. Лайсните се плащат допълнително в Хонда Въпроса за навигацията не го разбрах напълно, но ако е за езика, можете да го смените на английски от менюто. Виж, ако питаш за карта за БГ... Карта на Грамин примерно, не може ли да се копира на РС и да се качи на ДВД-то ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #124 Отговорено 21 Май, 2011 (Редактирано) Неможе не е толкова просто.По едно време бях свалил сумати дискове за навигации от бмв, мазда, нисан, но никоя не е като на хонда.Сори но навигация няма да имаш. Редактирано 22 Май, 2011 от kytila 8.Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #125 Отговорено 22 Май, 2011 (Редактирано) Защо маслото за дизела е 0в30 а за бензина 5в40?Неможе ли и бензина да се кара с 0в30?Не само че не може,а е и препоръчително да се кара с този вискозитет или 5W-30(написано е в менюъла а и във всички справочници в сайтовете за продажба на масла),ако не можеш да си внесеш маслото отвън възможните решения от бг са следните според мен-тук:кастрол и мотул(кастрола не го препоръчвам-гори го а и навсякъде пишат че не е подходящ за нашите хонди,тук:мотул и тук:амсойл-аз лично смятам да заложа на последния вариант-маслото е слабо познато у нас ,но отзивите са невероятни в западните сайтове Редактирано 22 Май, 2011 от niki64 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavcho85 1 #126 Отговорено 22 Май, 2011 А някой може ли да изясни какво е това масло MOTUL 300V Power Racing 5W-30 и какво означава двойно естерно биосинтетично масло?Става ли да си купя за Акорда такова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #127 Отговорено 22 Май, 2011 (Редактирано) Колега, аз поне слагам от маслото Honda (което е Кастрол) и за 17 хил км, на колкото обслужих колата, си поиска половин литър доливане, те толкова ми бяха дали и от Юби-Ко за доливка, като го сменях си беше на минимума, тоест наистина гори по малко. Но след като Honda са избрали да работят с Кастрол 0W-30, не разбирам защо бихме слагаме друго. Освен това едни казват, че на Хонда маслото било чудесно понеже било пълна синтетика (един колега в същата тема по-горе), докато в тая тема дето даде 0W-30 на кастрол е "непълно синтетично" - кой е крив, кой е прав? А на Мотул сега разгледах каталога и там има едно 0W-30, което се води "MOTUL 8100 X-lite 0W-30" и пише, че е сертифицирано за VW и BMW двигатели (в което няма нищо лошо, напротив сигурно значи, че е много хубаво), обаче малко несериозен ми изглежда тоя сайт - един литър е 37лв, 5л са 460лв. Или аз съм позабравил математиката дето учихме 4ти клас или е грешно 5 пъти повече масло да струва над 10 пъти повече.Аз нищичко не разбирам от масла и такива работи - искам да направя най-доброто за любимата Хондичка, така че ако оригиналното масло не е най-доброто, ми се иска следващата смяна да е с нещо, дето заслужава.Ето го линка за Motul 0W-30http://www.prospeed.bg/bg/product/4113 Редактирано 22 Май, 2011 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #128 Отговорено 22 Май, 2011 А някой може ли да изясни какво е това масло MOTUL 300V Power Racing 5W-30 и какво означава двойно естерно биосинтетично масло?Става ли да си купя за Акорда такова?Колегата два реда по-горе е написал, че в сервизното ръководство пише да не се ползва 5W-30 или 5W-40, а точно 0W-30. Иначе става и за любовна смазка да си го купиш, друг е въпроса дали няма да му пари на някой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavcho85 1 #129 Отговорено 22 Май, 2011 А аз разбрах,че 5в30 и 5в40 е за бензин,а 0в30 е за дизел.Ако греша ме поправете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #130 Отговорено 22 Май, 2011 (Редактирано) Както писах преди в бултрако продават 3 вида масла подходящи за нашите коли-)0W-30,което е ориентирано за дизеловите хонди и е пълна синтетика , 5W-40 и 0W20 ориентирани към бензиновите и не са пълна синтетика ,а хидрокрекингови(те дори не знаеха този факт,трябваше аз да ги убедя че това наистина е така)масла хонда.Бензиновите двигатели от К серията по принцип си идват с 0W-20 от завода производител и това е вискозитета който хонда препоръчва-предполагам заради екологията (горивоспестяващи,с ниски емисии масла).Както споменах също причините да избера вискозитет 0W-30 са:1.Препоръките на всички големи производители на масла(и на хонда включително) 2.Климатичния особености тук в бг 3.5W-40 е гъсто за нови бензиновите двигатели,не казвам че не става и то.В .За колегата веселия-това е печатна грешка 5 литра масло X-lite струва около 160 лв доколокото си спомням,а относно кастрола мое, пък и не само мое мнение(доста теми съм изчел в руските и западни сайтове че кастрол не се харесва особено на нашите двигатели-както обясних гори го и миещите му съставки са недостатъчно явно(проверено от личен опит,започна да потъмнява при мен чак след 5-6 х км)Всеки сам избира какво масло да налива в двигателя си-не налагам мое мнение,просто споделям опит натрупан в резултат на сериозно четене и проучване ,а избора на всеки естествено си е негов.Никъде не съм писал че 5W-30 не става-напротив препоръчва се или 0W-30 или 5W-30,относно естерните масла-това е върха на сладоледа засега при маслата ,дават ги за високонатоварени състезателни автомобили естерни масла,аз лично не бих сложил такова масло в двигателя си защото смятам че инвестицията не ми е оправдана ,пък и карам нормален бензинов мотор без турбонадув Редактирано 22 Май, 2011 от niki64 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #131 Отговорено 22 Май, 2011 (Редактирано) Относно избора на локален дилър на марка масло-това е политика зависеща изцяло от дилъра и е въпрос на търговски споразумения с производителите на масла-в русия например местни дилъри използват мобил ,дори и шел,така че това не е меродавно за каччествата на маслата използвани от тях-сори за двойния пост Редактирано 22 Май, 2011 от niki64 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #132 Отговорено 23 Май, 2011 Моят Акорд го докарах от Германия на 20х. Немците го бяха напълнили с Кастрол. След това съм сменял маслото само в Бултрако и без всичките по-горе химични пояснения, по моему разликата се усеща и чува веднага. И преди със старата кола веднъж веднъж карах с Кастрол и мога да кажа, че по-смотано масло няма. Все едно караш с вода или с БГ масло, двигателят направо тропа. Още от тогава се бях зарекъл да е чуя и видя повече Кастрол. Ужас, ужас.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavcho85 1 #133 Отговорено 24 Май, 2011 (Редактирано) Може ли някой да обясни,защо пълната синтетика масла са по-добрия вариант от маслата на хонда 5в40?С какво са по добри за нашите двигатели?Хайде колеги нека всеки каже какво масло ползва и доволен ли е?Не е въпрос на пари просто аз както и всички искаме най доброто за нашите автомобили!!!! Редактирано 24 Май, 2011 от pavcho85 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #134 Отговорено 25 Май, 2011 Павчо прочети меннията по-назад където си задавал пак върпоси за маслото и хората са ти отговорили !!! Ако ли не си създай нова тема в раздел Технически въпроси !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #135 Отговорено 26 Май, 2011 (Редактирано) Здравейте,така се заприказвахме за маслата, че видях че ми е време за смяна на масла и филтри.Купих си 6 л. масло 0W30 и филтри от Бултрако и ги смених вчера. Хвана точно 5.70 л масло с филтъра и стигна до максимума.Момчетата ми казаха да проверя нивото отново сутринта и ако се наложи да долея до макс.Така и направих тази сутрин долях 100 мл. и стигна пак до макс. До тук всичко е супер, отивам на работа и като си тръгвам ми се стори, че има текло масло под колата.Отварям капака и какво да видя, всичко по кората и назад към колектора е в масло, включително и по кората под-капака - забравил съм да сложа капачката на гърловината за маслото . Добре,че не се е загубила а се е "заклинила" и не е паднала. Дигам щеката - нивото точно на мин. Сега какво да правя - отидох до най-близката бензиностанция (ОМВ) и взех 1л масло ОМВ БИКСОЛ OW30 и долях 700 мл и нивото доиде пак до макс. Въпросите ми са:1. Смесих 2 вида масла. Това лошо ли е? Аз мисля, че няма да имам проблеми. Маслото на ОМВ покрива стандарт АСЕА А5/В5, който превъзхожда и надвишава АСЕА А1/В1, който пък се препоръчва от ХОНДА. Съотношението им стана 7 към 1.2. Как мислите, да сменям ли масло на едва 30км.? Все пак не са малко парите за една смяна.3. Да мия ли двигателя с пароструйка? Повечето масло се е попило в обезшумителната кора на предния капак и е покапало по тръби и кабели м/у мотора и купето.4. Ако не го измия (мотора)какво ще стане?Мерси на отговорилите.Поне си направих следните изводи:- разликата от мин до макс на щеката за маслото е около 800-850 мл.- преди да сменя маслото на щеката нивото беше на 1/4 над минимума, което ще рече че "сребърната стрела" е изхарчила само към 600-650 мл масло за към 17000 км. Това е една много добра констатация за двигателя, турбината и качеството на маслото OW30 на Хонда и Бултрако.Поздрави и умната с капачките! Редактирано 26 Май, 2011 от NikiG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #136 Отговорено 26 Май, 2011 (Редактирано) при смесване на два вида масла се смята че общото масло става с качествата на по ниския клас от двете.Това от омв пълна синтетика ли е ,мое лично мнение е да продължиш да караш така тъй като това, което си долял не е в голям размер,но да намалиш километрите до следващата смяна.Не зная на колко х. км го сменяш ,аз лично хвърлям маслото на 10 х км (бензинов двигател),тъй като смятам че условията които караме тук в бг са почти тежък режим на работа и препоръките на хонда за 15 и 20 х км ,които се дават за нормални условия не са коректни за тук-в гърция се сменят на 10х.км например от официалния им дилър на хонда.Относно маслото което се е разляло,на твое място си бих измил двигателя-все пак не карам 30 годишен москвич 408,за който е нормално да е омаслен целия..нищо няма да стане мисля,ще дими ако е разлято по глава и изходящи колектори,всъщност дори би могло да се подпали сега като се замисля-пламната му темпоература е 230-40 градуса Редактирано 26 Май, 2011 от niki64 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #137 Отговорено 26 Май, 2011 Подкрепям Ники Измий си коша и колкото можеш кората , защото ще ти мирише на масло яко , за дименето да не говорим . Не знам дали може да се подпали , но е криво И аз веднъж го направих този номер , но на друга Хонда , усетих се когато видях , че тече масло на предната броня като вдигнах капака беше трагедия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #138 Отговорено 27 Май, 2011 Добре де що пък нашите режими да са тежки?И на запад има задръствания,и там се кара на спри-тръгни, а в германия като стъпят на магистралата и дават газ колкото може да върви колата,не е като тук 130-150км/ч.Така че аз малко не съм съгласен с това че в БГ двигателя се товари повече.И си го сменям маслото на 17/18к.Пък няма цял живот да я търкалям тая хонда я. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #139 Отговорено 6 Юни, 2011 (Редактирано) Някой от вас слагал ли е чип на 2.2 дизела? Събирам мнения и инфо къде може да се сложи и дали няма опасност от него при този мотор, защото тоя моя приятел дето си купи Акордчето иска да си качи. Редактирано 6 Юни, 2011 от rulemaker 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
packman 0 #140 Отговорено 9 Юни, 2011 Пичове, здравейте, искам по някакъв начин да си включа ipod, дайте идеи за адаптори и прочие? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #141 Отговорено 9 Юни, 2011 (Редактирано) Единия вариант е адаптор:http://www.xcarlink.bg/hondaИма голяма тема във форума с отзиви.Втория вариант е ново устройство, тук вече възможностите са много! Редактирано 9 Юни, 2011 от ivan_m Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #142 Отговорено 9 Юни, 2011 Миналата седмица се възползвах от сервизната кампания в Бултрако... и без това исках да си купя някои неща с 20-те процента отстъпка. Та за 10лв ми прегледаха обстойно, че чак ми и измиха колата Изобщо, много добро отношение срещнах. Купих си чистачки от Акорд 7-ца след фейслифта, но ще им спестя лятното слънце и ще ги сложа на есен. Имам талон, който ми дава право до 4-ти юли "за моята кола" да си закупя отново части с отстъпка. Ако някой иска нещо с отстъпка за акордеончето си, в края на периода можем да се съберем и да идем заедно. Междувременно кумът, не знам откъде ги е изнамерил и отпреди колко години са, но ми подари ей такива карти: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #143 Отговорено 10 Юни, 2011 (Редактирано) e-софианци винаги сте с предимство-тук във варна карада не помня да е правила някакви намаление,колко ти легнаха чистачките ,че и моите са за смяна?Между другото,въпреки оплювките тук по адрес на бултрако аз срещнах страхотно отношение при посещенията ми там ,докато колата беше гаранционна.Смениха ми части за над 5 х. лв-кожух на скоростна кутия ,лагери,целия първичен вал комплект,предавка за задна скорост плюс съединител комплект,докато не отстранят проблема,който дори не беше нещо кой знае какво-шумеше скоростната кутия на неутрална сутрин при първо палене само при студено време,шума изчезваше след потегляне веднага. Редактирано 10 Юни, 2011 от niki64 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #144 Отговорено 10 Юни, 2011 Ники, може би просто не се е разбрало, че има такава кампания във Варна. Ето например АйЕмАй няма и година откакто направиха шоурума в Стара Загора и новия сервиз, и вече и те (точно тази седмица дори) имат сервизна кампания. Предлагат безплатен преглед (в Бултрако беше на -50% т.е. 10лв) и 15% отстъпка от резервни части и аксесоари (в Бултрако беше 20%, но е разбираемо защо е повече, тъй като те са си директния вносител).Чистачките (101лв) след отстъпка излязоха 81лв. Но говорим за хубави японски чистачки (мицуба) без метална конструкция. Отпреди фейслифта са около 80лв без отстъпка.Ако не си виждал разликата, мога да потърся снимки от английските форуми за какво иде реч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #145 Отговорено 10 Юни, 2011 (Редактирано) моята е след фейслифта,цената е супер, като се има предвид че купувам само перата тук за около 50 лв..сега звъннах,кампанията приключила Редактирано 10 Юни, 2011 от niki64 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ixeos 11 #146 Отговорено 10 Юни, 2011 Здравейте, понеже и аз реших, че ще взема същия Акорд дизел, имам едно питане. Гледах един екземпляр, който отвън и отвътре ОК, ходова част видимо здрава, хидравлика екстра, турбината поизморена, но още има живот в нея. Всичко на пръв поглед бива, НО като работи двигателят и леко пуши с един коварен синкаво - сив отенък. Не е откровено синкаво, за да кажа, че гори масло, но оставя съмнение. В същото време от гърнето капаше нещо. Вариант едно е да е конденз примесен със сажди, вариант две - масло. Та въпросът е сега лятото, сутрин на по-хладно 15-19 градуса, прави ли колата кондензи и първоначално пуши ли *леко* докато загрее. Не говорим да пуши юнашки - но примерно същият двигател монтиран на ЦРВ на 70 хиляди реални, нищо не излиза от ауспуха. Пушек нула. Сигурно и наличието на DPF филтър си казва думата, но има видима разлика между Акорда на 130 хиляди "реални" и ЦРВ-то на 70 хиляди, купено като ново от магазин. Та ще се радвам да споделите честно какво мислите. От една страна ме изкушава да я закарам на диагностика, от друга ми се ще първо да чуя мнение от собственици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #147 Отговорено 10 Юни, 2011 Ако пуши на празен ход - бягай от колата !!! Провери водата в разширителното казанче , мазно около ауспуха не трябва да има , само да цапа като го бършеш Лично аз , ако си купувам такъв автомобил втора употреба на съмнителни километри ще му направя каквито и да е тестове !!! Риска ако ти се счупи нещо по двигателя и после да не можеш да го платиш е голям !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Biboto 0 #148 Отговорено 19 Юни, 2011 да се включа и аз в групата на 7-маците Карам Акорд 2.2 дизел (модел 2007), версия sport special edition. Вече почнах 4-та година и съм страшно доволен от колицата - на 78хил. км. е вече и проблеми с нея не съм имал. Радва ме факта,че има колеги с които да обсъждаме проблеми и да споделяме опита ни с модела Имам едно питане към колегите с дизел + DPF филтър - знаете ли точно при какви условия се самопочиства филтъра? Бях чел в ръководството на една Шкода Румстер, че трябва да се кара поне 15 мин. при 3000 оборота на 5-та предавка... но не знам дали и за дизела на хонда важи това нещо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #149 Отговорено 19 Юни, 2011 Бях чел в ръководството на една Шкода Румстер, че трябва да се кара поне 15 мин. при 3000 оборота на 5-та предавка... но не знам дали и за дизела на хонда важи това нещо...Хм, това твърдение звучи много съмнително. При 2000 оборота на 5та това автомобилче лети с тамън 110км/ч, едва ли ще го самопочистиш като го покараш 15мин със 165, от друга страна за турбото с променлива геометрия е хубаво да го раздухваш до 4000-5000 от време на време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cinderella 21 #150 Отговорено 19 Юни, 2011 Колеги, привет и от мен!От вчера (18 юни) съм горда собственичка на 7 ген. Accord,К20А6Все още нямам собствени снимки, но можете да видите красавицата тук http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11292678581860460&f1=detailsДвигателят е 2.0 i-VTEC, 155 коня, бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #151 Отговорено 19 Юни, 2011 (Редактирано) Честита да ти е колежке! Много безаварийни километри и безкрайно да те радва, избрала си страхотен автомобил, така че пожеланията са ти гарантирани! Цената е чудесна, дано колата да е изрядна. Само да попитам, понеже от снимките не става ясно. Отстрани на между вратите това някакво уплътнение ли е дето чернее или просто има разстояние между тях и хвърлят сянка? Понеже при мен не е тъй, щракни й няколко по-близки по-твой снимки, те тия от мобилето до ден два ще изчезнат така или иначе Редактирано 19 Юни, 2011 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cinderella 21 #152 Отговорено 20 Юни, 2011 Колега, благодаря много за чудесните пожелания. Това дето чернее и за което питаш, е уплътнение. Колата няма грам забележка по външния вид, а на тестването се държи перфектно. Снимки ще направя по-късно, че трябва да й направя обслужване и да я регистрирам в КАТ.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #153 Отговорено 20 Юни, 2011 Добре дошла в клуба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cinderella 21 #154 Отговорено 22 Юни, 2011 (Редактирано) Благодаря! Ето малко снимки (сори за качеството, снимах с телефона) след като я регистрирах вчера в КАТ. Редактирано 22 Юни, 2011 от Cinderella Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cinderella 21 #155 Отговорено 27 Юни, 2011 Колеги,Тъй като навигацията не работи в БГ, искам да ви питам как си настроихте часовниците. При мен има проблем с четенето на нави-диска . И още нещо, как може да се пуснат саймо вентилаторите в купето, без да се използва климатика. Да разбирам ли, че и те се управляват от навигацията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #156 Отговорено 27 Юни, 2011 Здравей Пепеляшке Първо честито за придобивката! Не е като да е типичния женски автомобил, но щом те влече - лошо няма.Това, че навигацията няма карта за БГ не пречи да се настрои часовника. Виж, ако не ти чете диска, вече е друга история. Единият от колегите беше описал в една тема как се настройва часовник не през навигацията: Сверяването на часовника става най лесно ако има двд то с навигацията.Поставя се диска в двд то и след като зареди се отива в менюто сетинг и от там се оправя часовника.Ако обаче го няма навигационното двд то тогава трябва да се влезне в сервизния режим на навигацията ,като се натиснат и задържат около минута бутоните Menu+ZoomDown.Оттам нататък съм забравил точно къде е менюто за нагласяне на часовника но съм сигурен че става.Понеже аз имам оригинален диск с навигацията неми се налага често да влизам през сервизното меню.Успех.Климатикът се настройва също през тъчскрийн менюто на навигацията. А/С бутон, после на тъчскрийна избираш бутона "OFF" и вече си само на вентилатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cinderella 21 #157 Отговорено 27 Юни, 2011 Колега,Много съм ти благодарна за бързия и изчерпателен отговор!А относно това, че не е типично женска кола, да знам. То и шофирането ми не е "типично женско" Имам още един Акорд, 5та генерация- с 2.0 двигател, 131 к.с.След него, честно казано не бих се качила на по-малка кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #158 Отговорено 27 Юни, 2011 Абе колкото и срамно да звучи ,днес 2 часа се мъчих да си настроя часовника през сервизното меню и не успях.После още 2 -3 часа четох по форумите как става , там упорито се твърдеше че така ставало.Уви аз неможах.Но пък разбрах как се прави часовника от 12 във 24 часов формат.Колежке честито и много безаварийни.Ако искаш мога да ти запиша моя диск,който е оригинален на хонда.А сега за тези които незнаят как да си направят часовника.1. Сядате в колата и си пускате радиото, не е задължително колата да е запалена.2. Натискате продължително 4-5 сек. бутона за on| off ( дясното кръгло копче - усилването)3. На горния дисплей се вижда информация например 1 RDS-OFF С въртене на тунинг ( лявото кръгло копче) се променя от вкл. на изкл. и обратно4. При натискане на копчето тунинг (лявото кръгло копче)се променя директорията например 2 AF-ON5 Петата директория е точно за формата на часовника.Казват че едно от останалите менюта включва автоматичното усилване на радиото в зависивост от скороста но това ще го пробвам довечера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todu 0 #159 Отговорено 27 Юни, 2011 Горд собственик на Акорд 2.4 бензин автоматик - съвсем отскоро, и ми е първата Хонда. Страшно съм доволен от колата, но имам питане - нормално ли е след 180 км/ч ускорението да "умира".До тези километри си ускорява нормално, но м/у 180 - 210 минават буквално "минути". Може да греша, но все пак си мисля, че за 190 hp това не е нормално....Ще съм благодарен да чуя мненията Ви по въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cinderella 21 #160 Отговорено 27 Юни, 2011 До колегата Todor_Gagovski:Много благодаря за инфото. Честно казано, малко ми се зави свят от това настройване на часовника. Ама японците са си техническа нация, ще се нагаждаме някакси.Благодаря и за предложението за записа на диска! Виждам, че си от Пловдив. Аз съм от Стара Загора. На 20ти юли ще имам път към Пловдив, ако е удобно може да мина да го взема. Другият вариант е, на връщане, на 24ти в неделя следобед. Телефонът ми е 0896615304- Ани.Ще ти бъда много благодарна и разбира се, ще почерпя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове