Jump to content
Sign in to follow this  
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Преди 2 часа, Legend91 написа:

Реглаж клапани + почистване на дросел и стъпково моторче

 

= 350 лв ....

 

В Бултрако ли си ги регулирал и чистил, че 350лв? Доста парА за тези неща.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз това си помислих, но ....

6-цилиндрова била, дрън, дрън...

Edited by Legend91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Давайте някакъв друг сервиз където са запознати с шестаците, че той каза че и за поставяне на нови гарнитури на капаците на главите пак толкова ще иска

Share this post


Link to post
Share on other sites

В Събота се наложи малък ремонт на тръбата за хидравлично масло (обратното). Скъсал се един от захватите и се протъркала. Някой ден ще огъна медна тръба, да сменя цялата, но за сега няма течове и ще кара така.

IMG_20230826_143851.jpg

IMG_20230826_143858.jpg

IMG_20230826_145436.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

От ракурса на последната снимка изглежда че тръбичката е и доста близо до болта на носач тампона, та огледай и подложи нещо и там, че си има вибрации и лашкане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Болта на носача и тръбичката нямат никакво взаимно движение, освен при ПТП, ако усучеш рамата ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Взаимното не е опасно - протриването става от разнопосочното.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взаимно значи едно спрямо друго, Цецо.

Двете неща винаги са фиксирани едно спрямо друго в пространството, казано с други думи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dandilov, какво друго по мотора или пълен ребилд? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само биелни лагери, смяна на масло с филтър, антифриз и жилата на ръчната спирачка. :)

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 57 минути, dandilov написа:

 

Как ви се виждат? Добре ли са? :D

 

 

Никак, ако верно е на 340к., даже са превЪртали.

А защо само биелните? Не вадихте ли коляновия вал и буталата? 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Химичен анализ, за повишено наличие на червени метали?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Заредих малко филтри според анализа на колегата 

IMG_7958.thumb.jpeg.63915c46f9eca4695fe97a736ef2715d.jpegIMG_7922.thumb.jpeg.b70409c32275fb7ea0b197a665968658.jpegIMG_7921.thumb.jpeg.38c6ce416a86c47e6e8a60629752b74e.jpegIMG_7919.thumb.jpeg.872b7d7e5a91172392248f7525b3d1bc.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mkilla С капаче. Продават ли се и колко струват?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смяна на маслото,с всички филтри,нови свещи ОЕМ и преден долен ляв шарнир ОЕМ (имаше едва доловима хлабина..).

Регулиране на клапани!

Powered by Rifto Garage🤘!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Въпрос към майсторите художници, които си разкрасяват каляските: Какво означава, когато цялата кола е пребоядисвана и се появят мехури под боята? Сори за лошо пикселните снимки. 

Untitled.jpg

Untitled1.jpg

ss.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Причината е една: липса на адхезия между боята и основата, а каква го е причинило, може само да се гадае, но ,примерно, може да се предположи, че потенциален виновник е влагата. 

Има си технологични процеси и условия, които ако не се спазват, стават такива сакътлъци, особено когато се бърза между процесите, без да са налице необходимите условия(висока влага и ниска температура, не са ок).

То за това бояджийските услуги са най-скъпата дейност по един автомобил, а напоследък куцо,кьораво и сакато стана или механик, или бояджия.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cyreon, лоша подготовка под боята. То реално затова подготовката е по-трудната част от боядисването. Отиваш там където са ти боядисали колата, оставяш я отново и си оправят боята. Не е драма, може да се уговориш и след зимата ако не те дразни много и хората които са я правили приемат това. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мислех че ще  е много шарено,но на пипане е супер и в последствие ми  хареса на вид.

Screenshot_20231005-201551_Gallery.thumb.jpg.3387664413121e2d3f8e1807f933b96c.jpgScreenshot_20231005-201602_Gallery.thumb.jpg.8117f2e7814146b85e94fb0b68dc852a.jpgScreenshot_20231005-201611_Gallery.thumb.jpg.6640fcb3ab9eed6604cd3e2fd05f78b2.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, Cyreon написа:

Въпрос към майсторите художници, които си разкрасяват каляските: Какво означава, когато цялата кола е пребоядисвана и ...

Ръждата се развива, защото не е премахната, а само замазана.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря, момчета. Става въпрос за автомобил, който оглеждам, евентуално да го купя. Цялостно е боядисвана колата. Не съм я гледал на живо, но от снимките се виждат такива подутини на три места. Първите две пикселни снимки са точно от колата. Лоша работа. Колата е 30 годишна. Явно е намацал боята отгоре, а отдолу си продължават корозионните процеси.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лечимо е, от кодърен майстор, ако колата си заслужава и ти се инвестира.

Виж в "Моят Сивик" / "CIVITO".

 

Edited by ceco_accord
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е уникат! Точно от тия дето не се произвеждат вече и бях пуснал тема в оффтопика, дали няма шанс да ги пуснат пак в производство. Продавачът е Хондаджия, кара Акорд 8 като мен, дори може да влиза и във форума. Тая кола, която съм я набелязал не е Хонда, той я е купил, обработвал, боядисвал, разкрасявал и т.н. Ще я огледам на живо, може и други кусури да има, но въпросът е това чудо с подутините дали е поправимо. Дори и да е поправимо, да не тръгнат от други места ръжди и т.н. Цената хич не е ниска, гони 5 цифрено число, което за 30+ годишна кола си е цяло състояние. Много й бях навит на каручката, и все още съм й навит, ама като видях тия работи с боята и се разочаровах. И не е въпросът само да ми намали някакви там пари, а ако ще се прави това нещо, кой ще го прави, колко ще струва и т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Търсиш "правилният" майстор. Той ще ти каже цифрите в пари и дни.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 39 минути, Cyreon написа:

Колата е уникат! Точно от тия дето не се произвеждат вече ...

... а ако ще се прави това нещо, кой ще го прави, колко ще струва и т.н.

 

Ако искаш колата да си остане уникат, а не поредната гробница на пътя, ще струва много пари.

 

Иначе, кой да го прави ще се намери.

В един друг автомобилен форум следя работите на един младеж, мой набор. Тоя човек има умения и материална база да направи от гол лист ламарина всеки един детаил, по всяка една кола.

 

edit:

Всъщност, в този форум има и други такива хора, но повечето от тях работят по собствените си автомибили. Магьосникът, който споменах, това му е работата, да прави колите на другите.

Edited by Krasi-mir
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля да направя следното. Да отида и да огледам колата. На живо винаги е по-различно отколкото на картинки. Да му кажа какво не ми харесва. Ясно е, че този батко няма да може да се справи. Преди да се пазаря за цена му казвам: "Колата много ми харесва, щом съм си взел почивен ден и съм се помъкнал от 400 км, ясно е, че съм сериозен купувач. Но тези надутини с боята ме притесняват." И търся някой, който наистина може да се справи. Щото това си е сериозна работа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ба, сигурен съм че има все нейде по гаражи тенекии за 505 - все ще се намери нещо, а и това с пъпките не е голяма беля. Просто се "реже до кокал" и се прави както трябва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лада, бе, баце! Не е 505. :lol: :rolleyes: Съветска машина. Носталгия по СССР и товарищите. Обаче въпросът е в какво състояние са тия комунистически железа. Да не вземе да подпухне отдолу и да тръгне ръжда. Че няма спасение после. Така че търси се майстор тенекеджия, дето е оправял такива проблеми и да се наеме наистина да оправи проблема.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми в онази тема си писал Пежо 505.

Нищо де, Лади бол - даже има доста подмладени, а и определено не струват колкото запазена 505, или па 205 ГТ!

С руската техника никой ремонт по купето не е последен, така че не се филмирай.

Off Topic

И аз бих си взел 1 Нива, ама не ходя по ниви. :)

 

Edited by ceco_accord
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това 5 цифрена сума за руска машина, явно трябва да си голям фен. Тия техните бараки ръждясват още на поточната линия а зимата като вее сняг, навява и вътре в колата от луфтовете по вратите. Каква е колата?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 6.10.2023 г. at 10:32, Cyreon написа:

Лада, бе, баце! ...

 

Ти си готов да се регнеш в онзи форум. Има, какво да видиш.

 

Off Topic
Преди 23 часа, ceco_accord написа:

И аз бих си взел 1 Нива ...

 

И на мен ми се върти една еретична подобна мисъл. Това след като видях, как гореспоменатия от мен факир от Опел направи ГАЗ 21 Волга.

Тааа, много ми се ще на моето CR-V да му махна всички външни панели и да насадя такива от Лада Нива с 5 врати. На габарити и външен вид двете коли са много сходни. Ама още не съм пораснал за такъв проект.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нива освен на нивата, за друго не става. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

2105, но оглеждам няколко класики - 2105 и 2107, само тия два модела обожавам от Ладите. Никакви Ниви!

Edited by Cyreon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Оцапахме темата с тез хортувания!

Иначе почти ми беше излязло номерчето за Самара, ама доде "перестройката" иии ... резко се пренастроихме на капиталистически брендове, и ойде та потече, та чак на запад от америчку префръли. :)

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ceco_accord,  нищо не цапаме, темата за тия коли е изцапана по default. Освен ако човек няма някаква огромна носталгия по тия автомобили защото я е карал някой роднина и затова му е носталгично, аз друга причина не виждам човек да се вкарва във филми. И да, имал съм Лада 1500S. В семейството сме имали и това невероятно чудо на руската техническа мисъл - Лада Нива, при която за да я засилиш за да изпревариш, трябва да я пуснеш от високо. Да не говоря колко яко са подцинковани и не гният въобще, адски "здрави" са, трябва още 2-3 в двора за части да имаш а и прегряват като ги сръчкаш на терен. За скорости и раздатка да не говорим, че там яйцата с играчките вътре са по-здрави. За инфо, беше чисто нова от магазина.

Абе руско нз какво да похваля, кола със сигурност няма да е.

Edited by Mkilla
  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Единственото предимство на съветската техника е че е неубиваема.

Имам известен опит с разни екземпляри, но няма да гихваля, защото няма сред тях култивирано и елегантно работещи, но работят, дори отвъд техническата логика. 

А Нивата уважавам - това е първият СУВ на планетата и е направен сакъвто трябва да е, но и за съжаление с наличните възможности.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ceco_accord, в грешка си според мен. Първият SUV на планетата беше на Jeep, не знам кой модел точно. Няма да я уважаваш толкова ако я имаш Нивата.

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...