Jump to content
bebcho

Еййй днес адски студ беше...

Recommended Posts

Как запалихте сутринта, при минус 13 ?Струва ми се ,че сутринта колата запали на малко цилиндри. Пак след 5-6 секунди стартира от 1 път но доста по странен звук и притрисане от нормалното усетих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДНЕс при -3-4 (Тук в бургас ) Без проблеми. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-16, без проблем

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-18 Е36-та отвън не в гаража без проблем, Е30та малко калпав акумулатор на 3то въртене запали :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесни сте вие аз като имам 300мА оттечка, и не съм я палил повече от 10 4аса ако ще и +10 да е ще-ще-ще-ще ц неще... :lol: Утре ще се хващам да гледам от къде ми е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без никакъв проблем на -13 в Божурище.Все пак съм с нов акомулатор.Проблема беше,че ми беше измръзнало предното стъкло отвътре.Голям чанч беше :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без проблем, колата ми нощува в гараж.........в който водата замръзва :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виу виу виу 2 цилиндъра, 2 цилиндъра айде 1300 оборота. Малко по тегаво, но от първя път :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес феновете на дизеловите коли , по специално на ФВ и Ауди сутринта към 6,30 бяха забелязани да се изнасят на тълпи към спирките на автобусите за градски транспорт, при запитване защо са без колите си, отговор беше - "А ми сигурно акумулатора е слаб и не запали :lol: Все пак тук там се наблюдаваха автомобили от горепосочените марки които бяха в движение, след кратко проучване на репортерския ни екип се оказа че предвидливи фенове още през есента са изкупили от търговската мрежа на ТСМ дигитални термометри с аларма за минусови температури и няколко пъти през нощта са ставали да препалват своите любимки за да не изстине живота в тях. Така на сутринта гордо се хвалеха из околните кафенета че са запалили без проблем :) За щастие природата в следващите дни ще бъде благосклонна към тях и ще повиши нощните температури в граници достатъчно високи за спокоен сън :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята нощува в гараж с едно дайхатсу - и двете са на 6,но тук в този южен край не е чак такава студ :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес феновете на дизеловите коли , по специално на ФВ и Ауди сутринта към 6,30 бяха забелязани да се изнасят на тълпи към спирките на автобусите за градски транспорт, при запитване защо са без колите си, отговор беше - "А ми сигурно акумулатора е слаб и не запали :lol: Все пак тук там се наблюдаваха автомобили от горепосочените марки които бяха в движение, след кратко проучване на репортерския ни екип се оказа че предвидливи фенове още през есента са изкупили от търговската мрежа на ТСМ дигитални термометри с аларма за минусови температури и няколко пъти през нощта са ставали да препалват своите любимки за да не изстине живота в тях. Така на сутринта гордо се хвалеха из околните кафенета че са запалили без проблем :) За щастие природата в следващите дни ще бъде благосклонна към тях и ще повиши нощните температури в граници достатъчно високи за спокоен сън :)

 

ами моето дизелово ауди в 8 без 20 запали без да съм слизал няколко пъти да го припалвам през нощта Публикувано изображение /не е с цел заяждане/ Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С повечко въртене и леко подаване на газ запали. И то в 5 след обяд. Мкаааа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как запалихте сутринта, при минус 13 ?Струва ми се ,че сутринта колата запали на малко цилиндри. Пак след 5-6 секунди стартира от 1 път но доста по странен звук и притрисане от нормалното усетих.

колега прегледай си сфештите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондите не съм ги палил,но служебният дизел в 9.10 ч сутринта от 1 вия път :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как запалихте сутринта, при минус 13 ?

Както и на +13 т.е. лесно, от първия път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си че трябваше да направя клипче.Непалена от 6-7 дни,направо на газ(голям простак съм),на около 2сек. завъртане на стартера...баба ви Яга не знае "не мога да запаля". :lol:П.П.,преди това изгубих около 20мин. да и размразя вратата.... :)

Редактирано от MAD DOG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ и от четвърт :) Комшията с таксито пак гледаше :):D:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запали от раз ама се гоних 15 мин. с бели мечки вътре :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" сфештите " са мноооооу важни... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За паленето проблеми нямаше, ама като се качих и гледам 1 пингвин стои на задната седалка и ме гледа умно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Служебният дизелак Митцубиши L400 запали от раз в 7:45, а д15б7 ще видим утре дали ще запали като и съберат мотора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без никакви проблеми от първия път. Само дето повъртя половин секунда повече заради студа все пак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кюмбето запали с лекота ;) като една истинска хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 2 секунди ми отне да я запаля, ама голям х.. с тея врати -като залепне няма отваряне, мани мани, а при -10 и по -ниска почва да свири някакъв ремък, нямам идея какво е що е, ама поне като го чуя знам че е студено ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да отваряте лесно вратите ползвайте глицерин от аптеката - намажете гумените уплътнения - поддържа гумата еластична и действа водоотблъскващо ...

Сивчо запали със секунда по-късно от нормалното - интересно ми бе , че моментният разход според инфоборда бе 6,5 литра за час /първите секунди след запалване на място/ , при нормална /около нулата/ до сега е стигал до 4,5 литра , а обикновено / при + температури / е до 3 L/h.

Но за 25-30 секунди смъкна разхода до около 2-та литра , след минута работа на място с включени фарове и подгряване на задното стъкло вече бе на типичните 1.2 -1.1 L/h с фарове ....

Нормална работна достигна за около 2 минути работа на място.....Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя английски кошник го чаках 1 ден и половина за да му чуя стартера :P :P :) и от там гласчето ..... :D :D :D Качих го на същото място на което го бях спрял оня ден :P Хълмче където ветровете буквално се е*ът ... да видим дали ще запали или ще чакам пролетта да го размрази :P;) ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От първия път запалих,ама беше малко по-продължително въртенето от обикновенното ;) Колега и при мене го имаше пингвина на задната седалка,даже CD-то ми беше останало в колата и дисплея не можеше да му изкара цифрите и буквите от студ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна запалих от раз, както обикновенно, само дето 2 бели мечки се биеха на задната седалка а един пингивин седеше на пасажерската и ме гледаше умно. Единствения ми проблем беше с хидравликата, бая твърда беше станала, но го отдавам на скъсания носач, ще видя след смяната му как ще е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда винаги пали от първият път, на -10 му отнема около 2 секунди повече въртене просто, запалих си аз нормално, но се наложи да стана веднага, защото бялата мечка при мен беше на задната седалка, и се оказа че и било тясно на краката :wub: и иска да седне отпред :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес запалихме лесно ама, влизах от десно че бехме се вцепенили от лево :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам как е -15 навън... пА ще ми е замръзнало челното стъкло... ама от вътрешната страна :rolleyes:В общи линии това ми е проблемът при екстремния студ в последните дни. Паля си от първото завъртане... вярно, загрява за 100тина километра, ама... :wub:

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин на -11 градуса запали без проблем :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ни прочетат руснаците дискусията ще има да се смеят с глас колко сме кекави.При нас ако се бият мечки, при тях сигурно на задната седалка се вози Mr. Freeze от филма с Батман...Две сутрини на под -10 паля без проблем, но постъргах доста скреж, а и разходът тръгна нагоре.Акумулаторът ми кара втората си година, а свещите са нови (не че старите бяха много зле като ги свалихме).П.С. Заради студа и грипа улиците се поопразниха и се придвижвам почти 2 пъти по-бързо сутрин :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална работна достигна за около 2 минути работа на място.....Публикувано изображение

 

Не знам как го постигате тва бързо загряване, освен ако колата не е в топъл гараж. Моита си пали без проблем от студа, ама и трябва доста време да загрее. Докато я изчистя, да се настаня, да пусна радио, едно друго и преди да потегля, след 5-6мин работа на място, стрелката още е на дъното под най-долната черта. Като обиколя половината град и вече има признаци на живот в нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И днес и вчера колата ми пали от 4-5-то въртене. Докато изчистя леда от стъклата 5-6 мин. започва да духа топло, а след около 2-3 киломерта движение стрелката на температурата си отива там където и е мястото :rolleyes: .Забелязвам нещо друго обаче. Колата ми тропа все едно е пред разпад окачването (само от лявата страна да съм по точен). Преди няма и месец, два съм я карал да я гледат и всичко и беше наред затова си мисля, че от студа нещо е замръзнало и затова тропа така.Дали и при някой от вас има такива наблюдения по колата си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да отваряте лесно вратите ползвайте глицерин от аптеката - намажете гумените уплътнения - поддържа гумата еластична и действа водоотблъскващо ........................

За замръзнали врати открих по лесен начин.Има едни силиконови спрейове за табло (1-2 лв.)Пръскат се гумените уплътнения през 2-3 дни и няма проблеми.Неудобството е че трябва да си пазиш дрехите при влизане. но и с глицерина и течния парафин е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При -12 днес, както и през по-студените дни, запали от първия път с повечко въртене ;)

На газ и от четвърт ;) Комшията с таксито пак гледаше :rolleyes:;):wub:

Това с комшията, колега, е много голям майтап. И аз имам един такъв, ама той повече се чуди как може с кеф да си чистя колата, да си подсвирквам и да слушам музика през това време. И цялата тази процедура без грам напрежение, тръшкане, ядосване и прочие. Иди му обяснявай ...;)Иначе и аз съм като Zarrick, загрява точно по начина, по който той го е описал. Бавно и славно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качих го на същото място на което го бях спрял оня ден :rolleyes: Хълмче където ветровете буквално се е*ът ... да видим дали ще запали или ще чакам пролетта да го размрази ;):wub:;) ;) ;)

Температурата не се влияе от това дали има вятър или не, съответно паленето - също. Само на човека му е по-студено. ;-) Затова има в прогнозата освен показател за температура, също и показател "усеща се като..."Знаете ли как изчисляват дадена температура като колко ще се усеща? Хм? Предположете... Мне, не е с някакви формули, които включват влажността на въздуха, атмосферното налягане, вятъра и прочие. Просто горе физиците на станцията като се напе бай Иван циганина, го изкарват по бели гащи на вън на снега да поседи една минута и го питат: "Бай Иванеееейййй, като колко така се усеща днес?" -"Пиши го -5, началство!" -"Доообре, айде идвай да ти сипем още една ракия"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали си така както си палеше и през лятото,котела на парното е в гаража до колата и температурата вътре никога не е падала под +10 градуса и това към сутринта вече,а през останалото време котела като е зареден на макс вънка ако ще да е -15 там е +25 Ако на мен ми е топло горе на етажа значи и на нея и е топло долу в гаража :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...