Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Преди 2 часа, Legend91 написа:

Реглаж клапани + почистване на дросел и стъпково моторче

 

= 350 лв ....

 

В Бултрако ли си ги регулирал и чистил, че 350лв? Доста парА за тези неща.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това си помислих, но ....

6-цилиндрова била, дрън, дрън...

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давайте някакъв друг сервиз където са запознати с шестаците, че той каза че и за поставяне на нови гарнитури на капаците на главите пак толкова ще иска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Събота се наложи малък ремонт на тръбата за хидравлично масло (обратното). Скъсал се един от захватите и се протъркала. Някой ден ще огъна медна тръба, да сменя цялата, но за сега няма течове и ще кара така.

IMG_20230826_143851.jpg

IMG_20230826_143858.jpg

IMG_20230826_145436.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ракурса на последната снимка изглежда че тръбичката е и доста близо до болта на носач тампона, та огледай и подложи нещо и там, че си има вибрации и лашкане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болта на носача и тръбичката нямат никакво взаимно движение, освен при ПТП, ако усучеш рамата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Взаимното не е опасно - протриването става от разнопосочното.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взаимно значи едно спрямо друго, Цецо.

Двете неща винаги са фиксирани едно спрямо друго в пространството, казано с други думи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само биелни лагери, смяна на масло с филтър, антифриз и жилата на ръчната спирачка. :)

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, dandilov написа:

 

Как ви се виждат? Добре ли са? :D

 

 

Никак, ако верно е на 340к., даже са превЪртали.

А защо само биелните? Не вадихте ли коляновия вал и буталата? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Химичен анализ, за повишено наличие на червени метали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заредих малко филтри според анализа на колегата 

IMG_7958.thumb.jpeg.63915c46f9eca4695fe97a736ef2715d.jpegIMG_7922.thumb.jpeg.b70409c32275fb7ea0b197a665968658.jpegIMG_7921.thumb.jpeg.38c6ce416a86c47e6e8a60629752b74e.jpegIMG_7919.thumb.jpeg.872b7d7e5a91172392248f7525b3d1bc.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на маслото,с всички филтри,нови свещи ОЕМ и преден долен ляв шарнир ОЕМ (имаше едва доловима хлабина..).

Регулиране на клапани!

Powered by Rifto Garage🤘!

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към майсторите художници, които си разкрасяват каляските: Какво означава, когато цялата кола е пребоядисвана и се появят мехури под боята? Сори за лошо пикселните снимки. 

Untitled.jpg

Untitled1.jpg

ss.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е една: липса на адхезия между боята и основата, а каква го е причинило, може само да се гадае, но ,примерно, може да се предположи, че потенциален виновник е влагата. 

Има си технологични процеси и условия, които ако не се спазват, стават такива сакътлъци, особено когато се бърза между процесите, без да са налице необходимите условия(висока влага и ниска температура, не са ок).

То за това бояджийските услуги са най-скъпата дейност по един автомобил, а напоследък куцо,кьораво и сакато стана или механик, или бояджия.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Cyreon, лоша подготовка под боята. То реално затова подготовката е по-трудната част от боядисването. Отиваш там където са ти боядисали колата, оставяш я отново и си оправят боята. Не е драма, може да се уговориш и след зимата ако не те дразни много и хората които са я правили приемат това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех че ще  е много шарено,но на пипане е супер и в последствие ми  хареса на вид.

Screenshot_20231005-201551_Gallery.thumb.jpg.3387664413121e2d3f8e1807f933b96c.jpgScreenshot_20231005-201602_Gallery.thumb.jpg.8117f2e7814146b85e94fb0b68dc852a.jpgScreenshot_20231005-201611_Gallery.thumb.jpg.6640fcb3ab9eed6604cd3e2fd05f78b2.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Cyreon написа:

Въпрос към майсторите художници, които си разкрасяват каляските: Какво означава, когато цялата кола е пребоядисвана и ...

Ръждата се развива, защото не е премахната, а само замазана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, момчета. Става въпрос за автомобил, който оглеждам, евентуално да го купя. Цялостно е боядисвана колата. Не съм я гледал на живо, но от снимките се виждат такива подутини на три места. Първите две пикселни снимки са точно от колата. Лоша работа. Колата е 30 годишна. Явно е намацал боята отгоре, а отдолу си продължават корозионните процеси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лечимо е, от кодърен майстор, ако колата си заслужава и ти се инвестира.

Виж в "Моят Сивик" / "CIVITO".

 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е уникат! Точно от тия дето не се произвеждат вече и бях пуснал тема в оффтопика, дали няма шанс да ги пуснат пак в производство. Продавачът е Хондаджия, кара Акорд 8 като мен, дори може да влиза и във форума. Тая кола, която съм я набелязал не е Хонда, той я е купил, обработвал, боядисвал, разкрасявал и т.н. Ще я огледам на живо, може и други кусури да има, но въпросът е това чудо с подутините дали е поправимо. Дори и да е поправимо, да не тръгнат от други места ръжди и т.н. Цената хич не е ниска, гони 5 цифрено число, което за 30+ годишна кола си е цяло състояние. Много й бях навит на каручката, и все още съм й навит, ама като видях тия работи с боята и се разочаровах. И не е въпросът само да ми намали някакви там пари, а ако ще се прави това нещо, кой ще го прави, колко ще струва и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсиш "правилният" майстор. Той ще ти каже цифрите в пари и дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, Cyreon написа:

Колата е уникат! Точно от тия дето не се произвеждат вече ...

... а ако ще се прави това нещо, кой ще го прави, колко ще струва и т.н.

 

Ако искаш колата да си остане уникат, а не поредната гробница на пътя, ще струва много пари.

 

Иначе, кой да го прави ще се намери.

В един друг автомобилен форум следя работите на един младеж, мой набор. Тоя човек има умения и материална база да направи от гол лист ламарина всеки един детаил, по всяка една кола.

 

edit:

Всъщност, в този форум има и други такива хора, но повечето от тях работят по собствените си автомибили. Магьосникът, който споменах, това му е работата, да прави колите на другите.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да направя следното. Да отида и да огледам колата. На живо винаги е по-различно отколкото на картинки. Да му кажа какво не ми харесва. Ясно е, че този батко няма да може да се справи. Преди да се пазаря за цена му казвам: "Колата много ми харесва, щом съм си взел почивен ден и съм се помъкнал от 400 км, ясно е, че съм сериозен купувач. Но тези надутини с боята ме притесняват." И търся някой, който наистина може да се справи. Щото това си е сериозна работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба, сигурен съм че има все нейде по гаражи тенекии за 505 - все ще се намери нещо, а и това с пъпките не е голяма беля. Просто се "реже до кокал" и се прави както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лада, бе, баце! Не е 505. :lol: :rolleyes: Съветска машина. Носталгия по СССР и товарищите. Обаче въпросът е в какво състояние са тия комунистически железа. Да не вземе да подпухне отдолу и да тръгне ръжда. Че няма спасение после. Така че търси се майстор тенекеджия, дето е оправял такива проблеми и да се наеме наистина да оправи проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми в онази тема си писал Пежо 505.

Нищо де, Лади бол - даже има доста подмладени, а и определено не струват колкото запазена 505, или па 205 ГТ!

С руската техника никой ремонт по купето не е последен, така че не се филмирай.

Off Topic

И аз бих си взел 1 Нива, ама не ходя по ниви. :)

 

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 5 цифрена сума за руска машина, явно трябва да си голям фен. Тия техните бараки ръждясват още на поточната линия а зимата като вее сняг, навява и вътре в колата от луфтовете по вратите. Каква е колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.10.2023 г. at 10:32, Cyreon написа:

Лада, бе, баце! ...

 

Ти си готов да се регнеш в онзи форум. Има, какво да видиш.

 

Off Topic
Преди 23 часа, ceco_accord написа:

И аз бих си взел 1 Нива ...

 

И на мен ми се върти една еретична подобна мисъл. Това след като видях, как гореспоменатия от мен факир от Опел направи ГАЗ 21 Волга.

Тааа, много ми се ще на моето CR-V да му махна всички външни панели и да насадя такива от Лада Нива с 5 врати. На габарити и външен вид двете коли са много сходни. Ама още не съм пораснал за такъв проект.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нива освен на нивата, за друго не става. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2105, но оглеждам няколко класики - 2105 и 2107, само тия два модела обожавам от Ладите. Никакви Ниви!

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Оцапахме темата с тез хортувания!

Иначе почти ми беше излязло номерчето за Самара, ама доде "перестройката" иии ... резко се пренастроихме на капиталистически брендове, и ойде та потече, та чак на запад от америчку префръли. :)

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord,  нищо не цапаме, темата за тия коли е изцапана по default. Освен ако човек няма някаква огромна носталгия по тия автомобили защото я е карал някой роднина и затова му е носталгично, аз друга причина не виждам човек да се вкарва във филми. И да, имал съм Лада 1500S. В семейството сме имали и това невероятно чудо на руската техническа мисъл - Лада Нива, при която за да я засилиш за да изпревариш, трябва да я пуснеш от високо. Да не говоря колко яко са подцинковани и не гният въобще, адски "здрави" са, трябва още 2-3 в двора за части да имаш а и прегряват като ги сръчкаш на терен. За скорости и раздатка да не говорим, че там яйцата с играчките вътре са по-здрави. За инфо, беше чисто нова от магазина.

Абе руско нз какво да похваля, кола със сигурност няма да е.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото предимство на съветската техника е че е неубиваема.

Имам известен опит с разни екземпляри, но няма да гихваля, защото няма сред тях култивирано и елегантно работещи, но работят, дори отвъд техническата логика. 

А Нивата уважавам - това е първият СУВ на планетата и е направен сакъвто трябва да е, но и за съжаление с наличните възможности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, в грешка си според мен. Първият SUV на планетата беше на Jeep, не знам кой модел точно. Няма да я уважаваш толкова ако я имаш Нивата.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...