Jump to content

JDM.BG

Почетен член
  • Мнения

    1338
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

758 Excellent

Относно JDM.BG

  • Ранг
    излекуван хондаджия
  • Рожден ден 30.03.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    alexandardj

Profile Information

  • Кара
    W211 EVO
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Първомай

Последни посетители

17540 профилни разглеждания
  1. JDM.BG

    Теч на масло.

    Провери дали ти е затегнат масления филтър. Случвало се е да се разхлаби и от него да хвърля, а е много опасно. Имаш пряка опасност от запалване на колата щом има масло и по изпускателя.
  2. При наличието на толкова евтини и вече доказано здрави китайски шайби (или както им казвате ролки) смисъла от правене е никакъв. Караме хонди бе пичове може би автомобилите с най-много тунинг части на пазара...
  3. JDM.BG

    сивик 5ген умря

    Щом не е работила бензиновата помпа, и тоци нямаш, погледни главното реле.
  4. Въпросните биели стават да, но леко се припилва долния край на ризите защото болтовете на биелите закачат. Не е кой знае колко страшно в цял свят го правят това. Относно счупените мотори може би не са биелите виновни а може би мапер или алчност за много без подготовка. Едни обикновени B20 биели биха били достатъчни за доста силна стрийт Д серия.
  5. и аз незнам с какви биЛели се кара, но със сигурност ще трябва да използваш твойте d15 биЕли.
  6. Внимание в темата става дума само за маслени помпи за B серия двигатели. Приятели и фенове, реших да споделя малко полезна информация с факти относно митовете, коя маслена помпа е по-добра и коя не толкова добра. В темата става дума за B серия маслени помпи. След търсене из интернет, за парт номера спецификации, размери и т.н. открих, че разликата между прочутата Type R маслена помпа и обикновените маслени помпи, е една ШАЙБА. Да точно така шайба. Парт номерата на роторите са еднакви както на външния така и на вътрешния, парт номера на пружината за налягането е еднакъв при Vtec и NonVtec моторите. Разликата е единствено в заводски поставена шайба при болта на пружината, като по-този начин налягането е малко по-ниско при Non Vtec, моторите не съм сигурен при втек дали не е абсолютно еднакво както при Type R. Някъде казват че Vtec и Non Vtec моторите идват с тези разлики, а другаде казват че дори втек помпите преди 96-та година имат въпросната шайба, а само при Type R преди 96-та година тя липсва. Ето диаграма на Non vtec маслена помпа или може би Vtec преди 96-та година. Забележете под номер 12 до пружината на маслената помпа е въпросната шайба, която държи по-отпусната пружината. А ето на тази диаграма шайбата липсва и по-този начин пружината е по-натегната и маслото е с по-високо налягане А ето и парт номерата на роторите, ако желаете да си ребилднете маслената помпа, понеже ребилд с нови ротори и пружина излиза около 30-35 долара, а нова помпа е няколко пъти по-скъпа от това... вътрешен ротор 15131-PR3-004 външен ротор 15132-PR3-004 пружина 15232-PG6-000
  7. CEL Code 20: ELD (Electrical Load Detector) ако си суапвал само блока не трябва да свети това нещо. При суап въпреки всичко често се случва, но и аз не съм се замислял от къде и как и защо. Просто от компютъра се изключва ELD да не се търси повече.
  8. JDM.BG

    Глави за B серия

    Поиграх си малко да преведа и споделя тази таблица понеже прецених, че ще е доста полезна на колегите с B серия двигатели. Сравнени са частите в цилндровата глава на втек моторите по двигател и година на производство. От таблицата може да разберете кое е общото и различното с легендарните Type R двигатели, и съответно по парт номера може да си поръчате части от тези мотори.
  9. Каква е целта ? Какво ще захранваш (има значение) ?
  10. JDM.BG

    ECU - горивна смес

    Ако имаш в предвид, колата да я настроят да е по-бедничка на газ (с газов инжекцион предполагам), то в такъв случай няма как да променят стойностите на бензиновото впръскване. За да ти я обеднят трябва да ти се разрови някой в компютъра на колата. Ако б18-ката е със стоковия си компютър няма от какво да се притесняваш, нито ще обеднее на бензин нито ще върви по-малко от преди на бензин.
  11. Няма да имаш проблеми споко. Степента не скача чак толкова че да започне да прави детонаций. Степента на сгъстяване скача с около 1 (единица). Въпреки всичко е по-добре да се настрой за по-добър ефект :)/> P.S. Ако решиш да използваш въпросния блок не забравяй да махнеш масления рестриктор отбелязан със стрелка на снимката. ВАЖНО ако забравиш да го махнеш няма да имаш втек!
  12. Разликата в броя на зъбите е заради втек главата (в нея разпределителния вал стои малко по-ниско спрямо не втек главата) Ако ползваш D16y8 главата може да си ползваш твоя ангренажен ремък. Даже с тоя блок кола ще е малко по-сгъстена спрямо заводската степен...
  13. JDM.BG

    Проблем с V-tec !

    КОлега ако колата ти е със спортно гърне (бучащо) може и да не успяваш да чуеш втек-а. Карал съм д16з6 на сток генерация със спортен филтър и се чуваше яко, но когато смених генерацията спря да се чува, нищо чудно проблем да нямаш
  14. JDM.BG

    Проблем при MPFI swap

    като дадеш контакт бензиновата помпа чуваш ли дали се включва (това няма пряка връзка с делкото де ама все пак...)? По кабеляците пуснахте ли 2 кабела за допълнителния датчик на делкото от А6 който заводски липсва при д15б2 ?
  15. JDM.BG

    Integra DC 2

    е какво ново очакваш колега най-много още 1-2 да се появят но и това ме съмянва
×