Jump to content

Ивчо

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Ивчо

  • Ранг
    Бура орле
  • Рожден ден 19.01.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София,Гео Милев
  • Интереси
    Коли ...
  1. Ивчо

    Засилване на D15Z3

    Както си личи от заглавието,интересува ме какво може да се направи за да се засили малко мотора.Попрочетох из форума и най-масовата интервенция независимо от мотора е глава от D16Z6,всмукател от същата и компютър P28.За моя мотор какво ще ми препоръате??До колкото разбрах от форума при мен всмукатела и дросела са малки,така че с какви да ги заменя,от каква кола??Целта е колата да тръгне,нямам поставена цел "н" брой конски сили или 9-10сек 0-100.Съжелявам,ако ви се струват тъпи въпросите ми,но за силов тунинг точно на този мотор нищо не намерих във форума. Мерси много на всеки включил се.
  2. Защо не се обадиш в Манимпекс,те са официалния дистрибутор на Билщайн за България.Аз карам с Б4 серията и съм доволен,но на мене ми е за градско,малко е твърдичко,но е доста стабилна колата.Мисля,че едни комплект Б6 ще е много добър вариант за тебе.До сега не съм чул лошо за Билщайна,но и не знам цената му каква е за Хонда.
  3. Ще си позволя да дам линк,който Колегата Роман е постнал в друг форум,за да добиете представа от Алфата в движение и срещу не слаб противник.КлипСтоково XE ускорява до 100 за 8сек,така че помислете за напредъка на Алфата и не се подигравайте с печката сила си е.
  4. Мерси много за изчерпателния отговор и за поканата със сигурност ще се възползвам скоро и ще дойда някой вторник.Не не съм карал хонда,седалката предполага,че няма да ме притесни,често карам една мазда 323,на която седалката е почти на нивото на прага. От това което прочетох тук пък и от мои наблюдения читава кола от България трудно може да се намери.Ноември ще ходя до Германия и се надявам да се върна с моя Имам последен въпрос навсякъде хората говорят за англичанки,американки и японки.Предполагам,че става дума колата,за кой пазар е произведена.Та въпроса ми е за Сивик 5г купе какви разновидности има и по какво се различават една от друга и как да ги разпозная.
  5. Лично според мен,като се купува кола двигателя е до късмет какъв ще уцелиш,може наистина да е поддържан,но може и да наблъскан с добавки и като се смени маслото и покараш млако да се появът проблемите.Разбирасе при огледа ще се пробва на прекъсвач на загрял мотор за синкав дим,ще се замери компресията на студен мотор.От прочетеното до сега разбрах,че голям проблем е шума в купето на дълъг път,на какво се дължи това???На къса 5-та скорост или на лоша изолация??
  6. С нормално каране 7л/100км,ако се почне ръчкане и задръствания качва до 9,а зимата 10л/100км.Говоря за бензин,нямам газ и никога не съм имал кола на газ и не ми се ще да карам на газ не съм фен на алтернативните горива.
  7. Привет на всички ,надявам се скоро да стана пълноправен член на форума.За сега карам Опел Вектра C16NZ много икономична кола,много евтина поддръжка,приятна за каране ама съм на 20години и ми се иска нещо по-динамично,по-разлчна визия и тн. та си харесах Хонда Сивик Купе 5ген. и се спрях на двигателя 1.5(D15B7).Интересува ме как се държи двигателя в това купе,какви проблеми са характерни за този мотор,проблем ли е да бъде често настъпван до червено,какъв разхода дава(в София),търпи ли газифициране, с няколко думи да ми изкажете впечатленията си от този мотор.Наясно съм,че няма да е по-здрав или по-икономичен от опеловия ми мотор,но със сигурност ще е доста по-вървежен,което всъщност търся.П.С.Преди някой да ми каже ама вземи си 1.6 V-tec-a,да си кажа че си търся кола около 100к.с
×
×
  • Създай нов...