Jump to content
Roman

Дизелова Алфа си търси Хонди

Recommended Posts

На Дел Сол не случайно му викаме Дел Слоу :unsure:Много са тежки и са доста по-бавни от сивиците.Пробвай се с такава щом имаш под ръка и ако я биеш си търси сивик VTi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много скоро проятелю ще се появя в Русе (жена ми е от там :unsure:) и ще те потърся чрез Еди.Карам ръждива 4-та генерация Сивик с 124 к.с.(много от тях сигурно са умрели с времето :lol:).

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накарай го да извика Митака с Д15-ката или BLEIN MONO с рекса (д16з5).

...опс и аз да се обадя Митака няма шанс а за колегата Белин Момо той идва на едните гонки,но си прави колата в момента и не мисля,че ще се пуска.В Русе ми казаха,че имало 3 вти-та,но аз знам само за Яшо,но не сме се виждали отдавна и ми е кофти да го търся за едната гонка.Значи Алфата без проблем се справи в срядата на гонките с 325 баварче има победа и над ГСИ тъй,че Роман иска да види дали ВТИ ще е голям залък за него.За това мисля е цялата тема,ако не да ме поправи :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той Еди не го знам бие ли някой въобще :unsure:

...ти си виновен даде ми слаб чип искам по силен да може без проблем да бия ГСИ та,че вече се появиха и такива.Седалките от Прелюда,хич не ми помогнаха на вървенето,спортния филтър ги плашеше с рев в началото трябва и центровка на колата ма още не съм намерил без пари някой да ми я направи :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв тип алфа е по скоро за разходки отколкото за гонки ....Както казах в 1-вия ми пост в тази тема тук има една със почти същите модове, возил съм се в нея но си е за разходки :lol:). Може и да бие сток вти няма да се изненадам !:lol:Виждам че някои от колегите с голямо пренебрежение се отнасят .. нетрябва така сигурно ще бие дори повечето масови коли в нашия форум което е напълно нормално !!!. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфата ще спечели определено от кубатурата 2.4 и съответно големият въртящ момент.От своя страна Хондата от безмилостните обороти и своята лекота.И идва въпросът на колко метра биха се състезавали.Няма никакви шансове Алфата с Прелюд 2.2 или 2.3 Нали за да сме равностойни трябва да гоним и кубатурата все пак.Плюс това дизелът има голям старт от ниските обороти и от там може да навакса при старта и всяко превключване на предавките но от към обороти и изцеждане на съответната скорост няма как да стане.Един познат има такава 166 2.4JTD и си я купи чисто нова през 2002 така ,че знам за какво става въпрос и какви възможности има моделът и то нов стоков без да са му се разбягали конете.Имал съм и Прелюди така, че според мен няма шанс.Алфата има шанс с повечето стокови Сивици понеже всичко е с малка кубатура и съответно с 250-300Nm отдолу под тези на Алфата.Но пак повтарям СТОКОВИ :unsure:

Редактирано от buleka vti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали за да сме равностойни трябва да гоним и кубатурата все пак.

...Алфата тежи 1600 кила нека не се оправдаваме с кубатурата.И пак повтарям Роман не търси да доказа коя марка е по бързата а просто има любопитство как ще се развият нещата при гонка с ВТИ било то в Рекс или Сивик,предполагам и на Прелюд няма да откаже колегата Aqe ако е още в БГ и има мерак може да откликне само за него се сещам с Прелюд 2.3 в града

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, така става обикновено - ако се пита в технически, никой не отговаря, но теми като тази за 2 дни по 50 поста. Съжалявам, че съм писал в темата, не съм целил да се дракам или изпокарвам с никой.

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че и аз се включих в оффа ама нее издържах, Хора защо не пишат само тези които ще се дърпат с момчето.Лелеее тука на Децка градина ми мяза аман спрете се :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва и центровка на колата ма още не съм намерил без пари някой да ми я направи :lol:

Домъкни се до Габрово и ще ти я направя :lol: Да видим пак като те одерат какво ще се оправдаваш :lol: Събери някой лев и ще ти кажа какъв "чип" да си вземеш :unsure:

Няма никакви шансове Алфата с Прелюд 2.2 или 2.3

Аз пък не бих казал никакви. Особено за Н23-ката

Хора защо не пишат само тези които ще се дърпат с момчето.

Защото не виждаш ли че няма желаещи. "А то тоя умрял дизел ко да се гоня с него!" нищо ще бие повечето. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hondю Ще те чакам, няма проблеми :unsure:K1r1L Прави си. Както споменах това ми е ежедневката и е идеална за тези цели. Друг е въпроса , че си правя извращения и експерименти до колко може да тръгне една лимузина.А това, което Еди Ведър каза е вярно, че просто търся да видя дали ВТИ ще е голям залък за мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих се пробвал срещу Алфата, но ми е далече за жалост! :unsure: Не съм с ВТИ, но предполагам, че съм тука тука (и аз си търся СТОК ВТИ за сверка :lol: )!Мислех, че тая Алфа е по-слаба, но като гледам какви коли е била, значи расте! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, докато чакаме да се появи русенец с Хонда за гонки, смятам, че не е лошо да има и малко заводски данни, които ще подскажат, че темата е провокативна, въпреки да е обвита в любезност. Знаем, че при гонките има субективен момент, а и доста от нас са виждали доработени автомобили от нашата марка. Ето все пак какво казват производителите:

 

Alfa Romeo 166 - 2.4 JTD

Ускорение 0 - 100: 9.9 сек.

Макс.: 202 км/ч

Тегло: 1490 кг.

Мощност : 136 к.с.

 

Honda Civic 1.6 VTI

Ускорение 0 - 100 : 7.3 сек.

Макс. : 215 км/ч

Тегло : 1080 кг.

Мощност : 160 к.с.

 

Honda Prelude 2.3 i

Ускорение 0 - 100 : 7.7 сек.

Макс. : 217 км/ч

Тегло : 1250 кг.

Мощност : 160 к.с.

 

Honda Prelude 2.2 V-TEC

Ускорение 0 - 100 : 7.1 сек.

Макс. : 228 км/ч

Тегло : 1305 кг.

Мощност : 185 к.с.

 

Honda Accord 2.2 i-CDTi

Ускорение 0 - 100 : 9.6 сек.

Маск. : 210 км/ч

Тегло : 1470 кг.

Мощност : 140 к.с.

 

Вероятно имат право някои колеги да се сърдят, когато сравняват бензинова резачка на Хонда и дизелов автомобил. Предлагам на момчето с алфата да търси някой, желаещ за гонка, каращ доработен дизелов Акорд. :unsure:

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не подценявайте Алфата на Роман, виждал съм я как върви, и определено мога да кажа, че е доста далеч от заводските си стойности....Бих се пуснал ако CRX-са ми беше ВТ, но моят мотор е по-слабичък, и не е фактор :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфата варви истински доста коли може да накаже, не я подценявайте :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

west bam и BLEIN MONO Мерси за подкрепата. А за този който ме засилва към дизелов Акорд.... И такава хонда няма да откажа да се пробвам. Тъкмо ми е интересно в каква насока се развиват дизелите на Хонда. За бензинките знам, че са силни коли и това е всеизвестно. Но главно за момента си търся посочените от мен коли в първия пост. Както казах и друго няма да откажа, ако някой от Русе има желание да се замерим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартен Акорд дизел комби върви почти наравно с 125 коньови Сивици :) Такъв двигател в Сивик може би пада с малко от 160 коня Сивик :) Но аз така и не разбрах Алфата ти сток ли е :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да дам линк,който Колегата Роман е постнал в друг форум,за да добиете представа от Алфата в движение и срещу не слаб противник.КлипСтоково XE ускорява до 100 за 8сек,така че помислете за напредъка на Алфата и не се подигравайте с печката сила си е.

Редактирано от Ивчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре върви около 15.8-16 сек на 402м. Добре е за тон и половина кола. С удоволсвие ще направя един старт с теб в София ако имаш път моята кола е също около 15 сек на 402м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поизчистих мизериите. Веднъж помолих да спазвате добрия тон..Втори път няма да го правя и ще раздавам директни награди. Явно само това е начина тук. (Моля не коментираите думите ми. Ако някой има такава кола и е в Русе, да пише.Това е!)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо страшно в алфата.... Преди годиини имах фиат браво 1.9 jtd малко по-слаб мотор но пък доста по-лек автомобил. По него бях правил почти същите неща.... по-голям куулер от пред монтиран... доста агресивен мап и ръчен бууст контролер като от заводските 0,9 бара я бах надул до 1,2-1,3 наистина вървеше като зверска в сравнение със стоковия си вариант биех коли до към 160 коня стокови но един леко пипнат малък ви-тек можеше да ме бие така че..... не очаквайте кой знае колко от тази алфа верно надута е яко ама пък е доста по-тежка и според мен един леко пипнат малък v-tec може да се пребори с алфонса според мен. Надявам се не греша :rolleyes:

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пипната кола е ясно че ще го бие. Въпроса е дали стокова ВТЙ-ка ще успее. :unsure:

 

 

п.п. Докато не се пусне някой не може да сме много сигурни :rolleyes: Те много хора си мислят че като имат 160-200 коня и ще бият ама редовно грешат.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пипната кола е ясно че ще го бие. Въпроса е дали стокова ВТЙ-ка ще успее. :rolleyes:

аз това казвам според мен стокова вти ще го бие или пипнат d16z6 примерно също

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sako_DJ 1.9 JTD 105 коня няма нищо общо с 2.4 136 к.с. :rolleyes: Ето как се справям срещу алфа 145 1.9 jtd с подобрения почти едно към едно, като моите (фронтален, кулер, ремап и тн) : http://vbox7.com/play:3f2c7e5dНо това не означава, че не си прав за VTI-ките естествено. За това съм тук, да разбера дали имам шанс срещу такава машина. Засега без успех :unsure:Ако някой може да каже как Aстра C20XE върви срещу VTI ще можем лека прогноза да направим от сега.

Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би си прав но алфата (145) е 100 кила по-тежка от бравото и не си писал да е с бууст, а 0,3-0,4 нагоре си е доста осезаема разлика. А тези 100 кила разлика за тази мощност са около 3-4 десети назад при еднакви мощности. От там се замисли твоята колко по-тежка е :rolleyes: Сигурно ще си доста по-силен единсвено заради големия бууст и другата турбинка. Много ми е интересно да раазбера какво ще се случи срещу VTI

Редактирано от Sako_DJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би си прав но алфата (145) е 100 кила по-тежка от бравото и не си писал да е с бууст, а 0,3-0,4 нагоре си е доста осезаема разлика. А тези 100 кила разлика за тази мощност са около 3-4 десети назад при еднакви мощности. От там се замисли твоята колко по-тежка е :rolleyes: Сигурно ще си доста по-силен единсвено заради големия бууст и другата турбинка. Много ми е интересно да раазбера какво ще се случи срещу VTI

Бууст-а при дизела е от второстепенно значение. Трябва главно да има мнооого нафта и чак след това бууст-а. Бензиновия и дизеловия двигател са различни. Пробвах наскоро само бууст да набича без да имам нужното количество нафта и колата се спъна осезаемо. 1.9 също така няма нютон метрите, които 2.4 има. Не знам как да ти обясня, но 1.9 JTD с подобни подобрения няма кое да ми застане насреща ... http://vbox7.com/play:51c59ccdТа за това се обръщам към Хондите :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

олеле мъчно ми е какво му се случи на тоя баварец хахаха :rolleyes: а относно това как върви вти със астра хе ако астрата е сток е доволно назад съвсем леко бутната б16ка в 5та генерация сивик върви и пред корсите с хе спокойно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфа - 2.4 , турбо , яко вложени пари и трудХонда - 1.6 , N/A , раздрънкан и дърт стокКато погеднем така нещата е все едно да си на 24 години 120 кила и да тръгнеш да биеш някакво лапе на 16г. Не казвам кой ще бие, преди да съм видял боя, но ако бие 16г то тогава голям срам за тоя дето е на 24 наи. Пък ако бие 24г и кво ще се хвали ей прибих един 16г пикльо и пак ще е за смях.Надявам се разбираш правилно това което пиша и не се обиждаш, защото не това ми беше целта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч не е така :( Ако си 24 годишен по народност дизел и биеш 16 годишен по народност бензин, срама си е за 16 годишния. Причина 1: 16 годишния е от китната държава Бензин; Причина 2: разликата в годините не е голяма; Причина 3: дъртака е доста по дебел; Причина 4: всички разправят, че младока е много бърз и няма кой да го бие. Особено някой от страната Дизел (една много черна страна :dry: ). А относно ВТЙ вс 20хе винаги съм бил на мнение, че Хондата е с малко по-бърза ... ама с малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е коментирано доста пъти ,но все пак http://www.zeperfs.com/duel270-173.htmКакто каза Теро разликата е много малка при долу-горе читави коли.Поздравявам колегата с алфата,че запазва добрия тон въпреки леко заядливите моменти на колегите.пс. иначе колата върви-то се вижда

Редактирано от enigma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mishlenceto Ти може и да имаш VTI за раздрънкана кола, аз обаче гледам на нея по друг начин.Може да е по стара на години, но това няма никакво значение. Говорим за двувалов 16 клапанов мотор на Хонда, който е всеизвестен. Аз карам едновалов, 10 клапанов дизел на 1600кг лимузина който предполагам даже не си и чувал преди да се поява тук. За теб може да не значи нищо победата над такава ВТИ-ка, но за мен е много ако успея.Мерси за подкрепата на teror1sta и другите.

Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а един въпрос към колегата с алфата аз съм страшен фен на алфите и искам да те питам пускал ли си се с 145 QV и какъв е резултата защото имам впечатления че вървят прилично QV-тата поправете ме ако греша :rolleyes:Подздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а един въпрос към колегата с алфата аз съм страшен фен на алфите и искам да те питам пускал ли си се с 145 QV и какъв е резултата защото имам впечатления че вървят прилично QV-тата поправете ме ако греша :rolleyes:Подздрави

3 пътиhttp://vbox7.com/play:8d8bca6a Първия ми сериозен софтуерhttp://vbox7.com/play:cd02c353 Малко по-нова версияhttp://vbox7.com/play:7e5379f1 Този софтуер беше грешка, понеже след като сложих интеркулера и надух турбото, не пуснах допълнително нафта което спъна видимо колата. Нещото което обеснявах по-горе на един от колегите.И 3-е пъти алфата е била с различен софтуер в стадия си на експерименти. Сега в момента е най-силния ( демек е почти завършен стадий ) който няма нищо общо с предходните. Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Roman

Ако имаш мерак, този сивик е VTi

телефон : 0888987571 Пламен

Към края на месеца ще ходя по Павликени и мога да дойда до Русе, ако искаш се обади да се разберем

 

Публикувано изображение

Редактирано от PB8774HH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Roman

Ако имаш мерак, този сивик е VTi

телефон : 0888987571 Пламен

Към края на месеца ще ходя по Павликени и мога да дойда до Русе, ако искаш се обади да се разберем

 

Публикувано изображение

Звъня. Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека търси стокови, а не барани. Не че ще откаже старта ама все пак да видим срещу стокова как е, че и на мен ми е интересно. Толкова ли няма кой да се пусне със стокова такава ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...