Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Лада Нива наистина не е първият SUV на планетата, но е първият 4WD със самоносеща конструкция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених свещите. Свалих ги след 35 000 километра, от които 95% на газ, без видими признаци от поведението на колата  да са заминали. В такова състояние са, дали има още живот в тях и подлежат ли на някакво чистене? 

IMG_5173.jpeg

IMG_5172.jpeg

IMG_5171.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре са свещите колега, може да им измериш и регулираш междуелектродното разстояние ако имаш хлабиномерни пластини. Не съм сигурен дали цепката на централния електрод, която при теб е все още видима не беше индикатор за износването му. И моите свещи Denso K20TT изглеждат така след 30000км, но ги смених скоро, защото все пак си има предписания. Слагам снимка. Иначе и аз изненадах Акордчето с неочаквана за него комбинация. Доживях да инсталирам нещо Made in Bulgaria в него, освен драйвъра му. Направих и 8ми поред реглаж на клапаните, има мегдан за още 2х8 реглажа. И като си ги свършиш сам тия нещица и ти става едно такова мило и драго на душата..😊

IMAG3336.jpg

IMAG3323.jpg

IMAG3324_1.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее, изпуснал съм кога си се похвалил с 3-та генерация. Вярно че ме пита преди време за оглед.

Ха честита да ти е!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен 3-та генерация най ми харесва. Има нещо грабващо във визията. Баланс в дизайна някак си... А и R20-ската си е добър мотор.

Към Владо - да я стегне отвсякъде и да я кара с кеф! :thumbs1:

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мен 2-та по ми допада, и като стойка вътре. По широка е. За моите близо 120 кила 3-та ми е даже много скосена отгоре и главата почти в тавана. Днес седнах в едно ФРВ...... никога не бих си взел.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен 2-ката е най-джипоизглеждаща.

3-та ген е по-цивилизована, а ла Стрийм-ъп, но пък е крачка напред в технологиите.

4-та и 5-а вече са си SUV като "по учебник", а последната 6-та най пасва като стайлинг на тоз тип купе, ама още я нема тук.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятни забавления!

Карбончето безспорно ще отива повече на черният и кожен салон.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложихме  и парктрониче, да пазим хубавата задница:D

IMG_5258.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко дни без вятър и средни температури около 24 градуса по обед на сянка. Чудни условия да си оправя изгорелите греди и дръжки на вратите с няколко шкурки, спреѝче правено по кода на боята и лак.

IMAG3377_1.jpg

IMAG3384_1.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време да поднемин батерията на хонделата. Започна да върти мудно сутрин, а онзи ден като вързах ЕЛМ-то да го проверя при палене, падна на 9 волта. Пращаме ексайдчето в заслужен отдих. 

IMG_5375.jpeg

Редактирано от Robben
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново време за акордчето. Най-после открих на какво се дължи едно специфично бучене подобно на работещ вентилатор на на радиатора. Оказа се спукан въздуховод отдолу при гофрираната част, при положение, че го сменях с такъв от 1.8 мотор преди една година. За сега го оправих със самовулканизираща лента. Съвет: като си сменяте въздушния филтър разкачайте първо въздуховода от капака на кутията с филтъра вместо просто да го вдигате нагоре, защото от стареене на каучука се къса гофража. 

След 80 000км проверих и предните накладки. Има още живот в тия TRW-та. Обаче тия водачи защо са различни като профили горен и долен и при двата апарата или някой преди мен е експериментирал?

IMAG3497.jpg

IMAG3492.jpg

IMAG3486.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, HondaExplorer написа:

 Има още живот в тия TRW-та.

IMAG3492.jpg

Щом феродото стане дебело колкото металната част - сменяй ги!

Те си спират, но буталата излизат все по-навън от цилиндърчетата и имат повишена склонност към заклинване.

За водачите не знам как така, но щом не са като оси на стари панти, требе да са ОК.

Въздухводът зависи в каква посока е сцепен. Ако е напречно на оста си при дросела - провери тампоните на мотора и кутията. Те са малко, но подвижни в коша, а филтърната кутия е статична към купето. Ако мотор/кутията лашкат много, шлангът се къса при дросела.

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, ceco_accord написа:

Щом феродото стане дебело колкото металната част - сменяй ги!......

Въздухводът зависи в каква посока е сцепен.....

 

Еее мислех, че ще ми отпуснеш още поне 1 милиметър феродо, туй за мен са сигурно 15-20000км смесено каране, поне да доближа на милиметър предупредителната ламарина. 😁

Въздуховодът е сцепен в гънките на гофрираната част. Сега като фиксирах там подозирам,  че ще цъфне другаде ама здраве да е. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо го сменяй тоя въздуховод, 100ина лева е оригинален, поне на 7цата де.
Иначе малко я поосвежихме мойта, с течности и ремъче. 
 

IMG_5444.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, HondaExplorer написа:

 

Еее мислех, че ще ми отпуснеш още ... 15-20000км ... 😁

 

Имаш карт бланш, стига да измислиш нещо гениално за подложка между буталата и накладките. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, HondaExplorer написа:

 

Еее мислех, че ще ми отпуснеш още поне 1 милиметър феродо, туй за мен са сигурно 15-20000км смесено каране, поне да доближа на милиметър предупредителната ламарина. 😁

 

 

Тези накладки имат още много живот, водачите и при мен са различни явно има някакво значение горни и долни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух че иде зима и окрилен от сутрешната Ф1 и бързаците в боксовете, рекох и аз да сменя чепиците на Леджо. Слава Богу имам 2 сета. И 2-та - стандартни за модела джанти и размер гуми, а разликата в диаметрите е видима. С 18-ките стои по-добре визуално и на пътя, но със 17-ките вози както е проектиран.

З-те смених за 30 мин. - четвъртата за още толко. :( Пролетеска явно съм пренатегнал 1 от гайките, та си огънах "лулата". Ако се чудите кво прай теглича на снимката му - ми най-сетне и той влезе в употреба, щот нямах трЪба или чук под ръка. ;) Замръкнах малко, но климатично времето бе с мен. Пътем огледах чарколяка - няма драма.

Колата халумин - немОа да лепна фенеря. Освен диска само пружината, полуоската и масления филтър реагират на магнит, ама не вършат работа. :(

Аре ся - да вЕе и трупа. :)

IMG_20231119_171044_edit_58389651634319.jpg

IMG_20231119_182236_edit_58620502998867.jpg

IMG_20231119_182802.jpg

IMG_20231119_173158_edit_58744331831139.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

On 11/14/2023 at 2:23 PM, HondaExplorer said:

Отново време за акордчето. Най-после открих на какво се дължи едно специфично бучене подобно на работещ вентилатор на на радиатора. Оказа се спукан въздуховод отдолу при гофрираната част, при положение, че го сменях с такъв от 1.8 мотор преди една година. За сега го оправих със самовулканизираща лента. Съвет: като си сменяте въздушния филтър разкачайте първо въздуховода от капака на кутията с филтъра вместо просто да го вдигате нагоре, защото от стареене на каучука се къса гофража. 

След 80 000км проверих и предните накладки. Има още живот в тия TRW-та. Обаче тия водачи защо са различни като профили горен и долен и при двата апарата или някой преди мен е експериментирал?

IMAG3497.jpg

IMAG3492.jpg

IMAG3486.jpg

Точно така трябва да са водачите единия има   има гумен пръстен върху него, левия на снимката ти,не сменяй месата на горен и долен.

1897413936_2.thumb.png.625188b9e2e4b9714e214544e47d4e5f.png

Ето има го това пръстенче в ремонтните комплекти.

275157460_D7142Cremontenkomplektvodeshtivtulki-500x500.thumb.jpg.406a304e7a2a1df488f427f0d13f23a7.jpg

 

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна крушка 31мм плафони ,шофьорските и тези в купето,ефекта уауууу.

Преди сякаш с  кандило  съм бил вътре.

20231121_181929.thumb.jpg.fcd3e125aad191a2d6f5556eb95cae4a.jpg

20231121_202242.thumb.jpg.8a5eef47a66e21bbad48553207702095.jpg

от тук купени за стотинки.

https://a.aliexpress.com/_mKbOFs4

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна масло и филтри плюс филтъра на газта.

IMG_20231123_103540.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прибра се най-сетне синковеца, в четвъртък 21.30. Петъчно след работа преобухме дружно Сивито. Валеше доста, ама под терасата - първо преден, после заден мост. И добре че го сторихме, макар и по здрач, щото днес ...

IMG_20231124_161936.jpg

IMG_20231124_165024_edit_155897384661105.jpg 

 

Сняг се сипе на парцали.

Зимни гуми - нек си вАли.

IMG_20231125_102744_edit_6884237713011.jpg

IMG_20231125_105902_edit_6709440639080.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво днес направих излязах ,чистих чистих и чистих,сняг.

преди

20231126_130059.thumb.jpg.2d574cf7d6765e0569556d7525524211.jpg

след 

20231126_135328.thumb.jpg.2ac9b69f5b27c4b0fad6863305d1f3ee.jpg

 

Тази зима има сняг доволно и за всички в моя глад.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 След снега в моя град

20231126_164327.thumb.jpg.43a8faeaafcd5a94828a0aeb84bd09c3.jpg

Малко домашно да тествам тоя Мускат

Наздраве!

Screenshot_20231126-180823_Gallery.thumb.jpg.fc4cda452b03e1ce855275dfbbad1904.jpg

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Ракия се пие с туршия, в този сезон. Това в чинията е за червено вино. Не се научихте, ей!  ;):D

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, CARPERA написа:

Какво днес направих излязах ,чистих чистих и чистих,сняг.

преди

20231126_130059.thumb.jpg.2d574cf7d6765e0569556d7525524211.jpg

след 

20231126_135328.thumb.jpg.2ac9b69f5b27c4b0fad6863305d1f3ee.jpg

 

Тази зима има сняг доволно и за всички в моя глад.

В Плевен, сутринта премерих с рулетка на тавана показа 50см.

Иначе белият мускат най върви с риба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих я от снега :D

 

image.png

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле! А щети има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Митко Йотов написа:

В Плевен, сутринта премерих с рулетка на тавана показа 50см.

Иначе белият мускат най върви с риба.

405881341_10224297964857719_1291023946085301791_n.thumb.jpg.b21f52ca46a14ece6cb4385c27d80796.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй объркал съм ботилките,хванахте ме сега почвам тази.

Screenshot_20231126-221126_Gallery.thumb.jpg.9aeb5a35b2c340b4100768942d001138.jpg

Наздраве!

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

На 26.11.2023 г. at 20:02, dandilov написа:

Леле! А щети има ли?

За късмет - никакви. :D

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В студа на -3 колата беше подготвена запали , вратите се отвориха без проблем,всичко на 6+.

Предаде ме ключалката на врата на входа за къщата замръзнала не върти,сетих че имам мини горелка,и чудо ключа завърта след секунди.

20231127_073822.thumb.jpg.081e3e1efbd3fc13be2bf41f86f29d5b.jpg.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз тъй. По колите нищо, но покарах това - онова. ;)

IMG_20231202_155312_edit_70088291297116.jpg

IMG_20231202_181408_edit_71179255293825.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Открихме годината днеска , дано спре теча:lol:

 

IMG_6314.jpeg

Редактирано от Robben
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти за голямата е когато човек разполага и с малка градска кола. Синковеца е в сесия и си е дом, та неговата е фемили евридейка.

Намерих си извънградска задачка, та изведох Леджо на разходка. Сложих свежи горива и му напълних 3.5 литровия дроб с чист въздух. После го водих на баня - да види че "животът е розов", па да го пекне малко слънчо, че все в гаража спи. ;)

IMG_20240203_155640.jpg

IMG_20240203_155351.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След дълги години на мислене, четене и чудене най-накрая и аз успях да се справя с разкрачената и увиснала задница на Акорда а също така и с прекомерното износвзне на задните гуми от вътрешната им страна. При това смело смея да твърдя, по най-добрия начин, а именно чрез подмяна на пружините. Ще кажете какво толкова, всеки ден някой сменя пружини, да така е, но важното в случая е какви пружини се монтират на колата. На задното окачване на Акорда аз монтирах предни пружини за Лада, идеята не е моя, взаимствах я от руските форуми и фейсбук групата на Хонда Акорд България. Резултата надхвърли очакванията ми, освен, че задницата се вдигна с 3 сантиметра и стенда за геометрия на ходовата част показа, че всички наклони са в нормите без да съм правил нещо друго по окачването. Това което най-малко съм очаквал е, че колата стана доста по-стабилна отколкото беше без да намирам някава разлика в комфорта на возене. Сега возията е някакси по-стегната, без да се клати като лодка, но и не я намирам за по-твърда от преди. Особено при високи скорости колата я усещам доста по-стабилна.

А ето и нагледно какво се получи:

 

IMG_20240207_135649.jpg

IMG_20240207_161855.jpg

IMG_20240207_152112.jpg

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...