Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

IMG_20250724_153549141_HDR.thumb.jpg.d5e259c8668afe63531c6c70132198ff.jpg

IMG_20250724_153412306_HDR.thumb.jpg.9f043a2d2fbd182dbe3cbc43417c9a0e.jpg

IMG_20250724_153744260_HDR.thumb.jpg.a6b938e8bb63efbb86c33ff644b1b750.jpg

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готова е. Само пластмасите да сложа.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре звучи, абстрахирайки се от гадния микрофон.

Как е сега хидро помпата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То двигател ли работи, или вентилатор? Много тих, бре! Само въздух се чува. :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord Е, сега на топлото не се опита да свири, а колата не е палена от седмица, но да видим наесен как ще е

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, dandilov написа:

То двигател ли работи, или вентилатор? Много тих, бре! Само въздух се чува. :)

А вътре в купето само по оборотомера може да познаеш че е запален.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има леко вибрация във волана, но това го отдавам на тампоните които са за смяна. Иначе, да, стряскал съм хора по алеята в парка, едва когато ги отмине се усещат  🤣

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е като лек зуд там. Никъде другаде, нищо издаващо живот и притаена мощ. ;)

Не е от тампони на мотора - сменил съм ги и няма разлика. 

Сигурно е конструктивна особеност и явно си е така - в 2 различни купета.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам с тия тампони.... Много разход, много нещо... 3000 автомат, 2000 гуми/джанти, 1000 спирачки и гумичките за клапаните които ми останаха. Не знам, още 2000 за тампоните....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След два месеца канене, най- после сколасахме и полирахме Хондата. Имаше бая нужда :D

IMG_4455.jpeg

IMG_4457.png

IMG_4458.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От доста време се каня и след смяната на преден десен габарит, най-сетне реших да заведа Леджо на "пластичен авто хирург". ;)

През годините разни майстори са си оставили лактите връз предните калници, подпирайки се и мислейки: - Ся ко прАим?

А калниците са алуминиеви, та мастера каза:

- При стоманените, ламарината "има памет" и само трябва да и припомниш как е била с PDR изтегляне. Алуминият се разтяга и не се връща, та ще трябва да го бутам отдолу.

Разтапицира пластмасовите кори до тях и с докторските си инструменти ги върна в заводски вид.

 

 

 

Messenger_creation_B2B98E16-7C59-4E69-93E4-105AD47DF7AF.png

Под небето не си личеше, обаче в гаража, с тоз висящ таван на ламели, напАо къса нерви. ;)

И 2-та бяха така:

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Браво Цецо! Явно си по-решителен от мен. Аз се задоволявам само да ги предупреждавам, някои се сърдят, други казват че не можело да се огъне толкова лесно ламарината, малко се вслушват, но има и такива, лъч надежда!

 

А днес тествах работата на PCV системата, нали разкачих 25 годишен маркуч, съмнявах се доколко работи. По стар метод - с хартийка върху отвора на маслената щека. Засмука я! Значи всичко би трябвало да е наред. Помпата на сервото обаче все пак не е, ще се прави за съжаление.... Климатика също. Пипнах маркуча за агрегата - топъл. А вътре едва духа леко студено.

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиш каквото трябва, за да не става каквото си ще.

Грижите се отплащат, иначе патим и така или иначе си плащаме.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще караме още 1 година.

Още днес - 2 магистрали.

Сичко е 6. ;)

IMG_20250808_093016_edit_633808635454328.jpgIMG_20250808_093500_edit_633903452832959.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много bad ass

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка година по веднъж се леят пот и псувни при смяна въздушен филтър на мотора.

За да има място за V6, останалото е по кюшета и долапи. :(

Хем ма мързи да разтапицирам ляв калних, хем и нищо ново не измислих като подход, ама той "мързелът не морял, а само мъчел".

Както и да е, турих нова маска на дросела, па ша кара. ;) Кислород да има, ама в таа жега - де го ...

IMG_20250810_185128.jpg

IMG_20250810_175655_edit_717953385419614.jpg

IMG_20250810_175421.jpg

IMG_20250810_175552.jpg

IMG_20250810_183941.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да почнем месеца с нова щуротия. :)

Пичовете слагат шорт шифтъри, аз направих ЛОНГ. ;)

Забелязах с времето че малкия (дет е по-висок от мен), не ползва много предната позиция на подвижния подлакътник, който измайсторих преди време.

Викам си - "има нещо гнило".

Той си е ОК като ергономия спрямо таза и лакътя, но лостчето на Сивик 6 идва на нивото му и някак явно му е неудобно на 2-ра / 4-та и задна.

Удължаваме нагоре.

Взех гаика 10мм и 30мм висока + един болт 10мм х 55мм висок. Заваряване / зачистване с ъглошлайфа и навиване.

Кара я снощи - вика супер, кат на бегачките - виждал е он бегачка, ама верно е.

Днес си викам, бе височко е, но пък скоростите влизат по-лесно, ама лоста оди като в кабината на ЗИЛ из кокпита. :)

Та направих днес междинна версия.

Друга 30мм гайка, стругована външно по вътрешният диаметър на "топката". Там има свободна зона и чак след нея горе дълбоко е резбата.

Набих втулката с резбата в топката и така я завих на лоста.

Ако не му хареса, има план Б - развива - завива дистанционера и после завива топката над него.

Със сигурност е по-удобно от стоковата версия като височина, а и се канеше да си прави своя си 3D топка, ама го удари на живот ваканцията, та тез 2 височини, ще са му полезни за нея и удачният размер нагоре от желязото на лоста.

IMG_20250831_094158.jpgIMG_20250901_154817.jpgIMG_20250901_155236.jpg

 

IMG_20250831_151051.jpg  Стокова височина

IMG_20250901_154636.jpg  + 30 мм

IMG_20250831_151216.jpg   + 65мм

Според изборът се намества нагоре коженият маншон и оназ тръбичка, па да караме.

Требе нещо да се ръчка, да са усеща чиляк жив. ;)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, що си немаш работа? :lol:

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най-големият враг на хубавото е по-хубавото. ;)

Експериментите откриват възможности. Съвършенството е мимолетно.

Иначе само папкаме, акаме и спинкаме, а по-лошото е и че слушкаме, за да имаме първите 3. :(

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Aaaa, бачкаме яко и слушкаме, за да има какво да папкаме и акаме. А за спинкане - колкото остане време.:dunno:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

Мда - все по-малко свобода. :(

Моя излезе с колата си.

Писа ми че с дългият лост му е най-удобно и го кефи, та утре ще му навия дистанционера и ще го тапицирам.

Какво би било, ако не бях опитал?

Същото като да кара обикновен Сивик. Без фолио декора по екстериора, без къстъм подлакътника, без RR style капачките на джантите, без звуко и термо изолираното купе и т.н. щуротии - скука и безличност.

Всекиму своето. ;)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, dandilov написа:

Цецо, що си немаш работа? :lol:

Имам си...

...а и не съм ча па толко луд, като този тук:

542250213_24714930808102739_1106489316030137842_n.jpg542138004_24714930631436090_3300244070945365235_n.jpg

Лудите да са живи, е казал поета. ;)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord Ти да не вземеш да се засегнеш нещо сега... Майтап да става. Трябва да е весело! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оо, познаваш ме - споко де.

Но винаги нещо къкри в "тенджерата" ми, особено след тазвечерното хортуване с Ванко. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...