Jump to content
stanchevvv

Ненормални Неща При Закупуването На Нов Автомобил Хонда

Recommended Posts

Всеки може да посети honda.bg и да се увери какви абсурдни неща ще го посрещнат! Като пример ще разгледаме Сивик Тайп Р. Цена: 55 700лв и като допълнителна функция се предлага ксенонови фарове,цвят металик, климатик. Честно казано и трите допълнителни опции ми се струват смешни , но за климатика нещата не стават само смешни ами и плачевни:worthy: 2011г да си купиш чисто нов, за доста хора мечтан автомобил и да има начин вътре да бъдеш с обикновена духалка? Не съм статистик,за да знам кога за първи път се появява климатикът в автомобилите , но съм сигурен, че е абсурдно положението. И не говорим за климатроник, а за обикновен климатик. За мен това е пълна гавра. Да не говорим за част от опоменатите "екстри" : "индикатор за отворени врата или багажник,осветление в багажното отделение, отваряне на капака на резервоара от шофьорското място..." Аз ако тръгна да вадя 55 700 за тази кола и се сблъскам с тези проблеми бих се замислил, и само това че съм фен на марката може би ще ме накара да ги дам , но да ми кажат че за климатик трябва да доплащам почти 3000лв още е смешно. Мисля , че е време това нещо въобще да не се води като екстра за новите автомобили! Нормалното е климатроника да е екстра а климатика си е в стандартното оборудване.Има и още куп ненормални неща с които се сблъсква един ентусиазиран нов собственик , но който иска да ги сподели тук..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем сигурно за по-ниско общо тегло... :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За статистиката, мисля че мерцедеса на хитлер имаше климатик !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е!Версиите Тайп-Р са възможно най-олекотени от към екстри с цел намаляване на теглото :worthy:

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и така да е , но ми е интересно дали някой би си я взел без климатик...да си сложат климатик и да намалят теглото другаде, това е масов автомобил ,да не се вманиачаваме чак толкова, нито е най-бързият нито е направен само за състезания. По тая логика да се предлагат и задните седалки като опция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е инверторен с голям КОП ? :worthy:Е кое му е олекотеното? 55К е доста тежи§ко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и така да е , но ми е интересно дали някой би си я взел без климатик...да си сложат климатик и да намалят теглото другаде, това е масов автомобил ,да не се вманиачаваме чак толкова, нито е най-бързият нито е направен само за състезания. По тая логика да се предлагат и задните седалки като опция

Колега, дъъълбоко се съмнявам тези опции да са наложени от Бултрако с цел печалба, политика на Хонда явно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то май няма без климатик, а да видиш на бмв и мерцедес какво всичко се плаща и подлакътник ....абе всичко, на японските нещата са на пакети а при премиума нещата са мамата си трака

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам дали Бултрако са в дъното на това, но в родината на този Type R цената е 21,725 лири и това включва двузонов климатроник. Никак не ми се вярва, че липсата на климатик е с цел олекотяване, а ако е, то е "олекотяване" на джобовете на клиента по-скоро. :worthy:

 

Публикувано изображение

(всички изброени в мнението по-горе "опции" ги има стандартно, но списъкът е толкова дълъг, че не искам да го слагам директно тук; който иска да разгледа какво се включва за тези пари като възможности: цък).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама в родината си този тайп Р няма шипинг през половин свят дето струва една каруца пари. :) Да бих си го взел... бих си махнал климата... бих си махнал и хидравликата... сега ще ми кажете "как ше въртиш волана на място?" Да ама аз тая кола не я вземам да и въртя волана на място :P . бих махнал и седалките сигурно.. Да слезеш от нея с омекнали крака, с изтръпнали ръце, с потно чело и спарени та**ци - е тва си е работа вече :D:P:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама в родината си този тайп Р няма шипинг през половин свят дето струва една каруца пари. :worthy:

Родината на този Type R е Обединеното Кралство, не Япония. И Бултрако не взимат автомобилите на крайна клиентска цена, нито ги докарват индивидуално един по един, нали?
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах набързо в Германия и Италия - цените са от 28000 евро, демек тука излиза 3-4000 лв. по-скъпо, както всяка друга кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"индикатор за отворени врата или багажник,осветление в багажното отделение, отваряне на капака на резервоара от шофьорското място..."

Даа, и автоматичното изключване на мигачите след връщане на волана!... Все екстри открити през 2010-та...защо да не се изтъкнат на купувача? Нека се почувства горд, че има осветление на багажника, както на комшията с 30 годишната си кола ;) Бих им казал, че искам версията без тези "екстри", без климатик и без оборотомер ако може (за по-леко) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С трици маймуни ша ловим, а маймуните да си носят триците:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз и 5500 не бих дал за тази сапунерка,един съсед си купи,направих тест драйв както се казва и ширпотребата си каза думата,гадно окачване,много тромав VTEC,евтини материали,абе направо ,ако стане Соичиро Хонда от гроба и ще ги изтрепе

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам някакви спомени от едно от ходенията ми до Бултрако, че към наличните автомобили на склад, екстрите които са изброени като опции, всъщност вече са монтирани на колите т.е даваш хилядарките и се бръкваш още за ксенона и климатика и т.н, защото просто те си идват така колите. Ама информацията ми е от преди около година сега вече може и да не е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам акорд '79 - има си на таблото идикатор за отворени врати, багажник и дори неработеща "стоп" светлина,лампичка в багажника и индикация за смяна на масли, филтър и гуми + светещ пепелник на дясната врата. Какво е толкова уникалното на тези екстри през 2010? Фаровете и те ли са допълнителна екстра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз и 5500 не бих дал за тази сапунерка,един съсед си купи,направих тест драйв както се казва и ширпотребата си каза думата,гадно окачване,много тромав VTEC,евтини материали,абе направо ,ако стане Соичиро Хонда от гроба и ще ги изтрепе

Ако стане Соичиро щял да ги изтрепел.... ;):);) Ще се скъсам от смях.... хахах Редактирано от rEsPeCtiVe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички дистрибутори на нови коли го правят това, за да свалят базовите цени на автомобилите и да заблудят купувачите, че уж за толкова пари може да си я купят съответната кола. Скоро сигурно като обция ще включат и волан :-).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на вас какво ви става....Идеята на Тайп Р не е масова кола , а легенда наложена със 6-та и 7-ма ген.Затова и ги искат тия пари. Ако все пак отидете в Бултрако ще установите , че тази цена подлежи на договаряне.За всички други модификации в промоциите можете да видите реалните цени.А Тайп Р ове не продават толкова много и затова нямат промоция за кола на склад.А парите си Бултрако изкарват не от цената на колата , а от цената на частите и гаранционните ремонти .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ ADH :):P Евала колега , просто няма какво да се добави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно изчерпателен пост на колегата. Евала!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Фаровете и те ли са допълнителна екстра?

:) Спортните коли нямат нужда от фарове (само тежат), едни лепенки за естетика са достатъчни. Нали ще се кара по писта?Иначе наистина ADH е казал нещата... колкото и да е тъпо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава как пробиха ТОЙОТА?? Нали сме малка държава ?? Как пробиха тойота???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свалиха качеството и вкараха дооста от частите с производство в Европа , а и много от предлаганите модели също :) Хонда какво произвеждат в Европа и то Англия - един Сивик ? :worthy: Ама вскички мрънкаме , че сглобените им Хонди в Англия с по-гадни :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това къде е производството не влияе на качеството.Влияе ако ХОНДА не следят какво купуват от тези с които имат договори. Така че или ХОНДА не следи или тези които им правят частите не ги грее за подновяване на договора.Хонда до скоро беше слаба йената и кво?В китай виж цените на китайските хонди. Ми те все едно в европа ги продават бе ???

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това , че една част се произвежда в Европа намалява достатъчно транспортните разходи , освен това за това , че японска фирма има определени инвестиции в европейската икономика им носи достатъчни ползи :) А това , защо Хонда са доста по-скъпи е поради не толкова добрите политически връзки между Япония и Китай , за това от Хонда изнесоха част от производството си в Китай и обмислят ( да не кажа направили ) съвместна фирма :lol: Знам , че за всичко си има обяснение или оправдание :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda имат от години "дъщерна" фирма в Китай.

 

Даже били 2 вече.

 

Honda Automobile (China) Company is Honda's importer in Guangdong Province, China. It is 10% owned by Dongfeng Motor Corporation, which also has a manufacturing joint venture with Honda through the Dongfeng Honda Automobile Company. Honda's other joint venture in China is Guangzhou Honda (joint venture with Guangzhou Automobile Industry Group).

 

Honda Automobile (China) is the only automotive joint-venture in China that has a majority of non-Chinese ownership. Honda controls 55% of the joint-venture. (Публикувано изображение)

 

Honda Automobile (China) also operates the Guangzhou plant in Guangdong province which produces the Honda Jazz, primarily for export.

 

These joint ventures allows Honda to control their name in the Chinese market and offer a cheaper place to manufacture cars in Asia. There are 44 Honda dealers in China.

 

В Англия правят Сивика (хеч) и CR-V.

 

Мене ме е яд че в Турция сглябат доста модели, включителни Сити - и що не го внасят ?!?

 

http://www.honda.com.tr/images/city/tasarim/buyuk/04b.jpg

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стремежа с купуването на Type R е само и единствено спортна кола,

ПО-добрият вариянт е една 6-та ген. с турбо, отколкото грешни 55 бона за макферсън.

Иначе визията на Type R e уникална.И си мисля че бултрако правят пари на гърба на незнаещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне да го правеха както трябва, продавайки ето това:

 

Публикувано изображение

 

Мога само да си мечтая да имам такава кола! Английската ютия изглежда извънземно, но JDM-a има всичко, от което имам нужда - доминираща мощ и 4 врати+багажник.

 

Междувпрочем англичаните правиха нещо като time attack между техния Civic 8g TypeR и японския "еквивалент" от снимката по-горе и познайте кой спечели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой? Този седан(само за Япония!)доколкото знам е една от най-управляемите коли на писта с предно. Надали европейската макферсон калинка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне да го правеха както трябва, продавайки ето това:

Едва ли ще им представлява проблем да я заявят и да ти я докарат, въпроса е до парите. Според вас коя е кола на 2010г.? Дали е най-добрата, най-красивата, най-надеждната или най-сигурната? Марки като БМВ, Мерцедес или Ауди никога не са били кола на годината (поне от 1990г насам), и не защото не отговарят на горните критерии, а защото са скъпи! Колегата "ADH-HONDA" е написал къде е разковничето, а именно "$". А родните ни дилъри започнаха последните години да си променят политиките, тоест не да надуят цената на колата а просто да ти я продадат и следващите 1 или 2 години ти си техен клиент ако искаш гаранция. За справка в Пежо платих 215лв. монтаж на CD и две колони, като колата беше поръчана с аудио подготовка и техниката беше от мен, от тях исках само закачането на 3 букси. Крайната ми сметка беше : монтаж на CD-80лв., монтаж колони - 2х60лв., инженерен труд - 15лв., както се казва АКО ИСКАШ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно поради тази причина (че докато е гаранционна колата нищо не можеш да сложиш) дори и касетофон много хора си купуват коли извън страната, освен че ги купуват по-евтнино. И тук зпочват битките с "официалния" представител който казва че на този автомобил гаранцията не важи. Защото нито бил закупен от тях, а видиш ли даже имала промени които били "забранени". Е не знам при колко е минал този номер, но хората които си знаят правата са им обслужвали колите гаранционно. Просто тук проблема е липса на конкуренция. Докато тук примерно в България имаш само един вносител/дилър на които и да било марки автомобили то дори в една Гърция не е така. Там можеш да пресечеш улицата и да отидеш при конкуренцията. За това там имат доволни клиенти а тук имаме само едни кожодери. Далеч не се тръгнали да се оправят в полза на по-добро нашите дилъри. Просото от може би повече от година има директива че не си задължен да си обслужваш колата в "официален" сервиз в периода на гаранцията. Тази директива е европейска и е антимонополна. За това вече имат наченки на пазарни механизми за привличане на клиенти. А тази директива не е само за обслюжването и за доста други неща е. До колко я спазват тукашните дилъри обаче пак е едно доста интересено и доста разтегливо понятие.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се надявам тая директива да се въведе адекватно в нашето законодателство, но не мога да се надявам това да стане скоро. Поне докато има лобита за повечето бизнеси в парламента...Иначе би било чудесно да отида например при Омбре с новата ми Хонда (в гаранция) да я обслужи и да ми попълни съответните записи в сервизната книжка. Определено бих го направил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в Бултрако, и от там ми заявиха че Type-R не се предлага и няма да се произвежда повече(поне така разбрах). Дори от цялата гама автомобили Хонда които се предлагат, Type-R - просто нямаше!

 

Не разбирам?! Къде отиде спортният дух на Хонда?

 

Като им показах моят Prelude 94'... излезнаха извън салона да видят тази "класика" по думите им.

Ами да си призная честно, аз не бих заменил Prelude-a си 2.0 (133кс) за чисто новия "топ модел" - Civic Hatcback/Sedan с 1.8 i-VTEC мотор (140кс), който сигурно 'едвам отлепва' на старт...

 

Стана ми мъчно като прочетох този цитат на Соичиро Хонда в салона на Бултрако:

"Когато човек се откаже от мечтите си,животът му става безсмислен.Ето защо аз ще продължа да преследвам своите цели до последния си дъх."

Днес в салона на Хонда няма нито една "мечтана" кола....

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type R отдавна се знае, че е спрян в Европа от края на 2010 защото не спазва евро нормите за следващата година. Произвежда се за другите пазари (Турция?). Няма какво да се изненадваш. Ледженда го спират заради липса на интерес. Догодина се надяваме на горещ CR-Z. Тъжно е, но не разбирам за какво е цялото мрънкане, Хонда гледат да излязат от кризата с най-малко загуби, не се мисли за ентусиастите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ 'victor_xtz'

 

 

Стига бе... Моят Прелюд 94' като беше на технически преглед тази година покри всички норми за 2010г., а най-новият Civic не може да покрие нормите за 2011... Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение Ще припадна от смях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...